Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Bosch kgn86ai42n/18 fazla soğutma sorunu

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

snap_80

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
16 Ağu 2023
Mesajlar
3
Marka Model Bilgisi
Bosch kgn86ai42n/18
Merhaba
Bosch kgn86ai42n/18 buzdolabim için 24.04.2024 tarihinde müşteri hizmetleri üzerinden üst kısmı fazla soğutuyor ve dolap kapaklarında paslanma mevcut diye arıza kaydı açtırdım dolabımın garantisinin olduğunun teğidini aldım. il geldiklerinde dolap kapaklarımın siparişini vericeklerini ve garantiden değişiceğini belirttiler.3 ay içinde yaklaşık 10 kere servis personelleri geldi dolabın kartları değişti köpükler değişti ölçümler yapıldı vb sonuç alamadılar.16.08.2023 tarihinde fabrikadan arayan bayan dolabımın değişeceğini garantisinin bittiğini 13bin tl ücret istediklerini belirtti. Ben dolabımın garanti süresi içinde arıza kaydı açtırdığımı belitmeme rağmen ücret istemeye ısrar ettiler ve sonunda servisten yazılı bilgi alalım deyip beklemeye aldılar. bu konu ile ilgili sizce ücret ödemem gerekiyormu yoksa arıza açılan kayıt mı baz alınmalı. Birde ücret ödeyerek değişim yapılırsa eski dolabimı alırlarmı yoksa eski dolabımı bırakırlarmı.

Konu ile ilgili görüşleri olanlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Merhaba
Bosch kgn86ai42n/18 buzdolabim için 24.04.2024 tarihinde müşteri hizmetleri üzerinden üst kısmı fazla soğutuyor ve dolap kapaklarında paslanma mevcut diye arıza kaydı açtırdım dolabımın garantisinin olduğunun teğidini aldım. il geldiklerinde dolap kapaklarımın siparişini vericeklerini ve garantiden değişiceğini belirttiler.3 ay içinde yaklaşık 10 kere servis personelleri geldi dolabın kartları değişti köpükler değişti ölçümler yapıldı vb sonuç alamadılar.16.08.2023 tarihinde fabrikadan arayan bayan dolabımın değişeceğini garantisinin bittiğini 13bin tl ücret istediklerini belirtti. Ben dolabımın garanti süresi içinde arıza kaydı açtırdığımı belitmeme rağmen ücret istemeye ısrar ettiler ve sonunda servisten yazılı bilgi alalım deyip beklemeye aldılar. bu konu ile ilgili sizce ücret ödemem gerekiyormu yoksa arıza açılan kayıt mı baz alınmalı. Birde ücret ödeyerek değişim yapılırsa eski dolabimı alırlarmı yoksa eski dolabımı bırakırlarmı.

Konu ile ilgili görüşleri olanlara şimdiden teşekkür ederim.
İlk arızayı bildirim tarihiniz geçerlidir ve hatta sorunu çözemedikleri yani ürünün arızalı geçirdiği gün sayısı garantinize bile kelenmeli de neyse, ürün sizde diye onu görmezden geliyorlar belli ki.

Hiçbir şekilde ücret ödemek zoruna değilsiniz. Yasal değişim hakkınız doğmuş, ücretsiz değişim yapılmalıdır.
 
Ücretsiz degisimi onayladilar illaki ugrasicaz neymis fabrika uzun sureli servis fisi istemediği icin yetkili servis ariza fişini tamir bitmeden erken kapatmış. Fabrika servisten bilgi istedi sonrasinda degisime onay verildi. İtiraz etmesek memnuniyet kapsaminda 13000tl ye degisim yapicaklardi.
 
Ücretsiz degisimi onayladilar illaki ugrasicaz neymis fabrika uzun sureli servis fisi istemediği icin yetkili servis ariza fişini tamir bitmeden erken kapatmış. Fabrika servisten bilgi istedi sonrasinda degisime onay verildi. İtiraz etmesek memnuniyet kapsaminda 13000tl ye degisim yapicaklardi.
Her zaman belirttiğim üzere, oturdukları masadan totosundan kural uyduran çakma yöneticilerin saha personelini anlaması mümkün değildir.

Onlar oturduğu yerden kendilerince bir puan sistemi oluşturup sözde servis memnuniyetini ölçüyorlar akıllarınca.
Kendi sistemlerindeki açıkları kapatamazlar, bütün yükü servisin üstüne yüklerler, sonra servis kendi kaçış yolunu açınca olan yine vatandaşa olur.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri