Örnek 6
HASAR kavramı net şekilde yönetmelik ile açıklanmalı.
''Koli Hasarlı'' ibaresi ile garanti dışı bırakılan televizyon gibi ürünlerde tv de oluşan kırılmanın öyle basit bir ezilmeden meydana gelmeyeceği ortada olmasına rağmen yetkili servis ÖNCE ürünü kendisi açıp, tv kırık çıkınca '''Hasarlı koli teslim almışsınız, ürün garanti dışı'' diyebiliyor.
Madem koliden hasar anlaşılıyordu, servis neden açıyor o zaman?
HASAR kavramı net şekilde yönetmelik ile açıklanmalı.
''Koli Hasarlı'' ibaresi ile garanti dışı bırakılan televizyon gibi ürünlerde tv de oluşan kırılmanın öyle basit bir ezilmeden meydana gelmeyeceği ortada olmasına rağmen yetkili servis ÖNCE ürünü kendisi açıp, tv kırık çıkınca '''Hasarlı koli teslim almışsınız, ürün garanti dışı'' diyebiliyor.
Madem koliden hasar anlaşılıyordu, servis neden açıyor o zaman?