Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan M. B.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    vestel
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

M. B.

İnce Eleyen
Araştırmacı
Katılım
21 Tem 2023
Mesajlar
320
Marka Model Bilgisi
vestel
Merhabalar,
2020, 3. ayda aldığımız Vestel V10728371 BZD_GT/SN492EVMK-IMD(A++)FKF-BNDYINXIC/V model buzdolabı, 3 yıllık garantisi bittikten 3 ay sonra aniden çalışmamaya ve ekranda SR arızası vermeye başladı ve devre dışı kaldı. Bu süreçte çok mağdur olduk, tüm erzaklar bozuldu, Ankara'nın yaz sıcağında soğuk su bile içemedik vs. 06.06.2023 tarihinde Yetkili servisi çağrıldı. Bir kaç gün sonra geldiler. Garanti dışı işlem yapılacağı, hatta tamir olmasının mümkün olmayabileceğini, arada ki farkı vererek yeni dolap alabileceğimizi söylediler. (Fark 15-16 bin tl bu arada.) Dolabı götürdüler. Ardından serviste yaklaşık olarak 14 gün kalan buzdolabının arızasının çözümlendiği tüm testlerinin yapıldığı, (ve teknik olarak hakim olmadığım için hangi parçaların değiştiğini bilmiyorum.) (aşağıdaki fişte görebilirsiniz)) 1900 tl artı servis ücretinin ödenmesi gerektiğini ilettiler. Harika, çözüldü diye kabullendik, ödedik. Dolap geldi, (2 saat sonra fişe takın dendi) annemler şehir dışında olduğu için, 1 hafta sonra takabildim. Bir anormallik yoktu. Hatta soğutup soğutmadığını anlamak için hem buzluğa hem de içine su koydum. 1 hafta sonra eve gittiğimde yine aynı manzara ile karşılaştım. Yine dolap içinde sular sıcak, donma vs durumu yok. Dün yine çağrı açtım. Kendi hataları olmasına rağmen yine servis ücreti alınacakmış ona da birşey demiyorum. Yaz aylarında Toplamda 2 aya yakın bir sürede çözülemeyen bu durum için Vestel Türkiye'den çözüm bekliyorum. O zaman ki fiyatı ortalama tüm dolaplardan yüksek olan bu dolabı, teknolojilerini ve tarzını kalitesini beğendiğimiz için almıştık. Eğer tamir olmuyorsa yenisinin verilmesini, oluyorsa da düzgün bir şekilde yapılmasını istiyorum. Daha fazla mağdur olmak istemiyorum. Video'yu dün çektim bu arada durum bu. İlk arızanın birebir aynısı.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    55.4 KB · Görüntüleme: 46
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    47.1 KB · Görüntüleme: 43
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    44.6 KB · Görüntüleme: 40

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

Dün (19.09.2023) sorunumuz dolabın ikinci kez değişimi ile sonuçlanmış oldu. Evde ki dolap ile yenisi aynı karede var hatta.
Bu süreçte (yaklaşık 3,5 ay) emeği geçen üstad @Adem Helvacı 'ya, inceleriz.com'a, Vestel Çözüm merkezinden Hakan bey'e büyük teşekkürler. :)
Vestel'in isteyince yıpratıcı da olsa memnuniyet adına, garantisi bitmiş bir dolabı; ücretsiz (2000 tl onarım bedeli) değiştirebildiğini gördük.
Vestel'e de bizi mağdur etmediği için teşekkürler. Bakalım bu dolap kaç yıl çalışacak göreceğiz inşallah. :)

IMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0005.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0008.jpgIMG-20230920-WA0009.jpgIMG-20230920-WA0010.jpgIMG-20230920-WA0011.jpgIMG-20230920-WA0001.jpgIMG-20230920-WA0002.jpgEkli dosyayı görüntüle 7648
Güncelleme: Dün 19-23 saatleri arasında dolabı almaya geleceklerdi sözde randevu verdiler. Kimse gelmedi, aramadı. Vestel akıl sağlına zararlı, vakit kaybı bir marka olmuş. Yazık.
Amacım ne herhangi bir markayı karalamak veya kayırmak değil yanlış anlaşılmasın fakat 2023 Yazında firmaların Arçelik vestel Samsung vs farketmeksizin inanılmaz batağa saplandıklarını gördüğümüz bir yıl oldu ve düşünün ki aşırı sıcaklar bastıralı sadece 1 ay oldu. Sizler de biliyorsunuz Haziran bile çok serin geçti ve hatta klima testlerini başlatmadık, dedik ki ''Yahu bu havada yapılacak test bize doğru sonuç vermez''

Diyeceğim o ki, sevgili @Tesla @Vesteloji ve @By_Trol ustalarım katılacaktır diye düşünüyorum,
1- Kalifiye personelin zaten bir elin 5 parmağı kadar kalmış olması
2- Personel olmayışı
3- Kimsenin artık servis gruplarında çalışmak istemeyişi
Gibi konulara dair yıllar önceki öngörülerimiz tam olarak bu sene artık bırakın ortaya çıkmayı, bomba gibi patlamıştır.

Yıllardır forumlarda yazar çizeriz, daha önce Donanımhaberde ve Tavsiyeforumunda da yıllarca yazdık çizdik, her seferinde hep aynı şeyi söyledik. ''Sistem düzeltilmedikçe GERÇEK ve KALİTELİ ustalar, teknisyenler işi bırakır, it gibi personel peşinde koşturur yine de bulamazsınız, meydan çantacılara kalır.''

Bugün ne yaşıyorsak, iş bilmez yönetimler ve yöneticilerden dolayıdır. Bufün sizin evinize servis gelmiyorsa daha doğrusu gelemiyorsa bu durum o servisin çalıştıracak personel dahi bulamadığındandır.

Tabi buna toplumun bazı konulardaki KASITLI bilinçsizliği veya çaresizliği de eklenince bu durum kaçınılmaz oluyor.

Samsung buzdolabım 8 gün boyunca kutusuyla birlikte mutfağın ortasında durdu. Servis benim arkadaşımdı, istesem arar akşamına kurdururdum dolabımı ama ben dolabı bile kendi adıma almadım bilerek. Adımdan dolayı ayrıcalıklı bir hizmet olmasın, vatandaşa ne ise bana da o olsun diye.

Yüksek sezonda bütün servisler, bütün markalar batar, Arçelik hep ayakta kalırdı. @Tesla ustamız da gayet iyi biliyor ki ilk defa bu sene bariz şekilde Arçelik de bataklığa sağlandı kaldı.
 
Amacım ne herhangi bir markayı karalamak veya kayırmak değil yanlış anlaşılmasın fakat 2023 Yazında firmaların Arçelik vestel Samsung vs farketmeksizin inanılmaz batağa saplandıklarını gördüğümüz bir yıl oldu ve düşünün ki aşırı sıcaklar bastıralı sadece 1 ay oldu. Sizler de biliyorsunuz Haziran bile çok serin geçti ve hatta klima testlerini başlatmadık, dedik ki ''Yahu bu havada yapılacak test bize doğru sonuç vermez''

Diyeceğim o ki, sevgili @Tesla @Vesteloji ve @By_Trol ustalarım katılacaktır diye düşünüyorum,
1- Kalifiye personelin zaten bir elin 5 parmağı kadar kalmış olması
2- Personel olmayışı
3- Kimsenin artık servis gruplarında çalışmak istemeyişi
Gibi konulara dair yıllar önceki öngörülerimiz tam olarak bu sene artık bırakın ortaya çıkmayı, bomba gibi patlamıştır.

Yıllardır forumlarda yazar çizeriz, daha önce Donanımhaberde ve Tavsiyeforumunda da yıllarca yazdık çizdik, her seferinde hep aynı şeyi söyledik. ''Sistem düzeltilmedikçe GERÇEK ve KALİTELİ ustalar, teknisyenler işi bırakır, it gibi personel peşinde koşturur yine de bulamazsınız, meydan çantacılara kalır.''

Bugün ne yaşıyorsak, iş bilmez yönetimler ve yöneticilerden dolayıdır. Bufün sizin evinize servis gelmiyorsa daha doğrusu gelemiyorsa bu durum o servisin çalıştıracak personel dahi bulamadığındandır.

Tabi buna toplumun bazı konulardaki KASITLI bilinçsizliği veya çaresizliği de eklenince bu durum kaçınılmaz oluyor.

Samsung buzdolabım 8 gün boyunca kutusuyla birlikte mutfağın ortasında durdu. Servis benim arkadaşımdı, istesem arar akşamına kurdururdum dolabımı ama ben dolabı bile kendi adıma almadım bilerek. Adımdan dolayı ayrıcalıklı bir hizmet olmasın, vatandaşa ne ise bana da o olsun diye.

Yüksek sezonda bütün servisler, bütün markalar batar, Arçelik hep ayakta kalırdı. @Tesla ustamız da gayet iyi biliyor ki ilk defa bu sene bariz şekilde Arçelik de bataklığa sağlandı kaldı.
Katılıyorum servisin işi montaj yapmak ve arızalı cihazlara hizmet vermek nakliye( hamallık) servisin işi değildir. Eleman geliyor 3 ay çalışıyor ayrılıyor çünkü iş ağır böyle gider se 10 yıl sonrasına teknik eleman bulmak zor olacak .Avrupa ve Amerika da şuan ara eleman sıkıntısı ne ise bizde de aynısı olacak.Kanada da yazlımcı arkadaşın bana söylediği teknik eleman çok değerli sıhhi tesisat yapan Meksika lı birisinin ferrari ye bindiğini iletti çünkü herkes okumuş diplomalı ara eleman yok denecek kadar az az olanda kafayı kullanıp köşe olmuş
 
Son düzenleme:
Katılıyorum servisin işi montaj yapmak ve arızalı cihazlara hizmet vermek nakliye( hamallık) servisin işi değildir. Eleman geliyor 3 ay çalışıyor ayrılıyor çünkü iş ağır böyle gider se 10 yıl sonrasına teknik eleman bulmak zor olacak .Avrupa ve Amerika da şuan ara eleman sıkıntısı ne ise bizde de aynısı olacak.Kanada da yazlımcı arkadaşın bana söylediği teknik eleman çok değerli sıhhi tesisat yapan Meksika lı birisinin ferrari ye bindiğini iletti çünkü herkes okumuş diplomalı ara eleman yok denecek kadar az az olanda kafayı kullanıp köşe olmuş
Ustacım Hamdolsun ülkemizde 81 vilayette ÜNV var artık, her köşe başı ÜNV mezunu işsiz kaynıyor Elhamdülillah.
Ama olsun, ÜNV mezunumuz Alamanya ortalamasının çoh çok üstünde. Böyle eyiah, naabacan ara elemanı?.
 
Katılıyorum servisin işi montaj yapmak ve arızalı cihazlara hizmet vermek nakliye( hamallık) servisin işi değildir. Eleman geliyor 3 ay çalışıyor ayrılıyor çünkü iş ağır böyle gider se 10 yıl sonrasına teknik eleman bulmak zor olacak .Avrupa ve Amerika da şuan ara eleman sıkıntısı ne ise bizde de aynısı olacak.Kanada da yazlımcı arkadaşın bana söylediği teknik eleman çok değerli sıhhi tesisat yapan Meksika lı birisinin ferrari ye bindiğini iletti çünkü herkes okumuş diplomalı ara eleman yok denecek kadar az az olanda kafayı kullanıp köşe olmuş
Taşıtmıyorlar hocam bu arada vestel için konuşuyorum tabii. Taşıyan ekip ile teknik ekip ayrı ama bu da süreci iyice uzatıyor. Halen dolap evde alınmayı bekliyor.
 
Taşıtmıyorlar hocam bu arada vestel için konuşuyorum tabii. Taşıyan ekip ile teknik ekip ayrı ama bu da süreci iyice uzatıyor. Halen dolap evde alınmayı bekliyor.
Nasıl yani? Vestelde bildiğim kadarı ile bir prosedür değişikliği olmadı.
Yanlış hatırlamıyorsam 2008 veya 2009 dolaylarında alınan bir karar ile Vestelin bvütün teknisyenleri ustaları kıdemli kademeli farketmeksizin HAMAL ilan edilmişti sırf vestel yönetimi bayilere yalakalık yapabilsin diye. Yanlış bilmiyorsam bu karar halen devam ediyor.

Haaa Vestel yönetimine baksan ''Biz teknisyenlere öyle bir şey demedik, taşıma işini bundan sonra servisler yapacak dedik'' diyorlar da bu karar servis sahiplerinin taşıma işleri için ek personel alma gücü olmaması nedeniyle işi teknisyenlere ihale etmesine neden oldu ve o gün bu gündür kan kaybeden sektör bu durumlara geldi.

Sizde eğer servis işletmesi kendisi bir organizasyon ile taşıma ve teknik ekibi ayırdı ise onu bilemiyorum.
 
Nasıl yani? Vestelde bildiğim kadarı ile bir prosedür değişikliği olmadı.
Yanlış hatırlamıyorsam 2008 veya 2009 dolaylarında alınan bir karar ile Vestelin bvütün teknisyenleri ustaları kıdemli kademeli farketmeksizin HAMAL ilan edilmişti sırf vestel yönetimi bayilere yalakalık yapabilsin diye. Yanlış bilmiyorsam bu karar halen devam ediyor.

Haaa Vestel yönetimine baksan ''Biz teknisyenlere öyle bir şey demedik, taşıma işini bundan sonra servisler yapacak dedik'' diyorlar da bu karar servis sahiplerinin taşıma işleri için ek personel alma gücü olmaması nedeniyle işi teknisyenlere ihale etmesine neden oldu ve o gün bu gündür kan kaybeden sektör bu durumlara geldi.

Sizde eğer servis işletmesi kendisi bir organizasyon ile taşıma ve teknik ekibi ayırdı ise onu bilemiyorum.
Yine Vestel ekibinden geliyorlar ama ürün alıp bırakan ekip farklı. Hatta onlar kamyonetle, teşhis arıza için gelenler daha küçük araçlarla geliyorlar.
Dün dolap sonunda adresten alındı bu arada.
 
Yine Vestel ekibinden geliyorlar ama ürün alıp bırakan ekip farklı. Hatta onlar kamyonetle, teşhis arıza için gelenler daha küçük araçlarla geliyorlar.
Dün dolap sonunda adresten alındı bu arada.
Her serviste durum aynı değil küçük şehirlerde nakliye montaj işlemi teknisyen tarafından yapılıyor
 
Her serviste durum aynı değil küçük şehirlerde nakliye montaj işlemi teknisyen tarafından yapılıyor
Ankara Arçelik'ten örnek vereyim. Nakliye ayrı (tahminimce aynı servis ama kendi içlerinde nakliye diye ayrı açmış olabilirler.) normal servis ayrı, televizyon ayrı yanlış bilmiyorsam klima da ayrı.
 
Her serviste durum aynı değil küçük şehirlerde nakliye montaj işlemi teknisyen tarafından yapılıyor
Usta o iş zaten bence sonradan evriliyor. 2012 de Bodrum Turgutreiste bizzat uyguladım.
İşe alabilecek kimseyi bulamayınca, lojistik işini halletsin diye bir Kamyon şoförü almıştım işe.
Servis sahibi zaten karışmıyordu hiçbir şeye, ''Adem abi çöz bir şekilde'' diyerek işe gidiyordu kendisi.
Abi Ürün taşıması yapsın diye işe aldığımız bu arkadaş (Salim di adı) baktık eli de tornavida tutar bir arkadaş, az biraz merakı da var.
Bu sefer olay evrilmeye başladı. ''Yahu buzdolabı zaten, nasılsa bir tek fişe takıp anlatılacak, sen taşımışken tak fişe anlat'' demeye başladık.
Başladık çünkü ne iş yetişiyor ne de eleman.
Sonra ben bu arkadaşa bulaşık ve çamaşır makinelerinin çalışma prensiplerini anlattım, temel arızaları gösterdim, püf noktaları ince detayları paylaştım vs derken 3 ay sonra bizim lojistikçi oldu mu sana beyaz eşya ekip lideri. :)

Usta, meslek hayatım boyunca Tabelacı, Badanacı, Kamyon şoförü, pazarcı, seracı vs birçok insanı işe aldım ben çaresizlikten.
Tabelacı adamdan 3 ayda klimacı çıkardım ortaya. Ama 3 aylık klimacı. En azından sorunun ne olduğunu anlayıp raporlayabiliyor, montaj yapabiliyordu vs.

Yıllar önceden beri bas bas bağırıyoruz ''Yetişen eleman yok!'' diye , kimse sesimizi duymak istemedi ve bugünlere geldik.

Bundan sonrasında ağlayıp zırlayan Devlet görevlisinin ağzının üstüne terlikle vurmaktan başka yapacak bir şey yok zira artık GEÇMİŞ OLSUN günlerine geldik.
 
Sn BORAN , Devam eden 8096138039 numaralı BUZDOLABI onarım hizmetiniz incelenmiş olup, yeni bir ürün ile değişim teklifi için sizinle iletişime geçeceğiz. Mersis No:0925000262600024 B002


Evet hep olumsuzluk yazdık, az evvel böyle bir mesaj geldi. Bakalım teklifleri ne olacak ben de merak içindeyim.
 
Sn BORAN , Devam eden 8096138039 numaralı BUZDOLABI onarım hizmetiniz incelenmiş olup, yeni bir ürün ile değişim teklifi için sizinle iletişime geçeceğiz. Mersis No:0925000262600024 B002


Evet hep olumsuzluk yazdık, az evvel böyle bir mesaj geldi. Bakalım teklifleri ne olacak ben de merak içindeyim.
Teklifi de inceleyelim bakalım :ok
 
Teklifi de inceleyelim bakalım :ok
1 saat kadar önce çözüm merkezinden Hakan Bey aradı. Mağduriyetler için çok üzgün olduklarını belirterek ÜCRETSİZ şekilde değişim yapacaklarını iletti. 2 alternatif sundu.
Birincisi aynı litreye renge sahip aynı serinin yenisinden kombi dolap teklifi, diğeri ise daha büyük ve üst seri olan 600 lt olan üstten buzluklu buzdolabı. Üstten buzluklu olanı hemen diğerini ise eylüle kadar teslim edebileceklerini iletti.
Annem özellikle alttan buzluklu istediği için ilkini tercih ettim. Arızalı dolabın garantisi bittiği için iki dolapta garantisiz şekilde olacakmış, kabul ettim.

Böylelikle harika bir çözüm gerçekleşti diyebiliriz. Gerçekten beklenmedik şekilde memnuniyetle sonuçlandı. Bu yıpratıcı süreci mutlu sonla çözen Vestel çözüm merkezi Hakan Bey'e, Vestel Türkiye'ye, inceleriz.com Adem bey'e ve sikayetvar.com'a büyük teşekkürler. :)
 
1 saat kadar önce çözüm merkezinden Hakan Bey aradı. Mağduriyetler için çok üzgün olduklarını belirterek ÜCRETSİZ şekilde değişim yapacaklarını iletti. 2 alternatif sundu.
Birincisi aynı litreye renge sahip aynı serinin yenisinden kombi dolap teklifi, diğeri ise daha büyük ve üst seri olan 600 lt olan üstten buzluklu buzdolabı. Üstten buzluklu olanı hemen diğerini ise eylüle kadar teslim edebileceklerini iletti.
Annem özellikle alttan buzluklu istediği için ilkini tercih ettim. Arızalı dolabın garantisi bittiği için iki dolapta garantisiz şekilde olacakmış, kabul ettim.

Böylelikle harika bir çözüm gerçekleşti diyebiliriz. Gerçekten beklenmedik şekilde memnuniyetle sonuçlandı. Bu yıpratıcı süreci mutlu sonla çözen Vestel çözüm merkezi Hakan Bey'e, Vestel Türkiye'ye, inceleriz.com Adem bey'e ve sikayetvar.com'a büyük teşekkürler. :)
Keşke ikna edip üstten donduruculu olanını seçseydiniz. Neyse hayırlısı olsun bakalım. Hangi model getirecekleri yeni buzdolabı sms ya da sözlü bilgi verildi mi?
 
Keşke ikna edip üstten donduruculu olanını seçseydiniz. Neyse hayırlısı olsun bakalım. Hangi model getirecekleri yeni buzdolabı sms ya da sözlü bilgi verildi mi?
Maalesef yazılı değil sözlü ilettiler model no söylemediler. Annem kombi tipi istiyor ben de şahsen öyle tercih etmiştim kendi evimde. Sanırım klasik tipler daha sorunsuz.
 
Arızalı dolabın garantisi bittiği için iki dolapta garantisiz şekilde olacakmış, kabul ettim.
Merhaba. Bir şeyi merak ettim garantisiz derken en azından 1 yıllık garanti de mi olmayacak. Mesela televizyonda LED bar değiştirdiklerinde LED barlar için 1 yıllık garanti vermişlerdi Arçelik'de. Sizin durumda ise Tamirat işe yarasa idi değiştirdikleri parça ve tamirat için garanti vereceklerdi.Ama olmadığı için değişim yapıyorlar. Şimdi garanti vermeleri gerekmez mi?

Üstad (@Murat ALA ) yanlış mı düşünüyorum?
 
Merhaba. Bir şeyi merak ettim garantisiz derken en azından 1 yıllık garanti de mi olmayacak. Mesela televizyonda LED bar değiştirdiklerinde LED barlar için 1 yıllık garanti vermişlerdi Arçelik'de. Sizin durumda ise Tamirat işe yarasa idi değiştirdikleri parça ve tamirat için garanti vereceklerdi.Ama olmadığı için değişim yapıyorlar. Şimdi garanti vermeleri gerekmez mi?

Üstad (@Murat ALA ) yanlış mı düşünüyorum?
Ürün değişimi yapıldığı zaman eski ürünün garantisi ne kadarsa yeni ürününde garantisi o kadar oluyor. Eski ürünün garantisi bittiği için doğal olarak yenisininde garantisi olmuyor. Garanti olmadığı için doğal olarak ek garanti de yaptıramıyoruz tabii. Şans işi artık gittiği yere kadar gidecek.
 
Ürün değişimi yapıldığı zaman eski ürünün garantisi ne kadarsa yeni ürününde garantisi o kadar oluyor. Eski ürünün garantisi bittiği için doğal olarak yenisininde garantisi olmuyor. Garanti olmadığı için doğal olarak ek garanti de yaptıramıyoruz tabii. Şans işi artık gittiği yere kadar gidecek.
Tam olarak bunu söylediler onlar da.
 
Maalesef yazılı değil sözlü ilettiler model no söylemediler. Annem kombi tipi istiyor ben de şahsen öyle tercih etmiştim kendi evimde. Sanırım klasik tipler daha sorunsuz.
Vesteli birçok konuda eleştirebiliriz ancak hiç bu konularda yalan söylediklerini görmedim. Yapacaz dedilerse mutlaka yaparlar. Bize bunlarla gelsinler, biz de bunların içeriklerini üretelim keyifle.

Hatta bu konudaki tavırlarını ve sizin memnuniyetinizi de bence içerik olarak üretip paylaşalım.

Ne dersin sevgili @İlteriş Yılmaz ?
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri