Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom kablolama yüzünden interner hizmeti alamıyor.

Fatihbilgin

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
5 Kas 2023
Mesajlar
22
Şubat 2025 ayından beri sürekli arıza halinda ve sondunda dayanamıyıp dsl sorunu olduğu için. Bölgedeki yerel Türk Telekom Müdürlüğüne gittim, arıza birimi ile konuştuğumda? Zamanında Türk Telekom tarafından yapılan. Sokağımdaki kabloda yani saha dolabı ile evim arasındaki. Kablolamada elektrik direne teması bulunmaktadır. Cevabı aldım zamanında Türk Telekom tarafından yapılan bir kablolama olduğu için. Dedim ki niye aciliyeti olmuyor? Niye ben bekliyorum bu kadar ? 3 ay az bir süre değil. Ve dedim ki hani ne zaman yapılacak diye sorduğumda. Arızanın giderilmesi planlanan süresinin olmadığını. 2025 yılı içerisinde öngördüğünü dile getirdiler.
Ve bu sürekli kapsamında telefonuma gelen her gün bir sonraki gün yapılacaktır mesajı ve genel arıza olarak nitelendirmeleri oyalamaları diye düşünüyorum kırsal bölgede yaşadığım için alt yapı yatırımı olmadığını söylediler ve tabii ki de yani bulunduğum bölgede herhangi bir inşaat yok imarı yok Çiftlik tarzı yerde oturduğumdan dolayı fiber/dsl (fttc/ftth) geliştirme veya yükseltme gibi durumların olmadığını bu sürenin de bu sayabileceğini söyler hiçbir şekilde net bir cevap alamadım.

Genel olarak söyleyeceğim 25 yılında arızanın giderilmesi öngörülüyor ve bölgemde şu an 25 kapsamında hiçbir şekilde fiber veya altyapının bulunmadığını dile getirdiler.
Ve bence benim düşüncem Türk Telekom tarafından yapılan bu hatanın sorumluluğu kabul etmemesi ve müşteriyi aboneyi mağdur etmesi kabul edilemez bir durumdur
btk'ya başvurduğunda başka bir cevap alamadım Türk telekom'un yazdığı cevabı beni tekrar bana direkt gönderdi
İki gün önce 2 Mayıs'ta CİMER'e durumu yazdım beklemekteyim

Tecrübeleriniz nelerdir ne yapmam gerekiyor?


Screenshot_20250502-144541.webp
 
Kırsal bölgelere fiber getirme gibi bir zihniyet yok adamlarda. VDSL bile getirseler şükreder duruma soktular milleti. Yapacağınız şey basit Tütekitici Hakem Heyeti'ne gideceksiniz düzgün hizmet alamadığınız zamanların ücretini talep edeceksiniz ayrıca isterseniz herhangi bir cayma bedeli ödemeden aboneliği sonlandırmayı isteyeceksiniz. Altyapı talep konusuna gelirsek bölgede ikamet edenlerden altyapı istediğinize dair bir dilekçe hazırlayıp imza toplayacaksınız. İmza sayısı ne kadar fazla olursa o kadar güzel olur. Muhtarı da kafalayıp dilekçeye onun da imzasını/mührünü artık neyse ekleyip ilçenizdeki telekom müdürlüğünün altyapı planlama birimine teslim edeceksiniz. FTTH düşük ve zor bir ihtimal ama kabloların fiziksel hasarını onarıp VDSL saha dolabı bile koydurabilirseniz kar diye düşünüyorum.
 
Kırsal bölgelere fiber getirme gibi bir zihniyet yok adamlarda. VDSL bile getirseler şükreder duruma soktular milleti. Yapacağınız şey basit Tütekitici Hakem Heyeti'ne gideceksiniz düzgün hizmet alamadığınız zamanların ücretini talep edeceksiniz ayrıca isterseniz herhangi bir cayma bedeli ödemeden aboneliği sonlandırmayı isteyeceksiniz. Altyapı talep konusuna gelirsek bölgede ikamet edenlerden altyapı istediğinize dair bir dilekçe hazırlayıp imza toplayacaksınız. İmza sayısı ne kadar fazla olursa o kadar güzel olur. Muhtarı da kafalayıp dilekçeye onun da imzasını/mührünü artık neyse ekleyip ilçenizdeki telekom müdürlüğünün altyapı planlama birimine teslim edeceksiniz. FTTH düşük ve zor bir ihtimal ama kabloların fiziksel hasarını onarıp VDSL saha dolabı bile koydurabilirseniz kar diye düşünüyorum.
Desteğiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.

Türk Telekom altyapısı üzerinden Millenicom kullanıyorum ön ödemeli olduğu için ay sonu fatura çıkmıyor.


Altyapı talebi konusu için:
Bulunduğum yer köy yolu ama
şehir merkezine (ilçe) 1,5km
ilçedeki Telekom santraline 2km
Saha dolabına 800~ metre

Sokağımda Telekom tahta direkleri mevcut ve maalesef 2 abone var (yan komşumuz teyze oda bıkmış internetten 2-3 aydır hattı donuk olarak bekliyormuş )

Toplam sokakta 5-6 hane var 3’u yerel wifi (çanak anten) interneti kullanıyorlar.

Bireysel olarak 8-32 mbps paket seçeneği var ekte paylaşırım.

hemen sokağın başında İzmir yolunun dibinde apartmanlar var fiber kullanan bana uzaklığı 430 metre mesafede 😢 ama otoyol var diye direk yardımıyla geçite izin vermiyorlar (Türk Telekom ekibinden duydum)


Yolun karşısından benim olduğum tarafa superonline hattı ve yeraltı boruları var (bana çık yakın akrabamın tarlasından geçiyor bize 370 mt )

Ben ilk önce onun tt fiber olduğunu sanmıştım Telekom ekibi değil diyor

Türkcell’den superonline kullanmak istediğini söyledim hatta evinden fiber ek kutusuna kadar kablolama benden olsun dedim ama genel cevap yolladılar (2025 kapsamında altyapı yatırımlarımız bulunduğunuz boldede bulunmamaktadır….)

tekrar Turkcell le sadece boş boruyu kullanmak istediğimi istedim yine aynı cevap

Çok yakınımda fiber var kullanamıyorum
Eğer Türk Telekom İzmir otoyolun altından borusu olsaydı bana yardımcı olucaklarını söylediler (yerel Türk Telekom müdürlüğü )

Ne fiber ne dsl

Zaten DSL bağlantım idare ederdi 35 mbps alıyordum vdsl2 güzeldi yani ama Türk Telekom’un bu sorumsuzluğu beni bitiyor keşke imza toplacayak birileri olsa bu kadar uzun sürmezdi.

Ve BTK ne yapmaya çalışıyor anlamadım neye göre cevap vermiş kim ilgilenmiyor?
Kablolama yi yapan Türk Telekom ve elektrik teması varmış Telekom’dan başka kim yapacak! BTK neden susuyor🤯
 
Desteğiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.

Türk Telekom altyapısı üzerinden Millenicom kullanıyorum ön ödemeli olduğu için ay sonu fatura çıkmıyor.


Altyapı talebi konusu için:
Bulunduğum yer köy yolu ama
şehir merkezine (ilçe) 1,5km
ilçedeki Telekom santraline 2km
Saha dolabına 800~ metre

Sokağımda Telekom tahta direkleri mevcut ve maalesef 2 abone var (yan komşumuz teyze oda bıkmış internetten 2-3 aydır hattı donuk olarak bekliyormuş )

Toplam sokakta 5-6 hane var 3’u yerel wifi (çanak anten) interneti kullanıyorlar.

Bireysel olarak 8-32 mbps paket seçeneği var ekte paylaşırım.

hemen sokağın başında İzmir yolunun dibinde apartmanlar var fiber kullanan bana uzaklığı 430 metre mesafede 😢 ama otoyol var diye direk yardımıyla geçite izin vermiyorlar (Türk Telekom ekibinden duydum)


Yolun karşısından benim olduğum tarafa superonline hattı ve yeraltı boruları var (bana çık yakın akrabamın tarlasından geçiyor bize 370 mt )

Ben ilk önce onun tt fiber olduğunu sanmıştım Telekom ekibi değil diyor

Türkcell’den superonline kullanmak istediğini söyledim hatta evinden fiber ek kutusuna kadar kablolama benden olsun dedim ama genel cevap yolladılar (2025 kapsamında altyapı yatırımlarımız bulunduğunuz boldede bulunmamaktadır….)

tekrar Turkcell le sadece boş boruyu kullanmak istediğimi istedim yine aynı cevap

Çok yakınımda fiber var kullanamıyorum
Eğer Türk Telekom İzmir otoyolun altından borusu olsaydı bana yardımcı olucaklarını söylediler (yerel Türk Telekom müdürlüğü )

Ne fiber ne dsl

Zaten DSL bağlantım idare ederdi 35 mbps alıyordum vdsl2 güzeldi yani ama Türk Telekom’un bu sorumsuzluğu beni bitiyor keşke imza toplacayak birileri olsa bu kadar uzun sürmezdi.

Ve BTK ne yapmaya çalışıyor anlamadım neye göre cevap vermiş kim ilgilenmiyor?
Kablolama yi yapan Türk Telekom ve elektrik teması varmış Telekom’dan başka kim yapacak! BTK neden susuyor🤯
ek

1746386774867.webp

1746386847247.webp

1746386893777.webp
 
Şubat 2025 ayından beri sürekli arıza halinda ve sondunda dayanamıyıp dsl sorunu olduğu için. Bölgedeki yerel Türk Telekom Müdürlüğüne gittim, arıza birimi ile konuştuğumda? Zamanında Türk Telekom tarafından yapılan. Sokağımdaki kabloda yani saha dolabı ile evim arasındaki. Kablolamada elektrik direne teması bulunmaktadır. Cevabı aldım zamanında Türk Telekom tarafından yapılan bir kablolama olduğu için. Dedim ki niye aciliyeti olmuyor? Niye ben bekliyorum bu kadar ? 3 ay az bir süre değil. Ve dedim ki hani ne zaman yapılacak diye sorduğumda. Arızanın giderilmesi planlanan süresinin olmadığını. 2025 yılı içerisinde öngördüğünü dile getirdiler.
Ve bu sürekli kapsamında telefonuma gelen her gün bir sonraki gün yapılacaktır mesajı ve genel arıza olarak nitelendirmeleri oyalamaları diye düşünüyorum kırsal bölgede yaşadığım için alt yapı yatırımı olmadığını söylediler ve tabii ki de yani bulunduğum bölgede herhangi bir inşaat yok imarı yok Çiftlik tarzı yerde oturduğumdan dolayı fiber/dsl (fttc/ftth) geliştirme veya yükseltme gibi durumların olmadığını bu sürenin de bu sayabileceğini söyler hiçbir şekilde net bir cevap alamadım.

Genel olarak söyleyeceğim 25 yılında arızanın giderilmesi öngörülüyor ve bölgemde şu an 25 kapsamında hiçbir şekilde fiber veya altyapının bulunmadığını dile getirdiler.
Ve bence benim düşüncem Türk Telekom tarafından yapılan bu hatanın sorumluluğu kabul etmemesi ve müşteriyi aboneyi mağdur etmesi kabul edilemez bir durumdur
btk'ya başvurduğunda başka bir cevap alamadım Türk telekom'un yazdığı cevabı beni tekrar bana direkt gönderdi
İki gün önce 2 Mayıs'ta CİMER'e durumu yazdım beklemekteyim

Tecrübeleriniz nelerdir ne yapmam gerekiyor?


Ekli dosyayı görüntüle 25517
Bende yeni yapılan yerleşim yerinde vdsl saha dolabı dolu oldugundan dolayı türk telekom internet vermedi hemde magdur oldum. Bende türk telekom bölge müdürlügü araştırma yaparsan sorunun kökünden çözülür. İnternetten buldum ben sonra eposta attım kaç ay sonra yatırım planı aldılar türk telekom fiber internet kazısı yaptılar. Benim sayemde çogu mahalle fiber inernet kullanacak ve o kadar 3 senedir adam paştırdıgğı halde gelmedi ben tepeden baştırdıgım halde getirmek bayadır ugratırdılar bakalım kaç ayda tamamlanıp kullanacak türk telekom fiber internet..
Galiba seninki balıkesir..
Fatih Özgül eposta linkledin üzerinden yaz insallah sorun çözülür.
 
Desteğiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.

Türk Telekom altyapısı üzerinden Millenicom kullanıyorum ön ödemeli olduğu için ay sonu fatura çıkmıyor.


Altyapı talebi konusu için:
Bulunduğum yer köy yolu ama
şehir merkezine (ilçe) 1,5km
ilçedeki Telekom santraline 2km
Saha dolabına 800~ metre

Sokağımda Telekom tahta direkleri mevcut ve maalesef 2 abone var (yan komşumuz teyze oda bıkmış internetten 2-3 aydır hattı donuk olarak bekliyormuş )

Toplam sokakta 5-6 hane var 3’u yerel wifi (çanak anten) interneti kullanıyorlar.

Bireysel olarak 8-32 mbps paket seçeneği var ekte paylaşırım.

hemen sokağın başında İzmir yolunun dibinde apartmanlar var fiber kullanan bana uzaklığı 430 metre mesafede 😢 ama otoyol var diye direk yardımıyla geçite izin vermiyorlar (Türk Telekom ekibinden duydum)


Yolun karşısından benim olduğum tarafa superonline hattı ve yeraltı boruları var (bana çık yakın akrabamın tarlasından geçiyor bize 370 mt )

Ben ilk önce onun tt fiber olduğunu sanmıştım Telekom ekibi değil diyor

Türkcell’den superonline kullanmak istediğini söyledim hatta evinden fiber ek kutusuna kadar kablolama benden olsun dedim ama genel cevap yolladılar (2025 kapsamında altyapı yatırımlarımız bulunduğunuz boldede bulunmamaktadır….)

tekrar Turkcell le sadece boş boruyu kullanmak istediğimi istedim yine aynı cevap

Çok yakınımda fiber var kullanamıyorum
Eğer Türk Telekom İzmir otoyolun altından borusu olsaydı bana yardımcı olucaklarını söylediler (yerel Türk Telekom müdürlüğü )

Ne fiber ne dsl

Zaten DSL bağlantım idare ederdi 35 mbps alıyordum vdsl2 güzeldi yani ama Türk Telekom’un bu sorumsuzluğu beni bitiyor keşke imza toplacayak birileri olsa bu kadar uzun sürmezdi.

Ve BTK ne yapmaya çalışıyor anlamadım neye göre cevap vermiş kim ilgilenmiyor?
Kablolama yi yapan Türk Telekom ve elektrik teması varmış Telekom’dan başka kim yapacak! BTK neden susuyor🤯
Siz BTK'dan çözüm beklemeyin copy-paste herkese aynı cevabı veriyorlar. Anca sansür işleriyle uğraşırlar başka bir şeyden anlamazlar. Abone sayısı da çok az ciddiye alınmayacağınızı da düşünüyorum maalesef. Ücreti mukabilinde özel proje için görüşün fiyat alın belki insafa gelirler de parası karşılığında hat çekerler evinize. Ucuza mal olmayacağını da hatırlatırım.


Şu siteden detaylı bir altyapı sorgulaması yapıp paylaşabilir misiniz?
 
Siz BTK'dan çözüm beklemeyin copy-paste herkese aynı cevabı veriyorlar. Anca sansür işleriyle uğraşırlar başka bir şeyden anlamazlar. Abone sayısı da çok az ciddiye alınmayacağınızı da düşünüyorum maalesef. Ücreti mukabilinde özel proje için görüşün fiyat alın belki insafa gelirler de parası karşılığında hat çekerler evinize. Ucuza mal olmayacağını da hatırlatırım.


Şu siteden detaylı bir altyapı sorgulaması yapıp paylaşabilir misiniz?

Türk Telekom dan özel fiber projesini sormuştum tahmini 30 bin çıkar demişlerdi
Yakın zamanda 1200 mt lik özel fiber projesini hesaplamislardi oda yaklaşık 160 bin lira çıkmış
Belediyeden yol kazı izni için metre başı 75 TL ödediklerini söylediler
Benim evim santralde 800 felan en yakın fiber 400 metre yanı çok pahalıya patlar😅

Müstakil olduğu için daire null yazıyor

Bu arızadan once sokak ismi değişmisti ozamanda yoktu ama daha önceden altyapım sistemde vardı

Screenshot_20250504-232711.webp
 
Bende yeni yapılan yerleşim yerinde vdsl saha dolabı dolu oldugundan dolayı türk telekom internet vermedi hemde magdur oldum. Bende türk telekom bölge müdürlügü araştırma yaparsan sorunun kökünden çözülür. İnternetten buldum ben sonra eposta attım kaç ay sonra yatırım planı aldılar türk telekom fiber internet kazısı yaptılar. Benim sayemde çogu mahalle fiber inernet kullanacak ve o kadar 3 senedir adam paştırdıgğı halde gelmedi ben tepeden baştırdıgım halde getirmek bayadır ugratırdılar bakalım kaç ayda tamamlanıp kullanacak türk telekom fiber internet..
Galiba seninki balıkesir..
Fatih Özgül eposta linkledin üzerinden yaz insallah sorun çözülür.
Evet Balıkesir 😀
ama kablonet de yok
Aslında Deneye bilirim e-posta sade ve durumu açıkça yazarım

Balıkesir Türk Telekom il müdürü Fatih Özgül
 
Siz BTK'dan çözüm beklemeyin copy-paste herkese aynı cevabı veriyorlar. Anca sansür işleriyle uğraşırlar başka bir şeyden anlamazlar. Abone sayısı da çok az ciddiye alınmayacağınızı da düşünüyorum maalesef. Ücreti mukabilinde özel proje için görüşün fiyat alın belki insafa gelirler de parası karşılığında hat çekerler evinize. Ucuza mal olmayacağını da hatırlatırım.


Şu siteden detaylı bir altyapı sorgulaması yapıp paylaşabilir misiniz?
Bölgemde abone sayısının az olması en büyük ve tek dezavantajı 😥
 
Geçenlerde benzer bir konuda bir yerde okumuştum, açık kapı üzerinden başvurunca kaymakamlık, bölge Telekom müdürlüğünüze bildiriyor ve telekom da ciddiye alıyormuş oradan da deneyebilirsiniz. Hatta başvurudan bir hafta sonra Telekom müdürlüğüne gidip durumu sorgulayabilirsiniz, muhtemelen size başvurunun ulaştığını ve işleme alındığını söyleyebilirler.
 
Geçenlerde benzer bir konuda bir yerde okumuştum, açık kapı üzerinden başvurunca kaymakamlık, bölge Telekom müdürlüğünüze bildiriyor ve telekom da ciddiye alıyormuş oradan da deneyebilirsiniz. Hatta başvurudan bir hafta sonra Telekom müdürlüğüne gidip durumu sorgulayabilirsiniz, muhtemelen size başvurunun ulaştığını ve işleme alındığını söyleyebilirler.
Tüketici hakem Heyeti’ne gittim detayları söylediğimde fatura ödüyormusunuz hani fatura geliyor mu? Dedi faturam ay sonu sıfırlanıyor para ödemediğimi söyledim tüketici hakem de parasal veya maddi bir durum olmadığından dolayı hani işlem yapamıyoruz dedi ben de teşekkür edip çıktım
 
Geçenlerde benzer bir konuda bir yerde okumuştum, açık kapı üzerinden başvurunca kaymakamlık, bölge Telekom müdürlüğünüze bildiriyor ve telekom da ciddiye alıyormuş oradan da deneyebilirsiniz. Hatta başvurudan bir hafta sonra Telekom müdürlüğüne gidip durumu sorgulayabilirsiniz, muhtemelen size başvurunun ulaştığını ve işleme alındığını söyleyebilirler.
image.webp


Açık kapı bölüm yoktu ama acaba bulunduğum bölgede mi yok online olarak başvursam sonuç alır mıyım?
 
Ekli dosyayı görüntüle 25530

Açık kapı bölüm yoktu ama acaba bulunduğum bölgede mi yok online olarak başvursam sonuç alır mıyım?
Ben sadece online olduğunu biliyordum kaymakamlıkta öyle bir birim olduğunu bilmiyordum. Ikisi de olur, online olarak daha iyi olur sanırım İçişleri bakanlığı kaymakamlığa iletir öyle olursa sanırım daha ciddi olur.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri