Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Hangi Klimayı Almalıyım? *HISENSE Alındı*

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
@tanbulut klimalar hayırlı olsun güle güle kullanın
Hisense konusunda kompresörün Hitachi olduğu bilgisi var başkada nasıldır neyin nesidir bilen eden yok sanırım forumda
Belki de beklenen den iyi çıkar hayırlısı bakalım 🙂
Muhammed Bey muallakta kaldım yazdığım gibi ama bizim vasat diye nitelediğimiz markalardan dahada aşağıda olmaz diye teselli ediyorum kendimi.

Markanın iklimlendirme sektöründe uzun yıllardır varolduğu yazıyor bundan mütevellit yılların birikimiyle iş görecek bir cihazda tasarlayıp yapmışlardır diye düşünüyorum.
 
Muhammed Bey muallakta kaldım yazdığım gibi ama bizim vasat diye nitelediğimiz markalar kadar aşağıda olmaz diye teselli ediyorum kendimi.
Markanın iklimlendirme sektöründe uzun yıllardır varolduğu yazıyor bundan mütevellit iş görecek bir cihazda yapmışlardır diye düşünüyorum.

Bazen herşey istediğimiz gibi olmuyor Sağlık olsun hocam inşallah dilediğiniz gibi çıkar sıkmayın canınızı 😊
 
Bayağıdır sohbetleri takip ediyorum bilgilenme ve işin layıkı anlamında kafamızda azda olsa bir şeyler oluşuyor Adem Bey.
Bu sayede Mideamızı aldık ikinci olarakta 9000 lik bir cihaz bakıyoruz ama hesaplar al takke ver külah tutmuyor gibi ikinci midea için 🤭

Öyle oluncada fiyat ve servis odaklı olarak Hisense Perla 9000 btu bir cihaz siparişi verdim hb üzerinden ÜNTES distribütörmüş sanırım ülkemizde.

Sonra elektrik malzemesi almak üzere çarşıya indim bi esnaftan malzemeleri alırken kablo dur gecikmesiz sigortamız kablo kanalımız derken ne yapacağımı sordular malzemeleri klima için lazım olacak hazırlık yapıyoruz dedim markayı sordu bende söyledim.
Adam demezmi kardeşim bi ara Hisense ile çalıştı inverter kart arızaları yüzünden müşteri hoşnutsuzlukları sebebiyle bıraktı o klima markasıyla çalışmayı dedi,
dakika bir gol bir buz kestim orda 🙈

Bir süre sonra başa gelen bir arızamı bu Hisense markasında kronik diye tanımlanan tipten,
Belamı aldık acaba başımıza,
canım sıkıldı biraz döndüm eve geldim.
Şimdi ne yapsam bilemedim siparişi 😞

@Adem Helvacı
@GençKlima Adana
Bir dönem Haier klimalar için de sensör ve yazılım sorunu mevcuttu, Hisense için inverter kart kronik arıza konusunda ''Evet kesinlikle öyle'' veya ''Hayır kesinlikle öyle bir şey yok'' diyebilecek bir veri elimizde yok. Yine de ben @mbirol ustamızı etiketleyeyim, her ne kadar kendisi klimacıların profu olarak klima sektöründen bıkıp karavan dünyasına el atmış olsa da bakar görür ve vakit bulursa fikrini paylaşır diye düşünüyorum. Diğer yandan ben genel anlamda ürünlerin markalarından ziyade üretici, donanım ve Türkiyede nasıl temsil edildiği kısmına bakmayı daha çok tercih ediyorum. Bu anlamda da elimizde pozitif veya negatif bir veri yok.

Az önce bir konu başlığı açtım ve instagramda bir paylaşım yaptım. Kayseride montaı yapılan bir Kaira klima ile ilgilenen Yeni Oluşum Mühendislik ile ilgili.

Ben bu tarz içerikler paylaştığımda insanlar arka planda bir reklam anlaşması var zannediyor veya bazı mecralarda işlerine öyle geldiği için öyle lanse ediliyor olsa da benim bunları paylaşma sebebim o illerde, o firmalardan güvenli alışveriş yapan tüketicilerin var olduğunun bilinmesi ve bu firmalara da aslında sosyal mecra etkisi ile bir psikolojik baskı oluşturabilmek.

Bakınız başarılı olmak ASLA zor değildir ancak bir işi başarıdğınızda onu sürdürebilmek inanılmaz ZOR bunu herkes bilir.
İşte ben de 2 tane iyi montaj yaptı diye piyasaya hakim olup sonra kendi borsunu öttürmesinler, ''gözümüz ülke genelinde üzerinizde'' baskısı oluşturabilmek istiyorum.

Mesela daha önce Hisense bir klima satın alıp tecrübelerini forumumuzda veya başka forumlarda paylaşan dostlarımız olsaydı bugün siz de çok rahat bir şekilde en azından tek bir tane dahe olsa bir referansa sahip olabilecektiniz.

Bunu yaygınlaştırmaya çalıştığım için şikayetlerle birlikte TEŞEKKÜR ve MEMNUNİYET içeriklerini de yayınlıyorum.

Mesela @Seyit ahi dostumuza soralım, kendisini tanır mıyım? Kendisi beni tanır mı? Her ikimiz de Yeni oluşum Mühendisliği tanır mıyız? (Geçen hafta bir teşekkür amaçlı nezaketen aradıklarında ilk defa telefonla konuştum ben firma sahibi ile) Kayseride montajı yapan o klima işletmesini tanır mıyım? onlar beni tanır mı? şurada geçen isimlerin tamamı adına aramızda bir çıkar ilişkisi var mı?

Olmamasına rağmen, vatandaş parasını ödeyip hakkı olan hizmeti almasına rağmen teşekkür etmiş, ben de bu teşekkürü kamuoyuna bilerek duyurmuşum ve tabi ki bir amacım var ama bu amaç çıkar elde etmek değil, işte sizin aradığınız gibi bilgi arayan herkesdin aradığı bilgiye DOĞRU şekilde ulaşmasını sağlamak.

Ben ticari bir iş yapınca da duyuyorum bundan çekinmem. Mesela Kaya Grup İklimlendirme ile ticari bir iş yaptık. Para aldık, gittik röportaj çekimi yaptık ve yayınladık. Şımart teknolojiden para aldık, röportaj çekimi yaptık yayınladık ve reklam olduğunu da herkese ilan ettik. Ancak Bu forumda kendileri ile sohbet etmemizin de, kendilerinden bahsetmemizin de bu ticari alışveriş ile bir ilgisi yok, biz paramızı oladık karşılığını verik işimiz bitti. Gerisi diğer tüm dostlarla meslea Genç Klima Adana ile örneğin nasıl ilerliyorsa aynı şekilde ilerliyor.

Aradığımız bilgiyi reklamsız çıkarsız ve DOĞRU bulabilmek adına tüketici geri bildirimleri çok önemli, mücadelemiz de bu yönde.

İşte mesela sizin aradığınız bilginin doğru olup olmadığının teyiti bende yok, o nedenle ustalardan arka planda wp gruplarında yazıp sizin için bir sorgulama yaptım, cevaplar geldiğinde sizi yeniden bilgilendireceğim :ok
 
Bir dönem Haier klimalar için de sensör ve yazılım sorunu mevcuttu, Hisense için inverter kart kronik arıza konusunda ''Evet kesinlikle öyle'' veya ''Hayır kesinlikle öyle bir şey yok'' diyebilecek bir veri elimizde yok. Yine de ben @mbirol ustamızı etiketleyeyim, her ne kadar kendisi klimacıların profu olarak klima sektöründen bıkıp karavan dünyasına el atmış olsa da bakar görür ve vakit bulursa fikrini paylaşır diye düşünüyorum. Diğer yandan ben genel anlamda ürünlerin markalarından ziyade üretici, donanım ve Türkiyede nasıl temsil edildiği kısmına bakmayı daha çok tercih ediyorum. Bu anlamda da elimizde pozitif veya negatif bir veri yok.

Az önce bir konu başlığı açtım ve instagramda bir paylaşım yaptım. Kayseride montaı yapılan bir Kaira klima ile ilgilenen Yeni Oluşum Mühendislik ile ilgili.

Ben bu tarz içerikler paylaştığımda insanlar arka planda bir reklam anlaşması var zannediyor veya bazı mecralarda işlerine öyle geldiği için öyle lanse ediliyor olsa da benim bunları paylaşma sebebim o illerde, o firmalardan güvenli alışveriş yapan tüketicilerin var olduğunun bilinmesi ve bu firmalara da aslında sosyal mecra etkisi ile bir psikolojik baskı oluşturabilmek.

Bakınız başarılı olmak ASLA zor değildir ancak bir işi başarıdğınızda onu sürdürebilmek inanılmaz ZOR bunu herkes bilir.
İşte ben de 2 tane iyi montaj yaptı diye piyasaya hakim olup sonra kendi borsunu öttürmesinler, ''gözümüz ülke genelinde üzerinizde'' baskısı oluşturabilmek istiyorum.

Mesela daha önce Hisense bir klima satın alıp tecrübelerini forumumuzda veya başka forumlarda paylaşan dostlarımız olsaydı bugün siz de çok rahat bir şekilde en azından tek bir tane dahe olsa bir referansa sahip olabilecektiniz.

Bunu yaygınlaştırmaya çalıştığım için şikayetlerle birlikte TEŞEKKÜR ve MEMNUNİYET içeriklerini de yayınlıyorum.

Mesela @Seyit ahi dostumuza soralım, kendisini tanır mıyım? Kendisi beni tanır mı? Her ikimiz de Yeni oluşum Mühendisliği tanır mıyız? (Geçen hafta bir teşekkür amaçlı nezaketen aradıklarında ilk defa telefonla konuştum ben firma sahibi ile) Kayseride montajı yapan o klima işletmesini tanır mıyım? onlar beni tanır mı? şurada geçen isimlerin tamamı adına aramızda bir çıkar ilişkisi var mı?

Olmamasına rağmen, vatandaş parasını ödeyip hakkı olan hizmeti almasına rağmen teşekkür etmiş, ben de bu teşekkürü kamuoyuna bilerek duyurmuşum ve tabi ki bir amacım var ama bu amaç çıkar elde etmek değil, işte sizin aradığınız gibi bilgi arayan herkesdin aradığı bilgiye DOĞRU şekilde ulaşmasını sağlamak.

Ben ticari bir iş yapınca da duyuyorum bundan çekinmem. Mesela Kaya Grup İklimlendirme ile ticari bir iş yaptık. Para aldık, gittik röportaj çekimi yaptık ve yayınladık. Şımart teknolojiden para aldık, röportaj çekimi yaptık yayınladık ve reklam olduğunu da herkese ilan ettik. Ancak Bu forumda kendileri ile sohbet etmemizin de, kendilerinden bahsetmemizin de bu ticari alışveriş ile bir ilgisi yok, biz paramızı oladık karşılığını verik işimiz bitti. Gerisi diğer tüm dostlarla meslea Genç Klima Adana ile örneğin nasıl ilerliyorsa aynı şekilde ilerliyor.

Aradığımız bilgiyi reklamsız çıkarsız ve DOĞRU bulabilmek adına tüketici geri bildirimleri çok önemli, mücadelemiz de bu yönde.

İşte mesela sizin aradığınız bilginin doğru olup olmadığının teyiti bende yok, o nedenle ustalardan arka planda wp gruplarında yazıp sizin için bir sorgulama yaptım, cevaplar geldiğinde sizi yeniden bilgilendireceğim :ok
Gerekeni çok net bir şekilde anlatmışsınız ki vebali ağır hususlar bunlar.
Geçim şartlarının zorlaştığı bir ortamda kullanım kulvarında,
ferdi
yada aile
yada iş ortamında hayatımıza dahil olacak her ihtiyacın uzun ömürlü olmasına odaklandığımız bir hal'i ahval durumu bizimki her insan gibi.
O sebeple yazdıklarınızla bir güzel ifade etmişsiniz olması gerekeni
daha sizin ifade ettiğinizin üzerine eklenecek bir şey yok.
Hayır olsun diyelim kendi adımıza
eksik olmayın teşekkür ediyorum 🙂
 
Gerekeni çok net bir şekilde anlatmışsınız ki vebali ağır hususlar bunlar.
Geçim şartlarının zorlaştığı bir ortamda kullanım kulvarında,
ferdi
yada aile
yada iş ortamında hayatımıza dahil olacak her ihtiyacın uzun ömürlü olmasına odaklandığımız bir hal'i ahval durumu bizimki her insan gibi.
O sebeple yazdıklarınızla bir güzel ifade etmişsiniz olması gerekeni
daha sizin ifade ettiğinizin üzerine eklenecek bir şey yok.
Hayır olsun diyelim kendi adımıza
eksik olmayın teşekkür ediyorum 🙂
Biz sizin adınıza hayır diledik, klimanızı da hayırlı günlerde kullanacaksınız mutlaka.
Böylece bu ürün ile ilgili tüm soru işaretlerinin giderilmesine de katkı sunmuş olacaksınız :love: :cay
 
Sene 2007 yeni evlendim eve 1 tane klima almak gerekti ozaman malum yeni evlendiğimiz için para harcamakta zor geliyordu en ucuz klima arayışına gittim ve en ucuz teklifi veren demir döküm marka klima aldım içime sinmişmiydi derzeniz hayır sinmemişti. Fakat ben o klimayı 2024 Mart ayına kadar kullandım ve 5.000 Tl ye sattım şimdi yeni sahibi kullanıyor. Hiç bir zaman ön yargılı olmamak gerktiğini kullandıkça anladım. Bunuda neden anlattım bilemiyorum fakat Hayırlı olsun sizin için. Sağlıklı günlerde kullanmanız dileğiyle 👋
 
Sene 2007 yeni evlendim eve 1 tane klima almak gerekti ozaman malum yeni evlendiğimiz için para harcamakta zor geliyordu en ucuz klima arayışına gittim ve en ucuz teklifi veren demir döküm marka klima aldım içime sinmişmiydi derzeniz hayır sinmemişti. Fakat ben o klimayı 2024 Mart ayına kadar kullandım ve 5.000 Tl ye sattım şimdi yeni sahibi kullanıyor. Hiç bir zaman ön yargılı olmamak gerktiğini kullandıkça anladım. Bunuda neden anlattım bilemiyorum fakat Hayırlı olsun sizin için. Sağlıklı günlerde kullanmanız dileğiyle 👋
Benim ilk klimam Fuji Electric markasıydı. R22 gazlı 12.000btu klima.
Kuşadasında evimiz yandığında yangının oluşturduğu sıcaklık basıncı kaynaklı dış ünitenin patladığını izlemiştim. (Öyle aman aman bomba gibi patlama değil, Boooofff etti gitti)
Yanılmıyorsam 2000 senesinde falan almış olmam lazım. Yangın da 2005 de olmuştu. Çok kral klimaydı ne yalan söyleyeyim.
Caponlar bu işi hakikaten yapıyorlar yani burada lafı eğip bükmeye hiç gerek yok.
Bazı Capon klimaları var ki 3 tane Çin'i yan yana getirsen o Capon etmiyorlar.

Tabi bizim dilimize pelesenk olan ''Caponlar Yapmış'' ifadesi de aslında bu minvalde bence çok dığru bir yaklaşım.

Japon segment ürün her zaman herkese öneremiyoruz ekonomik koşullar nedeniyle ama inanıyorum ki ülkemizin koşulları daha iyiye ilerlediğinde Japon segmentin önce giriş seviyelerinden başlar sonra daha üst seviyelerini de önerebiliriz insanlarımıza.

Belli mi olur? Gün gelir ben de evimde yeniden bir Japon teknolojisi klima kullanabilirim :D
 
Biz sizin adınıza hayır diledik, klimanızı da hayırlı günlerde kullanacaksınız mutlaka.
Böylece bu ürün ile ilgili tüm soru işaretlerinin giderilmesine de katkı sunmuş olacaksınız :love: :cay
İnşAllah 🤲 hayır olsun,
Sonuçta bizim yaşadığımız belirsizlikten doğan stresi 🤭 başka insanlara yaşatmamak için
eğrisiyle doğrusuyla kullanımlarımızı anlatıp paylaşırız da elbet 😊
 
Son düzenleme:
Sene 2007 yeni evlendim eve 1 tane klima almak gerekti ozaman malum yeni evlendiğimiz için para harcamakta zor geliyordu en ucuz klima arayışına gittim ve en ucuz teklifi veren demir döküm marka klima aldım içime sinmişmiydi derzeniz hayır sinmemişti. Fakat ben o klimayı 2024 Mart ayına kadar kullandım ve 5.000 Tl ye sattım şimdi yeni sahibi kullanıyor. Hiç bir zaman ön yargılı olmamak gerktiğini kullandıkça anladım. Bunuda neden anlattım bilemiyorum fakat Hayırlı olsun sizin için. Sağlıklı günlerde kullanmanız dileğiyle 👋
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim öncelikle🤲😊

Aynı benim son bir haftaki halimi tasvir etmişsiniz.
Bişi alıyorsunuz ama endişe ile alıyorsunuz resmen duygu dünyanızda bi zulüm altında kalıyor insan.
Şu olursa ne olur
bu olursa ne olur diye karmaşık bir psikoloji hali
daha ürün çıkış yapmamış yada yolda seyir halindeyken bile iptalmi etsem
😵‍💫😵‍💫😵😵 gelsinmiki yoksa gelincemi iade etsem 🙈 modları.
 
Son düzenleme:
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim öncelikle🤲😊

Aynı benim son bir haftaki halimi tasvir etmişsiniz.
Bişi alıyorsunuz ama endişe ile alıyorsunuz resmen duygu dünyanızda bi zulüm altında kalıyor insan.
Şu olursa ne olur
bu olursa ne olur diye karmaşık bir psikoloji hali
daha ürün çıkış yapmamış yada yolda seyir halindeyken bile iptalmi etsem
😵‍💫😵‍💫😵😵 gelsinmiki yoksa gelincemi iade etsem 🙈 modları.
Hep birlikte en azından sizden sonrakilerin daha huzurlu alışveriş edebilmesi için ne gerekiyorsa mücadeleye devam :ok
 
Hep birlikte en azından sizden sonrakilerin daha huzurlu alışveriş edebilmesi için ne gerekiyorsa mücadeleye devam :ok
Aslında baymak düşünüyorduk işin doğrusu fiyat olarak. Ama kullanıcı fikri anlamında meeb forum dostumuza danışmak için sorular sordum fakat geri dönüş alamadım,
sanırım gözden kaçtı sağlık olsun 😊

Öyle oluncada baymaktan bi tık aşağıda kalsa da olur fiyat iyi diye daldık cihaza.
Midea ana makine güçlü olunca onun verdiği güvenle 9000 btu takviye cihaz anlamında hisense topallasada yürütürüz bütünü diye umud ettik.
Bakalım iyiyle kötüyle yaşayıp göreceğiz )
 
Aslında baymak düşünüyorduk işin doğrusu fiyat olarak. Ama kullanıcı fikri anlamında meeb forum dostumuza danışmak için sorular sordum fakat geri dönüş alamadım,
sanırım gözden kaçtı sağlık olsun 😊

Öyle oluncada baymaktan bi tık aşağıda kalsa da olur fiyat iyi diye daldık cihaza.
Midea ana makine güçlü olunca onun verdiği güvenle 9000 btu takviye cihaz anlamında hisense topallasada yürütürüz bütünü diye umud ettik.
Bakalım iyiyle kötüyle yaşayıp göreceğiz )
Ben halen HISENSE markasına o gözle bakmıyorum.
Ne malum Midea klimadan daha iyi bir sonuç vermeyeceği?
Bu işler hiç belli olmaz. Hiç birisi babamızın oğlu değil neticede, en iyi verimi sunan ve en ekonomik satılan ürün hangisiyse biz tüketiciler olarak rotamızı oraya çevirmeyi gayet iyi biliriz.


Pek dile getirmiyorum ama geöen aydan kararlaştırılmış olan, Mayıs ayında yapacağımzı minik bir toplantı var Vaillant Grubu ile.
Bu toplantı sonrası tüketici faydası bir sonuç elde edebilirsek mutlulukla sizlere duyurusunu da yapacağım.

Yine geçen hafta Daikin ile dolaylı yoldan minik bir temasımız oldu ki bu girişimlerin hiçbirisinde ben bir adım atmadım kendileri bilgi paylaştılar. Yine eğer tüketici dostu bir yaklaşım olursa geçmişte ne yaşandığına bakmadan (Beni mahkemeye vermişlerdi ve savcılık kovuşturmaya yer yok demişti) yine seve seve bu markanın halka hem ana hem de alt markaları ile duyurulması yönde elimden geleni yaparım.

Bakın bu yazılarımın tamamında ana odak noktası ne? TÜKETİCİ FAYDASI

Eğer FG Europe tüketici faydası sağlayamıyor ve onun yerine daha çok tüketici faydası sunanı bizimle işbirliği yapıyorsa biz elbette onu önereceğiz.

Peki tüm bu anlattıklarımdan hareketle, o zaman HISENSE markası ya önümüzdeki süreçte bizimle irtibat kurup bir ortak çalışma yapmayı teklif ederse ve bu çalışmada biz HISENSE klimaların canavar olduğunu tespit edersek nolcek? :cool:

Hatırlıyorum da birkaç sene önce ''Hodri Meydan'' demiştim.
Benim bu hodri meydan videoumu herkes marka yalakalığı olarak yorumlasa da aslında gayet açık bir hodri meydandı bu ve elimde X markasının kliması var ve bu klimanın içinden canavar çıktı, eğer siz de içinden canavar çıkan cihazlarınız varsa yollayın aynı koşullarla test edelim görelim vatandaşa paylaşalım demiştim.

Üstünden kaç sene geçti, bu süre zarfında DAYRELAX markası benimle irtibat kurdu , incelemem için ürün yollamak istediklerini belirttiler, sonra TCL için aynı durum söz konusu oldu. Baktım ki bunlar sözde girişimler oldu kaldı.

Artık neden yollamadılar orasını ben bilemem. Halbuki yollamış olsalar aynı koşullarda tüm şeffaflığım ile onları da test edecek ve yayınlayacaktım. Bundan sonraki süreçte Vaillan Viessmann, Kaira, Airfel, Daikin vs hep aynı şey geçerli.

ben testlerimi yapar, görüşlerimi yorumlarımı ve test sonuçlarını yayınlayıp takdiri de halka bırakırım.

Fikrimi isteyen vatandaş olursa seve seve yorumlarım, soran vatandaşın koşullarına en uygunu hangisiyse (Ürünü ve servisi orada iyi olan) o markaya yönlendirme yaparım zira hiçbir marka ile göbek bağım da bir iş yapma zorunluluğum da yok.
 
Ben halen HISENSE markasına o gözle bakmıyorum.
Ne malum Midea klimadan daha iyi bir sonuç vermeyeceği?
Bu işler hiç belli olmaz. Hiç birisi babamızın oğlu değil neticede, en iyi verimi sunan ve en ekonomik satılan ürün hangisiyse biz tüketiciler olarak rotamızı oraya çevirmeyi gayet iyi biliriz.


Pek dile getirmiyorum ama geöen aydan kararlaştırılmış olan, Mayıs ayında yapacağımzı minik bir toplantı var Vaillant Grubu ile.
Bu toplantı sonrası tüketici faydası bir sonuç elde edebilirsek mutlulukla sizlere duyurusunu da yapacağım.

Yine geçen hafta Daikin ile dolaylı yoldan minik bir temasımız oldu ki bu girişimlerin hiçbirisinde ben bir adım atmadım kendileri bilgi paylaştılar. Yine eğer tüketici dostu bir yaklaşım olursa geçmişte ne yaşandığına bakmadan (Beni mahkemeye vermişlerdi ve savcılık kovuşturmaya yer yok demişti) yine seve seve bu markanın halka hem ana hem de alt markaları ile duyurulması yönde elimden geleni yaparım.

Bakın bu yazılarımın tamamında ana odak noktası ne? TÜKETİCİ FAYDASI

Eğer FG Europe tüketici faydası sağlayamıyor ve onun yerine daha çok tüketici faydası sunanı bizimle işbirliği yapıyorsa biz elbette onu önereceğiz.

Peki tüm bu anlattıklarımdan hareketle, o zaman HISENSE markası ya önümüzdeki süreçte bizimle irtibat kurup bir ortak çalışma yapmayı teklif ederse ve bu çalışmada biz HISENSE klimaların canavar olduğunu tespit edersek nolcek? :cool:

Hatırlıyorum da birkaç sene önce ''Hodri Meydan'' demiştim.
Benim bu hodri meydan videoumu herkes marka yalakalığı olarak yorumlasa da aslında gayet açık bir hodri meydandı bu ve elimde X markasının kliması var ve bu klimanın içinden canavar çıktı, eğer siz de içinden canavar çıkan cihazlarınız varsa yollayın aynı koşullarla test edelim görelim vatandaşa paylaşalım demiştim.

Üstünden kaç sene geçti, bu süre zarfında DAYRELAX markası benimle irtibat kurdu , incelemem için ürün yollamak istediklerini belirttiler, sonra TCL için aynı durum söz konusu oldu. Baktım ki bunlar sözde girişimler oldu kaldı.

Artık neden yollamadılar orasını ben bilemem. Halbuki yollamış olsalar aynı koşullarda tüm şeffaflığım ile onları da test edecek ve yayınlayacaktım. Bundan sonraki süreçte Vaillan Viessmann, Kaira, Airfel, Daikin vs hep aynı şey geçerli.

ben testlerimi yapar, görüşlerimi yorumlarımı ve test sonuçlarını yayınlayıp takdiri de halka bırakırım.

Fikrimi isteyen vatandaş olursa seve seve yorumlarım, soran vatandaşın koşullarına en uygunu hangisiyse (Ürünü ve servisi orada iyi olan) o markaya yönlendirme yaparım zira hiçbir marka ile göbek bağım da bir iş yapma zorunluluğum da yok.
@PoineMaia kardeşimin Demirdöküm alırken içinde bulunduğu ruh halini anlattı yukarda (sanki beni tarif etti bu arada) ve sonrasında sürpriz denilecek memnuniyetle devam eden bir süreç okuduk,
Keza sizin yaşadığınız o zor zamanlarda Rabbim cümlemizi bu tür afatlardan korusun sizide tekrarından inşAllah 🤲 (amin) diyelim ama Fujielektriğin sizi şaşırtması aklıma şu lafı getirdi yazılanları okudukça "Ummadık taş baş yarar"
Bellimi olur Hisense 'de böyle dedirtsin bize 😊

Bizde kullanımda çevremizce bilinmeyen markalara adım atarken endişe duyuyoruz ama dile getirdiğiniz gibi ya canavar çıkarsa,
çıksın tabi sonuçta üzerine basa basa ortaya koyduğunuz tüketici faydası kıstasını er meydanında fiyat ve kullanım ömrü stabilitesini sağlayan her marka bize merhem dir elbet.

Siz markalara bi anlamda gelin görelim cihazlarınızı
yaptık dediklerinizi realitede derken
davetinize sağır olanlar varsın öyle kalsın
işini iyi yapan her merhalede alnı ak olan markalarda meydana çıkar ben buyum der onlarında iddiaları ölçülür biçilir notları verilir
bizede tüketici olarak fayda oranları görünür bizlerde ona göre hareket ederiz
etmek isteyenleride eş dost çevre olarak tavsiye ve uyarılarımızla etkileriz.

Artık bilgiye ve insanların birbiriyle etkileşimlerine ulaşmak bu çağda bu kadar kolayken gagalama işler yutturmalar eskisi kadar olması
günden güne üreticiler için zorlaşacaktır
cihazları sır olanlarda sizin gibi
bizim gibi forumdaşlarımızın da olduğu gibi
biz bir arada oldukça her ne olursa ürün gamı olarak alıp kullandıkça foyalar dökülecektir zaten ortaya zaman alsada
er yada geç misali.

Kim zararda olacak acaba bu durumda size sağır olanlarmı
biz tüketiciler mi )

Siz gönlünüzü ferah tutun kim ne derse desin görüneni görüyoruz
burdaki dostlarımızla birlikte zaten 🤗
 
Son düzenleme:
@PoineMaia kardeşimin Demirdöküm alırken içinde bulunduğu ruh halini anlattı yukarda (sanki beni tarif etti bu arada) ve sonrasında sürpriz denilecek memnuniyetle devam eden bir süreç okuduk,
Keza sizin yaşadığınız o zor zamanlarda Rabbim cümlemizi bu tür afatlardan korusun sizide tekrarından inşAllah 🤲 (amin) diyelim ama Fujielektriğin sizi şaşırtması aklıma şu lafı getirdi yazılanları okudukça "Ummadık taş baş yarar"
Bellimi olur Hisense 'de böyle dedirtsin bize 😊

Bizde kullanımda çevremizce bilinmeyen markalara adım atarken endişe duyuyoruz ama dile getirdiğiniz gibi ya canavar çıkarsa,
çıksın tabi sonuçta üzerine basa basa ortaya koyduğunuz tüketici faydası kıstasını er meydanında fiyat ve kullanım ömrü stabilitesini sağlayan her marka bize merhem dir elbet.

Siz markalara bi anlamda gelin görelim cihazlarınızı
yaptık dediklerinizi realitede derken
davetinize sağır olanlar varsın öyle kalsın
işini iyi yapan her merhalede alnı ak olan markalarda meydana çıkar ben buyum der onlarında iddiaları ölçülür biçilir notları verilir
bizede tüketici olarak fayda oranları görünür bizlerde ona göre hareket ederiz
etmek isteyenleride eş dost çevre olarak tavsiye ve uyarılarımızla etkileriz.

Artık bilgiye ve insanların birbiriyle etkileşimlerine ulaşmak bu çağda bu kadar kolayken gagalama işler yutturmalar eskisi kadar olması
günden güne üreticiler için zorlaşacaktır
cihazları sır olanlarda sizin gibi
bizim gibi forumdaşlarımızın da olduğu gibi
biz bir arada oldukça her ne olursa ürün gamı olarak alıp kullandıkça foyalar dökülecektir zaten ortaya zaman alsada
er yada geç misali.

Kim zararda olacak acaba bu durumda size sağır olanlarmı
biz tüketiciler mi )

Siz gönlünüzü ferah tutun kim ne derse desin görüneni görüyoruz
burdaki dostlarımızla birlikte zaten 🤗
Fırsat buldukça keyif alarak yazıyorum ve diyoruım ki ''Birlikte Güçlüyüz''
Ben bunu popülist veya siyasi bir söylem olarak değil gerçek olduğu için yazıyorum zira bana sosyal mecrada hep diyorlar ki ''Abi sen olmasan biz ne yapacağız'' kendilerine her seferinde şu cevabı veriyorum ''Asıl siz olmasanız ben ne yaparım? Çünkü siz ve sizin bulunmanızdan kaynaklanan bu topluluk gücü olmasa benim adımın hiçbir marka veya firma üzerinde hiçbir etkisi olmaz ki, o halde var olması gereken sen ben o değil BİZ olmalı'' o nedenle birlikte güçlüyüz ve o nedenle VAR OLUNUZ :ok
 
Fırsat buldukça keyif alarak yazıyorum ve diyoruım ki ''Birlikte Güçlüyüz''
Ben bunu popülist veya siyasi bir söylem olarak değil gerçek olduğu için yazıyorum zira bana sosyal mecrada hep diyorlar ki ''Abi sen olmasan biz ne yapacağız'' kendilerine her seferinde şu cevabı veriyorum ''Asıl siz olmasanız ben ne yaparım? Çünkü siz ve sizin bulunmanızdan kaynaklanan bu topluluk gücü olmasa benim adımın hiçbir marka veya firma üzerinde hiçbir etkisi olmaz ki, o halde var olması gereken sen ben o değil BİZ olmalı'' o nedenle birlikte güçlüyüz ve o nedenle VAR OLUNUZ :ok
Hep birlikte güçlüyüz ...

🙏🤗👏👏👏
 
Merhaba biraz önce montaj bitti genel anlamda temiz ve düzgün çalıştılar sadece vakumlama 3 dk sürdü neden kısa tuttunuz dedim ,abi manometre sıfırlandı dedi
Vakum motoruna bağlı olarak 3 dakikada da bitebilir. Bence şükredin onu bile yapmamakta diretenler var.
 
Fırsat buldukça keyif alarak yazıyorum ve diyoruım ki ''Birlikte Güçlüyüz''
Ben bunu popülist veya siyasi bir söylem olarak değil gerçek olduğu için yazıyorum zira bana sosyal mecrada hep diyorlar ki ''Abi sen olmasan biz ne yapacağız'' kendilerine her seferinde şu cevabı veriyorum ''Asıl siz olmasanız ben ne yaparım? Çünkü siz ve sizin bulunmanızdan kaynaklanan bu topluluk gücü olmasa benim adımın hiçbir marka veya firma üzerinde hiçbir etkisi olmaz ki, o halde var olması gereken sen ben o değil BİZ olmalı'' o nedenle birlikte güçlüyüz ve o nedenle VAR OLUNUZ :ok
Tüketiciler olarak bir olacağız, iri olacağız, diri olacağız, hep birlikte bilinçli olacağız 🤠
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri