Herkese merhaba,
Kardeşimin Vestel yetkili servis ile yaşadığını kendi ağzından aktarıyorum.
Hepsiburada üzerinden 6 Kasım 2023 tarihinde "Vsoutlet Kurumsal Mağaza" adlı satıcıdan satın aldığm "Windsor WS 3514 5 Programlı 12 Kişilik Bulaşık Makinesi" adrese teslim değil, yetkili servis olan Öncüler Teknik Servis Ltd.Şti. 'ne teslim edildi. 09 Kasım 2023 tarihinde servis tarafından arandım. "Ürününüz bizde adresinizi verin getirelim" dediler. Ben de kendilerini doğru düzgün tanıtmayan telefondaki kişiye "Ürün size geldiyse teslim edeceğiniz adresi biliyor olmalısınız, adresimi size telefonda vermiyorum." dedim. "Vermiyorsan biz de getirmiyoruz ürününü." diye tehdit edildim. Bunun üzerine ee "Ürün size kimden geldiyse kendilerine ulaşın, teslim adresimi onlardan öğrenin." dedim Böyle söylediğimde de "İşte adresi görüyoruz ama bir kısmını, bakalım şimdi." diyerek adresi söylediler ve ertesi gün olan 10 Kasım 2023 tarihi için kurulum randevusu verdiler.
10 Kasım 2023 tarihinde kurulum için geldiklerinde, birisi 35'li yaşlarında diğeri ise 18 yaşından küçük olduğu açıkça belli olan iki kişi geldi. Öncelikle musluk kontrolü yapıldı ve tek muslukta çatal olmadığı için kurulum yapmayacaklarını, yaparlarsa da sonrasında onların sorumlu tutulmayacağını söylediler. Halihazırda çamaşır makinem kurulu ve bağlıydı, musluğu bulaşık makinesine takıp kurulum yapmalarını söyledim. Bunu söylediğimde de yaparız ama sonra değiştirirsen yine biz sorumlu olmayız şeklinde dönüş aldım. Kurulum yapıldıktan sonra makine çalıştırıldı ve makinenin özellikleri anlatıldı. Ancak, ben bazı sorular sorduğumda "Bilmiyorum abla kullanma kılavuzuna bak" dediler. En sonda ise Vestel tarafından iletilen, yetkili servisi onaylama formunu ise resmen zorla 5 yıldız onaylattılar. Evde tek başıma yaşayan bir kadın olarak karşı çıkmak istemedim haliyle.
Kurulum bittikten sonra ek garanti talep ettim. Servis yetkilileri +4 yıl için söyledikleri ücret olan 800 TL ücreti havale ile göndermem gerektiğini söyledi. Iban numarasını WhatsApp üzerinden attılar.
Iban ile işlem yapmak istemediğimi ilettikten sonra, yetkili servisinden olduğunu bildiren bir bayan tarafından arandım. Herhangi bir konuşma fırsatı vermeden, direkt olarak "Aldığınız hizmete lütfen 5 yıldız verir misiniz bizim için çok değerli." şeklinde robotik cümleyi yaklaşık 5 defa tekrarladı. Iban ile işlem yapmak istemediğimi tekrar telefonda belirttikten sonra "Kredi kartı ile yaparsanız %20 daha fazla ücret çıkar yalnız." dedi. "Biz işlemi başlattık ancak ödeme yapmazsanız bu belge de geçersiz olur." dedikleri +4 yıl ek garanti olduğunu belirttikleri pdf dosyayı WhatsApp üzerinden gönderdiler. Bu belgeye rağmen, Vestel tarafından bize iletilen elektronik belgeleri görüntüğlediğimde hala 3 sene olarak gördüm. Buna karşılık ise, "Pdf gönderdik, burada geçerli işte şeklinde." yorumlamada bulundular. İptal edip daha sonra alıp alamayacağımızı sorduğumuzda ise ben bilmiyorum onu şeklinde belli belirsiz ve bilgisiz bir dönüş ile karşılaştım.
Belgenin doğruluğunu elbette bilemiyorum ancak içerisinde fatura numarası dahi yok. Daha önce Vestel'den herhangi bir ürün alıp garanti yaptırmadım. Ancak yine aldığım Altus çamaşır makinesi ve buzdolabı için, kurulumun peşinden kredi kartı ile ek garantileri satın alabildim. Havale ile ödeme yapın demeleri tadımı kaçırdı ve kurulum yapılmamış olsaydı bu servisle tekrar muhatap olma ihtimaline karşı ürünü direkt iade ederdim.
Kardeşimin Vestel yetkili servis ile yaşadığını kendi ağzından aktarıyorum.
Hepsiburada üzerinden 6 Kasım 2023 tarihinde "Vsoutlet Kurumsal Mağaza" adlı satıcıdan satın aldığm "Windsor WS 3514 5 Programlı 12 Kişilik Bulaşık Makinesi" adrese teslim değil, yetkili servis olan Öncüler Teknik Servis Ltd.Şti. 'ne teslim edildi. 09 Kasım 2023 tarihinde servis tarafından arandım. "Ürününüz bizde adresinizi verin getirelim" dediler. Ben de kendilerini doğru düzgün tanıtmayan telefondaki kişiye "Ürün size geldiyse teslim edeceğiniz adresi biliyor olmalısınız, adresimi size telefonda vermiyorum." dedim. "Vermiyorsan biz de getirmiyoruz ürününü." diye tehdit edildim. Bunun üzerine ee "Ürün size kimden geldiyse kendilerine ulaşın, teslim adresimi onlardan öğrenin." dedim Böyle söylediğimde de "İşte adresi görüyoruz ama bir kısmını, bakalım şimdi." diyerek adresi söylediler ve ertesi gün olan 10 Kasım 2023 tarihi için kurulum randevusu verdiler.
10 Kasım 2023 tarihinde kurulum için geldiklerinde, birisi 35'li yaşlarında diğeri ise 18 yaşından küçük olduğu açıkça belli olan iki kişi geldi. Öncelikle musluk kontrolü yapıldı ve tek muslukta çatal olmadığı için kurulum yapmayacaklarını, yaparlarsa da sonrasında onların sorumlu tutulmayacağını söylediler. Halihazırda çamaşır makinem kurulu ve bağlıydı, musluğu bulaşık makinesine takıp kurulum yapmalarını söyledim. Bunu söylediğimde de yaparız ama sonra değiştirirsen yine biz sorumlu olmayız şeklinde dönüş aldım. Kurulum yapıldıktan sonra makine çalıştırıldı ve makinenin özellikleri anlatıldı. Ancak, ben bazı sorular sorduğumda "Bilmiyorum abla kullanma kılavuzuna bak" dediler. En sonda ise Vestel tarafından iletilen, yetkili servisi onaylama formunu ise resmen zorla 5 yıldız onaylattılar. Evde tek başıma yaşayan bir kadın olarak karşı çıkmak istemedim haliyle.
Kurulum bittikten sonra ek garanti talep ettim. Servis yetkilileri +4 yıl için söyledikleri ücret olan 800 TL ücreti havale ile göndermem gerektiğini söyledi. Iban numarasını WhatsApp üzerinden attılar.
Iban ile işlem yapmak istemediğimi ilettikten sonra, yetkili servisinden olduğunu bildiren bir bayan tarafından arandım. Herhangi bir konuşma fırsatı vermeden, direkt olarak "Aldığınız hizmete lütfen 5 yıldız verir misiniz bizim için çok değerli." şeklinde robotik cümleyi yaklaşık 5 defa tekrarladı. Iban ile işlem yapmak istemediğimi tekrar telefonda belirttikten sonra "Kredi kartı ile yaparsanız %20 daha fazla ücret çıkar yalnız." dedi. "Biz işlemi başlattık ancak ödeme yapmazsanız bu belge de geçersiz olur." dedikleri +4 yıl ek garanti olduğunu belirttikleri pdf dosyayı WhatsApp üzerinden gönderdiler. Bu belgeye rağmen, Vestel tarafından bize iletilen elektronik belgeleri görüntüğlediğimde hala 3 sene olarak gördüm. Buna karşılık ise, "Pdf gönderdik, burada geçerli işte şeklinde." yorumlamada bulundular. İptal edip daha sonra alıp alamayacağımızı sorduğumuzda ise ben bilmiyorum onu şeklinde belli belirsiz ve bilgisiz bir dönüş ile karşılaştım.
Belgenin doğruluğunu elbette bilemiyorum ancak içerisinde fatura numarası dahi yok. Daha önce Vestel'den herhangi bir ürün alıp garanti yaptırmadım. Ancak yine aldığım Altus çamaşır makinesi ve buzdolabı için, kurulumun peşinden kredi kartı ile ek garantileri satın alabildim. Havale ile ödeme yapın demeleri tadımı kaçırdı ve kurulum yapılmamış olsaydı bu servisle tekrar muhatap olma ihtimaline karşı ürünü direkt iade ederdim.