Yeni aldığım klima, yan pozisyonda uzun süre beklediği için, kutusu açılmadan, değişim için yetkili servis tarafından alındı ve servisin tavsiyesiyle, kullanılacağı alana yeterli gelmeyeceği için 12 lik yerine 18 lik klimayla değiştirmek üzere fark ücreti ödedim. 3 aydır yeni klimayı getirip takmadılar. Saatleri bulan 100 görüşme yapmışımdır. Ne satın aldığım A101 ne Kurluk mühendislik ne müşteri hizmetleri çözüm için bir adım atıyor. İzmir bölge yetkili servis cevap veriyor ama söylediklerinin hiç biri doğru çıkmadı.
A101 her seferinde talebinizi aldık çözüm merkezine iletiyoruz, firmayla görüşüp bilgilendireceğiz cevabını veriyor, ne söylersem söyleyeyim, zaten talebimi aldınız desem de papağan gibi aynı sözleri, söylüyorlar
Kurluk mühendislik, yetkili servisle görüşüp döneceğiz diyor, ne söylersem söyleyeyim, sizi yetkili servisinizle ben görüştüreyim diğer telefonda desem de, başka bir şey söylemeden telefonu kapatıyorlar
Müşteri hizmetleri sadece arıza ve kuruluma bakıyoruz, cihazının teslimatı bizle ilgili değil, biz satış sonrası hizmet veriyoruz diyorlar. Sanki bu iş satış sonrası değilmiş gibi.
Yetkili servisin cevaplarıyla konuyu uzatmayayım, defalarca gün verdi oturup evde servis bekledik. sonradan öğrendiğim kadarıyla servisin üst model klima değişimi yetkisi yokmuş, ama varmış gibi konuştuğu için inanmıştık. En azından yetkili servis denilen kişinin gerçek yetkili servis olduğunun teyidini aldım.
Böyle bir rezalet yaşamadığım için, tecrübesi olan arkadaşlara, artık tüketici heyetine başvurmam gerekiyor mu yoksa bunun gibi firmalar 3-4 ay gibi gecikmelere maruz bırakıyorlar yani sonunda klimayı getirirler mi, diye sormak istiyorum.
Tüketici heyetine gidince, sonuç alana kadar geçen sürede yeni klima fiyatı yarı yarıya artacağı için hemen gitmedim. Zaten aldığımdan beri %20 arttı. Bir klima çok büyük bir meblağ olmasa da alım gücüm nedeniyle üzerine bir bardak soğuk su içebileceğim bir miktar değil. Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler, olmayanların da başına gelmemesini dilerim.
A101 her seferinde talebinizi aldık çözüm merkezine iletiyoruz, firmayla görüşüp bilgilendireceğiz cevabını veriyor, ne söylersem söyleyeyim, zaten talebimi aldınız desem de papağan gibi aynı sözleri, söylüyorlar
Kurluk mühendislik, yetkili servisle görüşüp döneceğiz diyor, ne söylersem söyleyeyim, sizi yetkili servisinizle ben görüştüreyim diğer telefonda desem de, başka bir şey söylemeden telefonu kapatıyorlar
Müşteri hizmetleri sadece arıza ve kuruluma bakıyoruz, cihazının teslimatı bizle ilgili değil, biz satış sonrası hizmet veriyoruz diyorlar. Sanki bu iş satış sonrası değilmiş gibi.
Yetkili servisin cevaplarıyla konuyu uzatmayayım, defalarca gün verdi oturup evde servis bekledik. sonradan öğrendiğim kadarıyla servisin üst model klima değişimi yetkisi yokmuş, ama varmış gibi konuştuğu için inanmıştık. En azından yetkili servis denilen kişinin gerçek yetkili servis olduğunun teyidini aldım.
Böyle bir rezalet yaşamadığım için, tecrübesi olan arkadaşlara, artık tüketici heyetine başvurmam gerekiyor mu yoksa bunun gibi firmalar 3-4 ay gibi gecikmelere maruz bırakıyorlar yani sonunda klimayı getirirler mi, diye sormak istiyorum.
Tüketici heyetine gidince, sonuç alana kadar geçen sürede yeni klima fiyatı yarı yarıya artacağı için hemen gitmedim. Zaten aldığımdan beri %20 arttı. Bir klima çok büyük bir meblağ olmasa da alım gücüm nedeniyle üzerine bir bardak soğuk su içebileceğim bir miktar değil. Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler, olmayanların da başına gelmemesini dilerim.