Merhaba Sayın yetkili CarrefourSA online marketinden 20/02/2023 tarihinde 1ad AXEN 50” 126 Ekran Frameless Ultra HD 4K webOS Smart TV AX50FIL242 satın aldım 21/02/2023 tarihinde teslimi ve kurumu yapıldı (yetkili servis tarafından) 3-4 gün renk ayarlamakla geçti fakat tivinin karşısından bakınca kabul edilebilinir diye düşündüm sağ sol 45 dereceden izlenince renkler çok açık tonda olduğunu fark ettim ve bir türlü bu sorunu çözemedim ve hemen CarrefourSA müşteri hizmetlerini arayıp iade talebibde bulundun (site üzerinden iade talebi bulunmamakta) CarrefourSA müşteri yetkilisi Servis iade raporu olmadan hiç bir talebi kabul etmedi servis ve üretici firmayla iletişime geçtim arızalı ürün dışında iade edilebilinir raporu kesinlikle kabul etmiyor her iki tarafla tam 15 gündür görüşüyorum 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun bana bu hakkı tanımış dememe rağmen hiç dikkate alınmıyor her iki tarafa iade talep dilekçesi iade taahhütlü posta gönderdim e-delet üzerinde CarrefourSA'ya iade talebinde bulundum.Not:Yetkili servisinden verine rapor yetersiz kabul edilemez deniyor.Lütfen bana bu konuda yardımcı olunuz yapılan başvurular yeterlimidir ne yapmalıyı 15 günde psikolojim alt üst oldu.Saygılar iyi günler