Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Arızalı ürün. Muadili yok. THH başvurusu için tavsiye lazım.

thusen

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
13 Mar 2023
Mesajlar
55
Herkese merhaba.
Kısaca "hyperx cloud core dts wireless" kulaklığım bozuldu ki neredeyse hiç kullanmıyordum belki de ondan bozuldu :) neyse index bilgisayara gönderdim. Tamir edemiyoruz, muadili yok. Aldığınız yer ile iletişime geçin diye not koyup göndermişler. Amazonla görüştüğümde stok yok talep açtım 7-14 gün bekleyin dediler. Muhtemelen stoğa da gelmeyecek. 2022 Kasım ayında 1200tl gibi bir fiyata almıştım. Bugün o paraya benzer ürün tabi ki de yok.
Şimdi sormak istediğim muhtemeldir ki THH başvurucam. Başvuruda eksiklik yapmak istemiyorum. Bir dönem Adem abinin bir videosunda THH'ye başvurusunda ürün bedelinin veya muadilinin belirlenmesi için THH'den bilirkişi talep edin. Para iadesi çıkarsa eski ücretten ödeme almayın gibi bir açıklama yapmıştı. Biraz da bu nedenden fikir almak istiyorum.
Başvuru yaparken tam olarak ne demek gerekiyor ki THH karar verirken ürünün bugün ki ücretini belirlesin ve ben de o ücret üzerinden paramı ya da maudil ürünü alayım?
Ayrıca başka dikkat etmem gereken bir husus var mı?
Herkese iyi forumlar.
@Adem Helvacı abiyi de etiketliyeyim fırsat bulur da yazarsa diye :)
 
Bu tarz durumlarda 2 yolunuz var

1- Eşdeğer ürün tespiti.
2- Kıymet Takdiri.

Eğer ürün istiyorsanız dilekçenizde detayları belirtip, bilirkişi ataması ile eşdeğer ürün tespiti yapılmasını talep etmelisiniz ancak muhatap firmanın elinde bulunan ürün olmalı o nedenle stok kontrolü önemli.
Eğer ücret iadesi talebiniz varsa bu durumda iki aşamalı yol yürümeniz gerekir. Önce ücret iade talepli THH yolu, THH lehinize karar verdiğinde bu kararı alıp mahkemeye gidip dilekçe vermeli ve Ticaret Odasından görüş istemelerini veya bilirkişi marifeti ile o özelliklerde bir ürünün güncel fiyatının belirlenmesi ve ücret iadesinin bu yol ile yapılmasını talep etmelisiniz.
 
Bu tarz durumlarda 2 yolunuz var

1- Eşdeğer ürün tespiti.
2- Kıymet Takdiri.

Eğer ürün istiyorsanız dilekçenizde detayları belirtip, bilirkişi ataması ile eşdeğer ürün tespiti yapılmasını talep etmelisiniz ancak muhatap firmanın elinde bulunan ürün olmalı o nedenle stok kontrolü önemli.
Eğer ücret iadesi talebiniz varsa bu durumda iki aşamalı yol yürümeniz gerekir. Önce ücret iade talepli THH yolu, THH lehinize karar verdiğinde bu kararı alıp mahkemeye gidip dilekçe vermeli ve Ticaret Odasından görüş istemelerini veya bilirkişi marifeti ile o özelliklerde bir ürünün güncel fiyatının belirlenmesi ve ücret iadesinin bu yol ile yapılmasını talep etmelisiniz.
Anladım abi, her iki yol da sıkıntılı gibi. Stok kontrolü nasıl olacak amazon stoğu mu yoksa index bilgisayar stoğumu?
Mahkeme olayı olmasaydı güncel fiyat isterdim. Ben fiyat belirleme aşamasını THH'deyken yapıyoruz diye hatırlamıştım ama iş mahkemeye gidince çok uzayacak. Eski bir zabıt katibi olarak ben bile uğraşmak istemiyorum açıkçası ama amazon dönüş yapsın mümkün oldukça kolay yoldan çözmeye çalışıcam. Teşekkür ederim abi.
 
Selamlar, Buna benzer bazı şeyleri kulaklığımda yedek parça temini için yaşamıştım. Umarım yazacaklarım sizin sorununuzu çözer.
HyperX'e global kanallardan ulaştım ve 4 kez garantimin bitmiş olmasına rağmen bana yardımcı oldular.
Öncelikle ingilizce bir form doldurman lazım.
Yazınızı hazırlayıp chatgpt ile güzelce ingilizceye çevirin.
Gerekenler;
1) Ürünün faturası. (Efatura görseli)
2) Ürünün seri numarası (Kulaklığın kulak bölümünün içinde küçük bir fontta yazar, silinmiş olabilir. Kutusu duruyorsa kutunun üzerinde aynı/benzer şekilde yazar)
3) ingilizce metini hazırlayın özellikle şu bilgileri yazın, Kendinizce metini değiştirin. "Merhaba HyperX Ekibi! Öncelikle size Türkiye'den Ulaşıyorum.Kulaklığımdan memnundum, Ancak kulaklığım kendiliğinden bozuldu. Ülkemdeki yetkili garanti servisine kulaklığımı "X" tarihinde gönderdiğimde ne yazık ki kulaklıktaki problemimi çözmediler. Ve kulaklığı aslında değiştirebileceklerini, Ancak kulaklığın stoğu olmadığı için değişimini yapamayacaklarını söylediler. Lütfen sorunumu çözün, Bu gibi durumlarda mağduriyet oluşmaması için kulaklığın bir üst versiyonu olan "X" kulaklığı ile bozulan kulaklığımın değiştirilmesini rica ediyorum saygılarımla"
 
Bu tarz durumlarda 2 yolunuz var

1- Eşdeğer ürün tespiti.
2- Kıymet Takdiri.

Eğer ürün istiyorsanız dilekçenizde detayları belirtip, bilirkişi ataması ile eşdeğer ürün tespiti yapılmasını talep etmelisiniz ancak muhatap firmanın elinde bulunan ürün olmalı o nedenle stok kontrolü önemli.
Eğer ücret iadesi talebiniz varsa bu durumda iki aşamalı yol yürümeniz gerekir. Önce ücret iade talepli THH yolu, THH lehinize karar verdiğinde bu kararı alıp mahkemeye gidip dilekçe vermeli ve Ticaret Odasından görüş istemelerini veya bilirkişi marifeti ile o özelliklerde bir ürünün güncel fiyatının belirlenmesi ve ücret iadesinin bu yol ile yapılmasını talep etmelisiniz.
Anladım abi, her iki yol da sıkıntılı gibi. Stok kontrolü nasıl olacak amazon stoğu mu yoksa index bilgisayar stoğumu?
Mahkeme olayı olmasaydı güncel fiyat isterdim. Ben fiyat belirleme aşamasını THH'deyken yapıyoruz diye hatırlamıştım ama iş mahkemeye gidince çok uzayacak iş. Eski bir zabıt katibi olarak ben bile uğraşmak istemiyorum açıkçası ama amazon dönüş yapsın mümkün oldukça kolay yoldan çözmeye çalışıcam. Teşekkür ederim abi.
Yazı düzenleyemediğim için,
Form göndereceğiniz HyperX global destek bölümü şurasıdır;
(Link açılmıyorsa; https://hyperx.jotform.com/240076781027960?linkId=542556441 )
Hocam çok teşekkür ederim. Bir şansımı denicem bakalım. Buradan yazarım.
 
@arifv216 hocam bir suredir mail ile yazisiyorum. Fatura, urun resmi, adim yazili kagit falan emin olmak icin birkac sey istediler. Gonderdim son olarak adres tc telefon istediler. Yenisini gonderecekler. Yalniz 30 euro ustu diye gumrukten gecmezse ne yapicam onu bilmiyorum. Durumu anlattim az yazin dedim ama ise yarar mi bilmem. Tavsiyen icin tsk ederim. Gumruk sikinti cikartirsa THH ile ugrasicam gibi.
 
@arifv216 hocam bir suredir mail ile yazisiyorum. Fatura, urun resmi, adim yazili kagit falan emin olmak icin birkac sey istediler. Gonderdim son olarak adres tc telefon istediler. Yenisini gonderecekler. Yalniz 30 euro ustu diye gumrukten gecmezse ne yapicam onu bilmiyorum. Durumu anlattim az yazin dedim ama ise yarar mi bilmem. Tavsiyen icin tsk ederim. Gumruk sikinti cikartirsa THH ile ugrasicam gibi.
Hocam size kesilen faturada "0 birim" fiyatı yazacak muhtemelen. Bana kesilmiş faturalarda taşıma irsaliyelerinde 0 tl yazıyordu. Gönderim masraflarını da onlar karşılıyor. Size muhtemelen ups kargo (express teslimat ile) gönderim sağlanacaktır. Gelişme olursa konuyu güncellerseniz mutlu olurum. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)
 
Bu arada ek bilgi;
Benim yedek parçalarım yetkili servise gönderildi. Orası o ürünleri bana gönderdi.
Gönderen bölümünde "HP" türkiye ile alakalı bilgiler vardı diye hatırlıyorum.
Tabi net konuşmam yanlış olur.
Yani size gelecek kargo aynı şekilde yurtiçindeki servise gönderilip, oradan size gönderilecek diye düşünüyorum.
 
Bu arada ek bilgi;
Benim yedek parçalarım yetkili servise gönderildi. Orası o ürünleri bana gönderdi.
Gönderen bölümünde "HP" türkiye ile alakalı bilgiler vardı diye hatırlıyorum.
Tabi net konuşmam yanlış olur.
Yani size gelecek kargo aynı şekilde yurtiçindeki servise gönderilip, oradan size gönderilecek diye düşünüyorum.
Benim adres telefon ve tc kimlik no bilgilerimi istedi. Özellikle bilgilerin doğru olmasına dikkat et yoksa ulaşmaz vs. dedi. Bana göndereceğini düşünüyorum. Gelişmeleri yazarım hocam.
 
@arifv216 hocam merhaba tekrardan, görüşmeler sonucunda bana yeni kulaklık kargoladılar. Türkiye'de depoları varmış. UPS ile gönderiyorlar. Tabi aynısından yok diye cloud core 2 göndereceklermiş. Eve teslim gönderiyorlar.
Sayende uzun süreli bir maceraya atılmaktan kurtuldum. Çok teşekkür ederim.
Bu arada adamlara gavur diyoruz ama bizim müslümanlardan daha çok müşterisine değer veriyor. Tamam kazanıyor, pahalı vs ama yeri gelince de mağdur etmiyorlar.
 
@arifv216 hocam merhaba tekrardan, görüşmeler sonucunda bana yeni kulaklık kargoladılar. Türkiye'de depoları varmış. UPS ile gönderiyorlar. Tabi aynısından yok diye cloud core 2 göndereceklermiş. Eve teslim gönderiyorlar.
Sayende uzun süreli bir maceraya atılmaktan kurtuldum. Çok teşekkür ederim.
Bu arada adamlara gavur diyoruz ama bizim müslümanlardan daha çok müşterisine değer veriyor. Tamam kazanıyor, pahalı vs ama yeri gelince de mağdur etmiyorlar.
Sıorf logitechten belki 20 e yakın cihaz değiştirttim bende. Klavye mouse vs. çünkü bozuluyor, klavyede tuş basmıyor mouse çift tıklıyor yada tıklamıyor scroll tekeri çekiyorsun o yukarı kayıyor sapıtıyor derken burada garantiye vermek ölümdü. Yazıyorsun logitech'e böyle böyle oldu tamam diyorlar mouse'u yada aygıt neyse kırın imha edin fotoğrafını çekin bize iletin yenisini gönderelim diyor yolluyorlar. Taaa polonyadan bilmemnereden kargo bedavaya geliyor. Adamlar belki bunu planlı yapıyor bozuk ürün üretiyorlar ama bir şekilde sorunu çözüyorlar. Türkiyede böyle birşey yok.
 
Sıorf logitechten belki 20 e yakın cihaz değiştirttim bende. Klavye mouse vs. çünkü bozuluyor, klavyede tuş basmıyor mouse çift tıklıyor yada tıklamıyor scroll tekeri çekiyorsun o yukarı kayıyor sapıtıyor derken burada garantiye vermek ölümdü. Yazıyorsun logitech'e böyle böyle oldu tamam diyorlar mouse'u yada aygıt neyse kırın imha edin fotoğrafını çekin bize iletin yenisini gönderelim diyor yolluyorlar. Taaa polonyadan bilmemnereden kargo bedavaya geliyor. Adamlar belki bunu planlı yapıyor bozuk ürün üretiyorlar ama bir şekilde sorunu çözüyorlar. Türkiyede böyle birşey yok.
Valla bana kır bile demediler. 2 kere F710 değiştirdim. Biri kendimin diğeri arkadaşımın. Bir kere de mouse değiştirdim 2 etmedi adamlar. Kolun birini de emmioğluna verdim :D
 
Valla bana kır bile demediler. 2 kere F710 değiştirdim. Biri kendimin diğeri arkadaşımın. Bir kere de mouse değiştirdim 2 etmedi adamlar. Kolun birini de emmioğluna verdim :D
Bende çok fazlaydı ya ondandır her halde. :D Birtane g930 kulaklık vardı onda öyle olmuştu imha edin resim çekin yollayın dediler. :D
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri