Hocam bizde yazınca tehdit olarak algılanıyor
Gerçi ben de biraz tehdit gibi yazıyor olabilirim zira ülkemizde Hukuk sistemi beklentileri karşılamayınca mecburen ifşa mekanzimasını kullanıyoruz.
Daha bugün saat 11:56 da Arçelik iletişim hesabına bir mail atıp kendilerine detayları ve delilleri aktarıp ''ya bu işi pazartesi gününe kadar çözersiniz ya da Tüketici Derneği olarak pazartesi günü tüm ülke ile durumu paylaşacağız bilginiz olsun'' dedim.
Düşünsenize, tüketicinin buzdolabına 6280tl ye kompresör takan Bodrum Arçelik yetkili servisi eksik fatura kesiyor, faturada kalem şişirmesi yapıyor, konu bana gelince araştırıyorum ki Bodrum servisinin yaptığı işi X başka ildeki Arçelik yetkili servisi 3.000tl ye yapıyor.


Kondenser fan motoru değişti diyorlar ama motor değişmemiş,
Bakım yapıldı diyorlar ama bakım yapılmamış
Vergi Usul Kanununa aykırı fatura kesilmiş
Faturada ürünün atölyeye taşınma ücreti girilmiş ama ürün aslında evde tamir edildi
Kompresöre ek bir yedek parça girişi faturaya eklenmiş ama o parçalar zaten kompresör ile birlikte geliyor
ve daha neler neler.