Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

UPS Kargo İzmir Dağıtım ve Şube Sorunları

NBKpro

Moderatör
Moderator
Katılım
26 Ocak 2023
Mesajlar
3,288
UPS Kargo ile gelecek olan üründe şöyle sorunlar yaşandı. 16 Ekim'de İstanbul'dan yola çıkmış kargo, 17 Ekim'de dağıtıma çıkarılmış fakat ben evde olmadığım için teslim edilememiş. Baştan bunu değiştirme imkanım olsa zaten değiştirirdim, Yurtiçi Kargo ve HepsiJet'te teslim tarihini değiştir, komşuma bırak, adres değiştir vs. gibi seçenekler var. Belki başka firmalarda da vardır. UPS'de öyle bir şey yoktu olsa seçerdim. Kargo gelip geri gitmiş bu nedenle.

Ben de 18 Ekim yani ertesi gün tekrar dağıtım talebinde bulundum. Sözde o gün dağıtıma çıkmış, sabahtan beri evdeyim, telefon elimde. Ne arayan ne de zili çalan oldu. Sözde saat 11:43'te dağıtıma çıkmış, 11:48'de de Kapalı diye sisteme not girilmiş. Ben de zaten sürekli internetten takip ediyordum. Onu gördüğüm an 850'li çağrı merkezini aradım. Bir şekilde bir yerlere bağlandım ve sordum. Kontrol etti ve "kargonuz bugün de dağıtıma çıkmış, evde yokmuşsunuz, telefona da cevap vermemişsiniz" dedi. Ben de bugün için beni arayan birinin olmadığını ve eve gelen de olmadığını söyledim. "kurye arkadaş geldiğinin kanıtı olarak da evin karşısında siyah kapılı müstakil bir ev var diye not düşmüş buraya" dedi. Ben de evin karışısının boş arazi olduğunu, sokağın o kısmında hiçbir şekilde ev olmadığını söyledim. Yanlış adrese gitmiş olabileceklerini söyledim. Adresimi istedi ve evet adres doğru dedi. Yahu ben de görüyorum sistemdeki adresin doğru olduğunu, kurye yanlış gitmiştir. Neyse ufak bir konuşmanın sonunda bana kargomun 2 kez dağıtıma çıktığı halde bana ulaşılamadığını, bu konuda yapacak bir şey olmadığını söyledi. Ben de şubeden teslim almak istedim. Bu arada, beni bir gün önce arayan numarayı aradım, cevap vermedi.



Gelelim ikinci kısıma:

İzmir Çiğli şubesinden alıp alamayacağımı sordum. Kendi kısmına göre isimleri "İzmir Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı" tamam şubeden alabilirsiniz dedi. Çiğli şube mi? dedim. Kontrol ettikten sonra bana Yunusemre Mah. Bornova adresindeki şubeden alabilirsiniz dedi. Hatta adresi de vereyim Yunusemre Mah.7402/7 Sok. No:1 Bornova İzmir tam adresi dedi. Buradan mı alabilirim dedim, evet dedi. Daha sonra tekrar teyit etmek için canlı desteğe yazdım.

UPS SADECE KONUŞMA.png

Sitesindeki şubeler kısmında da Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı olarak adres kısmında Bu adres yazıyordu. Ulan bunda bir şey var dedim ama neyse. Bu arada 850'li numara haricinde bulduğum Çiğli şube ve İzmir Hub (dağıtım merkezi) şubelerinin telefonları da kullanılamıyor.

ups subeler.png

Ardından 19 Ekim günü sabahtan hiç bilmediğim yollara düştüm. Öncelikle İzmir Hub şubesi Pınarbaşı yolunda, Işıkkent kamyon tır ve nakliye garajlarının ortasında bir yerlerde adres görünüyor. Evet 7402/7 sokak kısmı doğru, fakat no:1 kısmı tamamen yanlış. 7402/7 sokak, no:22 imiş adresi. İki adres arasında da 800 metre kadar bir mesafe var. Oraya gittim, kapıda ufak bir alan var müşteri merkezi diye, oradaki görevli kargomun Çiğli'de olduğunu söyledi. Ben zaten Çiğli'ye istemiştim, fakat bana 3 kez sorduğumda hem telefon hem de canlı destekle buranın adresini verip burada olduğunu söylediler, şube ismi vermeyip sadece adres verdiler dedim. "Onlara defalarca söyledik düzeltmiyorlar şu adresi" dedi. Çiğli İzban'ın alt kısmında bir yerlerde şube dedi.

Çıktım oradan, bir buçuk saat yol yapıp, Çiğli'den geçip de geldiğim için biraz sinir oldum tabi, tekrar bir buçuk saat yol çekip Çiğli'ye gittim. Google'dan baka baka Çiğli şubesini buldum. Gittim kargoyu teslim aldım. Şubeye adresin internette görünmediğini, Google'da yazan telefonların yanlış olduğunu söyledim. 0850'li numara haricinde başka telefon olmadığını söyledi. Adres konusunu sordum, evet onlar yanlış adres veriyor dedi.

Bakalım bu durumu UPS'ye yazacağım, bana ne cevap verecekler, ya da cevap verecekler mi bilmiyorum.


KARGOHRKTLR.png
 
UPS Kargo ile gelecek olan üründe şöyle sorunlar yaşandı. 16 Ekim'de İstanbul'dan yola çıkmış kargo, 17 Ekim'de dağıtıma çıkarılmış fakat ben evde olmadığım için teslim edilememiş. Baştan bunu değiştirme imkanım olsa zaten değiştirirdim, Yurtiçi Kargo ve HepsiJet'te teslim tarihini değiştir, komşuma bırak, adres değiştir vs. gibi seçenekler var. Belki başka firmalarda da vardır. UPS'de öyle bir şey yoktu olsa seçerdim. Kargo gelip geri gitmiş bu nedenle.

Ben de 18 Ekim yani ertesi gün tekrar dağıtım talebinde bulundum. Sözde o gün dağıtıma çıkmış, sabahtan beri evdeyim, telefon elimde. Ne arayan ne de zili çalan oldu. Sözde saat 11:43'te dağıtıma çıkmış, 11:48'de de Kapalı diye sisteme not girilmiş. Ben de zaten sürekli internetten takip ediyordum. Onu gördüğüm an 850'li çağrı merkezini aradım. Bir şekilde bir yerlere bağlandım ve sordum. Kontrol etti ve "kargonuz bugün de dağıtıma çıkmış, evde yokmuşsunuz, telefona da cevap vermemişsiniz" dedi. Ben de bugün için beni arayan birinin olmadığını ve eve gelen de olmadığını söyledim. "kurye arkadaş geldiğinin kanıtı olarak da evin karşısında siyah kapılı müstakil bir ev var diye not düşmüş buraya" dedi. Ben de evin karışısının boş arazi olduğunu, sokağın o kısmında hiçbir şekilde ev olmadığını söyledim. Yanlış adrese gitmiş olabileceklerini söyledim. Adresimi istedi ve evet adres doğru dedi. Yahu ben de görüyorum sistemdeki adresin doğru olduğunu, kurye yanlış gitmiştir. Neyse ufak bir konuşmanın sonunda bana kargomun 2 kez dağıtıma çıktığı halde bana ulaşılamadığını, bu konuda yapacak bir şey olmadığını söyledi. Ben de şubeden teslim almak istedim. Bu arada, beni bir gün önce arayan numarayı aradım, cevap vermedi.



Gelelim ikinci kısıma:

İzmir Çiğli şubesinden alıp alamayacağımı sordum. Kendi kısmına göre isimleri "İzmir Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı" tamam şubeden alabilirsiniz dedi. Çiğli şube mi? dedim. Kontrol ettikten sonra bana Yunusemre Mah. Bornova adresindeki şubeden alabilirsiniz dedi. Hatta adresi de vereyim Yunusemre Mah.7402/7 Sok. No:1 Bornova İzmir tam adresi dedi. Buradan mı alabilirim dedim, evet dedi. Daha sonra tekrar teyit etmek için canlı desteğe yazdım.

Ekli dosyayı görüntüle 8618

Sitesindeki şubeler kısmında da Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı olarak adres kısmında Bu adres yazıyordu. Ulan bunda bir şey var dedim ama neyse. Bu arada 850'li numara haricinde bulduğum Çiğli şube ve İzmir Hub (dağıtım merkezi) şubelerinin telefonları da kullanılamıyor.

Ekli dosyayı görüntüle 8619

Ardından 19 Ekim günü sabahtan hiç bilmediğim yollara düştüm. Öncelikle İzmir Hub şubesi Pınarbaşı yolunda, Işıkkent kamyon tır ve nakliye garajlarının ortasında bir yerlerde adres görünüyor. Evet 7402/7 sokak kısmı doğru, fakat no:1 kısmı tamamen yanlış. 7402/7 sokak, no:22 imiş adresi. İki adres arasında da 800 metre kadar bir mesafe var. Oraya gittim, kapıda ufak bir alan var müşteri merkezi diye, oradaki görevli kargomun Çiğli'de olduğunu söyledi. Ben zaten Çiğli'ye istemiştim, fakat bana 3 kez sorduğumda hem telefon hem de canlı destekle buranın adresini verip burada olduğunu söylediler, şube ismi vermeyip sadece adres verdiler dedim. "Onlara defalarca söyledik düzeltmiyorlar şu adresi" dedi. Çiğli İzban'ın alt kısmında bir yerlerde şube dedi.

Çıktım oradan, bir buçuk saat yol yapıp, Çiğli'den geçip de geldiğim için biraz sinir oldum tabi, tekrar bir buçuk saat yol çekip Çiğli'ye gittim. Google'dan baka baka Çiğli şubesini buldum. Gittim kargoyu teslim aldım. Şubeye adresin internette görünmediğini, Google'da yazan telefonların yanlış olduğunu söyledim. 0850'li numara haricinde başka telefon olmadığını söyledi. Adres konusunu sordum, evet onlar yanlış adres veriyor dedi.

Bakalım bu durumu UPS'ye yazacağım, bana ne cevap verecekler, ya da cevap verecekler mi bilmiyorum.


Ekli dosyayı görüntüle 8623
Ve şu an kargoyu kurye çıkarmış dağıtıma da sen teslim almışsın görünüyor. Yani isterse çıkarabiliyormuş.
 
UPS Kargo ile gelecek olan üründe şöyle sorunlar yaşandı. 16 Ekim'de İstanbul'dan yola çıkmış kargo, 17 Ekim'de dağıtıma çıkarılmış fakat ben evde olmadığım için teslim edilememiş. Baştan bunu değiştirme imkanım olsa zaten değiştirirdim, Yurtiçi Kargo ve HepsiJet'te teslim tarihini değiştir, komşuma bırak, adres değiştir vs. gibi seçenekler var. Belki başka firmalarda da vardır. UPS'de öyle bir şey yoktu olsa seçerdim. Kargo gelip geri gitmiş bu nedenle.

Ben de 18 Ekim yani ertesi gün tekrar dağıtım talebinde bulundum. Sözde o gün dağıtıma çıkmış, sabahtan beri evdeyim, telefon elimde. Ne arayan ne de zili çalan oldu. Sözde saat 11:43'te dağıtıma çıkmış, 11:48'de de Kapalı diye sisteme not girilmiş. Ben de zaten sürekli internetten takip ediyordum. Onu gördüğüm an 850'li çağrı merkezini aradım. Bir şekilde bir yerlere bağlandım ve sordum. Kontrol etti ve "kargonuz bugün de dağıtıma çıkmış, evde yokmuşsunuz, telefona da cevap vermemişsiniz" dedi. Ben de bugün için beni arayan birinin olmadığını ve eve gelen de olmadığını söyledim. "kurye arkadaş geldiğinin kanıtı olarak da evin karşısında siyah kapılı müstakil bir ev var diye not düşmüş buraya" dedi. Ben de evin karışısının boş arazi olduğunu, sokağın o kısmında hiçbir şekilde ev olmadığını söyledim. Yanlış adrese gitmiş olabileceklerini söyledim. Adresimi istedi ve evet adres doğru dedi. Yahu ben de görüyorum sistemdeki adresin doğru olduğunu, kurye yanlış gitmiştir. Neyse ufak bir konuşmanın sonunda bana kargomun 2 kez dağıtıma çıktığı halde bana ulaşılamadığını, bu konuda yapacak bir şey olmadığını söyledi. Ben de şubeden teslim almak istedim. Bu arada, beni bir gün önce arayan numarayı aradım, cevap vermedi.



Gelelim ikinci kısıma:

İzmir Çiğli şubesinden alıp alamayacağımı sordum. Kendi kısmına göre isimleri "İzmir Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı" tamam şubeden alabilirsiniz dedi. Çiğli şube mi? dedim. Kontrol ettikten sonra bana Yunusemre Mah. Bornova adresindeki şubeden alabilirsiniz dedi. Hatta adresi de vereyim Yunusemre Mah.7402/7 Sok. No:1 Bornova İzmir tam adresi dedi. Buradan mı alabilirim dedim, evet dedi. Daha sonra tekrar teyit etmek için canlı desteğe yazdım.

Ekli dosyayı görüntüle 8618

Sitesindeki şubeler kısmında da Çiğli Mobil Servis Sağlayıcı olarak adres kısmında Bu adres yazıyordu. Ulan bunda bir şey var dedim ama neyse. Bu arada 850'li numara haricinde bulduğum Çiğli şube ve İzmir Hub (dağıtım merkezi) şubelerinin telefonları da kullanılamıyor.

Ekli dosyayı görüntüle 8619

Ardından 19 Ekim günü sabahtan hiç bilmediğim yollara düştüm. Öncelikle İzmir Hub şubesi Pınarbaşı yolunda, Işıkkent kamyon tır ve nakliye garajlarının ortasında bir yerlerde adres görünüyor. Evet 7402/7 sokak kısmı doğru, fakat no:1 kısmı tamamen yanlış. 7402/7 sokak, no:22 imiş adresi. İki adres arasında da 800 metre kadar bir mesafe var. Oraya gittim, kapıda ufak bir alan var müşteri merkezi diye, oradaki görevli kargomun Çiğli'de olduğunu söyledi. Ben zaten Çiğli'ye istemiştim, fakat bana 3 kez sorduğumda hem telefon hem de canlı destekle buranın adresini verip burada olduğunu söylediler, şube ismi vermeyip sadece adres verdiler dedim. "Onlara defalarca söyledik düzeltmiyorlar şu adresi" dedi. Çiğli İzban'ın alt kısmında bir yerlerde şube dedi.

Çıktım oradan, bir buçuk saat yol yapıp, Çiğli'den geçip de geldiğim için biraz sinir oldum tabi, tekrar bir buçuk saat yol çekip Çiğli'ye gittim. Google'dan baka baka Çiğli şubesini buldum. Gittim kargoyu teslim aldım. Şubeye adresin internette görünmediğini, Google'da yazan telefonların yanlış olduğunu söyledim. 0850'li numara haricinde başka telefon olmadığını söyledi. Adres konusunu sordum, evet onlar yanlış adres veriyor dedi.

Bakalım bu durumu UPS'ye yazacağım, bana ne cevap verecekler, ya da cevap verecekler mi bilmiyorum.


Ekli dosyayı görüntüle 8623
Cevap verdiklerini düşün, sence verecekleri cevap ve yaşanan sorunlara etkisi ne olacak mesela?

Ben de milyon tane içerik üretiyorum birçoğunun hiçbir etkisi olmayacağını bildiğim halde. Yine de bu minik minikler birikip dağ olacak ve bir gün görmezden gelemeyecekler umudu ile mücadeleye devam diyoruz.
 
Ve şu an kargoyu kurye çıkarmış dağıtıma da sen teslim almışsın görünüyor. Yani isterse çıkarabiliyormuş.
Evet öyle görünüyor. Kaç saniyede dağıtıma çıkmış da hemen teslim almışım bir de ona bak :hihi

Cevap verdiklerini düşün, sence verecekleri cevap ve yaşanan sorunlara etkisi ne olacak mesela?

Ben de milyon tane içerik üretiyorum birçoğunun hiçbir etkisi olmayacağını bildiğim halde. Yine de bu minik minikler birikip dağ olacak ve bir gün görmezden gelemeyecekler umudu ile mücadeleye devam diyoruz.
Kargonun yönlendirmesi İZMİR HUB şubesinden yapılmış da ondan oranın adresini vermişler. İyi de bana ne? ben teslim alacağım şubeyi sordum. Ayrıca sitede de yanlış yazdığını söyledim. Gerekli yerlere iletilecekmiş, kusura bakmayacakmışım.
 
Evet öyle görünüyor. Kaç saniyede dağıtıma çıkmış da hemen teslim almışım bir de ona bak :hihi
Saatleri tamamen tutarsız zaten. Ve gerçekten şu an adresine teslim edilmiş görünüyor. Her an sana dönüp de "Kardeş dağıtıma çıkarmış ve adresine teslim etmişiz görmüyor musun?" bile diyebilirler.

UPS kendini neden bu hale getirdin kurban olduğum ya ?
 
Saatleri tamamen tutarsız zaten. Ve gerçekten şu an adresine teslim edilmiş görünüyor. Her an sana dönüp de "Kardeş dağıtıma çıkarmış ve adresine teslim etmişiz görmüyor musun?" bile diyebilirler.

UPS kendini neden bu hale getirdin kurban olduğum ya ?
UPS iyiydi ya, kahverengi havalı araçları, kahverengi giyimli personelleri vardı. Fakat şimdi bir tane fiat ducato, tabelası güneşten solmuş hatta yırtılmış bir şube...
MNG de aynı şekilde 2020'deki malum corona döneminden sonra berbat bir hal aldı. Aslında o dönemde hepsi bozuldu. Trendyol ve Hepsiburada kendi dağıtım şirketlerini kurdu. Hatta ilk başta sadece kendi içlerinde değil, normal kargo göndermek isteyenlere de kargo hizmeti verecekti fakat bundan vazgeçtiler.
 
Evet öyle görünüyor. Kaç saniyede dağıtıma çıkmış da hemen teslim almışım bir de ona bak :hihi


Kargonun yönlendirmesi İZMİR HUB şubesinden yapılmış da ondan oranın adresini vermişler. İyi de bana ne? ben teslim alacağım şubeyi sordum. Ayrıca sitede de yanlış yazdığını söyledim. Gerekli yerlere iletilecekmiş, kusura bakmayacakmışım.
işte ülkemizdeki ''ben yaptım oldu'' siteminin, hesap sorulamıyor olmasının en önemli kötü sonuçlarındanbirisi bu.

Az önce bir konuyu irdeleyince altından enteresan gariplikler çıktı biliyor musun.

Vatandaş yerli ve milli gururu olan bir markadan derin dıondurucu almış, gurbetçi olduğu için giderken DD yi kapatmış boşaltmış gitmiş, gelince ürünü çalıştırmak istediğinde soğutucu boruların büyük bölümünün paslandığını görmüş, 2016 da satın alınan ürün 2023 de 1 ay evvel garantisi bittiği için de vatandaşa ''tamiri yok, ücretli değişim' demişler.

Vatandaş bana ulaşınca yaptığım irdelemelerde o DD nin 2016 7 inci ayda birisine satılıp geri alındığını, garantisinin o zamna başlatıldığını, ürünün gerçek sahibi olan vatandaşa ise 2016 9 uncı ayda montaj yapıldığını gördüm arkadaşların bana ulaştırdığı bilgiler doğrultusunda.

Yani vatandaşa ''senin garantin bir ay evvel bitmiş'' dediklerinde aslında ürünün halen 1 ay garantisi vardı.

Şimdi o ürün X vatandaşa 2016 7 inci ayda montajlanıp garanti balıyor, sonra iade alınıp Y vatandaşa 2016 9 uncu ayda yine montajlanıyor ama sistemde garanti kaydı 2016 7 inci ay diye kalıyor.

Buna normal bir göz ile baktığında ''Hata yapmış abisi'' der geçersin.

Tamam da burada sorgulanması gereken şu değil mi sizce de?

Bu hatayı kim yaptı ise, bu dondurucunun değiim bedelinin ona fatura edilmesi gerekmiyor mu?

Sen bir ekrana 15 saniye az baktın diye savunma istenen insanların yaşadığı ülkede 2 ay bir vatandaşın garantisini gasp etmeyi cezası bırakırsan seni de öyle kapı kapı dolaştırıp sonra PARDON derler olur biter.

O nedenle sistemli ve hesap sorulabilir/verilebilir bir ülke hayali ile mücadele veriyorum ya..
 
işte ülkemizdeki ''ben yaptım oldu'' siteminin, hesap sorulamıyor olmasının en önemli kötü sonuçlarındanbirisi bu.

Az önce bir konuyu irdeleyince altından enteresan gariplikler çıktı biliyor musun.

Vatandaş yerli ve milli gururu olan bir markadan derin dıondurucu almış, gurbetçi olduğu için giderken DD yi kapatmış boşaltmış gitmiş, gelince ürünü çalıştırmak istediğinde soğutucu boruların büyük bölümünün paslandığını görmüş, 2016 da satın alınan ürün 2023 de 1 ay evvel garantisi bittiği için de vatandaşa ''tamiri yok, ücretli değişim' demişler.

Vatandaş bana ulaşınca yaptığım irdelemelerde o DD nin 2016 7 inci ayda birisine satılıp geri alındığını, garantisinin o zamna başlatıldığını, ürünün gerçek sahibi olan vatandaşa ise 2016 9 uncı ayda montaj yapıldığını gördüm arkadaşların bana ulaştırdığı bilgiler doğrultusunda.

Yani vatandaşa ''senin garantin bir ay evvel bitmiş'' dediklerinde aslında ürünün halen 1 ay garantisi vardı.

Şimdi o ürün X vatandaşa 2016 7 inci ayda montajlanıp garanti balıyor, sonra iade alınıp Y vatandaşa 2016 9 uncu ayda yine montajlanıyor ama sistemde garanti kaydı 2016 7 inci ay diye kalıyor.

Buna normal bir göz ile baktığında ''Hata yapmış abisi'' der geçersin.

Tamam da burada sorgulanması gereken şu değil mi sizce de?

Bu hatayı kim yaptı ise, bu dondurucunun değiim bedelinin ona fatura edilmesi gerekmiyor mu?

Sen bir ekrana 15 saniye az baktın diye savunma istenen insanların yaşadığı ülkede 2 ay bir vatandaşın garantisini gasp etmeyi cezası bırakırsan seni de öyle kapı kapı dolaştırıp sonra PARDON derler olur biter.

O nedenle sistemli ve hesap sorulabilir/verilebilir bir ülke hayali ile mücadele veriyorum ya..
Abi bu bahsettiğini sana çeşitlendireyim. Yaklaşık iki yıldır iş bilmez bir kontrol mühendisi yüzünden ve sırf bize inat olması adına verdiği yanlış kararlar neticesinde, asla çalışmayacak bir sistem kurduk. Şu an sistem çalışmıyor ve çalışmayacak da. Mantıklı olan biri der ki bu kararı veren kimse gelsin düzeltsin ya da ondan çıkarılsın bunun acısı. Ama o kişinin işi bittiği için firmadan ayrıldı ve mal sahibi ile ben karşı karşıya kaldım.

Bir derin dondurucu garanti hatası ile yüz bin dolarların konuşulduğu projenin hataları aynı sonuca varıyor. Adalet yoksa çözüm yok. Bu ülkede altına imza attı diye kimse sorumlu tutulmuyor.
 
Abi bu bahsettiğini sana çeşitlendireyim. Yaklaşık iki yıldır iş bilmez bir kontrol mühendisi yüzünden ve sırf bize inat olması adına verdiği yanlış kararlar neticesinde, asla çalışmayacak bir sistem kurduk. Şu an sistem çalışmıyor ve çalışmayacak da. Mantıklı olan biri der ki bu kararı veren kimse gelsin düzeltsin ya da ondan çıkarılsın bunun acısı. Ama o kişinin işi bittiği için firmadan ayrıldı ve mal sahibi ile ben karşı karşıya kaldım.

Bir derin dondurucu garanti hatası ile yüz bin dolarların konuşulduğu projenin hataları aynı sonuca varıyor. Adalet yoksa çözüm yok. Bu ülkede altına imza attı diye kimse sorumlu tutulmuyor.
Hatırlarmısın kardeşim, size bir Gıda Mühendisi kardeşimizden bahsetmiştim hani yoğurtun fermentasyon sürecini bilmeyen ve ''Nasıl bilmezsin?'' diye sorduğumda ''Abi o işi teknikerler yapıyor, biz sadece imza atıyoruz'' diyen.

Hah işte günümüzün iş ahlakı ve yönetici anlayışı bu..
 
Hatırlarmısın kardeşim, size bir Gıda Mühendisi kardeşimizden bahsetmiştim hani yoğurtun fermentasyon sürecini bilmeyen ve ''Nasıl bilmezsin?'' diye sorduğumda ''Abi o işi teknikerler yapıyor, biz sadece imza atıyoruz'' diyen.

Hah işte günümüzün iş ahlakı ve yönetici anlayışı bu..
Evet işte tam da böyle. İmza sadece var mı var. Ha attın da sorumlu musun yine hayır. Bir şekilde sıyrılırsın.

Ahlak yok adalet yok. Zaten adalet olmadığı için de ahlak yok.

"Amaaan geç ya kırmızıda kim görecek ki?"
 
Evet işte tam da böyle. İmza sadece var mı var. Ha attın da sorumlu musun yine hayır. Bir şekilde sıyrılırsın.

Ahlak yok adalet yok. Zaten adalet olmadığı için de ahlak yok.

"Amaaan geç ya kırmızıda kim görecek ki?"
Bak o lafı yazdın yine damarıma bastın.

"Amaaan geç ya kırmızıda kim görecek ki?"

ben görüyorum, olay yer gün saat mevki bildirip video ve foto ile ihbar ediyorum yine de gereğini yerine getirmiyor Yüce Devlet.
155 i arayacakmışım, motorize gelip ceza yazacakmış, Tamam oldu, kırmızıda geçen adamın ceza yemek üzere beklemesi için kırmızıa ben de geçip hemen gidip adamı durdurup ''bekle birader 155 yolda, sana ceza yazmaya geliyor'' diyeyim o da beklesin.

Nasıl senaryo? Keyifler yerinde mi?
 
Bak o lafı yazdın yine damarıma bastın.

"Amaaan geç ya kırmızıda kim görecek ki?"

ben görüyorum, olay yer gün saat mevki bildirip video ve foto ile ihbar ediyorum yine de gereğini yerine getirmiyor Yüce Devlet.
155 i arayacakmışım, motorize gelip ceza yazacakmış, Tamam oldu, kırmızıda geçen adamın ceza yemek üzere beklemesi için kırmızıa ben de geçip hemen gidip adamı durdurup ''bekle birader 155 yolda, sana ceza yazmaya geliyor'' diyeyim o da beklesin.

Nasıl senaryo? Keyifler yerinde mi?
Bir de şey var. Biri sana vurup kaçarsa eğer yolun ortasında oturup onu bekleyeceksin. İstanbul'un sabah trafiğinde en merkezi kavşaklardan birinde bu şekilde polis bekledim 45 dakika. Yediğim küfrün haddi hesabı yok. Polis geldi "He iyi çek kenara" dedi. Ben bunu fotoğrafla da tarif edebilirdim gayet.

Mantık dışı işleyen sistemlerimiz yüzünden başımız ağrıyor zaten. Bazı şeyleri kolaylaştırmak yerine işi yokuşa sürüp vazgeçirmek bütün amaçları. Sen ben gibi insanlar diretince de canımız sıkılıyor işte.
 
Bir de şey var. Biri sana vurup kaçarsa eğer yolun ortasında oturup onu bekleyeceksin. İstanbul'un sabah trafiğinde en merkezi kavşaklardan birinde bu şekilde polis bekledim 45 dakika. Yediğim küfrün haddi hesabı yok. Polis geldi "He iyi çek kenara" dedi. Ben bunu fotoğrafla da tarif edebilirdim gayet.

Mantık dışı işleyen sistemlerimiz yüzünden başımız ağrıyor zaten. Bazı şeyleri kolaylaştırmak yerine işi yokuşa sürüp vazgeçirmek bütün amaçları. Sen ben gibi insanlar diretince de canımız sıkılıyor işte.
Tabi canım, sistemin çarklarını artık NORMAL kabul eden insanlara göre biz bir avuç azılık artık psikopat ve takıntılı olarak nitelendiriliyoruz.
Yahu bizim @Faruk KATI nın ayakkabısına mağaza el koymuş, yasal olarak adamın malı olan ayakkabıları inceleme gerekçesi ile alıp şimdi geri vermiyorlar, biz bunun bir hak gaspı olduğunu belirten içerik yayınlıyoruz, altına gelen bazı mallar nolmuş yeaaaaaa, tarzı gevşek gevşek vatandaşı haksız çıkartıp bir de bizi cahil ilan etmiş mesela.

Biz bu mal tayfasına karşı mücadele ediyoruz işte buyur.

1697800146478.png
 
Tabi canım, sistemin çarklarını artık NORMAL kabul eden insanlara göre biz bir avuç azılık artık psikopat ve takıntılı olarak nitelendiriliyoruz.
Yahu bizim @Faruk KATI nın ayakkabısına mağaza el koymuş, yasal olarak adamın malı olan ayakkabıları inceleme gerekçesi ile alıp şimdi geri vermiyorlar, biz bunun bir hak gaspı olduğunu belirten içerik yayınlıyoruz, altına gelen bazı mallar nolmuş yeaaaaaa, tarzı gevşek gevşek vatandaşı haksız çıkartıp bir de bizi cahil ilan etmiş mesela.

Biz bu mal tayfasına karşı mücadele ediyoruz işte buyur.

Ekli dosyayı görüntüle 8624
Hukuk yok desen, neye dayanarak bunu söylüyor olacağız. Ama hukuk var işte. Hukuk çok açık bir şekilde her şeyi yazıyor ama adalet olmayınca hukuk neye yarar?

İnsanlar o kadar rahat ki kendilerinin yaptığı mallıkları aykırılık olarak görüp, kendilerini bir şey sanıyorlar. Cahilliğin son raddesi bu.

Bilmediğini bilmeyenden koşarak kaçmak gerekiyor işte...
 
Demek ki ülkede hedeflenen eğitim seviyesine ulaşılmış. Kitle ne kadar eğitimsizse Güç için o kadar kullanışlı oluyorlar.
 
Geçen televizyonda bir laf duydum kimindi hatırlamıyorum. Cehaletin değerli olduğu dönemlerdeyiz çünkü cehaletin iktidarında yönetiliyoruz.
 
UPS beni evden cadde'ye çağıran ilk ve tek firma neymiş araç büyükmüş sokağa giremezmiş girer diyorum girer ama sonra döndüremem aracı diyor ben niye geliyorum in araçtan kendin getir yok 200 mt yürüdüm öyle teslim aldım kamyon gibi kargo aracı olmaz kaliteli kargo imajı var da TR'de çok berbat bir kargo şirketi.
 
Son düzenleme:
Tabi canım, sistemin çarklarını artık NORMAL kabul eden insanlara göre biz bir avuç azılık artık psikopat ve takıntılı olarak nitelendiriliyoruz.
Yahu bizim @Faruk KATI nın ayakkabısına mağaza el koymuş, yasal olarak adamın malı olan ayakkabıları inceleme gerekçesi ile alıp şimdi geri vermiyorlar, biz bunun bir hak gaspı olduğunu belirten içerik yayınlıyoruz, altına gelen bazı mallar nolmuş yeaaaaaa, tarzı gevşek gevşek vatandaşı haksız çıkartıp bir de bizi cahil ilan etmiş mesela.

Biz bu mal tayfasına karşı mücadele ediyoruz işte buyur.

Ekli dosyayı görüntüle 8624
Adem abi sen bu yorumlara çok takıyorsun bence hiç takılma yorumu kaldırıp kanaldan uzaklaştır youtube bu hakkı veriyor gereksiz kişilere cevap yazmak insanı yoruyor ara ara böyle tipler yazıyor takılmamak lazım.
 
Tabi canım, sistemin çarklarını artık NORMAL kabul eden insanlara göre biz bir avuç azılık artık psikopat ve takıntılı olarak nitelendiriliyoruz.
Yahu bizim @Faruk KATI nın ayakkabısına mağaza el koymuş, yasal olarak adamın malı olan ayakkabıları inceleme gerekçesi ile alıp şimdi geri vermiyorlar, biz bunun bir hak gaspı olduğunu belirten içerik yayınlıyoruz, altına gelen bazı mallar nolmuş yeaaaaaa, tarzı gevşek gevşek vatandaşı haksız çıkartıp bir de bizi cahil ilan etmiş mesela.

Biz bu mal tayfasına karşı mücadele ediyoruz işte buyur.

Ekli dosyayı görüntüle 8624
yine bir "aklı yok fikri var." vakası...
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri