Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Vatan bilgisayar TV değişimi sorunu

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Husam_242

Meraklı
Meraklı
Katılım
12 Haz 2023
Mesajlar
44
Öncelikle herkese merhabalar. Yakın zamanda Vatan bilgisayar Topkapi mağazasından TV satın aldım. İlgili televizyon direkt olarak Philips yetkili servis ile evime geldi ve kurulumu yapıldı. Fakat TV'nin iç paneli kırık çıktı. Fotoğraflar çekildi servis gerekli tutanağı tuttu. Ben de servisin bana verdiği cihaz değişim formu ile Vatan bilgisayar'a başvurdum. Vatan bilgisayar elinde aynı üründen olmadığını söyleyerek ücret iadesi yapabileceğini söyledi. Bu süreçte ürünün fiyatı yükseldiği için ben iadeyi kabul etmedim. Ücret iadesini benden habersiz Kredi kartıma yapabilirler diye kendilerine ücret iadesi istemeyip değişimi istediğimi 2 defa mail attım. Philips ile görüşüyoruz televizyon her an gelebilir televizyon sevkiyatta diye beni oyaladılar. Daha sonra müşteri ilişkileri beni arayarak mağazaya çağırdı kırık ürünün onayı ve yeni ürünün gönderilmesi için mağazaya gelmem gerektiği söylendi. Ürünün philips'ten Vatan bilgisayara doğru sevkiyatta olduğu söylendiğini ve bazı formlar imzalamam gerektiği söylendi. Ben de yeni ürün geliyor sevinciyle ve firmaya güvenerek sarı formları imzaladım. Daha sonra o form ile yeni ürün siparişi yapıldı. Sonradan fark ettim ki bana verdikleri sipariş faturasında çok küçük şekilde iade kuponu yazıyor. Ben de bu duruma tepki gösterdim fakat değişimin yapılması için bu işlemlerin gerektiği olduğu söylendi. Merak etmeyin ürün sevkiyatta yakında size teslim edilecek denildi samimiyetlerine inandım. Yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ürünün stoklarda bittiğini philips'in ürünü göndermediğini söylediler. Ben ürünümün değişimini istiyorum çünkü ayıplı mal dediğimde stoklarda olmadığı için değişim olamayacağını ücret iadesi yapılabileceğini söylediler. Bende ürün faturası, yetkili servisten aldığım değişim formu, ücret iadesi değilde değişim istediğime dair gönderdiğim mail görüntüleri ile birlikte tüketici hakem heyetine ayıplı malın yenisi ile değiştirilmesi talebiyle başvuruda bulundum. Sayın Adem abi @Adem Helvacı hakem heyetine başvurdum ve başvuru formunun şikayet kısmını ekte paylaşacağım. Size sorularım
1- Bana imzalattılar ve ne yazikki kontrol etmediğim ve sonucunda bana verdikleri iade kuponu burda beni sıkıntıya sokar mı?
2- iade değilde değişim istediğime dair mailler burda benim elimi güçlendirir mi ?
3- şikayet konusunda haliyle iade kuponundan bahsetmedim çünkü değişim istiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz?
Adem abi şikayeti dün oluşturdum senin yönlendirmene göre güncelleme yaparım.
Şimdiden teşekkürler
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20230712_202128.jpg
    IMG_20230712_202128.jpg
    62.9 KB · Görüntüleme: 13

Öncelikle herkese merhabalar. Yakın zamanda Vatan bilgisayar Topkapi mağazasından TV satın aldım. İlgili televizyon direkt olarak Philips yetkili servis ile evime geldi ve kurulumu yapıldı. Fakat TV'nin iç paneli kırık çıktı. Fotoğraflar çekildi servis gerekli tutanağı tuttu. Ben de servisin bana verdiği cihaz değişim formu ile Vatan bilgisayar'a başvurdum. Vatan bilgisayar elinde aynı üründen olmadığını söyleyerek ücret iadesi yapabileceğini söyledi. Bu süreçte ürünün fiyatı yükseldiği için ben iadeyi kabul etmedim. Ücret iadesini benden habersiz Kredi kartıma yapabilirler diye kendilerine ücret iadesi istemeyip değişimi istediğimi 2 defa mail attım. Philips ile görüşüyoruz televizyon her an gelebilir televizyon sevkiyatta diye beni oyaladılar. Daha sonra müşteri ilişkileri beni arayarak mağazaya çağırdı kırık ürünün onayı ve yeni ürünün gönderilmesi için mağazaya gelmem gerektiği söylendi. Ürünün philips'ten Vatan bilgisayara doğru sevkiyatta olduğu söylendiğini ve bazı formlar imzalamam gerektiği söylendi. Ben de yeni ürün geliyor sevinciyle ve firmaya güvenerek sarı formları imzaladım. Daha sonra o form ile yeni ürün siparişi yapıldı. Sonradan fark ettim ki bana verdikleri sipariş faturasında çok küçük şekilde iade kuponu yazıyor. Ben de bu duruma tepki gösterdim fakat değişimin yapılması için bu işlemlerin gerektiği olduğu söylendi. Merak etmeyin ürün sevkiyatta yakında size teslim edilecek denildi samimiyetlerine inandım. Yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ürünün stoklarda bittiğini philips'in ürünü göndermediğini söylediler. Ben ürünümün değişimini istiyorum çünkü ayıplı mal dediğimde stoklarda olmadığı için değişim olamayacağını ücret iadesi yapılabileceğini söylediler. Bende ürün faturası, yetkili servisten aldığım değişim formu, ücret iadesi değilde değişim istediğime dair gönderdiğim mail görüntüleri ile birlikte tüketici hakem heyetine ayıplı malın yenisi ile değiştirilmesi talebiyle başvuruda bulundum. Sayın Adem abi @Adem Helvacı hakem heyetine başvurdum ve başvuru formunun şikayet kısmını ekte paylaşacağım. Size sorularım
1- Bana imzalattılar ve ne yazikki kontrol etmediğim ve sonucunda bana verdikleri iade kuponu burda beni sıkıntıya sokar mı?
2- iade değilde değişim istediğime dair mailler burda benim elimi güçlendirir mi ?
3- şikayet konusunda haliyle iade kuponundan bahsetmedim çünkü değişim istiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz?
Adem abi şikayeti dün oluşturdum senin yönlendirmene göre güncelleme yaparım.
Şimdiden teşekkürler

 

Ekli dosyalar

  • IMG_20230712_203955.jpg
    IMG_20230712_203955.jpg
    77.8 KB · Görüntüleme: 7
  • IMG_20230712_204004.jpg
    IMG_20230712_204004.jpg
    44.1 KB · Görüntüleme: 7
Adem hocam @Adem Helvacı ek olarak yaşadığım duruma binaen , özellikle vatan bilgisayar in ve dolaylı olarak tpvision Philips tr nin bana yaşattığı mağduriyet nedeniyle yanımda olarak dosyamı video içeriği olarak yayınlayabilir misiniz? Teşekkürler
 
Vatanbilgisayar dan benim de son alış verişim olsun , ayın 5 inde aldığım TV hala kargoya verilmedi , İstanbul Avrupa yakasından Anadolu yakasına getiremediler, arayıp sorduğumda horoz lojistik mağazadan almıyormuş , iyi o zaman onlar alana kadar beklerim bir ömür
 
geçmiş olsun dostum. benzer bir sorun da ben yaşadım tüketici hakem heyetine başvur.malın yenisi veya misli yani daha üst modeli ile değişimi kararı çıkacaktır. rezalet bir oluşum bu iki firma da.forumdaki arkadaşlarada özellikle buradan seslenelim vatandan ve philipsden kesinlikle tv almayın. dünyanın en rezil oluşumları. sakın ha sakın uzak durun.
 
Vatanbilgisayar dan benim de son alış verişim olsun , ayın 5 inde aldığım TV hala kargoya verilmedi , İstanbul Avrupa yakasından Anadolu yakasına getiremediler, arayıp sorduğumda horoz lojistik mağazadan almıyormuş , iyi o zaman onlar alana kadar beklerim bir ömür
Vatan bilgisayar elinde olmayan ürünü satış yapıyor. Eğer marka göndermez ise ücret iadesi yapalım yada başka ürün alın ücret farkını ödeyin diyebiliyor. İnşallah tvniz bir an önce gelir.
 
geçmiş olsun dostum. benzer bir sorun da ben yaşadım tüketici hakem heyetine başvur.malın yenisi veya misli yani daha üst modeli ile değişimi kararı çıkacaktır. rezalet bir oluşum bu iki firma da.forumdaki arkadaşlarada özellikle buradan seslenelim vatandan ve philipsden kesinlikle tv almayın. dünyanın en rezil oluşumları. sakın ha sakın uzak durun.
Teşekkürler dostum. Peki senin yaşadığın sorunda mağazada değişim için evrak vs imzaladin mi. Senin sorun neydi tam olarak. Sen tüketici hakem heyeti ile mi çözdün.
 
Öncelikle herkese merhabalar. Yakın zamanda Vatan bilgisayar Topkapi mağazasından TV satın aldım. İlgili televizyon direkt olarak Philips yetkili servis ile evime geldi ve kurulumu yapıldı. Fakat TV'nin iç paneli kırık çıktı. Fotoğraflar çekildi servis gerekli tutanağı tuttu. Ben de servisin bana verdiği cihaz değişim formu ile Vatan bilgisayar'a başvurdum. Vatan bilgisayar elinde aynı üründen olmadığını söyleyerek ücret iadesi yapabileceğini söyledi. Bu süreçte ürünün fiyatı yükseldiği için ben iadeyi kabul etmedim. Ücret iadesini benden habersiz Kredi kartıma yapabilirler diye kendilerine ücret iadesi istemeyip değişimi istediğimi 2 defa mail attım. Philips ile görüşüyoruz televizyon her an gelebilir televizyon sevkiyatta diye beni oyaladılar. Daha sonra müşteri ilişkileri beni arayarak mağazaya çağırdı kırık ürünün onayı ve yeni ürünün gönderilmesi için mağazaya gelmem gerektiği söylendi. Ürünün philips'ten Vatan bilgisayara doğru sevkiyatta olduğu söylendiğini ve bazı formlar imzalamam gerektiği söylendi. Ben de yeni ürün geliyor sevinciyle ve firmaya güvenerek sarı formları imzaladım. Daha sonra o form ile yeni ürün siparişi yapıldı. Sonradan fark ettim ki bana verdikleri sipariş faturasında çok küçük şekilde iade kuponu yazıyor. Ben de bu duruma tepki gösterdim fakat değişimin yapılması için bu işlemlerin gerektiği olduğu söylendi. Merak etmeyin ürün sevkiyatta yakında size teslim edilecek denildi samimiyetlerine inandım. Yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ürünün stoklarda bittiğini philips'in ürünü göndermediğini söylediler. Ben ürünümün değişimini istiyorum çünkü ayıplı mal dediğimde stoklarda olmadığı için değişim olamayacağını ücret iadesi yapılabileceğini söylediler. Bende ürün faturası, yetkili servisten aldığım değişim formu, ücret iadesi değilde değişim istediğime dair gönderdiğim mail görüntüleri ile birlikte tüketici hakem heyetine ayıplı malın yenisi ile değiştirilmesi talebiyle başvuruda bulundum. Sayın Adem abi @Adem Helvacı hakem heyetine başvurdum ve başvuru formunun şikayet kısmını ekte paylaşacağım. Size sorularım
1- Bana imzalattılar ve ne yazikki kontrol etmediğim ve sonucunda bana verdikleri iade kuponu burda beni sıkıntıya sokar mı?
2- iade değilde değişim istediğime dair mailler burda benim elimi güçlendirir mi ?
3- şikayet konusunda haliyle iade kuponundan bahsetmedim çünkü değişim istiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz?
Adem abi şikayeti dün oluşturdum senin yönlendirmene göre güncelleme yaparım.
Şimdiden teşekkürler
@Adem Helvacı hocam müsait olunca değerlendirmenizi bekliyorum. Teşekkürler
 
Vatan bilgisayar elinde olmayan ürünü satış yapıyor. Eğer marka göndermez ise ücret iadesi yapalım yada başka ürün alın ücret farkını ödeyin diyebiliyor. İnşallah tvniz bir an önce gelir.
Sözde horoz lojistiğe teslim etmişler , horozda 2 gündür teslim alındı da bekliyor , daha önce böyle bişey görmedim , Almanya'dan 1 haftada geliyor siparişler , İstanbul Avrupa yakasından Anadolu yakasına 10 gün oldu hala gelmedi
 
@Adem Helvacı Hocam arkadaş geçen ki konusunda TCL de sorunlu çıkıp iade etmişti, Şimdiki durumu daha kritik yakın zamanda TV satış ve sonrası durumlar için video gelmedi, süreci içeren bi video ile forumdaşa destek sağlayabilir misiniz ?
 
Hocam bence sosyal medyadan bastırın firmalar yönetmeliği uygulamak yerine ticari menfaat için iade ettirmeye çalışıyor. Eş değer ürün yoksa en yakın modelin aynı özellikleri ile sunulması gerek satıcı vatana ve philips e mail ve sosyal medyadan yazın.
 
Dostum sosyal medyadan da yazıyorum elimden geldiği kadar. Ama pek ilgilenen yok vatan bilgisayar tarafında. Sürekli size yeni ürün verelim fiyat farkını ödeyin diyorlar başka bir şey söylemiyorlar. Tpvision Türkiye yede mail attım bizi ilgilendirmiyor vatan bilgisayar ile sorunu çözün diye cevap geldi. Vatan tpvision da stok Yok diyor işin içinden çıkıyor. Tpvision ise vatana yönlendiriyor. Tüketici hakem heyeti dosyayı kimbilir kaç ayda sonuçlanır. Sonuçlansa bile vatan yine ücret iadesi yapalim diyecek muhtemelen. Çünkü aynı sorunu yaşayıp tüketici hakem heyetine başvuranlar da değişim için yine muhatap bulamamış. İcra ile ancak değişim. Basit bir değişim işlemi için insanları ne hale sokuyorlar.
 
Öncelikle herkese merhabalar. Yakın zamanda Vatan bilgisayar Topkapi mağazasından TV satın aldım. İlgili televizyon direkt olarak Philips yetkili servis ile evime geldi ve kurulumu yapıldı. Fakat TV'nin iç paneli kırık çıktı. Fotoğraflar çekildi servis gerekli tutanağı tuttu. Ben de servisin bana verdiği cihaz değişim formu ile Vatan bilgisayar'a başvurdum. Vatan bilgisayar elinde aynı üründen olmadığını söyleyerek ücret iadesi yapabileceğini söyledi. Bu süreçte ürünün fiyatı yükseldiği için ben iadeyi kabul etmedim. Ücret iadesini benden habersiz Kredi kartıma yapabilirler diye kendilerine ücret iadesi istemeyip değişimi istediğimi 2 defa mail attım. Philips ile görüşüyoruz televizyon her an gelebilir televizyon sevkiyatta diye beni oyaladılar. Daha sonra müşteri ilişkileri beni arayarak mağazaya çağırdı kırık ürünün onayı ve yeni ürünün gönderilmesi için mağazaya gelmem gerektiği söylendi. Ürünün philips'ten Vatan bilgisayara doğru sevkiyatta olduğu söylendiğini ve bazı formlar imzalamam gerektiği söylendi. Ben de yeni ürün geliyor sevinciyle ve firmaya güvenerek sarı formları imzaladım. Daha sonra o form ile yeni ürün siparişi yapıldı. Sonradan fark ettim ki bana verdikleri sipariş faturasında çok küçük şekilde iade kuponu yazıyor. Ben de bu duruma tepki gösterdim fakat değişimin yapılması için bu işlemlerin gerektiği olduğu söylendi. Merak etmeyin ürün sevkiyatta yakında size teslim edilecek denildi samimiyetlerine inandım. Yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ürünün stoklarda bittiğini philips'in ürünü göndermediğini söylediler. Ben ürünümün değişimini istiyorum çünkü ayıplı mal dediğimde stoklarda olmadığı için değişim olamayacağını ücret iadesi yapılabileceğini söylediler. Bende ürün faturası, yetkili servisten aldığım değişim formu, ücret iadesi değilde değişim istediğime dair gönderdiğim mail görüntüleri ile birlikte tüketici hakem heyetine ayıplı malın yenisi ile değiştirilmesi talebiyle başvuruda bulundum. Sayın Adem abi @Adem Helvacı hakem heyetine başvurdum ve başvuru formunun şikayet kısmını ekte paylaşacağım. Size sorularım
1- Bana imzalattılar ve ne yazikki kontrol etmediğim ve sonucunda bana verdikleri iade kuponu burda beni sıkıntıya sokar mı?
2- iade değilde değişim istediğime dair mailler burda benim elimi güçlendirir mi ?
3- şikayet konusunda haliyle iade kuponundan bahsetmedim çünkü değişim istiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz?
Adem abi şikayeti dün oluşturdum senin yönlendirmene göre güncelleme yaparım.
Şimdiden teşekkürler
@Murat ALA Merhabalar. İlgili konuyu forumdan kaldırabilir misiniz. Hukuki konu olduğu için uygun olmayacağını düşünmeden konu açtım. teşekkürler
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri