Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Çözüldü Daikin, Ödemesini Yaptığım Kaira Klimayı Göndermiyor!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aydanm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

aydanm

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
6 Ağu 2024
Mesajlar
6
Merhabalar, bu yararlı platform için öncelikle teşekkür etmek istiyorum. Bartın da çok nemli ve bu yaz ekstra sıcak bir ilde yaşadığımız için klima almak için uzun arayışlarımızdan sonra Adem beyin açıklayıcı paylaşımlarını takip ederek Kaira marka DTXR35E A++ 12000BTU Inverter Duvar Tipi Klimayı almaya karar verdik. 17 Temmuzda Hepsiburada üzerinden KairaTürkiye Resmi satıcısından ürünü satın aldık. Fiyat performans olarak en doğru ürünü aldığımızı düşünürken malesef Daikin bizi mağdur etti. Klima bize 22 Temmuz günü teslim edildi. Teknik servis geldiğinde ürünün ikisininde dış ünite olduğu anlaşıldı. O günden beri Hepsiburada ve Daikin ile onlarca kez iletişime geçmeme rağmen talep aldık diyip geçiştirildik. En son 30 Temmuzda Daikin şubelerinden birinden arandık ve yanlış gelen dış ünitelerden birini verdikleri iade koduyla göndermemizi istediler. Bu sıcak havalarda durum aciliyet arz ettiği için aynı gün hemen gönderdik ve ürün teslim edildi. Ancak o günden beri ürünümü göndermiyorlar ve ısrarla aramalarıma rağmen en ufak bir geri dönüş yapılmadı. Bu süreçte Hepsiburada da açılan taleplere otomatik cevap vermekten başka birşey yapmadı. Şikayet etmediğim yer kalmadı son çare dava açmak galiba. Sizler de benim gibi mağdur olmayın diye ve sesimiz bu mecralarda da duyulsun diye sizlere de anlatıyorum. Ödemesini nerdeyse 1 ay önce yaptığımız ürün gelecek mi şüpheli. Daikin'e güvenmek rezalete dönüştü. Maddi manevi mağdur olduk.
 

Ekli dosyalar

  • Gelen 2 Adet Dış Ünite.jpg
    Gelen 2 Adet Dış Ünite.jpg
    335.7 KB · Görüntüleme: 23
  • Fatura Görseli.png
    Fatura Görseli.png
    193.6 KB · Görüntüleme: 22
  • Kargo Takip Görüntüsü.png
    Kargo Takip Görüntüsü.png
    212.9 KB · Görüntüleme: 23
Geçmiş olsun,umarım olumlu sonuç alırsınız.Maalesef ülkemizde işini doğru,dürüst,gerektiği gibi yapan kişi çok az.
 
sizin hatanız şu olmuş önce bana dış unite gönderin sonra iç uniteyi vereyim diyecektiniz
Karşımda sonunda bir muhatap bulunca çözeceklerini düşündüm Daikin gibi bir firmanın. Bulunduğum ilden kaynaklı yıllardır her alışverişimi internetten yaparım ilk defa böyle bir rezaletle karşılaşıyorum. Bundan sonra yoğurdu üfleyerek yerim o kesin
 
Karşımda sonunda bir muhatap bulunca çözeceklerini düşündüm Daikin gibi bir firmanın. Bulunduğum ilden kaynaklı yıllardır her alışverişimi internetten yaparım ilk defa böyle bir rezaletle karşılaşıyorum. Bundan sonra yoğurdu üfleyerek yerim o kesin
Günaydın , geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim öncelikle.
Hepsiburada gibi mecralar otomatik ve robotik mesajlarla inanlara çözüm üreteceğini düşünmek gibi bir yanılgı içerisinde ne yazık ki.
Arzu ederseniz size bir DM kanalı açayım, eğer istiyorsanız bana iletişim bilgilerinizi paylaşın, Ben sizin iletişim bilgilerinizi Daikin içerisinde tanıdığımız yetkili arkadaşlara aktarıp durumu izah edelim ve çözümün bari bir nebze hızlanmasını sağlayalım ne dersiniz?
 
Günaydın , geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim öncelikle.
Hepsiburada gibi mecralar otomatik ve robotik mesajlarla inanlara çözüm üreteceğini düşünmek gibi bir yanılgı içerisinde ne yazık ki.
Arzu ederseniz size bir DM kanalı açayım, eğer istiyorsanız bana iletişim bilgilerinizi paylaşın, Ben sizin iletişim bilgilerinizi Daikin içerisinde tanıdığımız yetkili arkadaşlara aktarıp durumu izah edelim ve çözümün bari bir nebze hızlanmasını sağlayalım ne dersiniz?
Günaydın Adem bey;
Olur tabii ki çok memnun olurum, teşekkür ederim🙏
 
Merhabalar, bu yararlı platform için öncelikle teşekkür etmek istiyorum. Bartın da çok nemli ve bu yaz ekstra sıcak bir ilde yaşadığımız için klima almak için uzun arayışlarımızdan sonra Adem beyin açıklayıcı paylaşımlarını takip ederek Kaira marka DTXR35E A++ 12000BTU Inverter Duvar Tipi Klimayı almaya karar verdik. 17 Temmuzda Hepsiburada üzerinden KairaTürkiye Resmi satıcısından ürünü satın aldık. Fiyat performans olarak en doğru ürünü aldığımızı düşünürken malesef Daikin bizi mağdur etti. Klima bize 22 Temmuz günü teslim edildi. Teknik servis geldiğinde ürünün ikisininde dış ünite olduğu anlaşıldı. O günden beri Hepsiburada ve Daikin ile onlarca kez iletişime geçmeme rağmen talep aldık diyip geçiştirildik. En son 30 Temmuzda Daikin şubelerinden birinden arandık ve yanlış gelen dış ünitelerden birini verdikleri iade koduyla göndermemizi istediler. Bu sıcak havalarda durum aciliyet arz ettiği için aynı gün hemen gönderdik ve ürün teslim edildi. Ancak o günden beri ürünümü göndermiyorlar ve ısrarla aramalarıma rağmen en ufak bir geri dönüş yapılmadı. Bu süreçte Hepsiburada da açılan taleplere otomatik cevap vermekten başka birşey yapmadı. Şikayet etmediğim yer kalmadı son çare dava açmak galiba. Sizler de benim gibi mağdur olmayın diye ve sesimiz bu mecralarda da duyulsun diye sizlere de anlatıyorum. Ödemesini nerdeyse 1 ay önce yaptığımız ürün gelecek mi şüpheli. Daikin'e güvenmek rezalete dönüştü. Maddi manevi mağdur olduk.

Daikin yöneticisi Arslan Bey'in yardımlarıyla sorun çözüldü, ürün kargoya verildi. :giggle:✋
Kendisine bu hızlı aksiyon ve çözüm odaklı yaklaşımları için tüketiciler adına bir kez daha teşekkür ederiz. :clap2
 
Daikin yöneticisi Arslan Bey'in yardımlarıyla sorun çözüldü, ürün kargoya verildi. :giggle:✋
Kendisine bu hızlı aksiyon ve çözüm odaklı yaklaşımları için tüketiciler adına bir kez daha teşekkür ederiz. :clap2
Demek ki neymiş?
Bizim marka model firma takıntımız yokmuş. Bağlantılı olduğumuz her firma ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda GÖNÜLLÜ aracılık edip konunun nerede takıldıysa çözülmesini sağlıyor muşuz. :)

Son kullanıcıya faydamız dokunuyorsa ne mutlu bizlere.

Ellerine sağlık sevgili @İlteriş Yılmaz
 
Demek ki neymiş?
Bizim marka model firma takıntımız yokmuş. Bağlantılı olduğumuz her firma ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda GÖNÜLLÜ aracılık edip konunun nerede takıldıysa çözülmesini sağlıyor muşuz. :)

Son kullanıcıya faydamız dokunuyorsa ne mutlu bizlere.

Ellerine sağlık sevgili @İlteriş Yılmaz
Benim için yorucu olan bu süreç sizlerin aracılığıyla çok hızlı bir şekilde çözüldü, hepinize çok teşekkürler :clap2:giggle:
 
Demek ki neymiş?
Bizim marka model firma takıntımız yokmuş. Bağlantılı olduğumuz her firma ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda GÖNÜLLÜ aracılık edip konunun nerede takıldıysa çözülmesini sağlıyor muşuz. :)

Son kullanıcıya faydamız dokunuyorsa ne mutlu bizlere.

Ellerine sağlık sevgili @İlteriş Yılmaz
Tüketici faydasına olduğu sürece biz her markaya, her firmaya aynı şekilde yaklaşıyoruz. Firma tüketicinin yanında olduğu sürece biz de o firma ile ilgili pozisyonumuzu şekillendiriyoruz.

Tüketici faydasına aksiyon alan her firmaya tekrar tekrar teşekkür ederiz. Dediğin gibi fayda sağlayabiliyorsak ne mutlu bize. :clap2 :cak

Benim için yorucu olan bu süreç sizlerin aracılığıyla çok hızlı bir şekilde çözüldü, hepinize çok teşekkürler :clap2:giggle:
Rica ederiz, ne demek. :giggle: Sizlerden aldığımız güçle firmalarla iletişim kuruyor, bu gücü yine sizlerin faydasına uygun şekilde kullanıyoruz. :cak
 
Demek ki neymiş?
Bizim marka model firma takıntımız yokmuş. Bağlantılı olduğumuz her firma ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda GÖNÜLLÜ aracılık edip konunun nerede takıldıysa çözülmesini sağlıyor muşuz. :)

Son kullanıcıya faydamız dokunuyorsa ne mutlu bizlere.

Ellerine sağlık sevgili @İlteriş Yılmaz
Adem Helvacı diye yazılır adamın ham maddesi diye okunur eyvallah yine sayenizde bir insan çözüme kavuştu iyi ki varsınız😍
 
geçmiş olsun hocam sevindim sizin adınıza. Bir arkadaşıma geçen kış tv aldık hepsiburada üzerinden tv kırık çıktı satıcıda da aynı tv den kalmamış neyse servis raporu vs 1 hafta yeni tv bekledik gelmeyince hepsiburada ya iade için bildirdik. hepsiburada parayı iade edip bir üst model tv yi başka satıcıdan almamız için üstüne hediye çeki tanımladı. Yeni tv geldi kuruldu izledik o esnada servisten arayıp ürün inceleme sürecinde diye bilgi verdiler. Çocuk şimdi utanmasa ekmeği bile hepsiburadan alıyor :)
 
Demek ki neymiş?
Bizim marka model firma takıntımız yokmuş. Bağlantılı olduğumuz her firma ile tüketiciler arasındaki uyuşmazlıklarda GÖNÜLLÜ aracılık edip konunun nerede takıldıysa çözülmesini sağlıyor muşuz. :)

Son kullanıcıya faydamız dokunuyorsa ne mutlu bizlere.

Ellerine sağlık sevgili @İlteriş Yılmaz
Adem abi bizim Midealar ne zaman gelecek yurt dışından ondan bir haber yokmu ? 2. Taksit ödemesi geldi benim klimanın hala ses seda yokta :)
 
Adem abi bizim Midealar ne zaman gelecek yurt dışından ondan bir haber yokmu ? 2. Taksit ödemesi geldi benim klimanın hala ses seda yokta :)
Abi Geçen hafta İstanbul programımız vardı biliyorsun, FG yi de ziyaret ettik CEO Ahmet Bey ile bizzat görüştüm. 10 Ağustos itibarıyla ürünlerin girmiş olacağını belirtti. 1-2 gün sarkma olur mu bilemiyorum ama çok ciddi geciktiler abi çooook.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri