Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ayıplı ürün iadesi ve icra süreci

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

EmreErkek

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
3 Haz 2023
Mesajlar
5
9 Aralık 2022 tarihinde Trendyol üzerinden Bosch marka Sms4ıkı51t model numaralı Serie 4 bulaşık makinesi siparişi verdim . 3 Ocak 2023 tarihinde yetkili servise kurulumu yaptırmak üzere kutu açılımı yapıldıktan sonra makinenin ön sacında bir ezik olduğunu gördük. Servise gerekli tutanağı tutturmamın ardından kurulumu yaptırmadan gönderdim . Trendyol üzerinden satıcıya durumu anlatarak değişim talep ettim . Satıcı değişim değil para iadesi yapabileceklerini iletti. Tabi ürün fiyatının artışından ötürü beni madur edecek bu durum nedeniyle THH başvurumu yaptım . 17 Nisan 2023 tarihli heyet kararınca ürünün ayıpsız misliyle değişimi kararı çıktı . 21 Nisan 2023 tarihinde karar karşı tarafa tebliğ edildi ve yaklaşık 20 günlük sürenin ardından firma beni aradı ürünü kendilerine " kargo ücretini benim ödeyerek " iletmemin ardından " para iadesi " yapacaklarını söylediler . Kendilerine karanın bu yönde olmadığını , zaten dava konusunun da para iadesi olduğunu ilettim . Ürünün ellerinde bulunmadığını , bu durumda satın alınan tutar üzerinden para iadesiyle yükümlü olduklarını söylediler. Kabul etmemem üzerine avukatımızla görüşün demelerinin üzerine ben de benim avukatımla görüşmelerini söyledim. Avukat hanımla yaptığımız ilk görüşmede firmanın iyi niyet gösterdiğini , para iadesi yapmayı kabul ettiğini , ürün ellerinde bulunmadığı için değişim yapma zorunluluklarının bulunmadığını iletti. Ben de kendilerine bunun iyi niyetlik bir durum olmadığını , zaten ortada uygulamak zorunda oldukları hukuki bir karar olduğunu söyledim . Aynı tarihte satıcının yine Trendyol mağazasında kendi satışında olan Bosch marka Sms4ıkı61t model numaralı bulaşık makinesini göndererek ürünün muadilin ellerinde bulunduğunu söyledim . Ardından karşı taraf ürünün muadili olmadığını 750 lira farkla bu ürünü verebileceklerini söylediler ve ayıplı ürünü " kargo ücretini benim ödeyerek " göndermemi yenilediler. Durum üzerine THH' ye tekrar danıştım . Kararı uygulamakla yükümlü olduklarını , gerekirse farklı bir mağazadan temin edip ürünü değiştirme mecburiyetinde olduğunu söylediler . Bu durumda icra takibi başlatmak istiyorum. Sorum şu ;



1- İzlenecek yol belli olduğuna göre ayıplı ürünü ne zaman geri iade etmem gerekiyor ve kargo parasını cebimden mi karşılayacağım?

2- Ellerinde ürün bulunmuyorsa icra yöntemi nedir?

3- İcra memuru ürünü icra ettiğinde yeni ürünün tarafıma ulaşımı benim cebimden mi karşılanacak? ( Firma İstanbul'da , teslimat adresi Aydın'da )

4- Aylardır ofisimin orta yerinde kutulu halde duran ürünün yarattığı mağduriyet için sembolik bir manevi tazminat alabilir miyim? ( Tazminat isteğim aslında yok , sadece firmanın gösterdiği tutum için )



Teşekkürler , saygılarımla.
 

Ayıplı ürün iadesi ve icra süreci

1- İzlenecek yol belli olduğuna göre ayıplı ürünü ne zaman geri iade etmem gerekiyor ve kargo parasını cebimden mi karşılayacağım?
Hiçbir şekilde cebinizden lojistik için bedel ödemeyeceksiniz. Ürün paketli olduğuna göre nasıl yolladılar ise geri alınması konusunu da organize etmekle mükellefler.

2- Ellerinde ürün bulunmuyorsa icra yöntemi nedir?
Elinizdeki karar tutanağı ile cebri icra işlemi başlatmanız durumunda sonuç itibari ile ayıpsız MİSLİ kararı çıktığından dolayı o mal yok ise aynı özelliklere haiz alternatif bir mal icra edilebilir ancak bunun için öncelikle eşdeğer ürün bilirkişi raporu gereklidir. Yani sizdeki X model ürünün yerine en yakın ve adilk ürünün Y olduğunu bir bilirkişinin rapor etmesi gerekir...
1- İzlenecek yol belli olduğuna göre ayıplı ürünü ne zaman geri iade etmem gerekiyor ve kargo parasını cebimden mi karşılayacağım?
Hiçbir şekilde cebinizden lojistik için bedel ödemeyeceksiniz. Ürün paketli olduğuna göre nasıl yolladılar ise geri alınması konusunu da organize etmekle mükellefler.

2- Ellerinde ürün bulunmuyorsa icra yöntemi nedir?
Elinizdeki karar tutanağı ile cebri icra işlemi başlatmanız durumunda sonuç itibari ile ayıpsız MİSLİ kararı çıktığından dolayı o mal yok ise aynı özelliklere haiz alternatif bir mal icra edilebilir ancak bunun için öncelikle eşdeğer ürün bilirkişi raporu gereklidir. Yani sizdeki X model ürünün yerine en yakın ve adilk ürünün Y olduğunu bir bilirkişinin rapor etmesi gerekir. Normalde İcra memurlarının takdir yetkisi var ancak kendisi takdir yoluna gitmek istemezse bilirkişi talep edebilir. Her şekilde siz AYIPSIZ MİSLİ İLE kararını yerine getirtebilirsiniz. (Avukat ile hareket etmeniz tavsiyemdir, Daha sonra dosya ve avukat masraflarını da karşı taraftan tahsil edebilirsiniz, gerekirse o da ayrı bir icra davası dahi olabilir, eğer ödemezlerse)

3- İcra memuru ürünü icra ettiğinde yeni ürünün tarafıma ulaşımı benim cebimden mi karşılanacak? ( Firma İstanbul'da , teslimat adresi Aydın'da )
Olur da icra memuru bu işi mal olarak oradan haczetti diyelim, Memur o ürünün size ulaşması için uğraşmaz onu baştan belirteyim. Zaten o nedenle bir vekil (Avukat) tayin etmeniz gerekiyor ki bu işleri de organize etsin.

4- Aylardır ofisimin orta yerinde kutulu halde duran ürünün yarattığı mağduriyet için sembolik bir manevi tazminat alabilir miyim? ( Tazminat isteğim aslında yok , sadece firmanın gösterdiği tutum için )
Size maddi veya manevi zarar oluşturan her türlü konuda ispatlamak ve belgelendirmek kaydı ile tazmin talep edebilirsiniz fakat bu da yine bir ayrı dava konusudur bilginiz olsun.

Yazdıklarımın tamamı kişisel görüştür. Ben bir Avukat veya Hukuk görevlisi/uzmanı vs değilim. Hakem Heyetlerinde komisyon üyesi olmam nedeniyle baktığım dosylaradan edindiğim tecrübelerden hareketle sadece bilgi aktarıyorum.

Bu konuları Avukat dostlar ile çözmeniz en doğru yoldur. :ok

Bütün bunların haricinde şu a yapılabilir.

Kıymet takdiri yaptırtın, size satılan makinenin güncel fiyatını yine mahkeme kanalıyla atanan bilirkişi aracılığı ile tespit ettirin, Hukuki yükümlülüklerinin KASITLI şekilde yerine getirilmemesi kaynaklı oluşan zararınızın hem yasal faiz hem de güncel bedel üzerinden tespitini yaptırtıp mal olarak değil para olarak hesaplarına haciz işletimi başlatın bu çok daha kolay olur ve ellerini kollarını bağlar.

Sonra o model makine bir bakmışsınız ki bulunuvermiş :)

Elinizdeki makineyi göndermeniz için sonra onlar sizin peşinizde koşsun.

Tekrar ediyorum ki bu işi bir avukat dostumuz tereyağından kıl çeker gibi halleder, siz oturduğunuz yerden göbeğinizi kaşıyarak dosya sonuçlansın diye beklerken onlar sizin hakkınız olan makineyi yollamamanın ceremesini dosya ve avukat masrafları dahil ödeyerek çekiyor olurlar :)
 
Çözüm
1- İzlenecek yol belli olduğuna göre ayıplı ürünü ne zaman geri iade etmem gerekiyor ve kargo parasını cebimden mi karşılayacağım?
Hiçbir şekilde cebinizden lojistik için bedel ödemeyeceksiniz. Ürün paketli olduğuna göre nasıl yolladılar ise geri alınması konusunu da organize etmekle mükellefler.

2- Ellerinde ürün bulunmuyorsa icra yöntemi nedir?
Elinizdeki karar tutanağı ile cebri icra işlemi başlatmanız durumunda sonuç itibari ile ayıpsız MİSLİ kararı çıktığından dolayı o mal yok ise aynı özelliklere haiz alternatif bir mal icra edilebilir ancak bunun için öncelikle eşdeğer ürün bilirkişi raporu gereklidir. Yani sizdeki X model ürünün yerine en yakın ve adilk ürünün Y olduğunu bir bilirkişinin rapor etmesi gerekir. Normalde İcra memurlarının takdir yetkisi var ancak kendisi takdir yoluna gitmek istemezse bilirkişi talep edebilir. Her şekilde siz AYIPSIZ MİSLİ İLE kararını yerine getirtebilirsiniz. (Avukat ile hareket etmeniz tavsiyemdir, Daha sonra dosya ve avukat masraflarını da karşı taraftan tahsil edebilirsiniz, gerekirse o da ayrı bir icra davası dahi olabilir, eğer ödemezlerse)

3- İcra memuru ürünü icra ettiğinde yeni ürünün tarafıma ulaşımı benim cebimden mi karşılanacak? ( Firma İstanbul'da , teslimat adresi Aydın'da )
Olur da icra memuru bu işi mal olarak oradan haczetti diyelim, Memur o ürünün size ulaşması için uğraşmaz onu baştan belirteyim. Zaten o nedenle bir vekil (Avukat) tayin etmeniz gerekiyor ki bu işleri de organize etsin.

4- Aylardır ofisimin orta yerinde kutulu halde duran ürünün yarattığı mağduriyet için sembolik bir manevi tazminat alabilir miyim? ( Tazminat isteğim aslında yok , sadece firmanın gösterdiği tutum için )
Size maddi veya manevi zarar oluşturan her türlü konuda ispatlamak ve belgelendirmek kaydı ile tazmin talep edebilirsiniz fakat bu da yine bir ayrı dava konusudur bilginiz olsun.

Yazdıklarımın tamamı kişisel görüştür. Ben bir Avukat veya Hukuk görevlisi/uzmanı vs değilim. Hakem Heyetlerinde komisyon üyesi olmam nedeniyle baktığım dosylaradan edindiğim tecrübelerden hareketle sadece bilgi aktarıyorum.

Bu konuları Avukat dostlar ile çözmeniz en doğru yoldur. :ok

Bütün bunların haricinde şu a yapılabilir.

Kıymet takdiri yaptırtın, size satılan makinenin güncel fiyatını yine mahkeme kanalıyla atanan bilirkişi aracılığı ile tespit ettirin, Hukuki yükümlülüklerinin KASITLI şekilde yerine getirilmemesi kaynaklı oluşan zararınızın hem yasal faiz hem de güncel bedel üzerinden tespitini yaptırtıp mal olarak değil para olarak hesaplarına haciz işletimi başlatın bu çok daha kolay olur ve ellerini kollarını bağlar.

Sonra o model makine bir bakmışsınız ki bulunuvermiş :)

Elinizdeki makineyi göndermeniz için sonra onlar sizin peşinizde koşsun.

Tekrar ediyorum ki bu işi bir avukat dostumuz tereyağından kıl çeker gibi halleder, siz oturduğunuz yerden göbeğinizi kaşıyarak dosya sonuçlansın diye beklerken onlar sizin hakkınız olan makineyi yollamamanın ceremesini dosya ve avukat masrafları dahil ödeyerek çekiyor olurlar :)
Sayın Adem Helvacı,

Sizleri televizyon alma sürecimde takip etmeye başladım . O dönemde de konuyla ilgili verdiğiniz detaylı teknik bilgilerle kendim için doğru ürünü seçmemde çok yardımcı oldunuz . Bu sorum için de verdiğiniz kapsamlı bilgiler , ayırdığınız zaman ve emeğiniz için çok teşekkür ederim. Herkesin işini sizin gibi layıkıyla yapması dileğiyle.

Saygılarımla.
 
Sayın Adem Helvacı,

Sizleri televizyon alma sürecimde takip etmeye başladım . O dönemde de konuyla ilgili verdiğiniz detaylı teknik bilgilerle kendim için doğru ürünü seçmemde çok yardımcı oldunuz . Bu sorum için de verdiğiniz kapsamlı bilgiler , ayırdığınız zaman ve emeğiniz için çok teşekkür ederim. Herkesin işini sizin gibi layıkıyla yapması dileğiyle.

Saygılarımla.
Bir nebze faydam dokundu ise ne mutlu bana :ok

Gelişmeleri paylaşmanızı rica ediyorum zira çok önemli bir husus bu.

Hatta gerekirse sizin sürecin finalini hikayeleştirip halka da aktarırım ki örnek teşkil edebilsin.

Başarılar diliyorum ?
 
Bir nebze faydam dokundu ise ne mutlu bana :ok

Gelişmeleri paylaşmanızı rica ediyorum zira çok önemli bir husus bu.

Hatta gerekirse sizin sürecin finalini hikayeleştirip halka da aktarırım ki örnek teşkil edebilsin.

Başarılar diliyorum ?
Merhaba,

Avukatla durumu görüştüm .

Avukat Hanım ayrı ayrı 3 icra müdürlüğüyle durumu görüştü. Müdürlüklerden biri ürünün icraya gidildiğinde bulunamaması halinde güncel tutar üzerinden süreci devam ettireceklerini söylerken , diğer ikisi fatura bedeli üzerinden iade alınacağını dile getirmiş.
THH ' ye yapılan başvurunun konusu ürünün fiyatının değişmesi kaynaklı tüketicinin maddi kaybıyken ve THH tüketici lehine karar vermişken icra müdürlüğü neye göre böyle bir işlem uygulanabiliyor anlamıyorum . Bu durumda benim 4000 TL gibi bir kaybım olacak.
Bu arada icra dosyaları için avukat ücreti de karşı taraftan talep edilmiyormuş.
Servise ön sacın değişimi için ücret sorduğumda da bana 2000 lira dediler. Yani hiçbir suçumun olmadığı bir durum için , üstelik de durumun her aşamasını tespit ettirip davasını açmama rağmen ülkedeki adalet sistemi benden her koşulda 2000 TL çalacak . Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

İcra aşamasının tamamlanması ardından dediğiniz gibi ikinci bir dosya açılarak bilir kişi ile tespit yapılıp güncel tutar için ayrı bir işlem yürütülebilirmiş. Tabi bu süreçte yine para benim cebimden çıkacak .

Hayret ettim doğrusu . Hırsızı koruyan , ona yandaş olan , mağdur tüketiciyi de tamamen " aman lanet olsun verir parasını değiştiririm" dedirten bir sistem.

@Adem Helvacı
 
Merhaba,

Avukatla durumu görüştüm .

Avukat Hanım ayrı ayrı 3 icra müdürlüğüyle durumu görüştü. Müdürlüklerden biri ürünün icraya gidildiğinde bulunamaması halinde güncel tutar üzerinden süreci devam ettireceklerini söylerken , diğer ikisi fatura bedeli üzerinden iade alınacağını dile getirmiş.
THH ' ye yapılan başvurunun konusu ürünün fiyatının değişmesi kaynaklı tüketicinin maddi kaybıyken ve THH tüketici lehine karar vermişken icra müdürlüğü neye göre böyle bir işlem uygulanabiliyor anlamıyorum . Bu durumda benim 4000 TL gibi bir kaybım olacak.
Bu arada icra dosyaları için avukat ücreti de karşı taraftan talep edilmiyormuş.
Servise ön sacın değişimi için ücret sorduğumda da bana 2000 lira dediler. Yani hiçbir suçumun olmadığı bir durum için , üstelik de durumun her aşamasını tespit ettirip davasını açmama rağmen ülkedeki adalet sistemi benden her koşulda 2000 TL çalacak . Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

İcra aşamasının tamamlanması ardından dediğiniz gibi ikinci bir dosya açılarak bilir kişi ile tespit yapılıp güncel tutar için ayrı bir işlem yürütülebilirmiş. Tabi bu süreçte yine para benim cebimden çıkacak .

Hayret ettim doğrusu . Hırsızı koruyan , ona yandaş olan , mağdur tüketiciyi de tamamen " aman lanet olsun verir parasını değiştiririm" dedirten bir sistem.

@Adem Helvacı
Alakasız gibi görünen ancak direkt alakalı bir bilgi vereyim o zaman size.

90 larda yeni evliyken Pamukbank diye bir banka vardı o zamanlar, yaklaşık asgari ücret dolayında limitli bir kredi kartı almıştım zira zaten küçük esnaftım yani vergi lehvası gösteriyorsunuız ona göre limit belirliyorlardı düşünün. Ben bu kartı ödeyemedim, onlar da icraya verdi, haciz geldi ve yatak odası hariç Buzdolabı Çamaşır Bulaşık Televizyon Salon takımı Oturma odası ne varsa haczettiler ve hacizde bu mallar satıldı vs.

Komik olan şu. Aradan 20 seneden fazla zaman geçmiş bir baktım Edevlette bana bir icra dosyası, bu ne? TMSF bla bla. bugünün bedeli ile 6500tl para istiyor. Neden? O zaman satılan ürünlerin satışından borç tamamen kapanmamış, Sallıyorum bugünün parası ile 1.000tl eksik kalmış, yeniden dava açılmış ve para 6500tl olmuş falan filan.

Şimdi ben burada suçlu tarafım kendimi aklamaya çalışmıyorum, sonuçta adamların parasını ödememişim onlar da benim malımı haczetmiş ona lafım yok da. Bu günün para birimi ile kartın limiti zaten diyelim ki 10bin, yahu bugün o paraya buzdolabı alamıyorsun neredeyse be hey zalımlar komple evimi haczedip satmışsınız, daha 3 yaşında ürünler olduğu gibi satılmış, 1999 yılı mı artık neyse o zamandan kalan dosya. Hukuk sistemi canı istediğinde bu dosyalarda bile sonradan dava açma hakkı veriyor ''Şurada 3 kuruş bakiye kalmış'' diye fakat vatandaşın elinde Hakem Heyeti kararı varken 3 aylık olayda alacağını alma hakkı yok biz daha neyi tartışalım ki?
 
Alakasız gibi görünen ancak direkt alakalı bir bilgi vereyim o zaman size.

90 larda yeni evliyken Pamukbank diye bir banka vardı o zamanlar, yaklaşık asgari ücret dolayında limitli bir kredi kartı almıştım zira zaten küçük esnaftım yani vergi lehvası gösteriyorsunuız ona göre limit belirliyorlardı düşünün. Ben bu kartı ödeyemedim, onlar da icraya verdi, haciz geldi ve yatak odası hariç Buzdolabı Çamaşır Bulaşık Televizyon Salon takımı Oturma odası ne varsa haczettiler ve hacizde bu mallar satıldı vs.

Komik olan şu. Aradan 20 seneden fazla zaman geçmiş bir baktım Edevlette bana bir icra dosyası, bu ne? TMSF bla bla. bugünün bedeli ile 6500tl para istiyor. Neden? O zaman satılan ürünlerin satışından borç tamamen kapanmamış, Sallıyorum bugünün parası ile 1.000tl eksik kalmış, yeniden dava açılmış ve para 6500tl olmuş falan filan.

Şimdi ben burada suçlu tarafım kendimi aklamaya çalışmıyorum, sonuçta adamların parasını ödememişim onlar da benim malımı haczetmiş ona lafım yok da. Bu günün para birimi ile kartın limiti zaten diyelim ki 10bin, yahu bugün o paraya buzdolabı alamıyorsun neredeyse be hey zalımlar komple evimi haczedip satmışsınız, daha 3 yaşında ürünler olduğu gibi satılmış, 1999 yılı mı artık neyse o zamandan kalan dosya. Hukuk sistemi canı istediğinde bu dosyalarda bile sonradan dava açma hakkı veriyor ''Şurada 3 kuruş bakiye kalmış'' diye fakat vatandaşın elinde Hakem Heyeti kararı varken 3 aylık olayda alacağını alma hakkı yok biz daha neyi tartışalım ki?

Alakasız gibi görünen ancak direkt alakalı bir bilgi vereyim o zaman size.

90 larda yeni evliyken Pamukbank diye bir banka vardı o zamanlar, yaklaşık asgari ücret dolayında limitli bir kredi kartı almıştım zira zaten küçük esnaftım yani vergi lehvası gösteriyorsunuız ona göre limit belirliyorlardı düşünün. Ben bu kartı ödeyemedim, onlar da icraya verdi, haciz geldi ve yatak odası hariç Buzdolabı Çamaşır Bulaşık Televizyon Salon takımı Oturma odası ne varsa haczettiler ve hacizde bu mallar satıldı vs.

Komik olan şu. Aradan 20 seneden fazla zaman geçmiş bir baktım Edevlette bana bir icra dosyası, bu ne? TMSF bla bla. bugünün bedeli ile 6500tl para istiyor. Neden? O zaman satılan ürünlerin satışından borç tamamen kapanmamış, Sallıyorum bugünün parası ile 1.000tl eksik kalmış, yeniden dava açılmış ve para 6500tl olmuş falan filan.

Şimdi ben burada suçlu tarafım kendimi aklamaya çalışmıyorum, sonuçta adamların parasını ödememişim onlar da benim malımı haczetmiş ona lafım yok da. Bu günün para birimi ile kartın limiti zaten diyelim ki 10bin, yahu bugün o paraya buzdolabı alamıyorsun neredeyse be hey zalımlar komple evimi haczedip satmışsınız, daha 3 yaşında ürünler olduğu gibi satılmış, 1999 yılı mı artık neyse o zamandan kalan dosya. Hukuk sistemi canı istediğinde bu dosyalarda bile sonradan dava açma hakkı veriyor ''Şurada 3 kuruş bakiye kalmış'' diye fakat vatandaşın elinde Hakem Heyeti kararı varken 3 aylık olayda alacağını alma hakkı yok biz daha neyi tartışalım ki?
Çok haklısınız . Sırf firma cezasız kalmasın diye uğraşmak istiyorum , isteyen istediği gibi at koşturamasın istiyorum ama enflasyonun bu denli yüksek olduğu bir yerde avukat ücreti, dosya masrafları, devamında muhtemelen bilirkişi ve ek dosya masraflarının şuan cebimden çıkması ardından tüm süreç sonucunda bana iade edilmesiyle reelde yine maddi kaybım olmuş olacak . Zira bugünün parası yarınınkinden değerli . Sanırım bu durumda en mantıklısı serviste değişim yaptırmak . Bana kalırsa kullanıcı hatası olmayan bir durumun garantiye girmemesi de ayrı bir saçmalık da hadi o da gözü batmasın bu kadar şeyden sonra .

Olayı hikayeleştirip " Tüketici lehine emsal karar " gibi bir anlatı yapabilmenizi isterdim ama maalesef durum ortada .

İlginiz için tekrar çok teşekkür ederim.
 
Çok haklısınız . Sırf firma cezasız kalmasın diye uğraşmak istiyorum , isteyen istediği gibi at koşturamasın istiyorum ama enflasyonun bu denli yüksek olduğu bir yerde avukat ücreti, dosya masrafları, devamında muhtemelen bilirkişi ve ek dosya masraflarının şuan cebimden çıkması ardından tüm süreç sonucunda bana iade edilmesiyle reelde yine maddi kaybım olmuş olacak . Zira bugünün parası yarınınkinden değerli . Sanırım bu durumda en mantıklısı serviste değişim yaptırmak . Bana kalırsa kullanıcı hatası olmayan bir durumun garantiye girmemesi de ayrı bir saçmalık da hadi o da gözü batmasın bu kadar şeyden sonra .

Olayı hikayeleştirip " Tüketici lehine emsal karar " gibi bir anlatı yapabilmenizi isterdim ama maalesef durum ortada .

İlginiz için tekrar çok teşekkür ederim.
Üzüldüm fakat koşullar ortada :(
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri