- Marka Model Bilgisi
- Arçelik Ekolojik 18000
Merhaba,
Arçelik Ekolojik 18.000 BTU klimam var. Klimamı taşınırken Arçelik servisi aracılığı ile 2 yıl önce söktürdüm. 1 ay sonra ürün kurulumu için müşteri hizmetleri çağrı merkezinden randevu oluşturdum. Randevu günü gelen arkadaş taşeron bir firma çalışanıymış, bunu çocukluk arkadaşım olduğu için öğrendim. Kurulum yapıldı ve kullanmaya başladım. 6 ay içinde Isıtma ve soğutma sorunları yaşadım. Yetkili servis gelip gaz basıp gidiyordu. Israrlarım sonucu bakır boru hattını değiştirdiler. (Sanırım plastik ile değiştirdiler.) Daha sonra ısıtma/soğutma problemi yaşamadım ama bu seferde evaporatörden su geldiği için, klima yine yetkili serviste parça değişimi yaptı. Bu süreçten sonra evde çok durmadığım için klimayı kullanmadım. Eve gelip klimayı kullanmaya başladıktan sonra klimanın üst kapağının açıldığını fark ettim. Yetkili servis bu parçayı 3 kere değiştirdi. 4. de tekrar açılma yapınca, ben ürün değişimi talep ettim. Buradan sonra müşteri hizmetleri ile aramda geçen diyaloğu aşağıda belirtiyorum.
3 Şubat 2023
Uzman müşteri temsilcisi Nazire Hanım ile yapılan görüşmede: Nazire hanım, Antalya merkez ofisinin klima değişimini, klimanın farklı bir firma tarafından Demontaj işlemi yapıldığı için reddedildiğini belirttiğini, tarafıma iletti. Fakat görüşmenin devamında benim ısrar ile Arçelik servisi aracılığı ile döküldüğünü belirtmemden sonra, Klima Demontaj hizmetinin Antalya Arçelik nakliye montoj firması tarafından 12.03.2020 tarihinde yapıldığı ve iş numarasının 381 206 904 olduğu tarafıma bildirdi.
Klima montaj işlemi de Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde, 381 403 269 iş numarası ile yapıldığı tarafıma bildirdi.
Antalya merkez hakkında konu ile ilgili tekrar irtibat kuracağını belirtti.
26.02.2023
Nazire Hanım tarafıma, Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde 381 403 269 iş numarası ile yapılan kaydın işlem yapılmadığı için 10.12.2020 tarihinde iptal edildiğini söyledi.
Saray şubede Ahmet Özer ile yaptığımız görüşmede Ahmet Bey evet biz yoğunluk döneminde farklı firmadan destek alıyoruz ama bu insanlar daha önce Arçelik servisinde çalışmış insanlar, o dönem sizin klima takım işlemine de Mesut Yılmaz adlı eski personelimizden destek istedik. Kendisi daha önce bizimle çalışmış bir insan. Daha sonra kendi servisini açtı dedi.
17.03.2023 tarihinde saray şube aradı. Merkez ofis ürünü değişim yapamayacağını, istersem parça değişimi yapabileceklerini söyledi.
Şu an yapabileceğim bir işlem var mı, bilgi verebilir misiniz?
Teşekkür ederim.
Arçelik Ekolojik 18.000 BTU klimam var. Klimamı taşınırken Arçelik servisi aracılığı ile 2 yıl önce söktürdüm. 1 ay sonra ürün kurulumu için müşteri hizmetleri çağrı merkezinden randevu oluşturdum. Randevu günü gelen arkadaş taşeron bir firma çalışanıymış, bunu çocukluk arkadaşım olduğu için öğrendim. Kurulum yapıldı ve kullanmaya başladım. 6 ay içinde Isıtma ve soğutma sorunları yaşadım. Yetkili servis gelip gaz basıp gidiyordu. Israrlarım sonucu bakır boru hattını değiştirdiler. (Sanırım plastik ile değiştirdiler.) Daha sonra ısıtma/soğutma problemi yaşamadım ama bu seferde evaporatörden su geldiği için, klima yine yetkili serviste parça değişimi yaptı. Bu süreçten sonra evde çok durmadığım için klimayı kullanmadım. Eve gelip klimayı kullanmaya başladıktan sonra klimanın üst kapağının açıldığını fark ettim. Yetkili servis bu parçayı 3 kere değiştirdi. 4. de tekrar açılma yapınca, ben ürün değişimi talep ettim. Buradan sonra müşteri hizmetleri ile aramda geçen diyaloğu aşağıda belirtiyorum.
3 Şubat 2023
Uzman müşteri temsilcisi Nazire Hanım ile yapılan görüşmede: Nazire hanım, Antalya merkez ofisinin klima değişimini, klimanın farklı bir firma tarafından Demontaj işlemi yapıldığı için reddedildiğini belirttiğini, tarafıma iletti. Fakat görüşmenin devamında benim ısrar ile Arçelik servisi aracılığı ile döküldüğünü belirtmemden sonra, Klima Demontaj hizmetinin Antalya Arçelik nakliye montoj firması tarafından 12.03.2020 tarihinde yapıldığı ve iş numarasının 381 206 904 olduğu tarafıma bildirdi.
Klima montaj işlemi de Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde, 381 403 269 iş numarası ile yapıldığı tarafıma bildirdi.
Antalya merkez hakkında konu ile ilgili tekrar irtibat kuracağını belirtti.
26.02.2023
Nazire Hanım tarafıma, Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde 381 403 269 iş numarası ile yapılan kaydın işlem yapılmadığı için 10.12.2020 tarihinde iptal edildiğini söyledi.
Saray şubede Ahmet Özer ile yaptığımız görüşmede Ahmet Bey evet biz yoğunluk döneminde farklı firmadan destek alıyoruz ama bu insanlar daha önce Arçelik servisinde çalışmış insanlar, o dönem sizin klima takım işlemine de Mesut Yılmaz adlı eski personelimizden destek istedik. Kendisi daha önce bizimle çalışmış bir insan. Daha sonra kendi servisini açtı dedi.
17.03.2023 tarihinde saray şube aradı. Merkez ofis ürünü değişim yapamayacağını, istersem parça değişimi yapabileceklerini söyledi.
Şu an yapabileceğim bir işlem var mı, bilgi verebilir misiniz?
Teşekkür ederim.