Neler yeni

Türk Telekom bağlantı sürekli kopuyor

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Merhabalar, 5 gündür iki üç dakikada bir internet bağlantım kopuyor. Sorunun yaşanmaya başladığı 2. gün arıza kaydı açtırdım ancak hâlâ ses seda yok. Aradığımda bunun bireysel bir problem mi bölgesel bir problem mi olduğunu sorsam da cevap alamadım. Şu anda neredeyse hiçbir şekilde internete erişimim yok desem yeridir. Arıza kaydına müteakiben haftalık 2gb internet hediyesi için mesaj geldi ancak sadece Türk Telekom hattında geçerliymiş onu da kullanamıyorum. Turkcell hatıma internet paketi alıp mobil veriyi paylaşarak bilgisayarda kullanmayı düşünüyorum. Mobil için 10GB internet şu anda 260 TL, hizmet alamadığım için tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Hizmet alamadığım için ücret iadesi mi istemeliyim yoksa internet alıp o ücreti mi istemeliyim? (Hizmet sağlanabilseydi internet paketi almak zorunda kalmazdım o gözle bakınca hangisi daha makul bir talep olur?)
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
8,900
Çözümler
45
Tepki puanı
10,278
Puanları
213
Konum
Ankara
Altyapınız DSL mi Fiber mi? 1-2 haftayı geçmezse arıza hiç uğraşmayın THH ile. Ülkenin altyapısı malum çoğu yerlerin kablosu Özal zamanından kalma. Türk Telekom arıza kayıtlarına bakmıyorsa https://www.acikkapi.gov.tr/ üzerinden detaylı bir kayıt daha bırakın.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Altyapınız DSL mi Fiber mi? 1-2 haftayı geçmezse arıza hiç uğraşmayın THH ile. Ülkenin altyapısı malum çoğu yerlerin kablosu Özal zamanından kalma. Türk Telekom arıza kayıtlarına bakmıyorsa https://www.acikkapi.gov.tr/ üzerinden detaylı bir kayıt daha bırakın.
DSL maalesef... 6 seneden uzun süre SO kullandım bir kez bağlantı sorunu yaşamıştım onda da her birkaç saatte bir arayıp 2 günde çözmüşlerdi, arayıp sorunca da ilgileniliyor diyorlar. Umarım kısa sürede çözülür :(.
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
8,900
Çözümler
45
Tepki puanı
10,278
Puanları
213
Konum
Ankara
DSL maalesef... 6 seneden uzun süre SO kullandım bir kez bağlantı sorunu yaşamıştım onda da her birkaç saatte bir arayıp 2 günde çözmüşlerdi, arayıp sorunca da ilgileniliyor diyorlar. Umarım kısa sürede çözülür :(.
Siz dediğimi yapın bakalım ne olacak. Süreç uzarsa (uzayacağını sanmıyorum) THH'ye verirsiniz. Komşularınızda da var mı bir sıkıntı.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Siz dediğimi yapın bakalım ne olacak. Süreç uzarsa (uzayacağını sanmıyorum) THH'ye verirsiniz. Komşularınızda da var mı bir sıkıntı.
Superonline kullanan komşumuz var, onlarda sorun yokmuş. Baktım aynı hatta bağlı kablolar, sistemsel bir sorun olduğunu düşünmeye başladım artık. Bu gece daha az kesinti oldu ancak internet çok dalgalı ve hızı düşük, birkaç gün daha çözülmezse tekrar arayacağım.
 

Hakan

Süper Üye
Kadim Üye
Katılım
15 Nis 2023
Mesajlar
722
Çözümler
1
Tepki puanı
628
Puanları
93
İşyerinde kaç sene superonline kullandık. Hiç kopma, arıza yaşamadık. Hatta her ay Superonline'den bir personel gelirdi. Araştırma yapardı. Şikayetiniz var mı. Kopma oluyor mu diye sorardı. Çok memnunuz deyip gönderirdik.

Türk Telekom'a geçtik. Gün içinde bir kaç kere kopuyor. Online program kullandığımız için koptuğu anda programdan atılıyoruz. Her şey yeniden başlıyor. Eleman bile gelmiyor. Sormuyor.

Nefret ettirdi bizi.
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
8,900
Çözümler
45
Tepki puanı
10,278
Puanları
213
Konum
Ankara
Superonline kullanan komşumuz var, onlarda sorun yokmuş. Baktım aynı hatta bağlı kablolar, sistemsel bir sorun olduğunu düşünmeye başladım artık. Bu gece daha az kesinti oldu ancak internet çok dalgalı ve hızı düşük, birkaç gün daha çözülmezse tekrar arayacağım.
Superonline kullanan komşunuz Türk Telekom altyapısından mı hizmet alıyor? Eğer Telekom altyapısından hizmet almasına rağmen sorun yoksa sizin kablolarınızda ya da modeminizde de sorun olabilir. Zaman geçirmeden açık kapıya layıt açın. Tabi Türk Telekom'a da arıza kaydı açtırın saha ekibi gelsin baksın.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Superonline kullanan komşunuz Türk Telekom altyapısından mı hizmet alıyor? Eğer Telekom altyapısından hizmet almasına rağmen sorun yoksa sizin kablolarınızda ya da modeminizde de sorun olabilir. Zaman geçirmeden açık kapıya layıt açın. Tabi Türk Telekom'a da arıza kaydı açtırın saha ekibi gelsin baksın.
Merhaba, 1 haftadır internetim hiçbir şekilde yoktu. Bağlantı kopma yerini bağlantı yoka geçirdi. Bugün ekip geldi ve arıza kaydı açmamışsınız dedi. Gösterdim arıza kaydı açtığımı ve abonelik numaramı alıp geri gittiler. Modemde sorun yokmuş, araştırıp döneceklermiş… 10 gündür ayıplı hizmet veriyorlar, durum çözüldüğünde THH’ye başvuracağım.

@Murat ALA komşumuz işletme olduğu için farklı bir kutu ya da daha iyi hat kullanıyor olabilir mi?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4616.png
    IMG_4616.png
    50.2 KB · Görüntüleme: 6

huliki

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
5 Eki 2023
Mesajlar
46
Tepki puanı
52
Puanları
18
sahadaki dolaptan size kadar gelen hatta bir sorun olabilir. toprak oksit vb gibi durumlar bağlantınızı etkiler buna sizin bina kutusundan modem arkasına kadar gelen iç tesisatınızda dahildir. en son modeme kalır.
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
8,900
Çözümler
45
Tepki puanı
10,278
Puanları
213
Konum
Ankara
Merhaba, 1 haftadır internetim hiçbir şekilde yoktu. Bağlantı kopma yerini bağlantı yoka geçirdi. Bugün ekip geldi ve arıza kaydı açmamışsınız dedi. Gösterdim arıza kaydı açtığımı ve abonelik numaramı alıp geri gittiler. Modemde sorun yokmuş, araştırıp döneceklermiş… 10 gündür ayıplı hizmet veriyorlar, durum çözüldüğünde THH’ye başvuracağım.

@Murat ALA komşumuz işletme olduğu için farklı bir kutu ya da daha iyi hat kullanıyor olabilir mi?
Hayır aynı saha dolabına bağlısınız. Sizin bağlı olduğunuz port bozuk olabilir, komşularınızda sorun yoksa daireden apartmandaki ankastreye inen tesisatınızda sorun olabilir ucu açık baksınlar bakalım.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Hâlâ internet yok… Bir genel arıza var diyorlar, bir fiziksel hasar var diyorlar. Sorunu bulduysanız çözmeniz gerekmiyor mu? Diyorum. Yok diyorlar herhalde.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
İnternete ihtiyacım var. Telefonuma paket alıp THH ile zararımın karşılanması isteyeceğim.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Güncelleme: Geçen hafta sonundan bu yana SO kullanan komşumuzun da interneti yokmuş.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Hasar var mı diye baktım ancak yok gibi duruyor. Yakından nedir ne değildir bilemiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_5272.jpeg
    IMG_5272.jpeg
    117 KB · Görüntüleme: 6

janavar

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
203
Tepki puanı
201
Puanları
43
Benzer sorunu geçtiğimiz aylarda digiturk(DSL) internet ile yaşadım. Onlar da Turktelekom altyapısını kullanıyor.

Kayıt açtırıp önce saha dolabından apartmana kadar var mı kontrol edildi.

Sorun hala devam ettiği için ev içi ve modem kontrol edildi.

En son ise apartman içi telefon kablosunu kontrol ettirdim. (çok saçma).


Sorun port değişikliği ile giderildi.
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
8,900
Çözümler
45
Tepki puanı
10,278
Puanları
213
Konum
Ankara
Güncelleme: Geçen hafta sonundan bu yana SO kullanan komşumuzun da interneti yokmuş.
Bunu daha önce öğrenebilseydiniz daha iyi olurdu. Sizin apartmandaki bütün internet kullanıcılarında sıkıntı var demek ki. Bütün apartmanla konuşun internet kullanan herkes arıza kaydı bıraksın. Ya saha dolabınızda var ya da saha dolabından apartmanınıza gelen kabloda.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Benzer sorunu geçtiğimiz aylarda digiturk(DSL) internet ile yaşadım. Onlar da Turktelekom altyapısını kullanıyor.

Kayıt açtırıp önce saha dolabından apartmana kadar var mı kontrol edildi.

Sorun hala devam ettiği için ev içi ve modem kontrol edildi.

En son ise apartman içi telefon kablosunu kontrol ettirdim. (çok saçma).


Sorun port değişikliği ile giderildi.
20 Mayıs’ta sorunun çözüleceğine dair mesaj geldi. 2 aylık fatura döneminde ayıplı hizmet sunmuş olacaklar.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
206
Tepki puanı
117
Puanları
43
Bunu daha önce öğrenebilseydiniz daha iyi olurdu. Sizin apartmandaki bütün internet kullanıcılarında sıkıntı var demek ki. Bütün apartmanla konuşun internet kullanan herkes arıza kaydı bıraksın. Ya saha dolabınızda var ya da saha dolabından apartmanınıza gelen kabloda.
Tekrar gelsinler sorunu tam tespit etsinler de bakalım. Bir an önce çözülür umarım.
 

janavar

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
203
Tepki puanı
201
Puanları
43
20 Mayıs’ta sorunun çözüleceğine dair mesaj geldi. 2 aylık fatura döneminde ayıplı hizmet sunmuş olacaklar.
şöyle bir durum var. Digiturk tarafında (aynı altyapı) kullanılmayan, kopuk saatler gibi kriterler göz önüne alınarak faturamda indirim yapılmıştı. Sizde de benzer durum söz konusu olabilir. online işlemlerde günce lfatura detay gibi bölümlerden bir kontrol sağlayın
 
Üst