Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

2 Kez Üst Üste Ayıplı iPhone 11 Hakkında

faikkivrak

İnce Eleyen
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
276
Merhabalar,

Yaklaşık 2 yıl önce aldığım iPhone 11’imin 2. Ayında ekranı bozulmuştu ve firma ile değişim için anlaşamadık. Tüketici hakem heyeti neticesinde geçen yıl eylül ayında telefonum değiştirildi ve 3 ay sonra yine aynı sorunu yaşadım. Tekrardan tüketici hakem heyeti sürecinin sonunda yine kazandım ancak garantim 2 ay sonra bitecek. Sorunum ekranın sol üstünde sol altına kadar çizgi şeklinde kararma lekesiydi. Araştırdığımda birçok kişinin bu sorunu yaşadığını gördüm. Değişim için aradılar ve kararı uygulayacaklarını söylediler.

Bu süreçte yaptığım masraflardan (2000 TL’yi geçmiştir.) ve sürekli ekranı bozuk telefon kullanmam yüzünden telefondan soğudum. İcra ile telefonun güncel değerini kıymet takdiri ile alabilir miyim? S23’e geçmeyi düşünüyorum, önerir misiniz?
 
Şanssızlık gerçekten geçmiş olsun. Düz iPhone 11'de son kez lcd ekran kullanıldı. X, XS, 11 Pro, 12 ve sonrasında ki tüm modellerde samsung üretimi olan led ekranlara geçildi. Eğer iphone'dan devam etmek istiyorsanız, 12 ve üstüne geçin muhtemelen sıkıntı yaşamazsınız.
 
Şanssızlık gerçekten geçmiş olsun. Düz iPhone 11'de son kez lcd ekran kullanıldı. X, XS, 11 Pro, 12 ve sonrasında ki tüm modellerde samsung üretimi olan led ekranlara geçildi. Eğer iphone'dan devam etmek istiyorsanız, 12 ve üstüne geçin muhtemelen sıkıntı yaşamazsınız.

Onu da düşündüm ancak Apple artık garanti anlamında bana güven vermiyor. Son 3 telefonumda da sorun yaşadım ve hiçbirini çözmek için adım atmadılar… İlk kez bir android telefonu beğendim, bir deneyimlemek istiyorum ?
 
Bu süreçte yaptığım masraflardan (2000 TL’yi geçmiştir.) ve sürekli ekranı bozuk telefon kullanmam yüzünden telefondan soğudum. İcra ile telefonun güncel değerini kıymet takdiri ile alabilir miyim? S23’e geçmeyi düşünüyorum, önerir misiniz?

Bunu zamanında lg'e yapmıştık. Dolar fırladı benim aldığım notebook 2 misli zamlandı. E bana iade edilen tutar ile ben aynı notebook'u değil benzeri başka markadan dahi alamıyordum. Ettiğim masraf avukata ödedim tutar hepsi gitti. Tekrar dava açacaktık ama birton uğraş vs. vazgeçtim icra ile aldım parayı.

Cihazı değiştirdikten sonra 2. elde sat iphone 11'in değeri hala var ve satılıyor. Çok rahat satarsın.
 
Bunu zamanında lg'e yapmıştık. Dolar fırladı benim aldığım notebook 2 misli zamlandı. E bana iade edilen tutar ile ben aynı notebook'u değil benzeri başka markadan dahi alamıyordum. Ettiğim masraf avukata ödedim tutar hepsi gitti. Tekrar dava açacaktık ama birton uğraş vs. vazgeçtim icra ile aldım parayı.

Cihazı değiştirdikten sonra 2. elde sat iphone 11'in değeri hala var ve satılıyor. Çok rahat satarsın.

Haklısınız, bugün 20 bin teklif eden oldu. Sıfırı zaten 21.5-22 arası ancak insanlara güvenemiyorum. Parayı yatırırsa değişimi yapıp göndereceğim.
 
Onu da düşündüm ancak Apple artık garanti anlamında bana güven vermiyor. Son 3 telefonumda da sorun yaşadım ve hiçbirini çözmek için adım atmadılar… İlk kez bir android telefonu beğendim, bir deneyimlemek istiyorum ?
Apple garanti işi eskidendi.

Şimdi tüketici şikayetlerini bir görseniz, önüne gelen atandaşın telefonunu onlar da BDH bilişim gibi tüketici hatası diye diye diye telefon parası kadar tamir parası istiyorlar.
 
Apple garanti işi eskidendi.

Şimdi tüketici şikayetlerini bir görseniz, önüne gelen atandaşın telefonunu onlar da BDH bilişim gibi tüketici hatası diye diye diye telefon parası kadar tamir parası istiyorlar.
Sanırım 20000 TL’ye satacağım, alıcı Erasta Avm’de buluşalım telefon gelince dedi. Kurtulacağım sonunda sanırım…
 
Apple garanti işi eskidendi.

Şimdi tüketici şikayetlerini bir görseniz, önüne gelen atandaşın telefonunu onlar da BDH bilişim gibi tüketici hatası diye diye diye telefon parası kadar tamir parası istiyorlar.
Şimdilerde abi samsung'un garantisi güzel. Benim s20 fe telefonumun 2. yılı dün doldu garantisi bitti. Geçen hafta bitmeye 4 5 gün kala götürdüm. İzmirdeki samsung destek bilişim, samsung'un kendi servisi yani öyle başarı kvk genpa vs gibi değil. Öğlene doğru 11 de girdim kayıt açıldı sıra verildi hemen görevli aldı beni önündeki tabletten kayıt açtı sorunları söyledim dedim pili aşırı hızlı bitiyor toplamda 1 günde 3 saat ekran süresi görüyorum çok düştü.

Tamam dediler kayıt açalım ben dedi test edeceğim bilgisayara taktı telefonu bir samsung diagnostic birşeyler çalıştırdı pile bir test yaptı 600 küsür mü neymiş şarj deşarj edilmesi e normal zaten 2 sene kullanmışız. :D Pilin ömrü yüzde 60 imiş onların ekranında zaten uyarı veriyordu. Dediler tamam garantisi bitmemiş pili değiştirelim. Dedim böyle böyle önündeki ekran koruyucusu spigen ve bunu firma üretmiyor, dahada iyisi yok yani lütfen dedim çıkartmayın bunu, sordu etti servise cihazı açarken ve kapatırken ısıtıyorlarmış özel cihaz varmış orada sorun olmazsa çıkartmayacağız dediler. Verilere garanti vermediler zaten bende pc'e yedeklemiştim birde alette bakım modunu aktif ettim.

Bakım modu abi telefonu garantiye verirken samsung'un tüketiciye sunduğu bir seçenek, onu açınca telefon sıfır telefon gibi oluyor verilerin silinmiyor teknik servis elemanı istediği testi yapabiliyor çıkmak içinde parola parmak izi giriyorsunuz öyle o moddan çıkıyor. Garantisini vermediler ama silinmez dediler. 11: 10 gibi aldılar size isterseniz ikame cihaz verelim dendi tamam dedim alayım çünkü iphone 4 ile gitmiştim sms ve alo için vs. :D dedim olursa çok iyi olur. Bir tanede galaxy a53 verildi ikame olarak sıfırlanmış cihazdı. Bana işte abi sms atıldı linkten girip cihazın durumuna bakıyordum. İşte teknik servis eleman atadı yok işte yedek parça bekleniyor, ondan sonra onarım tamamlandı diye bir baktım 40 50 dk içinde mevzu bitti. Geri gittim böyle böyle tamamlandı diyor falan baktılar test aşamasındaymış bir 20 30 dk bekleyin size tekrar sms gelecek dediler. Abi toplamda 80 dk bile sürmedi işlemler bitti ve cihazı teslim aldım. İkame cihazı geri verdim falan. Pili pil kapağı kamera lensi onun işte o sıvı contası hepsi değişmiş. Zaten bunun yedek parça kodu hepsi form ile birlikte verildi. Telefona format atılmamış zaten bakım modundaydı, ekran koruyucu da çıkmamış nasıl verdiysem öyle aldım. Birde hediye type-c kablosu verdiler işlem bitti eve döndüm. :D

Ben tabi şey bekliyorum işleme alınsın bir 20 iş günü oyalanayım, dedikleri hiçbirşeyi yapmasınlar aleti çizik içinde geri versinler. Yedek parçası eski cihaz diye olmasın teeee koreden gelsin onu bekleyelim 40 50 gün sallanayım vs. vs. vs. geçmişte çünkü abi çok acı acı tecrübe ettik bunları, böyle olunca dayak yemiş gibi oldum. :D Böyle bir şok dalgası vurdu. İşte bu ya dedim medeniyet amerikada avrupadada böyle demek ki medeniyetin tadını abi ucundan aldık. :D
 
Şimdilerde abi samsung'un garantisi güzel. Benim s20 fe telefonumun 2. yılı dün doldu garantisi bitti. Geçen hafta bitmeye 4 5 gün kala götürdüm. İzmirdeki samsung destek bilişim, samsung'un kendi servisi yani öyle başarı kvk genpa vs gibi değil. Öğlene doğru 11 de girdim kayıt açıldı sıra verildi hemen görevli aldı beni önündeki tabletten kayıt açtı sorunları söyledim dedim pili aşırı hızlı bitiyor toplamda 1 günde 3 saat ekran süresi görüyorum çok düştü.

Tamam dediler kayıt açalım ben dedi test edeceğim bilgisayara taktı telefonu bir samsung diagnostic birşeyler çalıştırdı pile bir test yaptı 600 küsür mü neymiş şarj deşarj edilmesi e normal zaten 2 sene kullanmışız. :D Pilin ömrü yüzde 60 imiş onların ekranında zaten uyarı veriyordu. Dediler tamam garantisi bitmemiş pili değiştirelim. Dedim böyle böyle önündeki ekran koruyucusu spigen ve bunu firma üretmiyor, dahada iyisi yok yani lütfen dedim çıkartmayın bunu, sordu etti servise cihazı açarken ve kapatırken ısıtıyorlarmış özel cihaz varmış orada sorun olmazsa çıkartmayacağız dediler. Verilere garanti vermediler zaten bende pc'e yedeklemiştim birde alette bakım modunu aktif ettim.

Bakım modu abi telefonu garantiye verirken samsung'un tüketiciye sunduğu bir seçenek, onu açınca telefon sıfır telefon gibi oluyor verilerin silinmiyor teknik servis elemanı istediği testi yapabiliyor çıkmak içinde parola parmak izi giriyorsunuz öyle o moddan çıkıyor. Garantisini vermediler ama silinmez dediler. 11: 10 gibi aldılar size isterseniz ikame cihaz verelim dendi tamam dedim alayım çünkü iphone 4 ile gitmiştim sms ve alo için vs. :D dedim olursa çok iyi olur. Bir tanede galaxy a53 verildi ikame olarak sıfırlanmış cihazdı. Bana işte abi sms atıldı linkten girip cihazın durumuna bakıyordum. İşte teknik servis eleman atadı yok işte yedek parça bekleniyor, ondan sonra onarım tamamlandı diye bir baktım 40 50 dk içinde mevzu bitti. Geri gittim böyle böyle tamamlandı diyor falan baktılar test aşamasındaymış bir 20 30 dk bekleyin size tekrar sms gelecek dediler. Abi toplamda 80 dk bile sürmedi işlemler bitti ve cihazı teslim aldım. İkame cihazı geri verdim falan. Pili pil kapağı kamera lensi onun işte o sıvı contası hepsi değişmiş. Zaten bunun yedek parça kodu hepsi form ile birlikte verildi. Telefona format atılmamış zaten bakım modundaydı, ekran koruyucu da çıkmamış nasıl verdiysem öyle aldım. Birde hediye type-c kablosu verdiler işlem bitti eve döndüm. :D

Ben tabi şey bekliyorum işleme alınsın bir 20 iş günü oyalanayım, dedikleri hiçbirşeyi yapmasınlar aleti çizik içinde geri versinler. Yedek parçası eski cihaz diye olmasın teeee koreden gelsin onu bekleyelim 40 50 gün sallanayım vs. vs. vs. geçmişte çünkü abi çok acı acı tecrübe ettik bunları, böyle olunca dayak yemiş gibi oldum. :D Böyle bir şok dalgası vurdu. İşte bu ya dedim medeniyet amerikada avrupadada böyle demek ki medeniyetin tadını abi ucundan aldık. :D
Abi insanımıza böyle hizmet verdiler de biz mi teşekkür etmedik.

Hatta bana kalsa senin bu süreç bile teşekkür konusu olur.

Bu arada Umut Yazdı dün bana wp den. Şu Microsoft oyun kolu konusu. Mesut video çekmiş ya, ''Abi belki sen de içerik yapmak isterin'' dedi.
''seve seve'' dedim maksat vatandaşın sesi duyulsun.

Bugün akşamüstü bu konuya dair youtube için biraz uzun, insta için yine kısa bir video çekip atayım bakalım :)
 
Fethiyeliyim ancak Antalya’da yaşıyorum normalde, şu an Seydikemer’e bağlı bir köydeyim ? sıcaklardan biraz kurtulayım diye akraba ziyaretine geldim abi.
İkinci bir @İlteriş Yılmaz vakası olacak sanırım :kiskis

Arsaköydemisin, Seydilerde mi? Beşkavak, Zorlar, Demirciler, Atlıdere neredesin söyle :kiskis
 
Şimdilerde abi samsung'un garantisi güzel. Benim s20 fe telefonumun 2. yılı dün doldu garantisi bitti. Geçen hafta bitmeye 4 5 gün kala götürdüm. İzmirdeki samsung destek bilişim, samsung'un kendi servisi yani öyle başarı kvk genpa vs gibi değil. Öğlene doğru 11 de girdim kayıt açıldı sıra verildi hemen görevli aldı beni önündeki tabletten kayıt açtı sorunları söyledim dedim pili aşırı hızlı bitiyor toplamda 1 günde 3 saat ekran süresi görüyorum çok düştü.

Tamam dediler kayıt açalım ben dedi test edeceğim bilgisayara taktı telefonu bir samsung diagnostic birşeyler çalıştırdı pile bir test yaptı 600 küsür mü neymiş şarj deşarj edilmesi e normal zaten 2 sene kullanmışız. :D Pilin ömrü yüzde 60 imiş onların ekranında zaten uyarı veriyordu. Dediler tamam garantisi bitmemiş pili değiştirelim. Dedim böyle böyle önündeki ekran koruyucusu spigen ve bunu firma üretmiyor, dahada iyisi yok yani lütfen dedim çıkartmayın bunu, sordu etti servise cihazı açarken ve kapatırken ısıtıyorlarmış özel cihaz varmış orada sorun olmazsa çıkartmayacağız dediler. Verilere garanti vermediler zaten bende pc'e yedeklemiştim birde alette bakım modunu aktif ettim.

Bakım modu abi telefonu garantiye verirken samsung'un tüketiciye sunduğu bir seçenek, onu açınca telefon sıfır telefon gibi oluyor verilerin silinmiyor teknik servis elemanı istediği testi yapabiliyor çıkmak içinde parola parmak izi giriyorsunuz öyle o moddan çıkıyor. Garantisini vermediler ama silinmez dediler. 11: 10 gibi aldılar size isterseniz ikame cihaz verelim dendi tamam dedim alayım çünkü iphone 4 ile gitmiştim sms ve alo için vs. :D dedim olursa çok iyi olur. Bir tanede galaxy a53 verildi ikame olarak sıfırlanmış cihazdı. Bana işte abi sms atıldı linkten girip cihazın durumuna bakıyordum. İşte teknik servis eleman atadı yok işte yedek parça bekleniyor, ondan sonra onarım tamamlandı diye bir baktım 40 50 dk içinde mevzu bitti. Geri gittim böyle böyle tamamlandı diyor falan baktılar test aşamasındaymış bir 20 30 dk bekleyin size tekrar sms gelecek dediler. Abi toplamda 80 dk bile sürmedi işlemler bitti ve cihazı teslim aldım. İkame cihazı geri verdim falan. Pili pil kapağı kamera lensi onun işte o sıvı contası hepsi değişmiş. Zaten bunun yedek parça kodu hepsi form ile birlikte verildi. Telefona format atılmamış zaten bakım modundaydı, ekran koruyucu da çıkmamış nasıl verdiysem öyle aldım. Birde hediye type-c kablosu verdiler işlem bitti eve döndüm. :D

Ben tabi şey bekliyorum işleme alınsın bir 20 iş günü oyalanayım, dedikleri hiçbirşeyi yapmasınlar aleti çizik içinde geri versinler. Yedek parçası eski cihaz diye olmasın teeee koreden gelsin onu bekleyelim 40 50 gün sallanayım vs. vs. vs. geçmişte çünkü abi çok acı acı tecrübe ettik bunları, böyle olunca dayak yemiş gibi oldum. :D Böyle bir şok dalgası vurdu. İşte bu ya dedim medeniyet amerikada avrupadada böyle demek ki medeniyetin tadını abi ucundan aldık. :D
6s’imim 3 kez ekranı değişince değişim talebim sonucunda 7 vermişlerdi bundan 4-5 sene kadar önce. Daha sonra 7’nin rengi iki ayda soldu ve üretim kusuru olduğunu hiçbir şekilde kabul etmediler. Tüketici hakem heyetine verdim tekrar 7 ile değiştirdiler onda da ekran kasa açıklığı vardı, SE 2020 vermişlerdi memnuniyet için. Son 2 iPhone 11’imin sorunlu olduğunu söyleyip kutulu değişim talep ettiğimde (birebir değişim- 12 versinler beklentisi yoktu) maalesef işlem yapamıyoruz diyip geçiştirdiler. Apple’dan talep etmemin nedeni de garantimin yeniden başlamasını istememden kaynaklıydı. 2 yıldır ekranı sorunlu iki telefon kullandım ve garantisi bitecek tekrar bozulsa 6000 tl civarı ekran değişimi fiyatı çekecekler. Apple bitmiş…
 
Abi insanımıza böyle hizmet verdiler de biz mi teşekkür etmedik.

Hatta bana kalsa senin bu süreç bile teşekkür konusu olur.

Bu arada Umut Yazdı dün bana wp den. Şu Microsoft oyun kolu konusu. Mesut video çekmiş ya, ''Abi belki sen de içerik yapmak isterin'' dedi.
''seve seve'' dedim maksat vatandaşın sesi duyulsun.

Bugün akşamüstü bu konuya dair youtube için biraz uzun, insta için yine kısa bir video çekip atayım bakalım :)
Hani dedim bana mı kıyak geçtiler acaba diye yok, google'dan bakıyorum işte forumlarda falan cidden yani baya iyilermiş. Ha arada sorun var işte sallıyorum adam a50'i veriyor kaç yıllık telefon e adamın stoğunda ona yedek parça özellikle şarj soketi olmayınca tabi bekletiyorlarmış. Veya galaxy note 8 kamerası bozuldu parasını verdik getirtemediler 10 günde vs. vs. ama işte biraz güncel ve hala daha satışta olan modelse sorun çok nadir oluyor. Zaten onun şokunu yaşadım salak gibi eve geldim yani dedim nasıl ya falan 10 da evden çıktık 11 de verdik 1 de evdeydim. :D Pil de harbi değişmiş acaba dedim yalan mı yok şimdi 6 7 saat ekran sürem var gene ilk kutudan çıktığı gibi oldu. :D + kapağı değişti nokta nokta lekeliydi birde kamera camında çıkış vardı ama fotoyu etkilemiyordu, e o da değişmiş baktım yapıştırıcı izi falan yok herşey sıfır gibi yapılmış. Kamera camında toz olur diye ip4'ün flaşını açıp baktım yok içerde tozda yok sıfır gibi, e şimdi abi böyle hizmet verirsen insanlara o insanlarda der ki eskiyince yenisini gene samsung alayım. Bende artık samsungtan başka almam android telefon. :D Birde abi bak sitelerinde https://www.samsung.com/tr/support/ekran-degisimi-fiyat-bilgisi/ garanti dışı fiyat listeleri de var. Ekran ve pil değişimi için fiyatlar yazıyor. Keza https://www.samsung.com/tr/support/service-center/ böyle büyük şehirdeyseniz kendisi de oluyor servis olarak onlar tabi diğerlerinden daha iyi. Başarı falan da var izmirde ama samsung varken niye başarıya vereyim ki ? vermem. Hem daha uzaktı hem de sıkıntı olabilirdi. :D
 
6s’imim 3 kez ekranı değişince değişim talebim sonucunda 7 vermişlerdi bundan 4-5 sene kadar önce. Daha sonra 7’nin rengi iki ayda soldu ve üretim kusuru olduğunu hiçbir şekilde kabul etmediler. Tüketici hakem heyetine verdim tekrar 7 ile değiştirdiler onda da ekran kasa açıklığı vardı, SE 2020 vermişlerdi memnuniyet için. Son 2 iPhone 11’imin sorunlu olduğunu söyleyip kutulu değişim talep ettiğimde (birebir değişim- 12 versinler beklentisi yoktu) maalesef işlem yapamıyoruz diyip geçiştirdiler. Apple’dan talep etmemin nedeni de garantimin yeniden başlamasını istememden kaynaklıydı. 2 yıldır ekranı sorunlu iki telefon kullandım ve garantisi bitecek tekrar bozulsa 6000 tl civarı ekran değişimi fiyatı çekecekler. Apple bitmiş…
Öyle apple'ı zamanında çok sömürdüler. Bu 5s 5 zamanı türkiyeye resmi olarak geldi bunlar, dh'den konuları hatırlıyorum. '' İPHONE 5 İMİN ŞARJ KABLOSUNU KESİP 220VOLT VERDİM BOZDUM GİTTİM 10 DK DA SIFIR CİHAZ VERDİLER '' . '' BEYLER TAKTİK VERİN İPHONE 6'I BOZUP NASIL 6S ALIRIM ? GENE 6 VERİYORLAR BEN 6S İSTİYORUM YARDIM '' . BEYLER BEN HANIMA VERDİM 6'I BOZDUK HANIM BİRAZ YALVARMIŞ 6S İLE DEĞİŞTİRDİLER BUNU DENEYİN '' işte böyle yapıla yapıla apple da haliyle bir yere kadar.
 
Onu da düşündüm ancak Apple artık garanti anlamında bana güven vermiyor. Son 3 telefonumda da sorun yaşadım ve hiçbirini çözmek için adım atmadılar… İlk kez bir android telefonu beğendim, bir deneyimlemek istiyorum ?
Apple güven vermiyor da Samsung farklı mı olur sizce? Yağmurdan kaçarken doluya tutulmazsınız umarım.
 
Öyle apple'ı zamanında çok sömürdüler. Bu 5s 5 zamanı türkiyeye resmi olarak geldi bunlar, dh'den konuları hatırlıyorum. '' İPHONE 5 İMİN ŞARJ KABLOSUNU KESİP 220VOLT VERDİM BOZDUM GİTTİM 10 DK DA SIFIR CİHAZ VERDİLER '' . '' BEYLER TAKTİK VERİN İPHONE 6'I BOZUP NASIL 6S ALIRIM ? GENE 6 VERİYORLAR BEN 6S İSTİYORUM YARDIM '' . BEYLER BEN HANIMA VERDİM 6'I BOZDUK HANIM BİRAZ YALVARMIŞ 6S İLE DEĞİŞTİRDİLER BUNU DENEYİN '' işte böyle yapıla yapıla apple da haliyle bir yere kadar.
Geçen bir youtuber gördüm, airpods pro kulaklığı 2. kez bozulmuş. Türkiye apple 30 gün bekleyeceksiniz demiş, o sırada çocuk yanlış hatırlamıyorsam Tayland apple store gidip 7 dakika içinde yenisini alıyordu. Önceki problemlerindede yurtdışında saniyeler içinde değişim aldığını söylüyor. Bunun sebebi Türkiyede aç gözlü sayısı çok yoğun olduğu için Amazon ve Apple bile çıldırtmış durumda. Adamlara hak vermeden edemiyorum. Sonra bizim gibi masum insanlar mağdur ediliyor, buna üzülüyorum!
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri