Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Zeta Shira Plus İç Ünite Fan Sesi

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Orcun89

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
20 Haz 2026
Mesajlar
2
Marka Model Bilgisi
Daikin zeta shira plus
Arkadaşlar merhaba, Daikin zeta shira plus 18.000 BTU 4 gün önce kurulumu yapıldı. Cihaz performansı çok güzel ama benim tercih etme sebeplerimden birisi de iç üniteye herkesin sesi bile duyulmuyor demesiydi. Şimdi ben en düşük fanda bile açtığımda o fandan gelen rüzgar sesini duyuyorum. Kafamda hep fan sesi duymayacağım gibi bir algı vardı daha önce de bu cihazın sesini hiç duymadım açıkçası kullanan arkadaşlardan yorum gelirse sevinirim benim beklentim mi çok yüksek yoksa cihazın fan sesi mi acaba?
 
Arkadaşlar merhaba, Daikin zeta shira plus 18.000 BTU 4 gün önce kurulumu yapıldı. Cihaz performansı çok güzel ama benim tercih etme sebeplerimden birisi de iç üniteye herkesin sesi bile duyulmuyor demesiydi. Şimdi ben en düşük fanda bile açtığımda o fandan gelen rüzgar sesini duyuyorum. Kafamda hep fan sesi duymayacağım gibi bir algı vardı daha önce de bu cihazın sesini hiç duymadım açıkçası kullanan arkadaşlardan yorum gelirse sevinirim benim beklentim mi çok yüksek yoksa cihazın fan sesi mi acaba?
Aynı klima bende de var. Klimanın çalışıp çalışmadığını odanın çok sessiz olduğu halde iken klimaya dikkatimi verirsem anlıyorum bende. Ama herhangi bir ses varsa örneğin tv açıksa hiç farketmiyorum. Bence çok çok sessiz çalışıyor.
 
Aynı klima bende de var. Klimanın çalışıp çalışmadığını odanın çok sessiz olduğu halde iken klimaya dikkatimi verirsem anlıyorum bende. Ama herhangi bir ses varsa örneğin tv açıksa hiç farketmiyorum. Bence çok çok sessiz çalışıyor.
İşte bende almadan önce araştırırken bu yorumları görerek tercih ettim ama fan 1. Kademede iken bile rüzgar sesini salonun her köşesinden duyabiliyorum bu durumda bir anormallik olduğunu düşünmeye başladım.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri