- Katılım
- 12 Mar 2023
- Mesajlar
- 206
- Tepki puanı
- 117
- Puanları
- 43
Merhabalar, 5 gündür iki üç dakikada bir internet bağlantım kopuyor. Sorunun yaşanmaya başladığı 2. gün arıza kaydı açtırdım ancak hâlâ ses seda yok. Aradığımda bunun bireysel bir problem mi bölgesel bir problem mi olduğunu sorsam da cevap alamadım. Şu anda neredeyse hiçbir şekilde internete erişimim yok desem yeridir. Arıza kaydına müteakiben haftalık 2gb internet hediyesi için mesaj geldi ancak sadece Türk Telekom hattında geçerliymiş onu da kullanamıyorum. Turkcell hatıma internet paketi alıp mobil veriyi paylaşarak bilgisayarda kullanmayı düşünüyorum. Mobil için 10GB internet şu anda 260 TL, hizmet alamadığım için tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Hizmet alamadığım için ücret iadesi mi istemeliyim yoksa internet alıp o ücreti mi istemeliyim? (Hizmet sağlanabilseydi internet paketi almak zorunda kalmazdım o gözle bakınca hangisi daha makul bir talep olur?)