Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima TCL T-PRO Klima kullanim testleri

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Umarım öyle olur gelen servisten pek umudum yok gibi bilemiyorum.En son gelen arkadaş öyle anlattıki.Baska bı yerde aynı servis arıza tamirine gitmiş bunun anakarti arızalı Onuda cikartamiyoruz vs gibi bişey demişler.O kısmı tam hatırlayamıyorum.Aonra ben gittim dedi öyle bişey yok başka birşeyi var dedi yine ben yaptım diye anlatiyirdu.Yada kendini övmek için kullanıyordu özel numarasını verdi ama aramadım kesinlikle sonuçta garantisi olan cihaz özel olarak neden çağırayım.
Salı gununden sonra bekleyip göreceğiz tekrarında sizinle iletişime geçerim.Bu forumu uzun zamandır takip ediyordum da üye olmamıştım :) Artık buralara uğrarım.
Ne zaman gelecek servis simdi
 
Ne zaman gelecek servis simdi
10 Haziran için randevu verdiler.Yine gün içerisinde arayıp gelecekleri saati söyleyecekler.Yalniz ben işte olacağım için babama durumu anlattım o başlarında olacak gerekirse ben telefon ile arayıp kendileriyle konuşup bu seferde olmazsa direkt değişim isteyeceğim belirteceğim.
Dış ünite durum böyle.İc ünite evaporatör de buz tutuyor aynı şekilde birde içeri su damlatiyor.En son servis gelmeden önce aynı sorun vardı gaz kaçağı ve gaz basınca hepsi düzelmişti.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20250605_194147.webp
    IMG_20250605_194147.webp
    53.3 KB · Görüntüleme: 23
Servis geldi yine aynı cevap önceki gelen arkadaşlar kaçağı bulamamış.Gaz basım yerlerinden kaçak oluyormuş vs vs.
Gaz basıp sonrasında gittiler.Babam ilgilendi kendisine servis kaydı olusturmayalim size ücret çıkar demişler:) Garantili ürün sürekli gaz kaçırıyor gelip gaz bastı diye ücret vericem öylemi :)
Yalandan geldiler bence.En fazla 1 ay gider Gine asıl sorunu bulamadılarsa.
Benzeri olduğunda geldiklerine dair video kanitiyla beraber direkt tcl genel merkezine şikayette bulunup sonrada değişim isteyeceğim.
 
Servis geldi yine aynı cevap önceki gelen arkadaşlar kaçağı bulamamış.Gaz basım yerlerinden kaçak oluyormuş vs vs.
Gaz basıp sonrasında gittiler.Babam ilgilendi kendisine servis kaydı olusturmayalim size ücret çıkar demişler:) Garantili ürün sürekli gaz kaçırıyor gelip gaz bastı diye ücret vericem öylemi :)
Yalandan geldiler bence.En fazla 1 ay gider Gine asıl sorunu bulamadılarsa.
Benzeri olduğunda geldiklerine dair video kanitiyla beraber direkt tcl genel merkezine şikayette bulunup sonrada değişim isteyeceğim.
Kabul etme hemen tcl ulasip bu durumu bildirelim sakın bak sorunu kabul etmek yok ne parasi beko bile böyle para aliriz vs demiyor 😃
 
Kabul etme hemen tcl ulasip bu durumu bildirelim sakın bak sorunu kabul etmek yok ne parasi beko bile böyle para aliriz vs demiyor 😃
Para verme olayı yok zaten ama geldiklerine tamirat yaptıkları ana dair video ve resimler var güvenlik kamerasından.
Nasıl ilerleyeceğiz peki ?
Şuanda ne yapmalıyım söylediklerine göre kaçağı yaptılar ama sanmıyorum.Bu ekipten sonra gelen arkadaşta tek gelmişti efendim onlar kaçağı bulamamış falan dedi gaz bastı sonra gitti.İcime sinmedi azot basıp kaçak bulcaz dediler 30 dk falan hepsi oluyormu ?
 
