Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tüketici Dayanışma Platformu Donanımhaber Ortak Duyurusu

Orada bize kurulan kumpası sen iyi biliyorsun, Bu kumpas fetö de bile olmamıştır. Adam yüzümüze dost, arkamızdan iş çevirdi resmen.
Usta o kumpası kuran adam fetöşe ders vermiş birisi bence :kiskis

Bırak sen DH yi, sonrasında TF yi de nasıl tufaya getirmişti hatırlasana.

Birol ustaya düşman 300 ayrı kişi var zannederken 290'ının altından tek birisinin çıkması ne kadar enteresan bir durum du.

Birol usta ile dostluğumuzun temel taşıdır ilgili şahıs :kiskis

Fakat bunları artık anlatamazsın DH de kimseye, anlamazlar dinlemezler hatırlamazlar ve en önemlisi de ilgilenmezler.
 
Merhabalar:
Biz tüketiciler için kendilerine davalar açılmasını göze alarak kendilerinin refahlarını feda eden bu girişime cani gönülden destek veriyor ve sizleri tebrik ediyorum.
Maalesef sitemlerinizde çok haklısınız, ülke insanımız hala arz ve talep meselesini tam olarak kavrayabilmiş değil bu olgu tam oluşmadığından birlik olmanın gücünüde kavrayamıyorlar, ancak kendi başına geldiği zaman feryat figan ediyor, bir nevi bana dokunmayan misali gibi ama iş öyle değil mutlaka gün geliyor ve sanada dokunuyor, üretici ve satıcı firmalar bakıyor bunlar tek bizler hep o zaman bizleri adam yerine koymuyorlar ve kanunları da tanımamaya başlıyorlar oysaki birlik olunduğunda bu iş çok güzel ve çabuk bir şekilde bizlerin lehine gelişeceğine, bu gibi mağduriyetlerin büyük oranda azalacağına eminim.
NOT; Dyson GEN5 marka şarjlı süpürge hakkında alınıp alınmayacağı hususunda kısa bir tavsiye rica edebilirmiyim, fiyat konusu önemli değil verim ve kalitesi ile ilgiliyim.
Saygılar..
İst/Silivri
 
Merhabalar:
Biz tüketiciler için kendilerine davalar açılmasını göze alarak kendilerinin refahlarını feda eden bu girişime cani gönülden destek veriyor ve sizleri tebrik ediyorum.
Maalesef sitemlerinizde çok haklısınız, ülke insanımız hala arz ve talep meselesini tam olarak kavrayabilmiş değil bu olgu tam oluşmadığından birlik olmanın gücünüde kavrayamıyorlar, ancak kendi başına geldiği zaman feryat figan ediyor, bir nevi bana dokunmayan misali gibi ama iş öyle değil mutlaka gün geliyor ve sanada dokunuyor, üretici ve satıcı firmalar bakıyor bunlar tek bizler hep o zaman bizleri adam yerine koymuyorlar ve kanunları da tanımamaya başlıyorlar oysaki birlik olunduğunda bu iş çok güzel ve çabuk bir şekilde bizlerin lehine gelişeceğine, bu gibi mağduriyetlerin büyük oranda azalacağına eminim.
NOT; Dyson GEN5 marka şarjlı süpürge hakkında alınıp alınmayacağı hususunda kısa bir tavsiye rica edebilirmiyim, fiyat konusu önemli değil verim ve kalitesi ile ilgiliyim.
Saygılar..
İst/Silivri
Haksızlıklara karşı mücadeleye devam ediyoruz


Emrah Hekimoğlu kardeşimizin bizim komisyonda kabul ettiğimiz ancak Fethiye 4. Asliye Hukuk Mahkeme Hakimi tarafından bozulan karar ile ilgili Kanun Yararına Bozma talepli dilekçemizi hazırlıyorum şu an.

Sevgili Emrah kardeşimiz, kendisine faydası olmayacak ancak kendisinden sonrakilerin hakkını almasına katkı sağlayacak bu girişim için gerekli tüm desteği sağlıyor sağ olsun.

Başkası olsa, ''bana ne yaaa, zaten kaybetmişim bir de üstüne bedel ödemişim'' der geçerdi.
 
Herkese merhaba. Deprem nedeniyle ürün iadem teslim alınmadığı için MNG kargo gönderimi merkez depolarına çekmiş. Satıcı ile görüştüğümde size geri gelmesi gerekirdi dedi. Geri getirmek için denildiği gibi dilekçe verdim sonuç çıkmadı. 7 aydır ürünüm ellerinde. Bu süre zarfında çağrı merkezi ile görüştüm, mail attım sonuç sıfır. Geri gelmezse imha edilecekmiş. Şikayet siteleri bu tür şikayetlerle dolu. Tüketici hakem heyetine başvursam sonuç alır mıyım acaba?
 
Herkese merhaba. Deprem nedeniyle ürün iadem teslim alınmadığı için MNG kargo gönderimi merkez depolarına çekmiş. Satıcı ile görüştüğümde size geri gelmesi gerekirdi dedi. Geri getirmek için denildiği gibi dilekçe verdim sonuç çıkmadı. 7 aydır ürünüm ellerinde. Bu süre zarfında çağrı merkezi ile görüştüm, mail attım sonuç sıfır. Geri gelmezse imha edilecekmiş. Şikayet siteleri bu tür şikayetlerle dolu. Tüketici hakem heyetine başvursam sonuç alır mıyım acaba?
Teslim ettiğinize dair evrak, varsa ödeme belgesi, varsa bahsettiğiniz yazışmaların ekran alıntıları ile birlikte Hakem Heyetine başvuruda bulunabilirisniz.
Ürünün ne olduğunun ispat edilebilir durumda olması ise size imha(!) etseler dahi karşı tarafa bunu tazmin ettirme hakkı doğar.

Bu Taşıyıclar da tam çakal. Bak sen, demek imha edeceklermiş, hangi müdürün evinde imha olacak acaba?
 
Adem abi bu ülkede deli olmamak elde değil gerçeten :) :) hangi firma ile uğraşacak insan daha yeni 119 tl migros sanalmarketten ürün alıyorum stok yok diye iptal ediyorlar sonra 199 tlden aynı mağazada 100 tane stok açıyorlar yatacak yerleri yok gerçekten bu rezillerin.
 
Teslim ettiğinize dair evrak, varsa ödeme belgesi, varsa bahsettiğiniz yazışmaların ekran alıntıları ile birlikte Hakem Heyetine başvuruda bulunabilirisniz.
Ürünün ne olduğunun ispat edilebilir durumda olması ise size imha(!) etseler dahi karşı tarafa bunu tazmin ettirme hakkı doğar.

Bu Taşıyıclar da tam çakal. Bak sen, demek imha edeceklermiş, hangi müdürün evinde imha olacak acaba?
Açıklama için teşekkür ederim. Elimde yazışmalar, ürünün faturası dahil her şey mevcut. Artık başvurma zamanı geldi geçiyor diye düşündüm. Sürekli oyaladılar. Mahalledeki MNG şube personeli ile konuştuğumda imha olayı satıp gelire çevirmekmiş, bana öyle dediler. Milletin malını nasıl satarlar anlamıyorum. Başka bir şube ile görüştüm dilekçe verildikten sonra bir hafta on gün içinde gönderinizin gelmesi gerekirdi dedi. Bu firma evlerden ırak. Bununla gönderi yapan satıcılarda asla alışveriş yapmıyorum.
 
Adem abi bu ülkede deli olmamak elde değil gerçeten :) :) hangi firma ile uğraşacak insan daha yeni 119 tl migros sanalmarketten ürün alıyorum stok yok diye iptal ediyorlar sonra 199 tlden aynı mağazada 100 tane stok açıyorlar yatacak yerleri yok gerçekten bu rezillerin.
Abi Migros Hepsiburada vs bunun gibi birçok BÜYÜK(!) şirket bunu sürekli yapıyor ancak DEVLET nedense güyz ceza kesiyor da ortada hakikatenbu cezaların kesildiği veya tahsil edildiği ve hatta hakikaten hangi firmaya ne kadar kesildiği ile ilgii somut ne var dersen ben bilmiyorum. Sen biliyor musun?
 
Açıklama için teşekkür ederim. Elimde yazışmalar, ürünün faturası dahil her şey mevcut. Artık başvurma zamanı geldi geçiyor diye düşündüm. Sürekli oyaladılar. Mahalledeki MNG şube personeli ile konuştuğumda imha olayı satıp gelire çevirmekmiş, bana öyle dediler. Milletin malını nasıl satarlar anlamıyorum. Başka bir şube ile görüştüm dilekçe verildikten sonra bir hafta on gün içinde gönderinizin gelmesi gerekirdi dedi. Bu firma evlerden ırak. Bununla gönderi yapan satıcılarda asla alışveriş yapmıyorum.
MNG mi aman aman, kaç kere yayın yaptım bu firma ile ilgili, beş para etmez MH anlayışları.
 
Donanımhaber de insanlar konuya ufak ufak destek sağlamaya başladılar.
Bu bilinci yaygınlaştırdığımızda tüketiciler adına her şey daha kolay ve rahat olacak.
 
Tcl servis tarafından değişim raporu verilen sorunlu tv için satıcı olan teknosa stokta ürünümüz yok diyerek iade yaparız dedi. Kabul etmedim. Çok çok alt bir model ile değiştirebiliriz dediler kabul etmedim. Tcl ile görüşün ana tedarikçi onlar dedi tcl'e mail attım durumu anlattım yardımlarınızı bekliyorum dedim onlarda olumsuz döndü satıcıdan destek alın dediler. Şimdi sanırım bana thh başvurusu yolu göründü.
 
Tcl servis tarafından değişim raporu verilen sorunlu tv için satıcı olan teknosa stokta ürünümüz yok diyerek iade yaparız dedi. Kabul etmedim. Çok çok alt bir model ile değiştirebiliriz dediler kabul etmedim. Tcl ile görüşün ana tedarikçi onlar dedi tcl'e mail attım durumu anlattım yardımlarınızı bekliyorum dedim onlarda olumsuz döndü satıcıdan destek alın dediler. Şimdi sanırım bana thh başvurusu yolu göründü.
Şaşmaz abi, hiçbir zaman vatdnaşlın hakkını ''Aaa ne demek, bu bizim sorumluluğumuz'' diyerek teslimetmezler, illa ki önce bi uğraştıracaklar, aylarca sizi bekletecekler, sinirlerinizi hoplatacaklar, aylar sonra hakkınızı almak istediğinizde ise yine bir Hukuk mücadelesi sizi bekleyecek vs vs.

2 yıldır takip ettiğim dosyalar var benim..
 
Merhaba. Oluşumunuzu destekliyorum, geçen ay görüp kapsamlı okumuştum, ancak bugün benim de başıma benzer bir durum geldi.
Bu sabah saatlerinde hepsiburada üzerinden "Efsane Kasım'a Özel LEGO® Oyun Setlerinde Sepette Net %30 İndirim" kampanyası kapsamındaki 30 kadar Lego ürününden 2 adetini seçerek Hepsiburada satıcılı olarak satın aldım.
1699272436230.png

Ancak yaklaşık 4 saat sonra bana hiç bir bilgilendirme yapılmaksızın (kredi kartıma gelen iadenin banka bildiriminden öğrendim) iki siparişimin de iptal edilmiş olduğunu gördüm.
1699272734590.png
1699272868945.png


Şu anda iki ürün de Hepsiburada satıcılı olarak hala satışta, ancak kendi Hepsiburada Premium hesabımdayken sepete eklemek istediğimde aşağıdaki uyarıyı veriyor;
1699273185223.png

1699273218561.png


Fakat fark ettim ki, üye girişi yapılmamış bir hesapta ürünler Hepsiburada satıcılı olarak sepete eklenerek satış aşamasına geçilebiliyor;
1699273341247.png


Adem Abi'nin bu gibi durumları anlatan youtube shorts videosu altındaki yorumlarda dava sonunda bile tüketicinin haksız sayıldığı durumları yazan insanları gördüm. Şu durumda benim hak arayabileceğim bir durum var mıdır?
 
Merhaba. Oluşumunuzu destekliyorum, geçen ay görüp kapsamlı okumuştum, ancak bugün benim de başıma benzer bir durum geldi.
Bu sabah saatlerinde hepsiburada üzerinden "Efsane Kasım'a Özel LEGO® Oyun Setlerinde Sepette Net %30 İndirim" kampanyası kapsamındaki 30 kadar Lego ürününden 2 adetini seçerek Hepsiburada satıcılı olarak satın aldım.
Ekli dosyayı görüntüle 9098
Ancak yaklaşık 4 saat sonra bana hiç bir bilgilendirme yapılmaksızın (kredi kartıma gelen iadenin banka bildiriminden öğrendim) iki siparişimin de iptal edilmiş olduğunu gördüm.
Ekli dosyayı görüntüle 9100Ekli dosyayı görüntüle 9101

Şu anda iki ürün de Hepsiburada satıcılı olarak hala satışta, ancak kendi Hepsiburada Premium hesabımdayken sepete eklemek istediğimde aşağıdaki uyarıyı veriyor;
Ekli dosyayı görüntüle 9105
Ekli dosyayı görüntüle 9106

Fakat fark ettim ki, üye girişi yapılmamış bir hesapta ürünler Hepsiburada satıcılı olarak sepete eklenerek satış aşamasına geçilebiliyor;
Ekli dosyayı görüntüle 9107

Adem Abi'nin bu gibi durumları anlatan youtube shorts videosu altındaki yorumlarda dava sonunda bile tüketicinin haksız sayıldığı durumları yazan insanları gördüm. Şu durumda benim hak arayabileceğim bir durum var mıdır?
Açık ve net şekilde yasal olarak siz burada haklısınız, bizler tüketiciler olarak haklıyız fakat Hukuk sisteminin YORUMA AÇIK şekilde ele alınacak altyapıya sahip olması nedeniyle tüketiciler hak aradıkları yolda haklarını alamadıkları gibi üstüne bir de daha çok mağdur olabiliyorlar vekalet ücreti ve dosya masrafları ödemek sureti ile.

Sırf bu nedenle ben bu satıcolara daha bu Kasım kampanyaları başlamadan sordum ve dedim ki ''Gerçekten gönderecek misiniz?''

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.


Sizin geri bildiriminizden de anlaşılıyor ki Batı Yakasında değişen hiçbir şey yok..
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri