UPS Kargo ile gelecek olan üründe şöyle sorunlar yaşandı. 16 Ekim'de İstanbul'dan yola çıkmış kargo, 17 Ekim'de dağıtıma çıkarılmış fakat ben evde olmadığım için teslim edilememiş. Baştan bunu değiştirme imkanım olsa zaten değiştirirdim, Yurtiçi Kargo ve HepsiJet'te teslim tarihini değiştir, komşuma bırak, adres değiştir vs. gibi seçenekler var. Belki başka firmalarda da vardır. UPS'de öyle bir şey yoktu olsa seçerdim. Kargo gelip geri gitmiş bu nedenle.
Ben de 18 Ekim yani ertesi gün tekrar dağıtım talebinde bulundum. Sözde o gün dağıtıma çıkmış, sabahtan beri evdeyim, telefon elimde. Ne arayan ne de zili çalan oldu. Sözde saat 11:43'te dağıtıma çıkmış, 11:48'de de Kapalı diye sisteme not girilmiş. Ben de zaten sürekli internetten takip ediyordum. Onu gördüğüm an 850'li çağrı merkezini aradım. Bir şekilde bir yerlere bağlandım ve sordum. Kontrol etti ve "kargonuz bugün de dağıtıma çıkmış, evde yokmuşsunuz, telefona da cevap vermemişsiniz" dedi. Ben de bugün için beni arayan birinin olmadığını ve eve gelen de olmadığını söyledim. "kurye arkadaş geldiğinin kanıtı olarak da evin karşısında siyah kapılı müstakil bir ev var diye not düşmüş buraya" dedi. Ben de evin karışısının boş arazi olduğunu, sokağın o kısmında hiçbir şekilde ev olmadığını söyledim. Yanlış adrese gitmiş olabileceklerini söyledim. Adresimi istedi ve evet adres doğru dedi. Yahu ben de görüyorum sistemdeki adresin doğru olduğunu, kurye yanlış gitmiştir. Neyse ufak bir konuşmanın sonunda bana kargomun 2 kez dağıtıma çıktığı halde bana ulaşılamadığını, bu konuda yapacak bir şey olmadığını söyledi. Ben de şubeden teslim almak istedim. Bu arada, beni bir gün önce arayan numarayı aradım, cevap vermedi.
Gelelim ikinci kısıma:
İzmir Çiğli şubesinden alıp alamayacağımı sordum. Kendi kısmına göre isimleri "İzmir Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı" tamam şubeden alabilirsiniz dedi. Çiğli şube mi? dedim. Kontrol ettikten sonra bana Yunusemre Mah. Bornova adresindeki şubeden alabilirsiniz dedi. Hatta adresi de vereyim Yunusemre Mah.7402/7 Sok. No:1 Bornova İzmir tam adresi dedi. Buradan mı alabilirim dedim, evet dedi. Daha sonra tekrar teyit etmek için canlı desteğe yazdım.

Sitesindeki şubeler kısmında da Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı olarak adres kısmında Bu adres yazıyordu. Ulan bunda bir şey var dedim ama neyse. Bu arada 850'li numara haricinde bulduğum Çiğli şube ve İzmir Hub (dağıtım merkezi) şubelerinin telefonları da kullanılamıyor.

Ardından 19 Ekim günü sabahtan hiç bilmediğim yollara düştüm. Öncelikle İzmir Hub şubesi Pınarbaşı yolunda, Işıkkent kamyon tır ve nakliye garajlarının ortasında bir yerlerde adres görünüyor. Evet 7402/7 sokak kısmı doğru, fakat no:1 kısmı tamamen yanlış. 7402/7 sokak, no:22 imiş adresi. İki adres arasında da 800 metre kadar bir mesafe var. Oraya gittim, kapıda ufak bir alan var müşteri merkezi diye, oradaki görevli kargomun Çiğli'de olduğunu söyledi. Ben zaten Çiğli'ye istemiştim, fakat bana 3 kez sorduğumda hem telefon hem de canlı destekle buranın adresini verip burada olduğunu söylediler, şube ismi vermeyip sadece adres verdiler dedim. "Onlara defalarca söyledik düzeltmiyorlar şu adresi" dedi. Çiğli İzban'ın alt kısmında bir yerlerde şube dedi.
Çıktım oradan, bir buçuk saat yol yapıp, Çiğli'den geçip de geldiğim için biraz sinir oldum tabi, tekrar bir buçuk saat yol çekip Çiğli'ye gittim. Google'dan baka baka Çiğli şubesini buldum. Gittim kargoyu teslim aldım. Şubeye adresin internette görünmediğini, Google'da yazan telefonların yanlış olduğunu söyledim. 0850'li numara haricinde başka telefon olmadığını söyledi. Adres konusunu sordum, evet onlar yanlış adres veriyor dedi.
Bakalım bu durumu UPS'ye yazacağım, bana ne cevap verecekler, ya da cevap verecekler mi bilmiyorum.

Ben de 18 Ekim yani ertesi gün tekrar dağıtım talebinde bulundum. Sözde o gün dağıtıma çıkmış, sabahtan beri evdeyim, telefon elimde. Ne arayan ne de zili çalan oldu. Sözde saat 11:43'te dağıtıma çıkmış, 11:48'de de Kapalı diye sisteme not girilmiş. Ben de zaten sürekli internetten takip ediyordum. Onu gördüğüm an 850'li çağrı merkezini aradım. Bir şekilde bir yerlere bağlandım ve sordum. Kontrol etti ve "kargonuz bugün de dağıtıma çıkmış, evde yokmuşsunuz, telefona da cevap vermemişsiniz" dedi. Ben de bugün için beni arayan birinin olmadığını ve eve gelen de olmadığını söyledim. "kurye arkadaş geldiğinin kanıtı olarak da evin karşısında siyah kapılı müstakil bir ev var diye not düşmüş buraya" dedi. Ben de evin karışısının boş arazi olduğunu, sokağın o kısmında hiçbir şekilde ev olmadığını söyledim. Yanlış adrese gitmiş olabileceklerini söyledim. Adresimi istedi ve evet adres doğru dedi. Yahu ben de görüyorum sistemdeki adresin doğru olduğunu, kurye yanlış gitmiştir. Neyse ufak bir konuşmanın sonunda bana kargomun 2 kez dağıtıma çıktığı halde bana ulaşılamadığını, bu konuda yapacak bir şey olmadığını söyledi. Ben de şubeden teslim almak istedim. Bu arada, beni bir gün önce arayan numarayı aradım, cevap vermedi.
Gelelim ikinci kısıma:
İzmir Çiğli şubesinden alıp alamayacağımı sordum. Kendi kısmına göre isimleri "İzmir Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı" tamam şubeden alabilirsiniz dedi. Çiğli şube mi? dedim. Kontrol ettikten sonra bana Yunusemre Mah. Bornova adresindeki şubeden alabilirsiniz dedi. Hatta adresi de vereyim Yunusemre Mah.7402/7 Sok. No:1 Bornova İzmir tam adresi dedi. Buradan mı alabilirim dedim, evet dedi. Daha sonra tekrar teyit etmek için canlı desteğe yazdım.

Sitesindeki şubeler kısmında da Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı olarak adres kısmında Bu adres yazıyordu. Ulan bunda bir şey var dedim ama neyse. Bu arada 850'li numara haricinde bulduğum Çiğli şube ve İzmir Hub (dağıtım merkezi) şubelerinin telefonları da kullanılamıyor.

Ardından 19 Ekim günü sabahtan hiç bilmediğim yollara düştüm. Öncelikle İzmir Hub şubesi Pınarbaşı yolunda, Işıkkent kamyon tır ve nakliye garajlarının ortasında bir yerlerde adres görünüyor. Evet 7402/7 sokak kısmı doğru, fakat no:1 kısmı tamamen yanlış. 7402/7 sokak, no:22 imiş adresi. İki adres arasında da 800 metre kadar bir mesafe var. Oraya gittim, kapıda ufak bir alan var müşteri merkezi diye, oradaki görevli kargomun Çiğli'de olduğunu söyledi. Ben zaten Çiğli'ye istemiştim, fakat bana 3 kez sorduğumda hem telefon hem de canlı destekle buranın adresini verip burada olduğunu söylediler, şube ismi vermeyip sadece adres verdiler dedim. "Onlara defalarca söyledik düzeltmiyorlar şu adresi" dedi. Çiğli İzban'ın alt kısmında bir yerlerde şube dedi.
Çıktım oradan, bir buçuk saat yol yapıp, Çiğli'den geçip de geldiğim için biraz sinir oldum tabi, tekrar bir buçuk saat yol çekip Çiğli'ye gittim. Google'dan baka baka Çiğli şubesini buldum. Gittim kargoyu teslim aldım. Şubeye adresin internette görünmediğini, Google'da yazan telefonların yanlış olduğunu söyledim. 0850'li numara haricinde başka telefon olmadığını söyledi. Adres konusunu sordum, evet onlar yanlış adres veriyor dedi.
Bakalım bu durumu UPS'ye yazacağım, bana ne cevap verecekler, ya da cevap verecekler mi bilmiyorum.
