Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan M. B.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    vestel
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

M. B.

İnce Eleyen
Araştırmacı
Katılım
21 Tem 2023
Mesajlar
320
Marka Model Bilgisi
vestel
Merhabalar,
2020, 3. ayda aldığımız Vestel V10728371 BZD_GT/SN492EVMK-IMD(A++)FKF-BNDYINXIC/V model buzdolabı, 3 yıllık garantisi bittikten 3 ay sonra aniden çalışmamaya ve ekranda SR arızası vermeye başladı ve devre dışı kaldı. Bu süreçte çok mağdur olduk, tüm erzaklar bozuldu, Ankara'nın yaz sıcağında soğuk su bile içemedik vs. 06.06.2023 tarihinde Yetkili servisi çağrıldı. Bir kaç gün sonra geldiler. Garanti dışı işlem yapılacağı, hatta tamir olmasının mümkün olmayabileceğini, arada ki farkı vererek yeni dolap alabileceğimizi söylediler. (Fark 15-16 bin tl bu arada.) Dolabı götürdüler. Ardından serviste yaklaşık olarak 14 gün kalan buzdolabının arızasının çözümlendiği tüm testlerinin yapıldığı, (ve teknik olarak hakim olmadığım için hangi parçaların değiştiğini bilmiyorum.) (aşağıdaki fişte görebilirsiniz)) 1900 tl artı servis ücretinin ödenmesi gerektiğini ilettiler. Harika, çözüldü diye kabullendik, ödedik. Dolap geldi, (2 saat sonra fişe takın dendi) annemler şehir dışında olduğu için, 1 hafta sonra takabildim. Bir anormallik yoktu. Hatta soğutup soğutmadığını anlamak için hem buzluğa hem de içine su koydum. 1 hafta sonra eve gittiğimde yine aynı manzara ile karşılaştım. Yine dolap içinde sular sıcak, donma vs durumu yok. Dün yine çağrı açtım. Kendi hataları olmasına rağmen yine servis ücreti alınacakmış ona da birşey demiyorum. Yaz aylarında Toplamda 2 aya yakın bir sürede çözülemeyen bu durum için Vestel Türkiye'den çözüm bekliyorum. O zaman ki fiyatı ortalama tüm dolaplardan yüksek olan bu dolabı, teknolojilerini ve tarzını kalitesini beğendiğimiz için almıştık. Eğer tamir olmuyorsa yenisinin verilmesini, oluyorsa da düzgün bir şekilde yapılmasını istiyorum. Daha fazla mağdur olmak istemiyorum. Video'yu dün çektim bu arada durum bu. İlk arızanın birebir aynısı.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    47.1 KB · Görüntüleme: 43
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    44.6 KB · Görüntüleme: 40
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    55.4 KB · Görüntüleme: 46

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

Dün (19.09.2023) sorunumuz dolabın ikinci kez değişimi ile sonuçlanmış oldu. Evde ki dolap ile yenisi aynı karede var hatta.
Bu süreçte (yaklaşık 3,5 ay) emeği geçen üstad @Adem Helvacı 'ya, inceleriz.com'a, Vestel Çözüm merkezinden Hakan bey'e büyük teşekkürler. :)
Vestel'in isteyince yıpratıcı da olsa memnuniyet adına, garantisi bitmiş bir dolabı; ücretsiz (2000 tl onarım bedeli) değiştirebildiğini gördük.
Vestel'e de bizi mağdur etmediği için teşekkürler. Bakalım bu dolap kaç yıl çalışacak göreceğiz inşallah. :)

IMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0005.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0008.jpgIMG-20230920-WA0009.jpgIMG-20230920-WA0010.jpgIMG-20230920-WA0011.jpgIMG-20230920-WA0001.jpgIMG-20230920-WA0002.jpgEkli dosyayı görüntüle 7648
Vesteli birçok konuda eleştirebiliriz ancak hiç bu konularda yalan söylediklerini görmedim. Yapacaz dedilerse mutlaka yaparlar. Bize bunlarla gelsinler, biz de bunların içeriklerini üretelim keyifle.

Hatta bu konudaki tavırlarını ve sizin memnuniyetinizi de bence içerik olarak üretip paylaşalım.

Ne dersin sevgili @İlteriş Yılmaz ?
Bence paylaşalım abi. Sonra marka mı karalıyorsunuz diye laf işitiyoruz insanlardan.
 
Vesteli birçok konuda eleştirebiliriz ancak hiç bu konularda yalan söylediklerini görmedim. Yapacaz dedilerse mutlaka yaparlar. Bize bunlarla gelsinler, biz de bunların içeriklerini üretelim keyifle.

Hatta bu konudaki tavırlarını ve sizin memnuniyetinizi de bence içerik olarak üretip paylaşalım.

Ne dersin sevgili @İlteriş Yılmaz ?
Benim için hiç problem yok Adem Bey, paylaşırsanız sevinirim hatta. :)
 
Bence paylaşalım abi. Sonra marka mı karalıyorsunuz diye laf işitiyoruz insanlardan.
Aslında biz karalamıyoruz, somut delilleri ile yaşananları aktarıyoruz da olumsuz o kadar çok geri dönüş var ki tüketicilerden, ben gelenlerin tamamını içerik üretsem şu zamana kadar şikayetvar da çıkan şikayetlerin videoya çevrilmiş hali kadar yüksek sayı olurdu. :)

Diğer yandan haklısın, her ne kadar biz sadece yaşananları aktarıyor olsak da, teşekkürlerimiz görmezden gelinse de vatandaşın algısı bizim hep markalara kasıtlı sataştığımız yönde olabiliyor özellikle fanlar bu işten çok rahatsız.
 

Vestel NFK54102 EX GI PRO WIFI 481 Lt No-Frost Buzdolabı gelecekmiş. Sanırım eskisinin aynısı gibi. Ekstra olarak wifi varmış.​

 

Vestel NFK54102 EX GI PRO WIFI 481 Lt No-Frost Buzdolabı gelecekmiş. Sanırım eskisinin aynısı gibi. Ekstra olarak wifi varmış.​

TG1114Y kodlu hermetik Pistonlu Jiaixipera kompresör ile üretilmiş olan (İnverter deği dolap
Kompresör piston çapı 6,9cm3/rev
Soğutm akapasitesi 168watt
1watt=3,41btu
168x3,41=572,88btu
 
Şanssızlık peşimizi bırakmadı....
Bugün akşam kutulu ve sıfır olarak gelen gözümün önünde açılan dolap, kutuda hasar olmamasına rağmen sol tarafından 2 adet orta boy göçük ile çıktı. Kabul ederseniz 1 yıl garanti veririz dediler ama etmedim. Değişim istedim. Çünkü eski dolabımız 3 yıllık olmasına rağmen sıfır gibiydi. Herhangi bir işlem tutanak vs tutulmadı ama hasarlı fotoğrafları çekildi. Tutanak için ararlar yeni dolap gelince de eskisini alırız dediler ve gittiler.

Diyecek birşey yok malesef. Yine uğraşacağıma yanarım.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_8382.JPG
    IMG_8382.JPG
    56.8 KB · Görüntüleme: 26
  • IMG_8384.JPG
    IMG_8384.JPG
    23.1 KB · Görüntüleme: 23
  • IMG_8385.JPG
    IMG_8385.JPG
    21.5 KB · Görüntüleme: 24
  • IMG_8386.JPG
    IMG_8386.JPG
    35.4 KB · Görüntüleme: 31
Benim anlamadığım genelde arızalar şu cümle ile başlıyor. 3 yıl garanti bittikten sonra arızalandı. Bunu karttan mı ayarlıyorlar? Yoksa üretimde mi ömrünü ayarlıyorlar? Büyük efsane.
 
Benim anlamadığım genelde arızalar şu cümle ile başlıyor. 3 yıl garanti bittikten sonra arızalandı. Bunu karttan mı ayarlıyorlar? Yoksa üretimde mi ömrünü ayarlıyorlar? Büyük efsane.
Planlı eskitme denen şey işte. 10 yıl üstünü görmeyecek kalitede üretiliyorlar. İlk 3-4 yıldan sonra ufak tefek başlar arızalar. Heleki hor kullanımlarda daha da erken başlar. O yüzden diyoruz +4 yıl ek garanti yaptırın mağdur olmayın diye.
 
Kesinlikle planlı...

Buna katılmakla beraber, aldığımız ürünlerin eskiye göre reel olarak oldukça ucuz olduğunu da dikkate almak lazım (şu kriz şartlarında dahi) Eskiden sıradan arçelik buzdolabı, bulaşık makinesi 3 öğretmen maaşına satılıyormuş. Bugün 90bin diyelim. Var mı bu fiyata Arçelik? Bununla birlikte enerji tasarrufu ve çevre zorlamaları, elektronikler sensörler yazılımlar vs vs işleri çok daha karışık hale getirdi. Daha kısa ömürlü olmaları ve/veya daha erken ve sık arıza vermeleri biraz da bundan.

Benim cihazlar genellikle 10. yıl içerisinde. Arçelik buzdolabının motoru cortladı, dün değiştirdik. Arçelik kurutmalı makinenin motoru gitti, yaptırdım. LG tvnin anakart sapıtmaya başladı, ucuza çıkma buldum hallettim. Her şey düşük kaliteli ama içine koydukları gizli saat tıkır tıkır çalışıyor besbelli :)
 
Buna katılmakla beraber, aldığımız ürünlerin eskiye göre reel olarak oldukça ucuz olduğunu da dikkate almak lazım (şu kriz şartlarında dahi) Eskiden sıradan arçelik buzdolabı, bulaşık makinesi 3 öğretmen maaşına satılıyormuş. Bugün 90bin diyelim. Var mı bu fiyata Arçelik? Bununla birlikte enerji tasarrufu ve çevre zorlamaları, elektronikler sensörler yazılımlar vs vs işleri çok daha karışık hale getirdi. Daha kısa ömürlü olmaları ve/veya daha erken ve sık arıza vermeleri biraz da bundan.

Benim cihazlar genellikle 10. yıl içerisinde. Arçelik buzdolabının motoru cortladı, dün değiştirdik. Arçelik kurutmalı makinenin motoru gitti, yaptırdım. LG tvnin anakart sapıtmaya başladı, ucuza çıkma buldum hallettim. Her şey düşük kaliteli ama içine koydukları gizli saat tıkır tıkır çalışıyor besbelli :)
Hangi marka kompresör taktılar konunuzda paylaşır mısınız?
 
Şanssızlık peşimizi bırakmadı....
Bugün akşam kutulu ve sıfır olarak gelen gözümün önünde açılan dolap, kutuda hasar olmamasına rağmen sol tarafından 2 adet orta boy göçük ile çıktı. Kabul ederseniz 1 yıl garanti veririz dediler ama etmedim. Değişim istedim. Çünkü eski dolabımız 3 yıllık olmasına rağmen sıfır gibiydi. Herhangi bir işlem tutanak vs tutulmadı ama hasarlı fotoğrafları çekildi. Tutanak için ararlar yeni dolap gelince de eskisini alırız dediler ve gittiler.

Diyecek birşey yok malesef. Yine uğraşacağıma yanarım.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Şu iri cüsseli ürünlerin taşıma prosedürleri farklı ele alınmalı.
Ayrıca halen strafof ve karton konusunda inat ediyorlar sanırım. TV ler için de duralit gibi basit bir çözüm var fakat yüksek adetli üretimlerde bunu bir maliyet olarak görüp yanaşmıyorlar. Halbuki kırılan her panelden ettikleri zararla mukayese etseler.
 
Şu iri cüsseli ürünlerin taşıma prosedürleri farklı ele alınmalı.
Ayrıca halen strafof ve karton konusunda inat ediyorlar sanırım. TV ler için de duralit gibi basit bir çözüm var fakat yüksek adetli üretimlerde bunu bir maliyet olarak görüp yanaşmıyorlar. Halbuki kırılan her panelden ettikleri zararla mukayese etseler.
Ya da servis o malzemeyi alıp biriktirip fabrikaya geri yollasa da olur.
 
Şu iri cüsseli ürünlerin taşıma prosedürleri farklı ele alınmalı.
Ayrıca halen strafof ve karton konusunda inat ediyorlar sanırım. TV ler için de duralit gibi basit bir çözüm var fakat yüksek adetli üretimlerde bunu bir maliyet olarak görüp yanaşmıyorlar. Halbuki kırılan her panelden ettikleri zararla mukayese etseler.
Bakalım dün bir ses çıkmadı. Bugün ne olacak bekliyoruz. Eve bıraktılar duruyor.
 
Ya da servis o malzemeyi alıp biriktirip fabrikaya geri yollasa da olur.
Abi bunu hakikaten önerdik bile biz.
Dedik ki kardeşim içerisine koyun, satış esnasında da tüketiciyi bilgilendirrin. ''Güvenli nakliyat amaçlı içerisine yerleştirilmiş olan fabrika malıdır geri alınacaktır''
Servislerde her ayın sonuna kadar biriktirir, zaten sürekli giden lojistik araçlarınla da geriye toplatırsın aylık olarak çok mu zor yani :alala
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri