Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Vestel CMİ 89242 Çamaşır Makinesi İncelemesi

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Kart hatası olasılık, topraklama da olası sorun olsa da önceki makinelerde bu problem yoktu bildiğim kadarı ile.
Çok düşük olasılık JOG hatası da olabilir (Propgram düğmesi)
Diğer programlar da bir sorun yok sadece hızlı 60 programında yapıyor bu hatayı.hele ki su jeti devreye girdi mi daha çok yapıyor.
 
Diğer programlar da bir sorun yok sadece hızlı 60 programında yapıyor bu hatayı.hele ki su jeti devreye girdi mi daha çok yapıyor.
Sizin şebekede değil ama makinedeki kart üzerinde o bölümde bir spark durumu söz konusu diye düşünüyorum o nedenle sistem sapıtıyor.
 
Sizin şebekede değil ama makinedeki kart üzerinde o bölümde bir spark durumu söz konusu diye düşünüyorum o nedenle sistem sapıtıyor.
@Vesteloji Yarın gelecekler bakalım değişimle falan uğraşmıyorum artık kart mı değişiyor panel mi değişiyor göreceğiz kalite yerlerde bu makineyi bu gidişle adam akıllı kullanamayacağım 3 yılı bile zor çıkarır gibi Allahtan 7 yıl garanti var.
 
@Vesteloji Yarın gelecekler bakalım değişimle falan uğraşmıyorum artık kart mı değişiyor panel mi değişiyor göreceğiz kalite yerlerde bu makineyi bu gidişle adam akıllı kullanamayacağım 3 yılı bile zor çıkarır gibi Allahtan 7 yıl garanti var.
Mümkünse sebebi mutlaka öğrenmeye çalışın lütfen merak ettim ben de.
 
Yani Vestel için YİNE ''Okyanusu aşıp derede boğuldular'' diyebilir miyiz? :)
Maalesef öyle diyebiliriz aslında yıkaması oldukça iyiyken mekanik ve yazılım konusunda çok yavan olması markanın önüne taş koyuyor koskoca renkli programında tek durulama var Allahtan ek durulama seçeneği varda köpüklü kalmıyor ya ek durulama olmayan makineler elle bir daha durulama yaptıracaksın da sıkmaya geçmesini bekleyeceksin bu arada bir şey daha keşfettim mesela 12 dk'lık kısa program da dks daha toleranslı davranıyor bodozlama sıkmaya geçiyor diğer programlar da oyalanıp duruyordu bir önceki 7kg'lık makinede bu programı durulama programı olarak kullanıyordum sıkma içinde uğraştırmıyordu.
 
Maalesef öyle diyebiliriz aslında yıkaması oldukça iyiyken mekanik ve yazılım konusunda çok yavan olması markanın önüne taş koyuyor koskoca renkli programında tek durulama var Allahtan ek durulama seçeneği varda köpüklü kalmıyor ya ek durulama olmayan makineler elle bir daha durulama yaptıracaksın da sıkmaya geçmesini bekleyeceksin bu arada bir şey daha keşfettim mesela 12 dk'lık kısa program da dks daha toleranslı davranıyor bodozlama sıkmaya geçiyor diğer programlar da oyalanıp duruyordu bir önceki 7kg'lık makinede bu programı durulama programı olarak kullanıyordum sıkma içinde uğraştırmıyordu.
Siz de benim gibisiniz. Sözde su tasarrufu yapan bu makineleri erek bulaşık ve gerekse çamaşır makinesinde mutlaka duru su ile yeniden çalıştırıyorum.
 
Servis geldi bugün arızayı çözemedi videosunu fabrikaya yolladı :affet
Az önce bir dostumuza dilekçe örneği yazdım.

Vstel efendi kendi topuklarına sıkmaya devam ediyor.

 
Az önce bir dostumuza dilekçe örneği yazdım.

Vstel efendi kendi topuklarına sıkmaya devam ediyor.

Bu gidişle bana da bir tane dilekçe lazım olacak ücret iadesi için vestel resmen makineleri çalışmaması için üretmiş yetkili servis daha arızayı tespit edemiyor şaka gibi oysa yapacağı ilk şey kart ve program düğmesini kontrol etmek ama nerede hep zaman kaybı uğraşmaktan bıktım bunlardan.
 
Servis geldi bugün arızayı çözemedi videosunu fabrikaya yolladı :affet
Şurada hakikaten merak ettim, makinenin bağlı olduğu prizde şuna benzer bir cihaz takıp kontrol sağladılar mı acaba?

DT 9052 CEM Topraklama Kontrol Cihazı.jpeg
 
Hiç birşey yapmadı insan bir üst tablayı açar soketleri kontrol eder oda yok.
Yahu arkadaş çıldıracağım. Hakikaten bir üst tablasını dahi açmadı mı arkadaş bu nasıl iş? :oops:

Ne yapacak fabrikadaki adam şimdi ? Hiçbir veri sunulmamış, hiçbir ölçüm alınmamış, hiçbir kontrol yapılmamış, ne demesi gerekiyor ki Teknik Müdürlükteki adamın şimdi?
 
Yahu arkadaş çıldıracağım. Hakikaten bir üst tablasını dahi açmadı mı arkadaş bu nasıl iş? :oops:

Ne yapacak fabrikadaki adam şimdi ? Hiçbir veri sunulmamış, hiçbir ölçüm alınmamış, hiçbir kontrol yapılmamış, ne demesi gerekiyor ki Teknik Müdürlükteki adamın şimdi?
Açmadı tek yaptığı şey düğmede boşluk olup olmadığı açsa belki olası bir soket oturmaması vs ile işlem çözülecekti ama neredeeee .Sorsanız servislerimize sürekli eğitim veriyoruz derler gelen teknisyen daha önce böyle bir arıza ile karşılaşmadım fabrikaya sormam lazım diye videoları gerekli yerlere gönderip gitti bende çözüm merkezini aradım daha önceden değişim işlemini onaylatan hanımefendi ile görüştüm 3.kez değişim yapıldığını ürünlerinde kalite kontrol eksikliği olduğunu servislerinin gerekli tespiti yapamayıp süreci çıkmaza soktuğunu söyledim geçen seferde gereksiz parça değişimi yaptıklarını sorunun yine çözemediklerini boşa zaman kaybı olduğunu mide bulandırıcı olduğunu belirttim yapacakları şey belli dokunmatik ekran grubunu düğmeyi ve kartı değiştirip ya tutarsa yapacaklar süreci hızlandıracaklarmış sözde nereden bulaştım salak kafam.
 
Açmadı tek yaptığı şey düğmede boşluk olup olmadığı açsa belki olası bir soket oturmaması vs ile işlem çözülecekti ama neredeeee .Sorsanız servislerimize sürekli eğitim veriyoruz derler gelen teknisyen daha önce böyle bir arıza ile karşılaşmadım fabrikaya sormam lazım diye videoları gerekli yerlere gönderip gitti bende çözüm merkezini aradım daha önceden değişim işlemini onaylatan hanımefendi ile görüştüm 3.kez değişim yapıldığını ürünlerinde kalite kontrol eksikliği olduğunu servislerinin gerekli tespiti yapamayıp süreci çıkmaza soktuğunu söyledim geçen seferde gereksiz parça değişimi yaptıklarını sorunun yine çözemediklerini boşa zaman kaybı olduğunu mide bulandırıcı olduğunu belirttim yapacakları şey belli dokunmatik ekran grubunu düğmeyi ve kartı değiştirip ya tutarsa yapacaklar süreci hızlandıracaklarmış sözde nereden bulaştım salak kafam.
Bakın çok doğru bir tesit var yaptığınız. YA TUTARSA mantığı.
Titreşim yapan makineye kayış değiştiren kafa ile, Kontrol panel arızasına gidip kapağı bile açmayan kafa aynı kafadır gözümde.

şeytan diyor sizin bu süreci video olarak çek yayınla millet neden vestel makine önermediğimizi, nasıl derede boğulduklarını anlat.
 
Bakın çok doğru bir tesit var yaptığınız. YA TUTARSA mantığı.
Titreşim yapan makineye kayış değiştiren kafa ile, Kontrol panel arızasına gidip kapağı bile açmayan kafa aynı kafadır gözümde.

şeytan diyor sizin bu süreci video olarak çek yayınla millet neden vestel makine önermediğimizi, nasıl derede boğulduklarını anlat.
Bence paylasmalisiniz cok insan mağdur elimde bir kaç sorun videosu var hem önceki makineye ait hemde buna ait dilerseniz atabilirim.
 
Bence paylasmalisiniz cok insan mağdur elimde bir kaç sorun videosu var hem önceki makineye ait hemde buna ait dilerseniz atabilirim.
Ben seve seve sesiniz olurum.

Yaşadığınız süreci kendi dilinizden aktarın, ben her zaman yaptığım gibi sizlerin sesi olmak adına kendi yorumlarımı da ekleyerek bunu kayıt altına alıp paylaşayım. Sizin yollayacağınız videoları da çekeceğim videoya eklerim.

Metni buradan yazabilirsiniz kendi dilinizden. Videoları bana [email protected] adresime küçük boyut ise direkt, büyük ise indirme linki ile yollamanızı rica ederim.
 
Ben seve seve sesiniz olurum.

Yaşadığınız süreci kendi dilinizden aktarın, ben her zaman yaptığım gibi sizlerin sesi olmak adına kendi yorumlarımı da ekleyerek bunu kayıt altına alıp paylaşayım. Sizin yollayacağınız videoları da çekeceğim videoya eklerim.

Metni buradan yazabilirsiniz kendi dilinizden. Videoları bana [email protected] adresime küçük boyut ise direkt, büyük ise indirme linki ile yollamanızı rica ederim.

2022 yılının başlarında yalnız yaşamam nedeniyle makine ihtiyacının doğmasıyla ürün arayışına girdim vestelin çamaşır makinelerinin sorunlu olduğunu biliyordum haftada 1-2 kere çamaşır yıkadığımdan onu da yapar diyerekten ve de yanında çaycı hediyesi bulunduğundan marka mantıklı geldi giriş seviyesi olan 7kg'lık cmi 76201 modelini tercih ettim öncelikle makinenin yıkamasından memnundum ancak 6 ay içerisinde deterjanla beraber yumuşatıcıyı da aynı anda yıkama suyuna karıştırıyordu bu yüzden servis kaydı oluşturdum deterjan kutusunda kronik sorun olduğundan dolayı değişim yapıldı 1-2 ay düzgün çalıştıktan sonra sorun tekrar ortaya çıktı bu sefer tekrar kayıt oluşturdum ancak konuyla alakalı bulamadığım şekilde ventil değişimi yapıldı değişen hiç birşey olmadı sonrasında çözüm merkezine ulaştım beni ikna etmeye çalıştılar ancak kesin bir kararlılıkla değişim istediğimi belirttim.

Uzun süren diyaloglar sonucunda aynı modelle değişim yapıldı gelen ürün revizyonlu modeldi deterjan kutusu biraz daha farklıydı ve aynı sorun yoktu bunun üzerine makinenin garantisini 7 yıla uzatmaya karar verdim ancak 1.5 ay sonra makine de farklı arızalar meydana gelmeye başladı durduk yere E01 kilit arızası veriyordu ayrıca tamburdan gıcırtı şeklinde sesler gelmeye başladı yine servis süreci başladı önce kilit değişti sonrasında kayış değiştirildi ancak gıcırtı sorunu son bulmadı tekrar servis geldi bu seferde tambur askı yaylarına gres sürdüler aynı şekilde anlam veremediğim şekilde kayışa da sabun sürdüler ancak yine değişen birşey olmadı bu sefer videolar fabrikaya yollandı orada ki yetkililer rulman da sorun olduğu sonucuna vardılar ve tekrar değişim işlemi başladı tabi bunlar hep zaman alan şeyler vestel tarafından arandım aynı modeli istemediğimi cmi 89242 modelini istediğimi belirttim 2100 lira fark ödeyerek ürün tarafıma ulaştırıldı ancak geldiğinin ilk haftası bu makinede de sorunlar ortaya çıkmaya başladı hızlı 60 programında yıkamanın belirli periyotlarında uyarı sesi vererek program süreci sapıtıyor diğer programları da denedim sadece bu programda bu hata mevcut servis geldi arıza teşhisi koyamadı ve herhangi bir işlem yapmadılar makinenin üst tablası bile açılmadı sorunun videoları fabrikaya yollandı ve oradan gelecek sonuca göre işlem yapılacak vestel alacaklara ders olsun ben aldığıma çok pişmanım.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri