Şubat 2025 ayından beri sürekli arıza halinda ve sondunda dayanamıyıp dsl sorunu olduğu için. Bölgedeki yerel Türk Telekom Müdürlüğüne gittim, arıza birimi ile konuştuğumda? Zamanında Türk Telekom tarafından yapılan. Sokağımdaki kabloda yani saha dolabı ile evim arasındaki. Kablolamada elektrik direne teması bulunmaktadır. Cevabı aldım zamanında Türk Telekom tarafından yapılan bir kablolama olduğu için. Dedim ki niye aciliyeti olmuyor? Niye ben bekliyorum bu kadar ? 3 ay az bir süre değil. Ve dedim ki hani ne zaman yapılacak diye sorduğumda. Arızanın giderilmesi planlanan süresinin olmadığını. 2025 yılı içerisinde öngördüğünü dile getirdiler.
Ve bu sürekli kapsamında telefonuma gelen her gün bir sonraki gün yapılacaktır mesajı ve genel arıza olarak nitelendirmeleri oyalamaları diye düşünüyorum kırsal bölgede yaşadığım için alt yapı yatırımı olmadığını söylediler ve tabii ki de yani bulunduğum bölgede herhangi bir inşaat yok imarı yok Çiftlik tarzı yerde oturduğumdan dolayı fiber/dsl (fttc/ftth) geliştirme veya yükseltme gibi durumların olmadığını bu sürenin de bu sayabileceğini söyler hiçbir şekilde net bir cevap alamadım.
Genel olarak söyleyeceğim 25 yılında arızanın giderilmesi öngörülüyor ve bölgemde şu an 25 kapsamında hiçbir şekilde fiber veya altyapının bulunmadığını dile getirdiler.
Ve bence benim düşüncem Türk Telekom tarafından yapılan bu hatanın sorumluluğu kabul etmemesi ve müşteriyi aboneyi mağdur etmesi kabul edilemez bir durumdur btk'ya başvurduğunda başka bir cevap alamadım Türk telekom'un yazdığı cevabı beni tekrar bana direkt gönderdi
İki gün önce 2 Mayıs'ta CİMER'e durumu yazdım beklemekteyim
Tecrübeleriniz nelerdir ne yapmam gerekiyor?
Ve bu sürekli kapsamında telefonuma gelen her gün bir sonraki gün yapılacaktır mesajı ve genel arıza olarak nitelendirmeleri oyalamaları diye düşünüyorum kırsal bölgede yaşadığım için alt yapı yatırımı olmadığını söylediler ve tabii ki de yani bulunduğum bölgede herhangi bir inşaat yok imarı yok Çiftlik tarzı yerde oturduğumdan dolayı fiber/dsl (fttc/ftth) geliştirme veya yükseltme gibi durumların olmadığını bu sürenin de bu sayabileceğini söyler hiçbir şekilde net bir cevap alamadım.
Genel olarak söyleyeceğim 25 yılında arızanın giderilmesi öngörülüyor ve bölgemde şu an 25 kapsamında hiçbir şekilde fiber veya altyapının bulunmadığını dile getirdiler.
Ve bence benim düşüncem Türk Telekom tarafından yapılan bu hatanın sorumluluğu kabul etmemesi ve müşteriyi aboneyi mağdur etmesi kabul edilemez bir durumdur btk'ya başvurduğunda başka bir cevap alamadım Türk telekom'un yazdığı cevabı beni tekrar bana direkt gönderdi
İki gün önce 2 Mayıs'ta CİMER'e durumu yazdım beklemekteyim
Tecrübeleriniz nelerdir ne yapmam gerekiyor?