08.10.2023 tarihinde Bayrampaşa Forum İstanbul Vatan Bilgisayar şubesinden MSI marka G27QPF QD model monitörü 9.999 TL karşılığında satın aldım. Çalışan kutuyu açarak test etti ve herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Ancak monitörde bir adet ölü piksel çıktı. Adet fark etmeksizin sıfır kutu cihazda ölü piksel bulunması kusurlu ürün demektir. 09.10.2023 tarihinde Bayrampaşa Vatan Bilgisayar şubesi iade bölümündeki arkadaş mağazadan satın aldığım için iade/değişim hakkımın bulunmadığını söyledi. Kendisine defaatle ürünün kusurlu olduğunu söylememe rağmen teknoloji ürünlerinin açılması durumunda iade alamayacakları cevabını verdi. Bende kutuyu kendi çalışanlarının açtığını, yaptığı testte herhangi bir ölü piksel de görmediğini bunun üzerine benimde monitörü alarak ayrıldığımı ilettim. Bu şubede bir sonuca ulaşamadığım için Topkapı Vatan Bilgisayar şubesine giderek durumu anlattım ve aldığım andan itibaren üzerinden 24 saat geçmemesine rağmen ürünü iade etmek istediğimi ilettim. Ürünü kendi şubelerinden almadığım için iade alamayacaklarını, servise gönderebileceklerini söylemeleri üzerine başka çarem kalmaması üzerine servise göndermeyi kabul ederek iade talep ettim. Üzerinden 24 saat geçmemesine rağmen 1 ölü piksel monitör kusurlu bir üründür. MSI veya Vatan bilgisayar tarafından olumsuz dönüş alırsam THH ye başvuracağım sonucu ne olur ? @Adem Helvacı Değerli vaktinizi ayırıp fikrinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Ayrıca fikrini bildiren arkadaşlar olursa çok sevinirim.