'wraithesports.com'dan aldığım 1 aylık mouse arıza yaptı ve değişim talebi istediğim halde ürün onarılarak bana gönderildi, Geldiğinde bu sefer servisten kaynaklı farklı bir tuşu bozuktu.
THH'ye sorunumu detaylıca yazdığım bir dilekçe yolladım, dilekçe işleme alınmış vaziyette satıcının savunması istenmiş.
THH'nin sorunu çözmesi 5-6 ay sürecek ve ben bu süreçte ürünü firmada olduğu için mouse'u kullanmayacağım.
1) Duyduğuma göre bu tarz durumlarda faiz isteyebiliyormuşuz, ek bir dilekçe veya THH sonuçlanmadan böyle bir isteğim olduğunu iletebilir miyim? Olmuyorsa THH sonuçlandıktan sonra Tüketici Mahkemesine başvursam olur mu?
2) Diğer bir konuda ürünün 2 yıllık garantisinin dörtte biri THH kararı verene kadar boşa gitmiş olacak, garantiyi mağduriyet yaşadığım süre kadar uzattırabilir miyiz?
@Adem Helvacı hocam bu faiz konusunda daha önce videonuza denk gelmedim yapmadıysanız bir video güzel olur, yorumlarınızı bekliyorum.
THH'ye sorunumu detaylıca yazdığım bir dilekçe yolladım, dilekçe işleme alınmış vaziyette satıcının savunması istenmiş.
THH'nin sorunu çözmesi 5-6 ay sürecek ve ben bu süreçte ürünü firmada olduğu için mouse'u kullanmayacağım.
1) Duyduğuma göre bu tarz durumlarda faiz isteyebiliyormuşuz, ek bir dilekçe veya THH sonuçlanmadan böyle bir isteğim olduğunu iletebilir miyim? Olmuyorsa THH sonuçlandıktan sonra Tüketici Mahkemesine başvursam olur mu?
2) Diğer bir konuda ürünün 2 yıllık garantisinin dörtte biri THH kararı verene kadar boşa gitmiş olacak, garantiyi mağduriyet yaşadığım süre kadar uzattırabilir miyiz?
@Adem Helvacı hocam bu faiz konusunda daha önce videonuza denk gelmedim yapmadıysanız bir video güzel olur, yorumlarınızı bekliyorum.