Para verme olayı yok zaten ama geldiklerine tamirat yaptıkları ana dair video ve resimler var güvenlik kamerasından.
Nasıl ilerleyeceğiz peki ?
Şuanda ne yapmalıyım söylediklerine göre kaçağı yaptılar ama sanmıyorum.Bu ekipten sonra gelen arkadaşta tek gelmişti efendim onlar kaçağı bulamamış falan dedi gaz bastı sonra gitti.İcime sinmedi azot basıp kaçak bulcaz dediler 30 dk falan hepsi oluyormu ?
ilk once musteri hizmetlerini araylim olmaz ise mail
 
ilk once musteri hizmetlerini araylim olmaz ise mail
Uzunca geçen yıldan itibaren montaj sonrası harici 2 tane gaz kaçağına ait servis kayıtlarını bu yılda benzer sürüm odlugunu gelen arkadaşlarlarinda kayıt açarsak size ücret çıkar dediğini söyledim.
Bana söylenenlerin yapılmadığını söyledim.
Klimanın değişim ile sifirinin getirilip takılmasını talep ettim.
Eger ilgilenmezlerse bende bidahaki arizada ki mutlaka olacak ozaman direkt yurt dışı çin genel merkezine tüm servis fişlerini ve son arıza kayitlarim ile birlikte gelen ekiplerin geldikleri saat resim video ile gonderecegimi belirttim.
 
Uzunca geçen yıldan itibaren montaj sonrası harici 2 tane gaz kaçağına ait servis kayıtlarını bu yılda benzer sürüm odlugunu gelen arkadaşlarlarinda kayıt açarsak size ücret çıkar dediğini söyledim.
Bana söylenenlerin yapılmadığını söyledim.
Klimanın değişim ile sifirinin getirilip takılmasını talep ettim.
Eger ilgilenmezlerse bende bidahaki arizada ki mutlaka olacak ozaman direkt yurt dışı çin genel merkezine tüm servis fişlerini ve son arıza kayitlarim ile birlikte gelen ekiplerin geldikleri saat resim video ile gonderecegimi belirttim.
Eee ne dediler devamini neden yazmadin 😃
 
  • Beğen
Tepkiler: yvz
Eee ne dediler devamini neden yazmadin 😃
Aramadım mail attım.Ne demişler söz uçar yazı kalır.Arasam kendilerine göre biseyler girip belki üstünü orterler.Mail atmak benim içinde yine bir kanıttır.
Maile cevap gelmedi henüz.Gelince haberdar edeceğim.
BB elektronik maalesef kurulumdan beri bezdirdi yani bu sefer yaptık falan diyorlar da inanmıyorum hep aynı şeyler her gelen ekipte diğerini suçluyor 😁
 
Aramadım mail attım.Ne demişler söz uçar yazı kalır.Arasam kendilerine göre biseyler girip belki üstünü orterler.Mail atmak benim içinde yine bir kanıttır.
Maile cevap gelmedi henüz.Gelince haberdar edeceğim.
BB elektronik maalesef kurulumdan beri bezdirdi yani bu sefer yaptık falan diyorlar da inanmıyorum hep aynı şeyler her gelen ekipte diğerini suçluyor 😁
Bir kac tane daha mail bulam sana ben 😃
 
Aramadım mail attım.Ne demişler söz uçar yazı kalır.Arasam kendilerine göre biseyler girip belki üstünü orterler.Mail atmak benim içinde yine bir kanıttır.
Maile cevap gelmedi henüz.Gelince haberdar edeceğim.
BB elektronik maalesef kurulumdan beri bezdirdi yani bu sefer yaptık falan diyorlar da inanmıyorum hep aynı şeyler her gelen ekipte diğerini suçluyor 😁
Suanda evdeyim 10 dakikadır açtım test adıyorum buzlanma yok gayet iyi soğutuyor bakalım kaç gün sürecek 😁 Umarım kökten çözüm olmuştur olmadıysa sonuna kadar uğraşacağım.
 
Suanda evdeyim 10 dakikadır açtım test adıyorum buzlanma yok gayet iyi soğutuyor bakalım kaç gün sürecek 😁 Umarım kökten çözüm olmuştur olmadıysa sonuna kadar uğraşacağım.
Çoğunlukla kaçak olan klimalara gaz basıldıktan 2 hafta veya 3 hafta sonra yine buzlanma ve gaz eksikliği yaşanıyor. Büyük olasılıkla sizde bu durumu yaşayacaksınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: yvz
Çoğunlukla kaçak olan klimalara gaz basıldıktan 2 hafta veya 3 hafta sonra yine buzlanma ve gaz eksikliği yaşanıyor. Büyük olasılıkla sizde bu durumu yaşayacaksınız.
Beklemedeyim.Gelen ekip gaz boşaltmış yeniden gaz doldurmuş herhangi bi kaçak bulamamış.İlk geldiklerinde eşime siz kapıyı açık birakiyosunuz ondan buzlanma oluyor demişler 🤣 hiç güleceğim yoktu.
Gaz eksildigi buzlanma olduğu an direkt değişim isteyeceğim zaten attığım mailde şuan bile değişim istedim.Tabiki olumlu donmeyeceklerdir şuanda.Tekrarinda genel merkeze bildirip sonrasında kendilerinden değişim talebinde bulunacağım.
Maalesef ülkemizde her önüne gelen kombici klimaci vs oluyor.
Daha önce kombi montaji yaptırdım gelen ekibe parasıyla modülasyonlu termostat baglamalarini rica ettim herşeyi ayarladım sadece iki tane kablo takacaklar okadar yapamadılar dusunebiliyomusunuz 🤣🤣
Tamam bırakın ben takarım dedim parasıyla bile kabloları 4 luydu iki tanesi takilacakti onu bile ayirmistim ona rağmen takamadilar.
 
Beklemedeyim.Gelen ekip gaz boşaltmış yeniden gaz doldurmuş herhangi bi kaçak bulamamış.İlk geldiklerinde eşime siz kapıyı açık birakiyosunuz ondan buzlanma oluyor demişler 🤣 hiç güleceğim yoktu.
Gaz eksildigi buzlanma olduğu an direkt değişim isteyeceğim zaten attığım mailde şuan bile değişim istedim.Tabiki olumlu donmeyeceklerdir şuanda.Tekrarinda genel merkeze bildirip sonrasında kendilerinden değişim talebinde bulunacağım.
Maalesef ülkemizde her önüne gelen kombici klimaci vs oluyor.
Daha önce kombi montaji yaptırdım gelen ekibe parasıyla modülasyonlu termostat baglamalarini rica ettim herşeyi ayarladım sadece iki tane kablo takacaklar okadar yapamadılar dusunebiliyomusunuz 🤣🤣
Tamam bırakın ben takarım dedim parasıyla bile kabloları 4 luydu iki tanesi takilacakti onu bile ayirmistim ona rağmen takamadilar.
[email protected]

Buraya mail attin dimi
 
Evet o adrese mail attım dönüş olmadı.Bugun servis fişi geldi mesaj olarak aynen şöyle yazıyor.
""
Montaj hatasından dolayı bağlantılarda gaz kaçağı mevcuttur.
Gaz kaçağı giderilmiş gaz basım işlemi yapılmıştır.Calisir teslim edilmiştir.Kayit iptal edilmiştir.
""
Her gelen ekip te zaten önceki arkadaşlar yanlış yapmış vs vs gibi söylemlerde bulundular.Gelnlerin yazdığı da ortada.
Bu şekilde sağlıklı bir servis işlemi olduğunu düşünmüyorum kendileri bile kabul ediyor hatalı montaj.
Bı süre sonra Gine aynı sorunu verdiği anda görüşeceğim artık.Veya hem yurt dışı genel merkeze öncelikle bildireceğim durma göre tüketici hakem heyetinede vereceğim.
 
Evet o adrese mail attım dönüş olmadı.Bugun servis fişi geldi mesaj olarak aynen şöyle yazıyor.
""
Montaj hatasından dolayı bağlantılarda gaz kaçağı mevcuttur.
Gaz kaçağı giderilmiş gaz basım işlemi yapılmıştır.Calisir teslim edilmiştir.Kayit iptal edilmiştir.
""
Her gelen ekip te zaten önceki arkadaşlar yanlış yapmış vs vs gibi söylemlerde bulundular.Gelnlerin yazdığı da ortada.
Bu şekilde sağlıklı bir servis işlemi olduğunu düşünmüyorum kendileri bile kabul ediyor hatalı montaj.
Bı süre sonra Gine aynı sorunu verdiği anda görüşeceğim artık.Veya hem yurt dışı genel merkeze öncelikle bildireceğim durma göre tüketici hakem heyetinede vereceğim.
maile 1-3 gün içinde dönüyorlar aynı maile dönüş sağlamadınız diye şimdi mail atsana tekrar
 
  • Beğen
Tepkiler: yvz
maile 1-3 gün içinde dönüyorlar aynı maile dönüş sağlamadınız diye şimdi mail atsana tekrar
3. Günde tekrardan mail atarım.Hergun en az 1-2 saat test ediyorum.Allahtan yoğun sıcakların olduğu zamanan denk gelmedi servis gelmesi daha uzun sürebilirdi.
Şu anlık iyi görünüyor gibi ama önceki servis deneyimlerime dayanarakta o zamanlarda öyle olup 2 hafta içinde buzlanma sogutmama ve su damlatma sorunları yine başlıyordu.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri