- Marka Model Bilgisi
- Daikin zeta shira plus
Arkadaşlar merhaba, Daikin zeta shira plus 18.000 BTU 4 gün önce kurulumu yapıldı. Cihaz performansı çok güzel ama benim tercih etme sebeplerimden birisi de iç üniteye herkesin sesi bile duyulmuyor demesiydi. Şimdi ben en düşük fanda bile açtığımda o fandan gelen rüzgar sesini duyuyorum. Kafamda hep fan sesi duymayacağım gibi bir algı vardı daha önce de bu cihazın sesini hiç duymadım açıkçası kullanan arkadaşlardan yorum gelirse sevinirim benim beklentim mi çok yüksek yoksa cihazın fan sesi mi acaba?