Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Vestel - Öncüler Teknik Servis Ltd.Şti.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Beril
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Beril

Baretli Moderatör
Moderator
Katılım
11 Şub 2023
Mesajlar
8,546
Herkese merhaba,

Kardeşimin Vestel yetkili servis ile yaşadığını kendi ağzından aktarıyorum.

Hepsiburada üzerinden 6 Kasım 2023 tarihinde "Vsoutlet Kurumsal Mağaza" adlı satıcıdan satın aldığm "Windsor WS 3514 5 Programlı 12 Kişilik Bulaşık Makinesi" adrese teslim değil, yetkili servis olan Öncüler Teknik Servis Ltd.Şti. 'ne teslim edildi. 09 Kasım 2023 tarihinde servis tarafından arandım. "Ürününüz bizde adresinizi verin getirelim" dediler. Ben de kendilerini doğru düzgün tanıtmayan telefondaki kişiye "Ürün size geldiyse teslim edeceğiniz adresi biliyor olmalısınız, adresimi size telefonda vermiyorum." dedim. "Vermiyorsan biz de getirmiyoruz ürününü." diye tehdit edildim. Bunun üzerine ee "Ürün size kimden geldiyse kendilerine ulaşın, teslim adresimi onlardan öğrenin." dedim Böyle söylediğimde de "İşte adresi görüyoruz ama bir kısmını, bakalım şimdi." diyerek adresi söylediler ve ertesi gün olan 10 Kasım 2023 tarihi için kurulum randevusu verdiler.

10 Kasım 2023 tarihinde kurulum için geldiklerinde, birisi 35'li yaşlarında diğeri ise 18 yaşından küçük olduğu açıkça belli olan iki kişi geldi. Öncelikle musluk kontrolü yapıldı ve tek muslukta çatal olmadığı için kurulum yapmayacaklarını, yaparlarsa da sonrasında onların sorumlu tutulmayacağını söylediler. Halihazırda çamaşır makinem kurulu ve bağlıydı, musluğu bulaşık makinesine takıp kurulum yapmalarını söyledim. Bunu söylediğimde de yaparız ama sonra değiştirirsen yine biz sorumlu olmayız şeklinde dönüş aldım. Kurulum yapıldıktan sonra makine çalıştırıldı ve makinenin özellikleri anlatıldı. Ancak, ben bazı sorular sorduğumda "Bilmiyorum abla kullanma kılavuzuna bak" dediler. En sonda ise Vestel tarafından iletilen, yetkili servisi onaylama formunu ise resmen zorla 5 yıldız onaylattılar. Evde tek başıma yaşayan bir kadın olarak karşı çıkmak istemedim haliyle.

Kurulum bittikten sonra ek garanti talep ettim. Servis yetkilileri +4 yıl için söyledikleri ücret olan 800 TL ücreti havale ile göndermem gerektiğini söyledi. Iban numarasını WhatsApp üzerinden attılar.

1699701779553.png


Iban ile işlem yapmak istemediğimi ilettikten sonra, yetkili servisinden olduğunu bildiren bir bayan tarafından arandım. Herhangi bir konuşma fırsatı vermeden, direkt olarak "Aldığınız hizmete lütfen 5 yıldız verir misiniz bizim için çok değerli." şeklinde robotik cümleyi yaklaşık 5 defa tekrarladı. Iban ile işlem yapmak istemediğimi tekrar telefonda belirttikten sonra "Kredi kartı ile yaparsanız %20 daha fazla ücret çıkar yalnız." dedi. "Biz işlemi başlattık ancak ödeme yapmazsanız bu belge de geçersiz olur." dedikleri +4 yıl ek garanti olduğunu belirttikleri pdf dosyayı WhatsApp üzerinden gönderdiler. Bu belgeye rağmen, Vestel tarafından bize iletilen elektronik belgeleri görüntüğlediğimde hala 3 sene olarak gördüm. Buna karşılık ise, "Pdf gönderdik, burada geçerli işte şeklinde." yorumlamada bulundular. İptal edip daha sonra alıp alamayacağımızı sorduğumuzda ise ben bilmiyorum onu şeklinde belli belirsiz ve bilgisiz bir dönüş ile karşılaştım.

1699701788288.png


Belgenin doğruluğunu elbette bilemiyorum ancak içerisinde fatura numarası dahi yok. Daha önce Vestel'den herhangi bir ürün alıp garanti yaptırmadım. Ancak yine aldığım Altus çamaşır makinesi ve buzdolabı için, kurulumun peşinden kredi kartı ile ek garantileri satın alabildim. Havale ile ödeme yapın demeleri tadımı kaçırdı ve kurulum yapılmamış olsaydı bu servisle tekrar muhatap olma ihtimaline karşı ürünü direkt iade ederdim.
 
Berilcim öncelikle elindeki belgeleri mutlaka EGARANTİ.COM sistemine yükle çünkü bu firmaların sağı solu belli olmaz, bunlara güven de olmaz.

Tamam ben Ek garanti sisteminde Vestel'e güveniyorum fakat servislerinin işgüzarlıklarını da unutmamak gerekiyor. Onların bu belgenin gereğini sisteme İŞLEMEME olasılıkları çerçevesinde ileride hak kaybına uğramamak adına bu belgeleri ve satına ldığın ürünün fatura servis formu garanti belgesi bla bla tüm detaylarını egaranti.com sistemine kaydet lütfen.

Diğer yandan bu servislerin puan avcısı olma durumu servislere yapılan yönetim baskısından kaynaklanıyor.
Çeşme konusunda adamlar haklı, evine makine aldınsa, makinenin takılacağı çekilde gider hattı, çeşme ve elektrik prizi gibi unsurları hazır etme yükümlülüğü size yani tüketicilere ait.

Haaa sana gelen servis hödükmüş o ayrı konu. Dğer yandan hangi markayı alsan şuraya gelip bir şikayet yazacağının garantisini sana %100 verebilirim.

Tüm bunların haricinde tabi ki bu konu ile ilgili Vestel yönetimine de tüketici olarak tepkimizi dile getireceğiz ve buna dair bir video çekip yayınlayacağım mutlaka.
 
Musluk konusunda Adem abinin dediği kısmı normal, yani musluk, gider, priz hazır olması gerekiyor. Ama şurada işler karışıyor,
Öncelikle musluk kontrolü yapıldı ve tek muslukta çatal olmadığı için kurulum yapmayacaklarını, yaparlarsa da sonrasında onların sorumlu tutulmayacağını söylediler. Halihazırda çamaşır makinem kurulu ve bağlıydı, musluğu bulaşık makinesine takıp kurulum yapmalarını söyledim. Bunu söylediğimde de yaparız ama sonra değiştirirsen yine biz sorumlu olmayız şeklinde dönüş aldım.

Utanmasalar biz çamaşır makinesini çıkarıp bunu takarız ama, sen çıkarırsan garanti dışı kalır diyecekler. Servisler bu "garanti dışı kalır" tehditleriyle saçma saçma şeyler satabiliyorlar. Akım koruma prizi ve kireç önleyici bunlardan en yaygın olanları. Hatta bana şey demişlerdi, "Vestel'in kendi ürünü hariç başka bir marka akım koruma prizi olursa yine garanti dışı bırakılır." Saçmalık tamamen.

Ben makineyi monte ettirdim, sonra taşındım başka eve, servis şey mi diyecek "biz bu eve kurmadık sorumluluk almayız". Buradaki sorumluluk kısmı anca şu olabilir, musluktan su kaçırır, gidere iyi oturmaz boru oradan pis su geri gelir vs. anca bunlar servisin montaj sorumluluğu olabilir ve tüketici değiştirirse sorumluluk almayabilir.

Yoksa bir priz gerilim ve topraklama kontrolü yapmadan gelip şak diye fişe takan servislerin bu "şöyle olursa sorumluluk almayız ablacım" deme kaprislerinin hiçbir geçerliliği yok.

Zorla 5 yıldız verdirme olayı da tamamen Vestel'in suçu. Servis gittikten sonra ertesi gün sor bakalım servisten ne kadar memnunsunuz diye. Sorun serviste de olabilir, gelen ekipte de. Öyle ekipler var ki "servis içinde servis" oluşturmuş resmen.
 
Berilcim öncelikle elindeki belgeleri mutlaka EGARANTİ.COM sistemine yükle çünkü bu firmaların sağı solu belli olmaz, bunlara güven de olmaz.

Tamam ben Ek garanti sisteminde Vestel'e güveniyorum fakat servislerinin işgüzarlıklarını da unutmamak gerekiyor. Onların bu belgenin gereğini sisteme İŞLEMEME olasılıkları çerçevesinde ileride hak kaybına uğramamak adına bu belgeleri ve satına ldığın ürünün fatura servis formu garanti belgesi bla bla tüm detaylarını egaranti.com sistemine kaydet lütfen.

Diğer yandan bu servislerin puan avcısı olma durumu servislere yapılan yönetim baskısından kaynaklanıyor.
Çeşme konusunda adamlar haklı, evine makine aldınsa, makinenin takılacağı çekilde gider hattı, çeşme ve elektrik prizi gibi unsurları hazır etme yükümlülüğü size yani tüketicilere ait.

Haaa sana gelen servis hödükmüş o ayrı konu. Dğer yandan hangi markayı alsan şuraya gelip bir şikayet yazacağının garantisini sana %100 verebilirim.

Tüm bunların haricinde tabi ki bu konu ile ilgili Vestel yönetimine de tüketici olarak tepkimizi dile getireceğiz ve buna dair bir video çekip yayınlayacağım mutlaka.
Adem abi, havale ile işlem yapmak istedikleri için şu an ek garanti satın almadık zaten. Ne olduğu belirsiz bir belge için havale ile para göndersem, iki gün sonra Vestel bana diyecekti ki "Kardeşim göndermeseydin." Demez ki "Benim yetkili servisim pislik yapmış, müşteri mağdur olmasın."

Mevcut 3 yıllık garanti ile duruyor ürünler. Müşteri hizmetleri üzerinden ek garantiyi yapmayı düşünüyorum.

Musluk konusunda haklı oldukları nokta evet tesisatı hazır etmek. Haksız oldukları nokta "Sen çıkarırsan sorumluluk almam." noktası. Kaldı ki orada musluk var. Çamaşır makinesi ile bulaşık makinesi mutfakta olduğu için tek musluk bırakılmış. Çamaşır makinesinden çıkarıp sadece kurulum için bulaşık makinesine takması gerekiyor. Ne yani, ben taşınırsam bu evden, yeni evde yetkili servisin taktığı musluk olmayacağı için garantiden mi çıkaracak? Yaklaşımları bu olduğu için hoşuma gitmedi. Gözünün üstünde kaş varsa garantiye girmez ablam yaklaşımı bu.

Biliyorsun ki Siemens için de problemlerden bahsettim. Bosch için de keza sıkıntıları dile getirdim. Hoover için yorumlarımı biliyorsun. Samsung da mükemmel değildi. Arçelik geldi eve onlarla ilgili de var elbet bazı şeyler. Ama bu adamlar üzgünüm de gerçekten zirveyi gösterdiler.
 
Musluk konusunda Adem abinin dediği kısmı normal, yani musluk, gider, priz hazır olması gerekiyor. Ama şurada işler karışıyor,


Utanmasalar biz çamaşır makinesini çıkarıp bunu takarız ama, sen çıkarırsan garanti dışı kalır diyecekler. Servisler bu "garanti dışı kalır" tehditleriyle saçma saçma şeyler satabiliyorlar. Akım koruma prizi ve kireç önleyici bunlardan en yaygın olanları. Hatta bana şey demişlerdi, "Vestel'in kendi ürünü hariç başka bir marka akım koruma prizi olursa yine garanti dışı bırakılır." Saçmalık tamamen.

Ben makineyi monte ettirdim, sonra taşındım başka eve, servis şey mi diyecek "biz bu eve kurmadık sorumluluk almayız". Buradaki sorumluluk kısmı anca şu olabilir, musluktan su kaçırır, gidere iyi oturmaz boru oradan pis su geri gelir vs. anca bunlar servisin montaj sorumluluğu olabilir ve tüketici değiştirirse sorumluluk almayabilir.

Yoksa bir priz gerilim ve topraklama kontrolü yapmadan gelip şak diye fişe takan servislerin bu "şöyle olursa sorumluluk almayız ablacım" deme kaprislerinin hiçbir geçerliliği yok.

Zorla 5 yıldız verdirme olayı da tamamen Vestel'in suçu. Servis gittikten sonra ertesi gün sor bakalım servisten ne kadar memnunsunuz diye. Sorun serviste de olabilir, gelen ekipte de. Öyle ekipler var ki "servis içinde servis" oluşturmuş resmen.
Taşınma muhabbetinin çok benzerini Siemens bana söyledi. "Sen taşınmışsın, o zaman olmuş olabilir bu hasarlar. Ne belli bizim servise aldığımızda olduğu? Biz garantiden değişim yapmayız." Aynı bu cümleleri duydum ben. Genel merkez dahi bunu söyledi bana. Teslim alırken hasarsız aldığına dair servis formu da vardı üstelik.

Evet giderden su teper, musluk kaçırır, bunlar makineye yürür su basar. Bu durumlarda çıkar garantiden sözüm yok ki. Sen getirdiğin ürünün toplamına garanti veriyorsun, benim musluğumdan sonrasına değil. Ha musluğu değiştirdim ya da taşındım. Yine bile musluk ya da gider kaynaklı bir sorun çıktı yine çıkar garantiden cihazı.

Belki gelen kişiler dediğin gibi "servis içinde servis"tiler. Belki "Abi bi git bak kurulum var." diye yan dükkandaki lastikçiyi yolladılar. Olamaz mı? Gayet olabilir.

Amacım olmayan durumun suçunu servise atmak değil. Olan ve kesin durumları paylaşmak. Söylediğim gibi, belki de ek garanti formu gerçek ve doğruydu, bilemem. Ama şu an aynı servis tekrar gelse, ben ona güvenmem. Vestel'e de güvenmem.
 
Önce bir pdf atıp sonra para istemeleri, özellikle de eft/havale üzerinden IBAN hesabına para istemeleri, hem de standart dışı ücret vermeleri bence hiç de iyi niyet göstergesi değil. IBAN ise de servisin değil Y.K. diye birinin hesabına attırıyor parayı. Servis bilgisi dahilinde olan bir durum mu yoksa gelen elemanın işgüzarlığı mı onu da çözmek lazım. Ben burada müşteriye yardımdan çok bir suistimal görüyorum. Hesaba atarsan bu fiyat, kredi kartından geçersen %20 daha fazla ödersin.

Başka bir markada ek garanti ücretini kim belirler diye sormuştuk. Aynısını burada da mı sormak gerekiyor. Vestel kılını kıpırdatacak mı acaba bu servis için?
 
Adem abi, havale ile işlem yapmak istedikleri için şu an ek garanti satın almadık zaten. Ne olduğu belirsiz bir belge için havale ile para göndersem, iki gün sonra Vestel bana diyecekti ki "Kardeşim göndermeseydin." Demez ki "Benim yetkili servisim pislik yapmış, müşteri mağdur olmasın."

Mevcut 3 yıllık garanti ile duruyor ürünler. Müşteri hizmetleri üzerinden ek garantiyi yapmayı düşünüyorum.

Musluk konusunda haklı oldukları nokta evet tesisatı hazır etmek. Haksız oldukları nokta "Sen çıkarırsan sorumluluk almam." noktası. Kaldı ki orada musluk var. Çamaşır makinesi ile bulaşık makinesi mutfakta olduğu için tek musluk bırakılmış. Çamaşır makinesinden çıkarıp sadece kurulum için bulaşık makinesine takması gerekiyor. Ne yani, ben taşınırsam bu evden, yeni evde yetkili servisin taktığı musluk olmayacağı için garantiden mi çıkaracak? Yaklaşımları bu olduğu için hoşuma gitmedi. Gözünün üstünde kaş varsa garantiye girmez ablam yaklaşımı bu.

Biliyorsun ki Siemens için de problemlerden bahsettim. Bosch için de keza sıkıntıları dile getirdim. Hoover için yorumlarımı biliyorsun. Samsung da mükemmel değildi. Arçelik geldi eve onlarla ilgili de var elbet bazı şeyler. Ama bu adamlar üzgünüm de gerçekten zirveyi gösterdiler.
Abi bir defa ben ticaret ile uğraşanların ''Kredi kartı ile olursa şu kadar'' dedikleri kısımda kopuyorum bakın bu ne demek aslında biliyor musunuz?

''Abi biz aslında nakit tahsilat yaparak Devletten vergi kaçırıyoruz ama şimdi kredi kartı olunca MECBUREN vergi ödeyeceğiz o nedenle benim ödemem gereken %18 KDV ayrıca %2 banka komisyonunu ben sana kilitliyorum'' demek. Tabi tahsilat artacak olduğu için ciro büyümesine bağlı gelir vergisini ayrıca ele almak lazım.

Bana şu cümleyi kuran işletmeden ürün alırsam cümle alem benim yüzüme tükürsün.

Bak adamlar seni düşünmüş, ne uğraşıyorsun ki sen servisle vs.


Ayrıca sen @İlteriş Yılmaz ve inceleriz kanallarını takip etmiyor musun? :oops:


Bak adam sana ''+1 yıl fiyatına +4 yıl'' diye bas bas bağırmış.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Abi bir defa ben ticaret ile uğraşanların ''Kredi kartı ile olursa şu kadar'' dedikleri kısımda kopuyorum bakın bu ne demek aslında biliyor musunuz?

''Abi biz aslında nakit tahsilat yaparak Devletten vergi kaçırıyoruz ama şimdi kredi kartı olunca MECBUREN vergi ödeyeceğiz o nedenle benim ödemem gereken %18 KDV ayrıca %2 banka komisyonunu ben sana kilitliyorum'' demek. Tabi tahsilat artacak olduğu için ciro büyümesine bağlı gelir vergisini ayrıca ele almak lazım.

Bana şu cümleyi kuran işletmeden ürün alırsam cümle alem benim yüzüme tükürsün.

Bak adamlar seni düşünmüş, ne uğraşıyorsun ki sen servisle vs.


Ayrıca sen @İlteriş Yılmaz ve inceleriz kanallarını takip etmiyor musun? :oops:


Bak adam sana ''+1 yıl fiyatına +4 yıl'' diye bas bas bağırmış.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Etmem mi yaa takip ediyorum tabii. Ama bulaşık makinesi dahil değil :(
 
Önce yazıyı okudum sonra başlığı okudum. Başlığı hatalı okumam ( Vestel-Ölücüler…) konu hakkındaki bilinçaltıma yansımış.

Benim düşüncem bu kadar kaba hizmet verip zorla bir kadından 5 yıldız almaları. Teknik olarak haklılar haksızlar olayına giremem. Servisler üzerindeki baskı da beni gram ilgilendirmiyor çünkü insan olan bu şekilde davranmaz (tehdit,zorlama ve kabalık)!
 
Etmem mi yaa takip ediyorum tabii. Ama bulaşık makinesi dahil değil :(
Anaaaa pulaşıkmıydı senin makine, tüh yaaa.

Yine de alacaksan sistemden al boşver servisi vs.

Bu servis ile ilgili de şikayet yazısı yaz ki öyle arada kaynayıp gitmesin.

Bana baskı kurup 5 yıldız istiyorlar bu durum çok rahatsız edici, aldığım hizmete vereceğim yıldız 2 yi geçmez normalde fakat süreklibir ısrar baskı aramalar daha ürünü alalı iki gün oldu uğraştığımız şeylere bakın vs vs

[email protected]
 
Abi bir defa ben ticaret ile uğraşanların ''Kredi kartı ile olursa şu kadar'' dedikleri kısımda kopuyorum bakın bu ne demek aslında biliyor musunuz?

''Abi biz aslında nakit tahsilat yaparak Devletten vergi kaçırıyoruz ama şimdi kredi kartı olunca MECBUREN vergi ödeyeceğiz o nedenle benim ödemem gereken %18 KDV ayrıca %2 banka komisyonunu ben sana kilitliyorum'' demek. Tabi tahsilat artacak olduğu için ciro büyümesine bağlı gelir vergisini ayrıca ele almak lazım.

Bana şu cümleyi kuran işletmeden ürün alırsam cümle alem benim yüzüme tükürsün.

Bak adamlar seni düşünmüş, ne uğraşıyorsun ki sen servisle vs.


Ayrıca sen @İlteriş Yılmaz ve inceleriz kanallarını takip etmiyor musun? :oops:


Bak adam sana ''+1 yıl fiyatına +4 yıl'' diye bas bas bağırmış.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.


ben bu kredi kartıyla bu kadar, hesaba atarsan şu kadar muhabbetinin sadece vergi ve pos komisyonundan kaçmak olduğunu düşünmüyorum. Bence ek garanti bile yapmayacaklardı, düşüncem bu yönde
 
Bir anlatılanalrda

servis ek garanti için 800TL istediğine göre +1 yapacakmış

Serviste farklı fiayat olur mu +4 için. 1099 istemesi gerekmiyor muydu.

Screenshot 2023-11-11 at 19-55-48 Bakım Satışı Vestel.png
 
Bir anlatılanalrda

servis ek garanti için 800TL istediğine göre +1 yapacakmış

Serviste farklı fiayat olur mu +4 için. 1099 istemesi gerekmiyor muydu.

Samsung'a bu yüzden sitem etmiştik işte. Ek garantide her servis farklı fiyat belirliyor diye. Fakat Vestel'de bildiğimiz kadarıyla öyle bir durum yok. Burada bence Tüketiciyi dolandırmaya çalışma durumu da söz konusu olabilir. Durum hakkında kesinlikle Vestel'in incelemeye başlatması gerek. Hesaba para istemelerindeki bir şey de bu, eğer kredi kartıysa bir dolandırılma durumunda parayı iade alma hakkı var. Ama banka kartında bu işlem daha zor. Hele ki EFT/Havale'de imkansız, çünkü bilinçli olarak atılmış olacak para hukuken. 0850 222 4 789 Vestel MH ve Whatsapp hattı. Ben genelde hızlı yanıt ve elimde kanıt olması açısından firmalarla Whatsapp üzerinden iletişim kurmayı seçiyorum. Siterindeki canlı destek kısmında bazı firmalar yazışmaları tüketici mailine de atarken bazıları atmıyor. O nedenle en garanti yol Whatsapp. Vestel'in de Whatsapp numarasını ezberledim artık yaza yaza :deli1
 
Konu sahibinin yaşadığı süreç için öncelikle geçmiş olsun diyorum. Bende Vestel marka bulaşık makinesi aldım ve 3 gün önce kurulum yapıldı. Konu sahibi burada tüketici olarak gayet temkinli davranmış, aslında olması gereken zaten bu ancak ben bu konuda birkaç kelam etmek istiyorum.

Bana gelen Vestel servis teknisyeni (yanında genç yardımcı bir arkadaş ta vardı) çok ilgiliydi, ürünü internetten aldığım için direk evime gelmişti ve servis ambalajı hasarsız olarak ürünü açtı, ambalaj hasarsız olunca ürünün de zaten hasarsız olacağını düşünmüştüm ancak ben fark etmeden önce teknik servis elemanı hasarı direk görüp abi ürün hasarlı bu konuda isterseniz onarım yapılmasını talep edebilirsiniz muhtemelen bunun için size ek garanti falan hediye de edebilirler ancak ben ürünün ne tarz bir hasar aldığı net olmadığı için değişim talep etmenizi öneririm şeklinde bilgilendirdi, bunun üzerine ben de değişim süresince ürünü kullanabilir miyiz diye sorduğumda tabii ki abi hiçbir problem yok biz ürünü sana kuralım sen yeni ürün gelene kadar kullan mağdurda olma şeklinde diyerek tek musluk olan gider borusu ve prizi hazır olan yere hiçbir şart (akım koruma, kireç önleme vesaire gibi zımbırtılara) öne sürmeden kurulumu yaptı akabinde ona ek garantiyi sorduğumda 799 TL karşılığında artı 4 yıl yapılacağını belirtti ben de uygun olduğu için kabul edip yaptırdım. Teknisyen henüz ben parayı vermeden abi onaylıyorum kabul ediyor musun diye sorduktan sonra evet dediğim an sistemde direkt ek garantiyi yaptı bana tablet üzerinden normal garanti süresini ve alttaki açıklamada ek güvence olarak artı 4 yıl tarihli olarak da gösterdi bunun pdf'si de bizim servis tarafından sana gönderilecek dedi ve aynı zamanda telefonuma SMS geldi ve o sms'te bulunan şifre ile servis fişini açtığımda tablette gördüğüm ek garanti tarihini servis fişinde de görmem üzerine ödemeyi göndermek için IBAN istedim, teknisyen kendi ibanını verdi ben de doğal olarak evime kadar gelen ve elinde vestelin tableti olan ve işlemi henüz para almadan onaylayıp telefonuma gelen mesajdan açtığım servis fişinde ek garantiyi gördüğüm için yani doğal olarak hizmetin alındığını teyit ettiğim için teknisyenin ibanina parayı gönderdim, zaten servis fişindeki teknisyen ismi ile gönderdiğim iban'da aynı kişi olduğu için bu konuda da tereddüt yaşamadım, yani siz biraz daha inceleyip sık dokumuşsunuz veya sizin teknisyen belki bu kadar kibar yaklaşmamış bilmiyorum ama tedbir iyidir ancak işlerin yürümesi de gerekir şeklinde tavsiye niteliğinde yazdım. Bu arada Vestel değişim için beni arayacaklarına dair mesaj da attı, süreç devam ediyor. Ayrıca teknisyen kendi numarasını bile verdi abi bir problemin olursa diye, şahsen ben memnun kaldım Gaziantep VES 5 servisten, ayrıca bu esnada yine telefonuma gelen linkte anketi doldurmamı istedi ancak 5 yıldız ver şeklinde bir kelam söylemedi ben aldım hizmetten memnun olduğum için kendi isteğimle 5 yıldız verip onayladım.
 
Konu sahibinin yaşadığı süreç için öncelikle geçmiş olsun diyorum. Bende Vestel marka bulaşık makinesi aldım ve 3 gün önce kurulum yapıldı. Konu sahibi burada tüketici olarak gayet temkinli davranmış, aslında olması gereken zaten bu ancak ben bu konuda birkaç kelam etmek istiyorum.

Bana gelen Vestel servis teknisyeni (yanında genç yardımcı bir arkadaş ta vardı) çok ilgiliydi, ürünü internetten aldığım için direk evime gelmişti ve servis ambalajı hasarsız olarak ürünü açtı, ambalaj hasarsız olunca ürünün de zaten hasarsız olacağını düşünmüştüm ancak ben fark etmeden önce teknik servis elemanı hasarı direk görüp abi ürün hasarlı bu konuda isterseniz onarım yapılmasını talep edebilirsiniz muhtemelen bunun için size ek garanti falan hediye de edebilirler ancak ben ürünün ne tarz bir hasar aldığı net olmadığı için değişim talep etmenizi öneririm şeklinde bilgilendirdi, bunun üzerine ben de değişim süresince ürünü kullanabilir miyiz diye sorduğumda tabii ki abi hiçbir problem yok biz ürünü sana kuralım sen yeni ürün gelene kadar kullan mağdurda olma şeklinde diyerek tek musluk olan gider borusu ve prizi hazır olan yere hiçbir şart (akım koruma, kireç önleme vesaire gibi zımbırtılara) öne sürmeden kurulumu yaptı akabinde ona ek garantiyi sorduğumda 799 TL karşılığında artı 4 yıl yapılacağını belirtti ben de uygun olduğu için kabul edip yaptırdım. Teknisyen henüz ben parayı vermeden abi onaylıyorum kabul ediyor musun diye sorduktan sonra evet dediğim an sistemde direkt ek garantiyi yaptı bana tablet üzerinden normal garanti süresini ve alttaki açıklamada ek güvence olarak artı 4 yıl tarihli olarak da gösterdi bunun pdf'si de bizim servis tarafından sana gönderilecek dedi ve aynı zamanda telefonuma SMS geldi ve o sms'te bulunan şifre ile servis fişini açtığımda tablette gördüğüm ek garanti tarihini servis fişinde de görmem üzerine ödemeyi göndermek için IBAN istedim, teknisyen kendi ibanını verdi ben de doğal olarak evime kadar gelen ve elinde vestelin tableti olan ve işlemi henüz para almadan onaylayıp telefonuma gelen mesajdan açtığım servis fişinde ek garantiyi gördüğüm için yani doğal olarak hizmetin alındığını teyit ettiğim için teknisyenin ibanina parayı gönderdim, zaten servis fişindeki teknisyen ismi ile gönderdiğim iban'da aynı kişi olduğu için bu konuda da tereddüt yaşamadım, yani siz biraz daha inceleyip sık dokumuşsunuz veya sizin teknisyen belki bu kadar kibar yaklaşmamış bilmiyorum ama tedbir iyidir ancak işlerin yürümesi de gerekir şeklinde tavsiye niteliğinde yazdım. Bu arada Vestel değişim için beni arayacaklarına dair mesaj da attı, süreç devam ediyor. Ayrıca teknisyen kendi numarasını bile verdi abi bir problemin olursa diye, şahsen ben memnun kaldım Gaziantep VES 5 servisten, ayrıca bu esnada yine telefonuma gelen linkte anketi doldurmamı istedi ancak 5 yıldız ver şeklinde bir kelam söylemedi ben aldım hizmetten memnun olduğum için kendi isteğimle 5 yıldız verip onayladım.
IMG_20231111_214302.jpg
 
Merhabalar herkese, bulaşık makinesi sahibi olarak ablamı yormamak için ben geldim :bye

Bana gelen servis de telefon üzerinden gösterimi sağladı, 799 TL şeklinde +4 sene gördüm evet ve ben de onayladım. Ancak bana Vestel tarafından iletilen tek bir SMS vardı ve bu SMS’te de varsayılan garanti süresi yazıyordu, sonrasında da herhangi bir ek SMS almadım.

Teknisyen ismi ile IBAN gönderimi yapılacak kişinin ismi de aynı değildi. Telefon üzerinden arandığımda sordum bu kişi yazıyor IBAN için doğru mu diye, evet yetkili servisimizin sahibi gibi bir yanıt verdiler. Bizim ince eleyip sık dokumamızın sebebi elimde herhangi bir belge, kanıt olmadan 799 TL vermek istememem - doğal olarak. Bana iletilen tek dosya aşağıdaki şekilde ve göreceğiniz gibi de garanti 3 sene gözüküyor, ek herhangi bir şey yok. Ancak buna rağmen yetkili servis tarafından arandığımda "+4 senelik garantiniz yapılmış" dendi. E dedim belgesi nerede? Tamam ben WhatsApp'ınıza gönderiyorum şimdi dendi. Bu esnada hala Vestel'den iletilen belgede bir değişiklik yok ve yeni herhangi bir SMS de yok.

1699737052430.png


Telefonuma gelen anket için ise neredeyse telefonu elimden alıp kendisi basıyordu, omzumun üstünde dikildi doldurana kadar hareket etmedi, “abla 5 yıldız ver” dedi tam olarak. Yok ablacım hayır desem belki bunu yazamıyor olabilirdim de :)
 
Merhabalar herkese, bulaşık makinesi sahibi olarak ablamı yormamak için ben geldim :bye

Bana gelen servis de telefon üzerinden gösterimi sağladı, 799 TL şeklinde +4 sene gördüm evet ve ben de onayladım. Ancak bana Vestel tarafından iletilen tek bir SMS vardı ve bu SMS’te de varsayılan garanti süresi yazıyordu, sonrasında da herhangi bir ek SMS almadım.

Teknisyen ismi ile IBAN gönderimi yapılacak kişinin ismi de aynı değildi. Telefon üzerinden arandığımda sordum bu kişi yazıyor IBAN için doğru mu diye, evet yetkili servisimizin sahibi gibi bir yanıt verdiler. Bizim ince eleyip sık dokumamızın sebebi elimde herhangi bir belge, kanıt olmadan 799 TL vermek istememem - doğal olarak. Bana iletilen tek dosya aşağıdaki şekilde ve göreceğiniz gibi de garanti 3 sene gözüküyor, ek herhangi bir şey yok. Ancak buna rağmen yetkili servis tarafından arandığımda "+4 senelik garantiniz yapılmış" dendi. E dedim belgesi nerede? Tamam ben WhatsApp'ınıza gönderiyorum şimdi dendi. Bu esnada hala Vestel'den iletilen belgede bir değişiklik yok ve yeni herhangi bir SMS de yok.

Ekli dosyayı görüntüle 9326

Telefonuma gelen anket için ise neredeyse telefonu elimden alıp kendisi basıyordu, omzumun üstünde dikildi doldurana kadar hareket etmedi, “abla 5 yıldız ver” dedi tam olarak. Yok ablacım hayır desem belki bunu yazamıyor olabilirdim de :)

O makineyi tavsiye eden de bendim, servis şüphelerime rağmen. Korktuğumuz da başımıza geldi servis konusunda. Aslında o yıldız şeysini o anda atmaları hata. Ertesi gün atsınlar bakalım yorumlar nasıl oluyor.

Yukarıda da yazdığım şekilde Vestel MH Whatsapp numaraları (2 tane) ya da telefon numaraları (4-5 tane) üzerinden ek garanti kampanyası varsa gerçekten o şekilde, direkt olarak firmadan yaptırmak daha doğru olur.

Ayrıca da tüm bu yaşananları, servisin ta en baştan itibaren tutum ve davranışlarını da Vestel'e bildirmeyi ihmal etmeyin. Şimdi hiçbir şey yapmasalar bile bu servisin bunları yaptığı bir kenarlarda durur, gün gelince çıkarırlar ortaya. Eğer sorun serviste ya da elemanda, orası onlara kalmış. Aynı Arçelik beni aradığında yaptığım gibi, sorun serviste ya da elemanda bilmiyorum beni de ilgilendirmiyor, ben Arçelik olarak aldım, sizi muhatap bilirim, bunun düzeltilmesini istiyorum demiştim.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri