- Bütçe
- 10.000-13.000
- Marka Model Bilgisi
- Axen, Onvo, Strong
Merhaba,
40-43 inç arası, Full Hd çözünürlükte, uygun fiyatlı ve Samsung Va panel temelli bir tv almak istiyorum. 2018 yılında, çok değerli Adem Helvacı hocamızın da destek ve bilgilendirmeleriyle 49 inç Toshiba marka full hd, Va panel bir tv aldım, görüntü netliği ve renk keskinliği hala mükemmel, sadece yaşı gereği yeni tv'ler kadar canlı değil. Son 1 yıl içerisinde, yine Vestel üretimi ve yakın özelliklerde Seg ve Jvc marka iki tv aldım, ikisi de seyir zevki noktasında Toshiba'nın yanından bile geçmiyor, renkler ciddi anlamda canlı olsa da, hem akıcı değil, hem de 32 ve 40 inç olmalarına rağmen, 49 inç'lik Toshiba'daki netlik ve keskinlik kesinlikle yok.
Araştırdığımda Axen, Onvo, Strong gibi markalar, cazip gibi görünse de, önceliğim panel yapısı olduğu için, tekrar risk almak istemiyorum. Innolux isimli, Va temelli bir panelin mevcut olduğunu, ve Onvo, Strong gibi markaların, başlangıç seviyesi tv'lerinde bu paneli tercih ettiğine dair yorumlar okudum, ama yine de sizlere danışmak istedim.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim.
40-43 inç arası, Full Hd çözünürlükte, uygun fiyatlı ve Samsung Va panel temelli bir tv almak istiyorum. 2018 yılında, çok değerli Adem Helvacı hocamızın da destek ve bilgilendirmeleriyle 49 inç Toshiba marka full hd, Va panel bir tv aldım, görüntü netliği ve renk keskinliği hala mükemmel, sadece yaşı gereği yeni tv'ler kadar canlı değil. Son 1 yıl içerisinde, yine Vestel üretimi ve yakın özelliklerde Seg ve Jvc marka iki tv aldım, ikisi de seyir zevki noktasında Toshiba'nın yanından bile geçmiyor, renkler ciddi anlamda canlı olsa da, hem akıcı değil, hem de 32 ve 40 inç olmalarına rağmen, 49 inç'lik Toshiba'daki netlik ve keskinlik kesinlikle yok.
Araştırdığımda Axen, Onvo, Strong gibi markalar, cazip gibi görünse de, önceliğim panel yapısı olduğu için, tekrar risk almak istemiyorum. Innolux isimli, Va temelli bir panelin mevcut olduğunu, ve Onvo, Strong gibi markaların, başlangıç seviyesi tv'lerinde bu paneli tercih ettiğine dair yorumlar okudum, ama yine de sizlere danışmak istedim.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim.