Birkaç gün önce internetten Samsung marka televizyon almıştım. Kurulum sırasında hasarlı çıktı değişim istedim. Servis televizyonu kutusuna koyup götürdü. Bir gün sonra servis değişim kararı verdi ve genel merkeze gönderdi. Sorularım şöyle:
1) Bu durumda 14 günlük koşulsuz iade süresi ne zaman başlar?
2) Değişim süreci 14 günü aştığı durumda gelen ikinci televizyon için koşulsuz iade hakkım var mıdır varsa yine 14 gün müdür?
3) Samsung müşteri hizmetlerine bu soruları sorduğumda 5 farklı kişiye bağladılar ve en sonunda biz bunu bir bilene soralım kayıt açalım size dönelim dediler. Neden bu kadar bilgisizler?
@Adem Helvacı
1) Bu durumda 14 günlük koşulsuz iade süresi ne zaman başlar?
2) Değişim süreci 14 günü aştığı durumda gelen ikinci televizyon için koşulsuz iade hakkım var mıdır varsa yine 14 gün müdür?
3) Samsung müşteri hizmetlerine bu soruları sorduğumda 5 farklı kişiye bağladılar ve en sonunda biz bunu bir bilene soralım kayıt açalım size dönelim dediler. Neden bu kadar bilgisizler?
@Adem Helvacı