Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom bağlantı sürekli kopuyor

şöyle bir durum var. Digiturk tarafında (aynı altyapı) kullanılmayan, kopuk saatler gibi kriterler göz önüne alınarak faturamda indirim yapılmıştı. Sizde de benzer durum söz konusu olabilir. online işlemlerde günce lfatura detay gibi bölümlerden bir kontrol sağlayın
Sözleşmemiz 240 TL üzerinden kurulmasına rağmen 282 TL fatura çıkarmışlar…
 
Sözleşmemiz 240 TL üzerinden kurulmasına rağmen 282 TL fatura çıkarmışlar…
Burada başka bir durum vardır.

sözleşmeniz hangi tutar üzerinden ise onun üzerine hiç bir koşulda çıkılamaz.

Modem size aitse belki servis ücreti alabilirler. Değilse modem kiralama ücreti alınıyor olabilir. Neye nasıl onay verdiğinize bağlı bir durum. Ona bakmanız lazım. Fakat saha da yapılan teknik çalışma kontroller müşteriye fatura edilemez.

Bazı firmalar 2 yıl sözleşme yapıyor. İlk 12 ay 240 tl , ikinci 12 aylık dönem 282 tl gibi onu bir kontrol edin.

İş şuan bağlantı kesikliğinden başka bir duruma evrildi :D
 
Paket ücretine zam koymuşlar anladığım kadarıyla. Daha doğrusu sözleşmedeki indirimden düşürmüşler. Sözleşme 24 ay sabit fiyat diye hatırlıyorum ama eve geçtiğimde 12 ay farklı 12 ay farklı olarak mı yapmışım kontrol edeceğim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_5635.png
    IMG_5635.png
    111.5 KB · Görüntüleme: 6
  • IMG_5634.png
    IMG_5634.png
    106.4 KB · Görüntüleme: 5
Paket ücretine zam koymuşlar anladığım kadarıyla. Daha doğrusu sözleşmedeki indirimden düşürmüşler. Sözleşme 24 ay sabit fiyat diye hatırlıyorum ama eve geçtiğimde 12 ay farklı 12 ay farklı olarak mı yapmışım kontrol edeceğim.
12 ay farklı kalan 12 ay farklıdır muhtemelen. Türk Telekom 24 aylık taahhütlerini genelde öyle yapıyor.
 
Güncelleme: İnternet hâlâ gelmedi. THH’ye başvurmak için sorunun giderilmesini bekliyorum. Çift dönem ayıplı hizmetten iki aylık ücretin iadesini talep edeceğim. Bu süreçte olan bir olayı da anlatmak istiyorum. Bu hafta içinde Türk Telekom ekibi yine gelmiş eve annem geldiklerini fark edince hattın yanına gidip konuşmuş. Neden çözülemedi bu kadar süredir? demiş. Aldığı cevap “Oğlunuz bizi sıkıştırıyor, bize arıza kaydı gelmedi. Şikayet etmiş bizi” diyip neredeyse hakarete varan kelimeler kullanmış. O anda beni aradı ve ben konuşmak istedim. İki çift sözüm olacaktı onlara ama aboneliğin yasal sahibi olmama rağmen ve bunu annemin de demesine rağmen benimle konuşmak istemediler. Şikayet konusuna gelecek olursak TT 72 saat içinde çözülemeyen arızalar için şikayet kaydı açıyormuş. Ben tam bir ay sonra şikayet kaydı açtım ki bunu da TT müşteri hizmetleri söyledi. Arıza kaydı dahil 2 ya da 3 kez görüşme sağladım müşteri hizmetleriyle. İnanılmaz amatör davranışlar sergilediler. 23’ünde çözüleceğine dair sms gelmiş. Tabii bu saçmalıktan sonra TT’yi arayıp durumu anlattım. Kolay kolay çalışan kişileri şikayet etmem ama her şeyi anlattım. Ne hâlleri varsa görsünler, 50 yaşındaki kadının canını sıkmak ne hadlerine. Daha sonra dönüş yaptılar, gerekli tedbir ve cezai işlem yapılacakmış. Boş yere iki tarafın da canı sıkıldı. Koskoca firmanın elemanları bu kadar amatör olmamalı. (Arıza kaydı olmadığını söyleyip de iki kez gelip bakmaları da apayrı bir saçmalık zaten)
 
Güncelleme: Bugün sorun çözüldü, daha önceki gelen ekipler komşuya gelmiş. 1 ayda bir ekip gönderememişler bize. Ekip amirinin söylediğine göre bizim direkteki kutuya gelen bir önceki direkteki kutuda sorun varmış. O kutunun değişmesi gerekiyormuş, günü kurtarmak için bir şeyler yapmış ama teknik terimlere hakim olmadığım için bilmiyorum nasıl yaptığını. Nisan 19-24 Mayıs arası iki dönemi kapsayan ayıplı hizmetin iadesi için THH'ye başvurdum.
 
Güncelleme: Bugün sorun çözüldü, daha önceki gelen ekipler komşuya gelmiş. 1 ayda bir ekip gönderememişler bize. Ekip amirinin söylediğine göre bizim direkteki kutuya gelen bir önceki direkteki kutuda sorun varmış. O kutunun değişmesi gerekiyormuş, günü kurtarmak için bir şeyler yapmış ama teknik terimlere hakim olmadığım için bilmiyorum nasıl yaptığını. Nisan 19-24 Mayıs arası iki dönemi kapsayan ayıplı hizmetin iadesi için THH'ye başvurdum.
Şu anda bağlantıda bir sıkıntı var mı?
 
Bu gidişle biz de Türk Telekom ile papaz olacağız gibi, belki de PoyrazNet ile, bakalım. Ne yaptıysam yapayım düzen tutmuyor bir türlü. Muhtemelen Türk Telekom kaynaklı, çünkü farklı İSS kullanan komşuda da problem var. Stabil değil. Hız testi yapınca sonuçlar fena değil fakat ping denen illet öyle yüksek ki. Ayrıca sayfa yüklerken hatalar kesilmeler vs. Altyapı da fena görünmüyor aslında. Ama var bir yerlerde bir şeyler. Farklı İSS olunca da topu TT ile birbirlerine atacaklar muhtemelen.
 
Bu gidişle biz de Türk Telekom ile papaz olacağız gibi, belki de PoyrazNet ile, bakalım. Ne yaptıysam yapayım düzen tutmuyor bir türlü. Muhtemelen Türk Telekom kaynaklı, çünkü farklı İSS kullanan komşuda da problem var. Stabil değil. Hız testi yapınca sonuçlar fena değil fakat ping denen illet öyle yüksek ki. Ayrıca sayfa yüklerken hatalar kesilmeler vs. Altyapı da fena görünmüyor aslında. Ama var bir yerlerde bir şeyler. Farklı İSS olunca da topu TT ile birbirlerine atacaklar muhtemelen.
Her zaman derim altyapı kiminse hizmeti ondan almak en iyisidir diye. Tabi bölgede abone çoksa saha dolabı gırtlağına kadar doluysa Telekom'un kendi aboneleri bile sıkıntı yaşar. Çözüm var mı? Var. Ülke altyapısının tamamıyla FTTH/GPON altyapıya dönüşümü ve bakır altyapının kaldırılması.
 
Her zaman derim altyapı kiminse hizmeti ondan almak en iyisidir diye. Tabi bölgede abone çoksa saha dolabı gırtlağına kadar doluysa Telekom'un kendi aboneleri bile sıkıntı yaşar. Çözüm var mı? Var. Ülke altyapısının tamamıyla FTTH/GPON altyapıya dönüşümü ve bakır altyapının kaldırılması.

FTTH olmasa da FTTB denen cinsten olmalı yapı durumuna göre. Fakat bu gidişle zor gibi. Bana göre ekstrem yerler dışında binaya kadar fiber, bina içi bakır kablo kullanılabilir. Ama şuan aldığımız hizmette fiber nereye kadar geliyor mahalleye kadar mı, sokağa kadar mı bilmiyoruz. Oradan sonra kaç tane ekten geçiyor nerelerde zayıflıyor onu da bilmiyoruz. Fiber kablo eğilip bükülürken çıt diye kırılıp başınıza iş açabilecek bir şey, onun yanında evde ONT cihazı ve Router gibi şeyler de gerekiyor. Onun yerine binaya kadar fiber, oradan dairelere CAT6 kablo da mantıklı bana göre. Özellikle 8-10 daireli apartmanlar için.

Fakat şimdi muhtemelen babamın gençliğinde dikilmiş telefon direğinden gelen 20'li kablodan binaya, oradan da 2 tane incecik tel ile daireye geliyor. Ölme eşeğim ölme. O telefon kutularının halleri de içler acısı. Sokak kapısının yanında ağzı açık şekilde karışık kuruşuk kablolar. Üstüne TT etiketleri. Rezil bir görüntü.

TT kadar yaygın altyapı sağlayan da yok. Superonline altyapısı da Vodafone ve Turknet altyapıları da çok kısıtlı. Kablonet'in ne yaptığını zaten kestiremiyoruz.
 
FTTH olmasa da FTTB denen cinsten olmalı yapı durumuna göre. Fakat bu gidişle zor gibi. Bana göre ekstrem yerler dışında binaya kadar fiber, bina içi bakır kablo kullanılabilir. Ama şuan aldığımız hizmette fiber nereye kadar geliyor mahalleye kadar mı, sokağa kadar mı bilmiyoruz. Oradan sonra kaç tane ekten geçiyor nerelerde zayıflıyor onu da bilmiyoruz. Fiber kablo eğilip bükülürken çıt diye kırılıp başınıza iş açabilecek bir şey, onun yanında evde ONT cihazı ve Router gibi şeyler de gerekiyor. Onun yerine binaya kadar fiber, oradan dairelere CAT6 kablo da mantıklı bana göre. Özellikle 8-10 daireli apartmanlar için.

Fakat şimdi muhtemelen babamın gençliğinde dikilmiş telefon direğinden gelen 20'li kablodan binaya, oradan da 2 tane incecik tel ile daireye geliyor. Ölme eşeğim ölme. O telefon kutularının halleri de içler acısı. Sokak kapısının yanında ağzı açık şekilde karışık kuruşuk kablolar. Üstüne TT etiketleri. Rezil bir görüntü.

TT kadar yaygın altyapı sağlayan da yok. Superonline altyapısı da Vodafone ve Turknet altyapıları da çok kısıtlı. Kablonet'in ne yaptığını zaten kestiremiyoruz.
FTTB işi bitti artık ya. Hem apartmanın elektriğini kullanıyor hem binanın içinde fan gürültüsü oluyor bilmem ne. Turkcell ve Telekom'un çoğu MDU Switch'i de 100 mbps portlu olduğu için 100 üstü hızlar alınmıyor zaten. FTTH candır. Daire içinde de sonlandırma kutusu konursa kablo kırılmasının önüne geçilir. ONT de küçük bir alet dursun kenarda dolap arkasında ne olacak.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri