Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

TCL C 735 Ekranda çizgi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ergec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
THH'ye verin gitsin acımayın hiç @Adem Helvacı
Kesinlikle acımayın ve bu ayak oyunlarına da gelmeyin.
TCL severiz o ayrı konu ancak biz doğruya doğru, yanlışa da yanlış diyebilenlerdeniz.
O TV nin resmi sorumlusu Bilkom ve müteselsil olarak sorumlusu da satıcıdır, satıcının elinde yoksa resmis orumloudan, resmi sorumlunun da elinde yoksa üst modelinden tedarik edilip tüketiciye verilmelidir.
 
THH'ye verin gitsin acımayın hiç @Adem Helvacı
Vatan Beylikdüzü şubeye gittim.Durumu anlattım TV bölümüne yönlendirdiler baktı merkezde 1 adet var dedi.İade kuponu oluşturup siparişi verdiler.Müşteri hizmetleri son kalan stokları teşhir olarak görür o yüzden iade demiştir dedi.Böyle durumlarda direk mağazaya gelin stok olan yerden buraya sipariş çekeriz dedi.Perşembe veya cuma günü gelir dedi bakalım ne olucak.
 
Kesinlikle acımayın ve bu ayak oyunlarına da gelmeyin.
TCL severiz o ayrı konu ancak biz doğruya doğru, yanlışa da yanlış diyebilenlerdeniz.
O TV nin resmi sorumlusu Bilkom ve müteselsil olarak sorumlusu da satıcıdır, satıcının elinde yoksa resmis orumloudan, resmi sorumlunun da elinde yoksa üst modelinden tedarik edilip tüketiciye verilmelidir.
Tcl aradım; müşteri memnuniyeti açısından üst model ile değişimi sağlasınlar diyor.Ben sizin markanızı aldım siz gönderin dediğimde ürünü vatan dan aldınız oluyor.Acımak değil de hocam,evde başka TV yok,thh ne daha önce başvuru yapmadım birde süreç ne kadar sürecek.Sizin videolardan izleyerek birşeyler öğrenmeye çalışıyorum.Magazaya gittim bir âdet stok buldular siparişi verildi.İnsallah bu şekilde çözülür.
 
Tcl aradım; müşteri memnuniyeti açısından üst model ile değişimi sağlasınlar diyor.Ben sizin markanızı aldım siz gönderin dediğimde ürünü vatan dan aldınız oluyor.Acımak değil de hocam,evde başka TV yok,thh ne daha önce başvuru yapmadım birde süreç ne kadar sürecek.Sizin videolardan izleyerek birşeyler öğrenmeye çalışıyorum.Magazaya gittim bir âdet stok buldular siparişi verildi.İnsallah bu şekilde çözülür.
Bana hala bir cevap dahi vermediler. %90 size verdikleri cevabın aynısını verecekler ve sanırım bende thh başvuru yapacağım
 
Bana hala bir cevap dahi vermediler. %90 size verdikleri cevabın aynısını verecekler ve sanırım bende thh başvuru yapacağım
Vatan müşteri hizmetleri ile hiç uğraşmayın.Direk mağazaya ürün,servis raporu,fatura ile gidin Genel merkeze onaya gönderiyorlar.Sonra herhangi bir şubeye gidin c735 in stok durumunu öğrenin hangi şube de varsa oradan sipariş geçiyorlar.Vatan dan size iade diye mesaj gelebilir hiç önemli değil En yakın mağazadan halledin.Son stoklar bitmeden acele edin.Thh giderseniz üst model verilir ancak süreç ne kadar sürer...
 
Vatan müşteri hizmetleri ile hiç uğraşmayın.Direk mağazaya ürün,servis raporu,fatura ile gidin Genel merkeze onaya gönderiyorlar.Sonra herhangi bir şubeye gidin c735 in stok durumunu öğrenin hangi şube de varsa oradan sipariş geçiyorlar.Vatan dan size iade diye mesaj gelebilir hiç önemli değil En yakın mağazadan halledin.Son stoklar bitmeden acele edin.Thh giderseniz üst model verilir ancak süreç ne kadar sürer...
Birde şuan tcl kampanya yapmış s600 kulaklık veriyor en azından onuda alırsınız
 
Vatandaki personel "tcl bir üst model ile değişim sağlansın" rapor versin.Bende üst model verebilirim dedi.Stok bulamazsanız bu şekilde bir yolda varmış.
 
Vatandaki personel "tcl bir üst model ile değişim sağlansın" rapor versin.Bende üst model verebilirim dedi.Stok bulamazsanız bu şekilde bir yolda varmış.
Deneyeceğim bu hafta içi bakalım. İnşallah gelen üründe aynı sorunu yaşamayız
 
Vallahi suan stoklarda yok diyorlar siz alabildiniz mi ?
Ben de değişim için TCL 65P735 serisini Vatan Bilgisayar'a teslim ettim. Değişim için ellerinde teşhir stok olduğunu söylediler. Merkezden gelecek cevaba göre bir üst modeli yani TCL 65P745 verip veremeyeceklerini Bilkom ile istişare sonucu sağlayacaklarmış. Dün teslimini sağladım cevap bekliyorum.
 
Vallahi suan stoklarda yok diyorlar siz alabildiniz mi ?
Evet aldım, mağazaya gidip TV bölümüne sordunuz mu? Müşteri hizmetleri son stokları teşhir olarak görüyor.Tcl ile görüşün stok yok ise üst model değişim yapılsın diye rapor gondersin
 
Evet aldım, mağazaya gidip TV bölümüne sordunuz mu? Müşteri hizmetleri son stokları teşhir olarak görüyor.Tcl ile görüşün stok yok ise üst model değişim yapılsın diye rapor gondersin
TCL 65P735 serisindede aynı sorunu yaşadım. TCL Müşteri hizmetleri böyle bir rapor yazamıyor. Böyle bir rapor yazmaya yetkilerinin olmadığını söylüyorlar. Gereken tüm bilgiler raporda zaten yazıyormuş.
 
Evet aldım, mağazaya gidip TV bölümüne sordunuz mu? Müşteri hizmetleri son stokları teşhir olarak görüyor.Tcl ile görüşün stok yok ise üst model değişim yapılsın diye rapor gondersin
Bana da böyle bir rapor yazamayacaklarını söylediler.Bende vatana teslim edeceğim işlerimin yoğunluğundan bir türlü zaman ayıramadım pazartesi günü teslim edeceğim bakalım
 
Bana da böyle bir rapor yazamayacaklarını söylediler.Bende vatana teslim edeceğim işlerimin yoğunluğundan bir türlü zaman ayıramadım pazartesi günü teslim edeceğim bakalım
Sizlere şöyle bir şey söyleyebilirim bu ürünün stokları şuanda mevcut değilse güncel modeli C745 serisi. Bu model aslında C735 serisinin misli. Yani değişim için eğer ki ellerinde C735 stoğu yoksa bu modelle değişim sağlatmaya uğraşın.
 
Bana da böyle bir rapor yazamayacaklarını söylediler.Bende vatana teslim edeceğim işlerimin yoğunluğundan bir türlü zaman ayıramadım pazartesi günü teslim edeceğim bakalım
Tcl hiçbir yetkisi yok.Topu satıcının üzerine atıyor.Onlarda stok yok ise hemen iade yoluna gitmeye çalışıyor.Umarım stok bulursunuz.
 
Tcl hiçbir yetkisi yok.Topu satıcının üzerine atıyor.Onlarda stok yok ise hemen iade yoluna gitmeye çalışıyor.Umarım stok bulursunuz.
Eğer iade yöntemine giderseler yargı yoluna gideceğim bakalım neler olacak. Bu hafta belli olur
 
Olayın akıbeti olarak Vatan Bilgisayar tarafından iade kabul edildi ve birebir ürün değişimi gerçekleşti. Kulaklıkta hediye olarak verildi. Forumun kurucularına sonra da forum üyelerine yardımları için teşekkür ederim.Umarım sıkıntı yaşamadan kullanmayı başarabiliriz.
 
Olayın akıbeti olarak Vatan Bilgisayar tarafından iade kabul edildi ve birebir ürün değişimi gerçekleşti. Kulaklıkta hediye olarak verildi. Forumun kurucularına sonra da forum üyelerine yardımları için teşekkür ederim.Umarım sıkıntı yaşamadan kullanmayı başarabiliriz.
Ben de durumu THH'e taşıyınca sıfırıyla değişimi kabul etmek durumunda kaldılar. 15 gün içerisinde teslim sağlayacaklar.
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri