Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Arçelik taşeron teknik servis firma kullanımı ve ürünün garanti kapsamında değişim yapılmaması.

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

DevletMemuru

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
12 Ağu 2023
Mesajlar
2
Marka Model Bilgisi
Arçelik Ekolojik 18000
Merhaba,
Arçelik Ekolojik 18.000 BTU klimam var. Klimamı taşınırken Arçelik servisi aracılığı ile 2 yıl önce söktürdüm. 1 ay sonra ürün kurulumu için müşteri hizmetleri çağrı merkezinden randevu oluşturdum. Randevu günü gelen arkadaş taşeron bir firma çalışanıymış, bunu çocukluk arkadaşım olduğu için öğrendim. Kurulum yapıldı ve kullanmaya başladım. 6 ay içinde Isıtma ve soğutma sorunları yaşadım. Yetkili servis gelip gaz basıp gidiyordu. Israrlarım sonucu bakır boru hattını değiştirdiler. (Sanırım plastik ile değiştirdiler.) Daha sonra ısıtma/soğutma problemi yaşamadım ama bu seferde evaporatörden su geldiği için, klima yine yetkili serviste parça değişimi yaptı. Bu süreçten sonra evde çok durmadığım için klimayı kullanmadım. Eve gelip klimayı kullanmaya başladıktan sonra klimanın üst kapağının açıldığını fark ettim. Yetkili servis bu parçayı 3 kere değiştirdi. 4. de tekrar açılma yapınca, ben ürün değişimi talep ettim. Buradan sonra müşteri hizmetleri ile aramda geçen diyaloğu aşağıda belirtiyorum.
3 Şubat 2023
Uzman müşteri temsilcisi Nazire Hanım ile yapılan görüşmede: Nazire hanım, Antalya merkez ofisinin klima değişimini, klimanın farklı bir firma tarafından Demontaj işlemi yapıldığı için reddedildiğini belirttiğini, tarafıma iletti. Fakat görüşmenin devamında benim ısrar ile Arçelik servisi aracılığı ile döküldüğünü belirtmemden sonra, Klima Demontaj hizmetinin Antalya Arçelik nakliye montoj firması tarafından 12.03.2020 tarihinde yapıldığı ve iş numarasının 381 206 904 olduğu tarafıma bildirdi.
Klima montaj işlemi de Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde, 381 403 269 iş numarası ile yapıldığı tarafıma bildirdi.
Antalya merkez hakkında konu ile ilgili tekrar irtibat kuracağını belirtti.
26.02.2023
Nazire Hanım tarafıma, Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde 381 403 269 iş numarası ile yapılan kaydın işlem yapılmadığı için 10.12.2020 tarihinde iptal edildiğini söyledi.
Saray şubede Ahmet Özer ile yaptığımız görüşmede Ahmet Bey evet biz yoğunluk döneminde farklı firmadan destek alıyoruz ama bu insanlar daha önce Arçelik servisinde çalışmış insanlar, o dönem sizin klima takım işlemine de Mesut Yılmaz adlı eski personelimizden destek istedik. Kendisi daha önce bizimle çalışmış bir insan. Daha sonra kendi servisini açtı dedi.
17.03.2023 tarihinde saray şube aradı. Merkez ofis ürünü değişim yapamayacağını, istersem parça değişimi yapabileceklerini söyledi.

Şu an yapabileceğim bir işlem var mı, bilgi verebilir misiniz?

Teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20230812_225535.jpg
    IMG_20230812_225535.jpg
    22.9 KB · Görüntüleme: 16
Merhaba,
Arçelik Ekolojik 18.000 BTU klimam var. Klimamı taşınırken Arçelik servisi aracılığı ile 2 yıl önce söktürdüm. 1 ay sonra ürün kurulumu için müşteri hizmetleri çağrı merkezinden randevu oluşturdum. Randevu günü gelen arkadaş taşeron bir firma çalışanıymış, bunu çocukluk arkadaşım olduğu için öğrendim. Kurulum yapıldı ve kullanmaya başladım. 6 ay içinde Isıtma ve soğutma sorunları yaşadım. Yetkili servis gelip gaz basıp gidiyordu. Israrlarım sonucu bakır boru hattını değiştirdiler. (Sanırım plastik ile değiştirdiler.) Daha sonra ısıtma/soğutma problemi yaşamadım ama bu seferde evaporatörden su geldiği için, klima yine yetkili serviste parça değişimi yaptı. Bu süreçten sonra evde çok durmadığım için klimayı kullanmadım. Eve gelip klimayı kullanmaya başladıktan sonra klimanın üst kapağının açıldığını fark ettim. Yetkili servis bu parçayı 3 kere değiştirdi. 4. de tekrar açılma yapınca, ben ürün değişimi talep ettim. Buradan sonra müşteri hizmetleri ile aramda geçen diyaloğu aşağıda belirtiyorum.
3 Şubat 2023
Uzman müşteri temsilcisi Nazire Hanım ile yapılan görüşmede: Nazire hanım, Antalya merkez ofisinin klima değişimini, klimanın farklı bir firma tarafından Demontaj işlemi yapıldığı için reddedildiğini belirttiğini, tarafıma iletti. Fakat görüşmenin devamında benim ısrar ile Arçelik servisi aracılığı ile döküldüğünü belirtmemden sonra, Klima Demontaj hizmetinin Antalya Arçelik nakliye montoj firması tarafından 12.03.2020 tarihinde yapıldığı ve iş numarasının 381 206 904 olduğu tarafıma bildirdi.
Klima montaj işlemi de Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde, 381 403 269 iş numarası ile yapıldığı tarafıma bildirdi.
Antalya merkez hakkında konu ile ilgili tekrar irtibat kuracağını belirtti.
26.02.2023
Nazire Hanım tarafıma, Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde 381 403 269 iş numarası ile yapılan kaydın işlem yapılmadığı için 10.12.2020 tarihinde iptal edildiğini söyledi.
Saray şubede Ahmet Özer ile yaptığımız görüşmede Ahmet Bey evet biz yoğunluk döneminde farklı firmadan destek alıyoruz ama bu insanlar daha önce Arçelik servisinde çalışmış insanlar, o dönem sizin klima takım işlemine de Mesut Yılmaz adlı eski personelimizden destek istedik. Kendisi daha önce bizimle çalışmış bir insan. Daha sonra kendi servisini açtı dedi.
17.03.2023 tarihinde saray şube aradı. Merkez ofis ürünü değişim yapamayacağını, istersem parça değişimi yapabileceklerini söyledi.

Şu an yapabileceğim bir işlem var mı, bilgi verebilir misiniz?

Teşekkür ederim.
Hem garanti belgesi yönetmeliği hem tüketici kanununa falso uygulamalar yapmışlar aynı sorundan 4 kez servis görmüş ondan önce de farklı sorunlardan servise gitmiş, tüketici hakem heyetine verin derim, hem arçelikten randevu alıp başkasını gönderdiklerini söyleyin (bilginiz dahilinde olmadığından bahsedip) hem sonradan müşteri hizmetleri ile konuşamalarınızı da ekleyin, varsa teknik servis raporlarını da ekleyin
 
Hem garanti belgesi yönetmeliği hem tüketici kanununa falso uygulamalar yapmışlar aynı sorundan 4 kez servis görmüş ondan önce de farklı sorunlardan servise gitmiş, tüketici hakem heyetine verin derim, hem arçelikten randevu alıp başkasını gönderdiklerini söyleyin (bilginiz dahilinde olmadığından bahsedip) hem sonradan müşteri hizmetleri ile konuşamalarınızı da ekleyin, varsa teknik servis raporlarını da ekleyin
Teşekkür ederim. Acaba kaçak nedeniyle gazda sorun yaşanmış olabilir mi? Bunu da dilekçede belirtmem gerekir mi?
 
Teşekkür ederim. Acaba kaçak nedeniyle gazda sorun yaşanmış olabilir mi? Bunu da dilekçede belirtmem gerekir mi?
Onların aleyhine her şeyi yazın, ürünün değişimini isterseniz daha hayrınıza olur çünkü iade isterseniz aynı klimayı aynı fiyata belki alamazsınız, arçelikle uğraşmam farklı alıcam derseniz iade isteyin, delil içeren ne varsa yükleyin, her şey ortada ama nolur nolmaz.
 
Merhaba,
Arçelik Ekolojik 18.000 BTU klimam var. Klimamı taşınırken Arçelik servisi aracılığı ile 2 yıl önce söktürdüm. 1 ay sonra ürün kurulumu için müşteri hizmetleri çağrı merkezinden randevu oluşturdum. Randevu günü gelen arkadaş taşeron bir firma çalışanıymış, bunu çocukluk arkadaşım olduğu için öğrendim. Kurulum yapıldı ve kullanmaya başladım. 6 ay içinde Isıtma ve soğutma sorunları yaşadım. Yetkili servis gelip gaz basıp gidiyordu. Israrlarım sonucu bakır boru hattını değiştirdiler. (Sanırım plastik ile değiştirdiler.) Daha sonra ısıtma/soğutma problemi yaşamadım ama bu seferde evaporatörden su geldiği için, klima yine yetkili serviste parça değişimi yaptı. Bu süreçten sonra evde çok durmadığım için klimayı kullanmadım. Eve gelip klimayı kullanmaya başladıktan sonra klimanın üst kapağının açıldığını fark ettim. Yetkili servis bu parçayı 3 kere değiştirdi. 4. de tekrar açılma yapınca, ben ürün değişimi talep ettim. Buradan sonra müşteri hizmetleri ile aramda geçen diyaloğu aşağıda belirtiyorum.
3 Şubat 2023
Uzman müşteri temsilcisi Nazire Hanım ile yapılan görüşmede: Nazire hanım, Antalya merkez ofisinin klima değişimini, klimanın farklı bir firma tarafından Demontaj işlemi yapıldığı için reddedildiğini belirttiğini, tarafıma iletti. Fakat görüşmenin devamında benim ısrar ile Arçelik servisi aracılığı ile döküldüğünü belirtmemden sonra, Klima Demontaj hizmetinin Antalya Arçelik nakliye montoj firması tarafından 12.03.2020 tarihinde yapıldığı ve iş numarasının 381 206 904 olduğu tarafıma bildirdi.
Klima montaj işlemi de Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde, 381 403 269 iş numarası ile yapıldığı tarafıma bildirdi.
Antalya merkez hakkında konu ile ilgili tekrar irtibat kuracağını belirtti.
26.02.2023
Nazire Hanım tarafıma, Alanya saray şubesi tarafından 16.03.2020 tarihinde 381 403 269 iş numarası ile yapılan kaydın işlem yapılmadığı için 10.12.2020 tarihinde iptal edildiğini söyledi.
Saray şubede Ahmet Özer ile yaptığımız görüşmede Ahmet Bey evet biz yoğunluk döneminde farklı firmadan destek alıyoruz ama bu insanlar daha önce Arçelik servisinde çalışmış insanlar, o dönem sizin klima takım işlemine de Mesut Yılmaz adlı eski personelimizden destek istedik. Kendisi daha önce bizimle çalışmış bir insan. Daha sonra kendi servisini açtı dedi.
17.03.2023 tarihinde saray şube aradı. Merkez ofis ürünü değişim yapamayacağını, istersem parça değişimi yapabileceklerini söyledi.

Şu an yapabileceğim bir işlem var mı, bilgi verebilir misiniz?

Teşekkür ederim.
bende alanayadayım sorununuz çözüldü mü
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri