Herkese merhaba.
Kısaca "hyperx cloud core dts wireless" kulaklığım bozuldu ki neredeyse hiç kullanmıyordum belki de ondan bozuldu
neyse index bilgisayara gönderdim. Tamir edemiyoruz, muadili yok. Aldığınız yer ile iletişime geçin diye not koyup göndermişler. Amazonla görüştüğümde stok yok talep açtım 7-14 gün bekleyin dediler. Muhtemelen stoğa da gelmeyecek. 2022 Kasım ayında 1200tl gibi bir fiyata almıştım. Bugün o paraya benzer ürün tabi ki de yok.
Şimdi sormak istediğim muhtemeldir ki THH başvurucam. Başvuruda eksiklik yapmak istemiyorum. Bir dönem Adem abinin bir videosunda THH'ye başvurusunda ürün bedelinin veya muadilinin belirlenmesi için THH'den bilirkişi talep edin. Para iadesi çıkarsa eski ücretten ödeme almayın gibi bir açıklama yapmıştı. Biraz da bu nedenden fikir almak istiyorum.
Başvuru yaparken tam olarak ne demek gerekiyor ki THH karar verirken ürünün bugün ki ücretini belirlesin ve ben de o ücret üzerinden paramı ya da maudil ürünü alayım?
Ayrıca başka dikkat etmem gereken bir husus var mı?
Herkese iyi forumlar.
@Adem Helvacı abiyi de etiketliyeyim fırsat bulur da yazarsa diye
Kısaca "hyperx cloud core dts wireless" kulaklığım bozuldu ki neredeyse hiç kullanmıyordum belki de ondan bozuldu

Şimdi sormak istediğim muhtemeldir ki THH başvurucam. Başvuruda eksiklik yapmak istemiyorum. Bir dönem Adem abinin bir videosunda THH'ye başvurusunda ürün bedelinin veya muadilinin belirlenmesi için THH'den bilirkişi talep edin. Para iadesi çıkarsa eski ücretten ödeme almayın gibi bir açıklama yapmıştı. Biraz da bu nedenden fikir almak istiyorum.
Başvuru yaparken tam olarak ne demek gerekiyor ki THH karar verirken ürünün bugün ki ücretini belirlesin ve ben de o ücret üzerinden paramı ya da maudil ürünü alayım?
Ayrıca başka dikkat etmem gereken bir husus var mı?
Herkese iyi forumlar.
@Adem Helvacı abiyi de etiketliyeyim fırsat bulur da yazarsa diye
