Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Kaira Klimalarda İndirim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan M.Faraday
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhaba,cuma günü klima geldi cumartesi günü sabahtan daikin servisi gelip montajı yaptı.Bakır boru içinden çıktı,titreşim takozu da servisin getirdiği aparatın üstünde vardı.Sohbet muhabbet eşliğinde montajı yaptılar,vakum konusunu da minimum 10-15 dakka yapılması gerektiğini gelen teknisyen arkadaş kendi söyledi,bazen yapılmıyomuş dedim,10 dakka erken çıkmak için suistimal edenler oluyodur illaki dedi.13 dakka yaptılar vakumu. Montaj kısmını stres yapmıştım ama işine saygılı teknisyene denk geldim.Klimanın soğutma performansını beğendim tavsiye ederim.Tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Bir sorum daha var merak ettiğim. Dış üniteler genelde açıktalar, yağmur,toz, güneşe dayanıklılıkları var diye düşünüyorum. Dış ünite gün boyu güneş görüyor ve balkon içinde değil tamamen açıkta olduğundan kışın da tüm yağmuru yiyecek. Bu durum orta uzun vadede normal kullanım ömrünü etkiler mi,muhafaza yaptırmak gerekir mi.
 

Ekli dosyalar

  • IMG20250519150431.webp
    IMG20250519150431.webp
    273.3 KB · Görüntüleme: 31
Bir sorum daha var merak ettiğim. Dış üniteler genelde açıktalar, yağmur,toz, güneşe dayanıklılıkları var diye düşünüyorum. Dış ünite gün boyu güneş görüyor ve balkon içinde değil tamamen açıkta olduğundan kışın da tüm yağmuru yiyecek. Bu durum orta uzun vadede normal kullanım ömrünü etkiler mi,muhafaza yaptırmak gerekir mi.
Dış ünite üzerine hava akışını bozmayacak şekilde bir siperlik yaptırabilirsiniz. Özellikle yaz aylarında faydasını görürsünüz.
 
kaira'nın 18lik modeli ile midea'nın 18lik modeli arasında neredeyse iki katı fark var. bu farkı hakedecek bir performans var mı aralarında?
 
Birisi ford
Diğeri skoda düşün
teşekkürler cevap için. 25m2 salon için 18lik kaira ya da midea xtreme almayı düşünüyorum ama arada çok fiyat farkı olduğundan şüphelendim. bir de şimdi bosch climate 3000i 18000 modeli tavsiyesi aldım. gene kafam karıştı. fiyat olarak şuan en uygunu kaira ama işte türk mantığı, pahalı daha iyi midir diye düşünmeye başladım
 
teşekkürler cevap için. 25m2 salon için 18lik kaira ya da midea xtreme almayı düşünüyorum ama arada çok fiyat farkı olduğundan şüphelendim. bir de şimdi bosch climate 3000i 18000 modeli tavsiyesi aldım. gene kafam karıştı. fiyat olarak şuan en uygunu kaira ama işte türk mantığı, pahalı daha iyi midir diye düşünmeye başladım
25m2 için 12lik klima mantıklı niye 18lik alıyorsunuz
 
25m2 için 12lik klima mantıklı niye 18lik alıyorsunuz
hocam şu konuda yazdığım sebepten ötürü. hatta siz yardımcı olmak için yazmıştınız konuya

 
Yeni bir servis fişi oluşturuldu. Müşteri fişinin açıklama bölümünde '' Cihazdan gaz çıkmamıştır. Dış ünitede gaz olmadığı tespit edilmiştir. Müşteri gaz verilmesini istememektedir '' yazıyor.

Müşteri hizmetlerinden değişim talebi oluşturulmuştu. Genel merkezden beni aradılar. Durumu anlattım. İlgili ekibe ileteceklerini söylediler. Değişim talebi oluşturuldu. Kesinlikle onarım istemiyorum. Değişim rica ediyorum dedim. Değişim olmuyorsa iade yapabilir miyim diye sordum. Hepsiburada üzerinden satıcı Kaira Türkiye ile iletişime geçmemi söylediler. Onlara servis fişinin resmini gönderdim. Cevap bekliyorum. Hayırlısı bakalım
Selamlar,

Gelişmeler hakkında bilgi vereceğim diye yazmıştım. Çok komik durumlarla karşılaştım. Sizlerin değerlri yorumlarını rica ediyorum. Hemen anlatayım.

Dış ünite değişim talebi onaylandı. Servis geldi. Dış üniteyi söktü. Kargo paketi yaptım. Hepsijet ürünü evden teslim aldı. Sonra başka kargo firması ile yeni dış ünite geldi. 2 gün sonra servis geldi. Sanırım 2 hafta içerisinde kargo işlemleri tamamlandı.

Servis yeni dış ünite montajını yaptı. 2-3 dakika vakum yapıldı. Klimayı çalıştırdılar. Yine soğutma olmadı. İçerisinde gaz yok dediler. Yine kötü bir şans diye düşündük. Tekrar dış ünite değişimi istiyorum dedim. Ne yapacaklarını düşündüler. Sorunun nerede olduğunu anlamaya çalıştılar. Kaçak testi yaptılar. Azot bastılar. Çözüm bulamadılar. Servis müdürünü aradılar. Servis müdürü daikin ile görüşmüş. Servis müdürünü ile benimle görüştürdüler. Servis müdürü ürünü tekrar değişime göndermeyelim burada ürüne gaz basalım ve ek olarak 1 yıl garanti verelim. Bende pazarlık yapmak istedim. Hem ek 1 yıl garanti hemde ek bir kerelik ücretsiz bakım talep ettim. Bunun için genel merkez ile görüşeceğiz dediler. Genel merkeze ulaşamadıklarını söylediler. Sökebiliriz dedim. Dış ünite değişimi istiyorum dedim. Bu esnada servis personeli bakır boru tesisatında sorun olabileceğini söyledi. İç üniteyi söktürler azot bastılar test yaptılar. Sonra 5 metre olan bakır boruyu değiştirdiler. Yeniden montaj yapıldı. Tekrar 2-3 dakika vakum yaptılar. Klimayı çalıştırdılar. Soğutma yapıyor. Herhangi bir sorun yokmuş. Ürünün içerisinde gaz varmış. Bütün sorun bakır boru tesisatıyla alakalıymış. ( Birinci gelen dış üniteye gaz yok dediler. İkinci dış üniteyede gaz yok dediler sonra bakır boruyu değiştirdiler sorun çözüldü) Ben form imzalamadan önce tekrar ek garantiyi sordum. Ek garanti teklifinden vageçildi. Fabrika kaynaklı bir sorun olmadığı söylediler. Genel merkez ile görüşebilirsiniz dediler. Test yapıldığına ve montaj yapıldığına dair form imzaladım. Gittiler. İç ünitenin içerisinde yer alan elektrik kablolarını gizleyen ve koruyan koruma parçasını takmadılar. Sordum ben zaten bunu takmıyorum dedi. İlk gelen servis personeli bunu takmıştı. İkinci gelen servis personeli bunu takmadan gitti. Vidası aşağıya düşüyor falan saçma sapan birşey söyledi.

Servis müdür ile tekrar görüştüm. Ek garanti tekliflerini sordum. Fabrikasal bir sorun olmadığı için bu tekliften vazgeçildi dedi. Ben ürüne yine işlem yaptınız dedim. Belki ilk gelen dış ünitede gaz vardı dedim. Beni mağdur ettiniz dedim. Servis müdürü aslında siz firmayı mağdur ettiniz dedi. Size yeni dış ünite gönderdiler dedi. Ben kendi cebimden size bakır boru temin ettim dedi. Ben sizi anlıyorum dedim. Ben sadece bana sunulan teklifi istiyorum dedim. Uzun dönemde bir güvence istiyorum dedim. Yarın tekrar bir sorayım dedi.

Bazı endişelerim var. İçerisinde gaz olan dış üniteye azot bastılar. 2-3 dakika vakum yapıldı. Vakum süresinin az olduğunu düşünüyorum. Bakır boru değiştirilmeden önce 2-3 dakika bakır boru değiştirildikten sonra 2-3 dakika vakum yapıldı. Yapılan bu işlemler uzun dönem kullanım süresini kısaltır mı? Gerçekten klima eziyet oldu.

Bu sorunlara ek olarak satın aldığım site talep kategorisini yanlış oluşturmuş. Değişim yerine iade olarak işlem yapmışlar. Tekrar hesabıma para iadesi olmaması için talebi iade talebi yerine değişim olarak değiştirmelerini söyledim. 2 kere whatsapp üzerinden kendilerine yazdım. Yetkili birisinin aramasını rica ettim beni aramadılar. Talebi güncellemediler. Tarafıma para iadesi oldu. Bugün servis geldi yeni gelen dış üniteyi taktı gitti :) Para hesabıma iade oldu. Gerçekten komik durumlar yaşıyorum.

Yarın Daikin çağrı merkezi ile görüşeceğim. Bana sunulan ek 1 yıllık garantiyi istiyorum diyeceğim. Bende biliyorum fabrikasal bir sorun yok ama bana bir kere bu teklif sunuldu. Klima çalışıyor ama fabrikadan gelen bir klimaya tekrar işlem yaptılar. İçerisine azot bastılar vakumu az yaptılar. Beni endişelendiriyor. İçime sinmedi. Ek olarak 1 yıl garanti verilmezse ürünü iade edebilir miyim. Para iadesi oldu ama süreç nasıl işleyecek bilmiyorum :) yorumlarınızı rica ederim. İçimden gelen bir ses bu klimayı iade et diyor. Sizler ne yapmamı önerirsiniz.
 
Selamlar,

Gelişmeler hakkında bilgi vereceğim diye yazmıştım. Çok komik durumlarla karşılaştım. Sizlerin değerlri yorumlarını rica ediyorum. Hemen anlatayım.

Dış ünite değişim talebi onaylandı. Servis geldi. Dış üniteyi söktü. Kargo paketi yaptım. Hepsijet ürünü evden teslim aldı. Sonra başka kargo firması ile yeni dış ünite geldi. 2 gün sonra servis geldi. Sanırım 2 hafta içerisinde kargo işlemleri tamamlandı.

Servis yeni dış ünite montajını yaptı. 2-3 dakika vakum yapıldı. Klimayı çalıştırdılar. Yine soğutma olmadı. İçerisinde gaz yok dediler. Yine kötü bir şans diye düşündük. Tekrar dış ünite değişimi istiyorum dedim. Ne yapacaklarını düşündüler. Sorunun nerede olduğunu anlamaya çalıştılar. Kaçak testi yaptılar. Azot bastılar. Çözüm bulamadılar. Servis müdürünü aradılar. Servis müdürü daikin ile görüşmüş. Servis müdürünü ile benimle görüştürdüler. Servis müdürü ürünü tekrar değişime göndermeyelim burada ürüne gaz basalım ve ek olarak 1 yıl garanti verelim. Bende pazarlık yapmak istedim. Hem ek 1 yıl garanti hemde ek bir kerelik ücretsiz bakım talep ettim. Bunun için genel merkez ile görüşeceğiz dediler. Genel merkeze ulaşamadıklarını söylediler. Sökebiliriz dedim. Dış ünite değişimi istiyorum dedim. Bu esnada servis personeli bakır boru tesisatında sorun olabileceğini söyledi. İç üniteyi söktürler azot bastılar test yaptılar. Sonra 5 metre olan bakır boruyu değiştirdiler. Yeniden montaj yapıldı. Tekrar 2-3 dakika vakum yaptılar. Klimayı çalıştırdılar. Soğutma yapıyor. Herhangi bir sorun yokmuş. Ürünün içerisinde gaz varmış. Bütün sorun bakır boru tesisatıyla alakalıymış. ( Birinci gelen dış üniteye gaz yok dediler. İkinci dış üniteyede gaz yok dediler sonra bakır boruyu değiştirdiler sorun çözüldü) Ben form imzalamadan önce tekrar ek garantiyi sordum. Ek garanti teklifinden vageçildi. Fabrika kaynaklı bir sorun olmadığı söylediler. Genel merkez ile görüşebilirsiniz dediler. Test yapıldığına ve montaj yapıldığına dair form imzaladım. Gittiler. İç ünitenin içerisinde yer alan elektrik kablolarını gizleyen ve koruyan koruma parçasını takmadılar. Sordum ben zaten bunu takmıyorum dedi. İlk gelen servis personeli bunu takmıştı. İkinci gelen servis personeli bunu takmadan gitti. Vidası aşağıya düşüyor falan saçma sapan birşey söyledi.

Servis müdür ile tekrar görüştüm. Ek garanti tekliflerini sordum. Fabrikasal bir sorun olmadığı için bu tekliften vazgeçildi dedi. Ben ürüne yine işlem yaptınız dedim. Belki ilk gelen dış ünitede gaz vardı dedim. Beni mağdur ettiniz dedim. Servis müdürü aslında siz firmayı mağdur ettiniz dedi. Size yeni dış ünite gönderdiler dedi. Ben kendi cebimden size bakır boru temin ettim dedi. Ben sizi anlıyorum dedim. Ben sadece bana sunulan teklifi istiyorum dedim. Uzun dönemde bir güvence istiyorum dedim. Yarın tekrar bir sorayım dedi.

Bazı endişelerim var. İçerisinde gaz olan dış üniteye azot bastılar. 2-3 dakika vakum yapıldı. Vakum süresinin az olduğunu düşünüyorum. Bakır boru değiştirilmeden önce 2-3 dakika bakır boru değiştirildikten sonra 2-3 dakika vakum yapıldı. Yapılan bu işlemler uzun dönem kullanım süresini kısaltır mı? Gerçekten klima eziyet oldu.

Bu sorunlara ek olarak satın aldığım site talep kategorisini yanlış oluşturmuş. Değişim yerine iade olarak işlem yapmışlar. Tekrar hesabıma para iadesi olmaması için talebi iade talebi yerine değişim olarak değiştirmelerini söyledim. 2 kere whatsapp üzerinden kendilerine yazdım. Yetkili birisinin aramasını rica ettim beni aramadılar. Talebi güncellemediler. Tarafıma para iadesi oldu. Bugün servis geldi yeni gelen dış üniteyi taktı gitti :) Para hesabıma iade oldu. Gerçekten komik durumlar yaşıyorum.

Yarın Daikin çağrı merkezi ile görüşeceğim. Bana sunulan ek 1 yıllık garantiyi istiyorum diyeceğim. Bende biliyorum fabrikasal bir sorun yok ama bana bir kere bu teklif sunuldu. Klima çalışıyor ama fabrikadan gelen bir klimaya tekrar işlem yaptılar. İçerisine azot bastılar vakumu az yaptılar. Beni endişelendiriyor. İçime sinmedi. Ek olarak 1 yıl garanti verilmezse ürünü iade edebilir miyim. Para iadesi oldu ama süreç nasıl işleyecek bilmiyorum :) yorumlarınızı rica ederim. İçimden gelen bir ses bu klimayı iade et diyor. Sizler ne yapmamı önerirsiniz.
Ek olarak klimanın bakır borusunu kontrol ettim. 2 adet bakır boruda da terleme var. Tam olarak dış üniteye bağlanan yerde koruma bantı yapılamayan yerde bakır boru boncuk boncuk terlemiş. Bu normal bir durum mu acaba bilgilerinizi rica ederim.
 
Selamlar,

Gelişmeler hakkında bilgi vereceğim diye yazmıştım. Çok komik durumlarla karşılaştım. Sizlerin değerlri yorumlarını rica ediyorum. Hemen anlatayım.

Dış ünite değişim talebi onaylandı. Servis geldi. Dış üniteyi söktü. Kargo paketi yaptım. Hepsijet ürünü evden teslim aldı. Sonra başka kargo firması ile yeni dış ünite geldi. 2 gün sonra servis geldi. Sanırım 2 hafta içerisinde kargo işlemleri tamamlandı.

Servis yeni dış ünite montajını yaptı. 2-3 dakika vakum yapıldı. Klimayı çalıştırdılar. Yine soğutma olmadı. İçerisinde gaz yok dediler. Yine kötü bir şans diye düşündük. Tekrar dış ünite değişimi istiyorum dedim. Ne yapacaklarını düşündüler. Sorunun nerede olduğunu anlamaya çalıştılar. Kaçak testi yaptılar. Azot bastılar. Çözüm bulamadılar. Servis müdürünü aradılar. Servis müdürü daikin ile görüşmüş. Servis müdürünü ile benimle görüştürdüler. Servis müdürü ürünü tekrar değişime göndermeyelim burada ürüne gaz basalım ve ek olarak 1 yıl garanti verelim. Bende pazarlık yapmak istedim. Hem ek 1 yıl garanti hemde ek bir kerelik ücretsiz bakım talep ettim. Bunun için genel merkez ile görüşeceğiz dediler. Genel merkeze ulaşamadıklarını söylediler. Sökebiliriz dedim. Dış ünite değişimi istiyorum dedim. Bu esnada servis personeli bakır boru tesisatında sorun olabileceğini söyledi. İç üniteyi söktürler azot bastılar test yaptılar. Sonra 5 metre olan bakır boruyu değiştirdiler. Yeniden montaj yapıldı. Tekrar 2-3 dakika vakum yaptılar. Klimayı çalıştırdılar. Soğutma yapıyor. Herhangi bir sorun yokmuş. Ürünün içerisinde gaz varmış. Bütün sorun bakır boru tesisatıyla alakalıymış. ( Birinci gelen dış üniteye gaz yok dediler. İkinci dış üniteyede gaz yok dediler sonra bakır boruyu değiştirdiler sorun çözüldü) Ben form imzalamadan önce tekrar ek garantiyi sordum. Ek garanti teklifinden vageçildi. Fabrika kaynaklı bir sorun olmadığı söylediler. Genel merkez ile görüşebilirsiniz dediler. Test yapıldığına ve montaj yapıldığına dair form imzaladım. Gittiler. İç ünitenin içerisinde yer alan elektrik kablolarını gizleyen ve koruyan koruma parçasını takmadılar. Sordum ben zaten bunu takmıyorum dedi. İlk gelen servis personeli bunu takmıştı. İkinci gelen servis personeli bunu takmadan gitti. Vidası aşağıya düşüyor falan saçma sapan birşey söyledi.

Servis müdür ile tekrar görüştüm. Ek garanti tekliflerini sordum. Fabrikasal bir sorun olmadığı için bu tekliften vazgeçildi dedi. Ben ürüne yine işlem yaptınız dedim. Belki ilk gelen dış ünitede gaz vardı dedim. Beni mağdur ettiniz dedim. Servis müdürü aslında siz firmayı mağdur ettiniz dedi. Size yeni dış ünite gönderdiler dedi. Ben kendi cebimden size bakır boru temin ettim dedi. Ben sizi anlıyorum dedim. Ben sadece bana sunulan teklifi istiyorum dedim. Uzun dönemde bir güvence istiyorum dedim. Yarın tekrar bir sorayım dedi.

Bazı endişelerim var. İçerisinde gaz olan dış üniteye azot bastılar. 2-3 dakika vakum yapıldı. Vakum süresinin az olduğunu düşünüyorum. Bakır boru değiştirilmeden önce 2-3 dakika bakır boru değiştirildikten sonra 2-3 dakika vakum yapıldı. Yapılan bu işlemler uzun dönem kullanım süresini kısaltır mı? Gerçekten klima eziyet oldu.

Bu sorunlara ek olarak satın aldığım site talep kategorisini yanlış oluşturmuş. Değişim yerine iade olarak işlem yapmışlar. Tekrar hesabıma para iadesi olmaması için talebi iade talebi yerine değişim olarak değiştirmelerini söyledim. 2 kere whatsapp üzerinden kendilerine yazdım. Yetkili birisinin aramasını rica ettim beni aramadılar. Talebi güncellemediler. Tarafıma para iadesi oldu. Bugün servis geldi yeni gelen dış üniteyi taktı gitti :) Para hesabıma iade oldu. Gerçekten komik durumlar yaşıyorum.

Yarın Daikin çağrı merkezi ile görüşeceğim. Bana sunulan ek 1 yıllık garantiyi istiyorum diyeceğim. Bende biliyorum fabrikasal bir sorun yok ama bana bir kere bu teklif sunuldu. Klima çalışıyor ama fabrikadan gelen bir klimaya tekrar işlem yaptılar. İçerisine azot bastılar vakumu az yaptılar. Beni endişelendiriyor. İçime sinmedi. Ek olarak 1 yıl garanti verilmezse ürünü iade edebilir miyim. Para iadesi oldu ama süreç nasıl işleyecek bilmiyorum :) yorumlarınızı rica ederim. İçimden gelen bir ses bu klimayı iade et diyor. Sizler ne yapmamı önerirsiniz.
Çağrı merkezini aradım. Durumu anlattım. Konu bölge temsilcisine taşınmış. Bölge temsilcisi ile numaramın paylaşılması için onay istediler. Bizzat koni hakkında Bölge yöneticisi benimleķ iletişim kuracakmış. Gelişmeleri anlatacağım.
 
Selamlar,

Gelişmeler hakkında bilgi vereceğim diye yazmıştım. Çok komik durumlarla karşılaştım. Sizlerin değerlri yorumlarını rica ediyorum. Hemen anlatayım.

Dış ünite değişim talebi onaylandı. Servis geldi. Dış üniteyi söktü. Kargo paketi yaptım. Hepsijet ürünü evden teslim aldı. Sonra başka kargo firması ile yeni dış ünite geldi. 2 gün sonra servis geldi. Sanırım 2 hafta içerisinde kargo işlemleri tamamlandı.

Servis yeni dış ünite montajını yaptı. 2-3 dakika vakum yapıldı. Klimayı çalıştırdılar. Yine soğutma olmadı. İçerisinde gaz yok dediler. Yine kötü bir şans diye düşündük. Tekrar dış ünite değişimi istiyorum dedim. Ne yapacaklarını düşündüler. Sorunun nerede olduğunu anlamaya çalıştılar. Kaçak testi yaptılar. Azot bastılar. Çözüm bulamadılar. Servis müdürünü aradılar. Servis müdürü daikin ile görüşmüş. Servis müdürünü ile benimle görüştürdüler. Servis müdürü ürünü tekrar değişime göndermeyelim burada ürüne gaz basalım ve ek olarak 1 yıl garanti verelim. Bende pazarlık yapmak istedim. Hem ek 1 yıl garanti hemde ek bir kerelik ücretsiz bakım talep ettim. Bunun için genel merkez ile görüşeceğiz dediler. Genel merkeze ulaşamadıklarını söylediler. Sökebiliriz dedim. Dış ünite değişimi istiyorum dedim. Bu esnada servis personeli bakır boru tesisatında sorun olabileceğini söyledi. İç üniteyi söktürler azot bastılar test yaptılar. Sonra 5 metre olan bakır boruyu değiştirdiler. Yeniden montaj yapıldı. Tekrar 2-3 dakika vakum yaptılar. Klimayı çalıştırdılar. Soğutma yapıyor. Herhangi bir sorun yokmuş. Ürünün içerisinde gaz varmış. Bütün sorun bakır boru tesisatıyla alakalıymış. ( Birinci gelen dış üniteye gaz yok dediler. İkinci dış üniteyede gaz yok dediler sonra bakır boruyu değiştirdiler sorun çözüldü) Ben form imzalamadan önce tekrar ek garantiyi sordum. Ek garanti teklifinden vageçildi. Fabrika kaynaklı bir sorun olmadığı söylediler. Genel merkez ile görüşebilirsiniz dediler. Test yapıldığına ve montaj yapıldığına dair form imzaladım. Gittiler. İç ünitenin içerisinde yer alan elektrik kablolarını gizleyen ve koruyan koruma parçasını takmadılar. Sordum ben zaten bunu takmıyorum dedi. İlk gelen servis personeli bunu takmıştı. İkinci gelen servis personeli bunu takmadan gitti. Vidası aşağıya düşüyor falan saçma sapan birşey söyledi.

Servis müdür ile tekrar görüştüm. Ek garanti tekliflerini sordum. Fabrikasal bir sorun olmadığı için bu tekliften vazgeçildi dedi. Ben ürüne yine işlem yaptınız dedim. Belki ilk gelen dış ünitede gaz vardı dedim. Beni mağdur ettiniz dedim. Servis müdürü aslında siz firmayı mağdur ettiniz dedi. Size yeni dış ünite gönderdiler dedi. Ben kendi cebimden size bakır boru temin ettim dedi. Ben sizi anlıyorum dedim. Ben sadece bana sunulan teklifi istiyorum dedim. Uzun dönemde bir güvence istiyorum dedim. Yarın tekrar bir sorayım dedi.

Bazı endişelerim var. İçerisinde gaz olan dış üniteye azot bastılar. 2-3 dakika vakum yapıldı. Vakum süresinin az olduğunu düşünüyorum. Bakır boru değiştirilmeden önce 2-3 dakika bakır boru değiştirildikten sonra 2-3 dakika vakum yapıldı. Yapılan bu işlemler uzun dönem kullanım süresini kısaltır mı? Gerçekten klima eziyet oldu.

Bu sorunlara ek olarak satın aldığım site talep kategorisini yanlış oluşturmuş. Değişim yerine iade olarak işlem yapmışlar. Tekrar hesabıma para iadesi olmaması için talebi iade talebi yerine değişim olarak değiştirmelerini söyledim. 2 kere whatsapp üzerinden kendilerine yazdım. Yetkili birisinin aramasını rica ettim beni aramadılar. Talebi güncellemediler. Tarafıma para iadesi oldu. Bugün servis geldi yeni gelen dış üniteyi taktı gitti :) Para hesabıma iade oldu. Gerçekten komik durumlar yaşıyorum.

Yarın Daikin çağrı merkezi ile görüşeceğim. Bana sunulan ek 1 yıllık garantiyi istiyorum diyeceğim. Bende biliyorum fabrikasal bir sorun yok ama bana bir kere bu teklif sunuldu. Klima çalışıyor ama fabrikadan gelen bir klimaya tekrar işlem yaptılar. İçerisine azot bastılar vakumu az yaptılar. Beni endişelendiriyor. İçime sinmedi. Ek olarak 1 yıl garanti verilmezse ürünü iade edebilir miyim. Para iadesi oldu ama süreç nasıl işleyecek bilmiyorum :) yorumlarınızı rica ederim. İçimden gelen bir ses bu klimayı iade et diyor. Sizler ne yapmamı önerirsiniz.
Merhabalar, geçmiş olsun öncelikle. Sürecin uzaması, servisin iş bilmezliği, firmanın tutumu gerçekten can sıkmış. Sorunun çözülmesi bir yana, bu süreçten kaynaklanan mağduriyetin giderilmesi adına verilen +1 yıl ek garanti sözünü geri çekmemeleri daha iyi olurdu. En azından müşteri memnuniyeti adına bu yapılabilirdi.

Vakumun da belirli bir süresi olmamakla birlikte, ortalama 10 - 15 dakika yapılması yeterli oluyor. Tabii burada kullanılan vakum pompasının büyüklüğü de etkileyici bir unsur. Vakum pompası büyükse ve manometre üzerindeki değer eksiye düştüyse, sürenin kısa tutulması nispeten kabul edilebilir. Sürenin uzun tutulması da tabii ki avantaj olur.

İade konusu ise tamamen sizin kararınıza kalmış bir durum, bizim yorum yapmamız yanlış olur. Klima şu anda sorunsuz şekilde çalışsa da belli ki içinize sinmemiş. Benzer durumu Gree markası ile yaşayan biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Güç bela dış ünite değişimi yaptırıp konuyu kapattım. Şu anda da sorunsuz çalışıyor. Umarım tekrar bir sorun yaşamam.

Ek olarak klimanın bakır borusunu kontrol ettim. 2 adet bakır boruda da terleme var. Tam olarak dış üniteye bağlanan yerde koruma bantı yapılamayan yerde bakır boru boncuk boncuk terlemiş. Bu normal bir durum mu acaba bilgilerinizi rica ederim.
Borularda terleme olması normal bir durum. Karlanma veya buzlanma varsa sorun var demektir. Kullanım yaptığınız esnada bu duruma dikkat edin.
 
Merhabalar, geçmiş olsun öncelikle. Sürecin uzaması, servisin iş bilmezliği, firmanın tutumu gerçekten can sıkmış. Sorunun çözülmesi bir yana, bu süreçten kaynaklanan mağduriyetin giderilmesi adına verilen +1 yıl ek garanti sözünü geri çekmemeleri daha iyi olurdu. En azından müşteri memnuniyeti adına bu yapılabilirdi.

Vakumun da belirli bir süresi olmamakla birlikte, ortalama 10 - 15 dakika yapılması yeterli oluyor. Tabii burada kullanılan vakum pompasının büyüklüğü de etkileyici bir unsur. Vakum pompası büyükse ve manometre üzerindeki değer eksiye düştüyse, sürenin kısa tutulması nispeten kabul edilebilir. Sürenin uzun tutulması da tabii ki avantaj olur.

İade konusu ise tamamen sizin kararınıza kalmış bir durum, bizim yorum yapmamız yanlış olur. Klima şu anda sorunsuz şekilde çalışsa da belli ki içinize sinmemiş. Benzer durumu Gree markası ile yaşayan biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Güç bela dış ünite değişimi yaptırıp konuyu kapattım. Şu anda da sorunsuz çalışıyor. Umarım tekrar bir sorun yaşamam.


Borularda terleme olması normal bir durum. Karlanma veya buzlanma varsa sorun var demektir. Kullanım yaptığınız esnada bu duruma dikkat edin.


Gerçekten üzücü bir durum oldu. Ekstra yanlışlıkla para iadesi oldu.

Evde vidalar buldum. Dış ünitenin elektrik kablolarını bağlandığı kapağının vidasınıda takmamışlar. İç ünitede koruma parçasını takmadılar.

Firmanın tutumuna göre ilerleyeceğim. Önceliğim iade etmektir. İçime sinmedi.
 
Gerçekten üzücü bir durum oldu. Ekstra yanlışlıkla para iadesi oldu.

Evde vidalar buldum. Dış ünitenin elektrik kablolarını bağlandığı kapağının vidasınıda takmamışlar. İç ünitede koruma parçasını takmadılar.

Firmanın tutumuna göre ilerleyeceğim. Önceliğim iade etmektir. İçime sinmedi.
Diger konudan da yazdım burdan ds danışmak istiyorum.

12.000 BTU Tcl elit plus mı? Kaira mi?

Tcl elit plus soğutma 22 metrekareye kadar yazıyor.

Kaira Soğutma kac metrekareye kadar ? Bunu merak ediyorum gerçekten

Sanırım tcl elit plus tam 12.000 Btu kapasitesi yok doğru mu anlıyorum
 
Diger konudan da yazdım burdan ds danışmak istiyorum.

12.000 BTU Tcl elit plus mı? Kaira mi?

Tcl elit plus soğutma 22 metrekareye kadar yazıyor.

Kaira Soğutma kac metrekareye kadar ? Bunu merak ediyorum gerçekten

Sanırım tcl elit plus tam 12.000 Btu kapasitesi yok doğru mu anlıyorum
Fonksiyonellik olarak TCL Elite Plus modeli daha iyi gibi görünüyor. TCL klimalar genel olarak iyi ürünler ama servis konusu muamma. Bölgenizdeki servis durumunu kontrol edip almanız daha sağlıklı olacaktır.

Klimanın etki edebileceği metrekare durumu, klimanın kullanılacağı bölgenin ve odanın koşulları ile de alakalı bir durum. Zorlu koşullar yoksa 30 metrekareyi bile iklimlendirebilirsiniz. O konuda içiniz rahat olsun.

12.000 BTU sınıfında olan versiyonu da var. Kodu da şöyle: TAC-12CHSD/XA73I.
 
Fonksiyonellik olarak TCL Elite Plus modeli daha iyi gibi görünüyor. TCL klimalar genel olarak iyi ürünler ama servis konusu muamma. Bölgenizdeki servis durumunu kontrol edip almanız daha sağlıklı olacaktır.

Klimanın etki edebileceği metrekare durumu, klimanın kullanılacağı bölgenin ve odanın koşulları ile de alakalı bir durum. Zorlu koşullar yoksa 30 metrekareyi bile iklimlendirebilirsiniz. O konuda içiniz rahat olsun.

12.000 BTU sınıfında olan versiyonu da var. Kodu da şöyle: TAC-12CHSD/XA73I.
Kaira tutar farkına göre 5.000 TL farka değer mi alınır mı ? KAira 25 bin küsür TCL Elit Plus 30.000 TL
 
Daikin servislerinin yaygınlığını da göz önüne alınca Kaira daha ağır basar. TCL'nin şu durumda bir avantajı yok.
Forumda 30.000 TL alınabilecek klimalar bölümünü gördüm. Midea Xtrema Save 12.00 BTU dikkatimi çekti. Montaj dahil ne kadar fiyata gelir acaba bilgisi olan varmıdır. İstanbul Eyüp, Alibeyköy, Kağıthane, Gaziosmanpaşa, Sultangazi bu bölgede fiyat konusunda yardımcı olacabilecek bayi tanıdığı olan var mı acaba bilgi ve yardımlarınızı rica ederiz.
 
Forumda 30.000 TL alınabilecek klimalar bölümünü gördüm. Midea Xtrema Save 12.00 BTU dikkatimi çekti. Montaj dahil ne kadar fiyata gelir acaba bilgisi olan varmıdır. İstanbul Eyüp, Alibeyköy, Kağıthane, Gaziosmanpaşa, Sultangazi bu bölgede fiyat konusunda yardımcı olacabilecek bayi tanıdığı olan var mı acaba bilgi ve yardımlarınızı rica ederiz.
Özellikle Akdeniz Bölgesi'ndeki bayilerden bu fiyat seviyelerinde alanlar oldu. Yakın çevrenizdeki bayilerle bir görüşün bakalım ne fiyat verecekler.
 
Selamlar,

Gelişmeler hakkında bilgi vereceğim diye yazmıştım. Çok komik durumlarla karşılaştım. Sizlerin değerlri yorumlarını rica ediyorum. Hemen anlatayım.

Dış ünite değişim talebi onaylandı. Servis geldi. Dış üniteyi söktü. Kargo paketi yaptım. Hepsijet ürünü evden teslim aldı. Sonra başka kargo firması ile yeni dış ünite geldi. 2 gün sonra servis geldi. Sanırım 2 hafta içerisinde kargo işlemleri tamamlandı.

Servis yeni dış ünite montajını yaptı. 2-3 dakika vakum yapıldı. Klimayı çalıştırdılar. Yine soğutma olmadı. İçerisinde gaz yok dediler. Yine kötü bir şans diye düşündük. Tekrar dış ünite değişimi istiyorum dedim. Ne yapacaklarını düşündüler. Sorunun nerede olduğunu anlamaya çalıştılar. Kaçak testi yaptılar. Azot bastılar. Çözüm bulamadılar. Servis müdürünü aradılar. Servis müdürü daikin ile görüşmüş. Servis müdürünü ile benimle görüştürdüler. Servis müdürü ürünü tekrar değişime göndermeyelim burada ürüne gaz basalım ve ek olarak 1 yıl garanti verelim. Bende pazarlık yapmak istedim. Hem ek 1 yıl garanti hemde ek bir kerelik ücretsiz bakım talep ettim. Bunun için genel merkez ile görüşeceğiz dediler. Genel merkeze ulaşamadıklarını söylediler. Sökebiliriz dedim. Dış ünite değişimi istiyorum dedim. Bu esnada servis personeli bakır boru tesisatında sorun olabileceğini söyledi. İç üniteyi söktürler azot bastılar test yaptılar. Sonra 5 metre olan bakır boruyu değiştirdiler. Yeniden montaj yapıldı. Tekrar 2-3 dakika vakum yaptılar. Klimayı çalıştırdılar. Soğutma yapıyor. Herhangi bir sorun yokmuş. Ürünün içerisinde gaz varmış. Bütün sorun bakır boru tesisatıyla alakalıymış. ( Birinci gelen dış üniteye gaz yok dediler. İkinci dış üniteyede gaz yok dediler sonra bakır boruyu değiştirdiler sorun çözüldü) Ben form imzalamadan önce tekrar ek garantiyi sordum. Ek garanti teklifinden vageçildi. Fabrika kaynaklı bir sorun olmadığı söylediler. Genel merkez ile görüşebilirsiniz dediler. Test yapıldığına ve montaj yapıldığına dair form imzaladım. Gittiler. İç ünitenin içerisinde yer alan elektrik kablolarını gizleyen ve koruyan koruma parçasını takmadılar. Sordum ben zaten bunu takmıyorum dedi. İlk gelen servis personeli bunu takmıştı. İkinci gelen servis personeli bunu takmadan gitti. Vidası aşağıya düşüyor falan saçma sapan birşey söyledi.

Servis müdür ile tekrar görüştüm. Ek garanti tekliflerini sordum. Fabrikasal bir sorun olmadığı için bu tekliften vazgeçildi dedi. Ben ürüne yine işlem yaptınız dedim. Belki ilk gelen dış ünitede gaz vardı dedim. Beni mağdur ettiniz dedim. Servis müdürü aslında siz firmayı mağdur ettiniz dedi. Size yeni dış ünite gönderdiler dedi. Ben kendi cebimden size bakır boru temin ettim dedi. Ben sizi anlıyorum dedim. Ben sadece bana sunulan teklifi istiyorum dedim. Uzun dönemde bir güvence istiyorum dedim. Yarın tekrar bir sorayım dedi.

Bazı endişelerim var. İçerisinde gaz olan dış üniteye azot bastılar. 2-3 dakika vakum yapıldı. Vakum süresinin az olduğunu düşünüyorum. Bakır boru değiştirilmeden önce 2-3 dakika bakır boru değiştirildikten sonra 2-3 dakika vakum yapıldı. Yapılan bu işlemler uzun dönem kullanım süresini kısaltır mı? Gerçekten klima eziyet oldu.

Bu sorunlara ek olarak satın aldığım site talep kategorisini yanlış oluşturmuş. Değişim yerine iade olarak işlem yapmışlar. Tekrar hesabıma para iadesi olmaması için talebi iade talebi yerine değişim olarak değiştirmelerini söyledim. 2 kere whatsapp üzerinden kendilerine yazdım. Yetkili birisinin aramasını rica ettim beni aramadılar. Talebi güncellemediler. Tarafıma para iadesi oldu. Bugün servis geldi yeni gelen dış üniteyi taktı gitti :) Para hesabıma iade oldu. Gerçekten komik durumlar yaşıyorum.

Yarın Daikin çağrı merkezi ile görüşeceğim. Bana sunulan ek 1 yıllık garantiyi istiyorum diyeceğim. Bende biliyorum fabrikasal bir sorun yok ama bana bir kere bu teklif sunuldu. Klima çalışıyor ama fabrikadan gelen bir klimaya tekrar işlem yaptılar. İçerisine azot bastılar vakumu az yaptılar. Beni endişelendiriyor. İçime sinmedi. Ek olarak 1 yıl garanti verilmezse ürünü iade edebilir miyim. Para iadesi oldu ama süreç nasıl işleyecek bilmiyorum :) yorumlarınızı rica ederim. İçimden gelen bir ses bu klimayı iade et diyor. Sizler ne yapmamı önerirsiniz.
azot niye basıyolar kaçak yoksa ? tuhaf şansınıza servis kötü denk gelmiş
 
azot niye basıyolar kaçak yoksa ? tuhaf şansınıza servis kötü denk gelmiş
Gaz kaçağı olduğunu Düşünerek azot bastılar hem iç üniteye hemde dış üniteye 2 3 dakika vakum yaptılar.

Bugün çok kötü birşey oldu. Klimanın içinden çeşmeden akar günü su aktı çalışırken bu neyden kaynaklı olabilir. İçinde ki gider borusunu tam takmadılar mı
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri