Kaira Plus 12.000 BTU model Klima satın aldım kurulum için servis ile 13 Haziran'da görüştüm 16 Haziran'da klimanın montajı yapıldı ancak montaj sırasında birkaç olumsuz durum yaşandı Bunun hakkında hem bilgi almak için hem size aktarmak için buraya yazıyorum
Kaira Türkiye mağazasından satın aldığım klima montajı için Daikin tarafından İzmir Çiğli Lodos teknik servisi Montaj için ataması yapıldı kuruluma denilen saat ve tarihte gelindi ancak dış ünite ve iç ünite montajı yapıldı borular bağlandı elektrik hattı bağlandı Test için elektrik tesisatını bağladılar hiçbir vakum işlemi yapmadan cihazı çalıştırdılar ve test ettiler Daha sonrasında cihazın montajı bitti diye söylendi cihaza vakum yapmayacak mısınız diye sorduğumda tepkisiz kaldılar Nasıl yani dediler ben de cihaza vakum işlemi yapılmayacak mı dedim yapacağız Yapacağız tabii denildi sonrasında daha sonra yanlarında bile olmayan vakum cihazını inip aşağı araçtan aldırdılar getirdikleri vakum cihazının monometre sayacı arızalı sürekli sıfırı gösteriyordu vakum cihazını dış üniteye bağladılar rekorları kapalı konuma getirip vakumu yaptı vakum cihazını söktükten sonra rekorları tekrardan açtı yani vakum yapılmadan önce test için vakumsuz bir şekilde klimanın gazı borulara ve iç üniteye verildi 3 dakikalık bir vakum işleminden sonra cihazın monometresi arızalı olduğu için bana manometreyi gösterdi arızalı olduğunu söyledi kompresörün zorlanma sesi geldiğinde vakumun bittiği anlamına geldiğini dile getirdi Şimdi ise yaklaşık 5 gündür Klimayı kullanıyorum ancak klimada üfleme olarak ılık soğuk arası genellikle ılık bir üfleme hakim ve dış ünitenin ayaklar İle bağlantılı olan kısımları hiçbir şekilde sıkılmamış dış ünite sallanıyor Yani tamamen montajda bir kusur oldu bunu Daikin veya kaira markasına ilettiğimde Ne gibi bir aksiyon alırım ya da bu durum bir sorun yaratır mı
klimanın dış takoz ayakları dış ünite ile takozların arasında bulunan vidalar tam sıkılmamış dış üniteyi ufak bir kuvvet ile sarstığında dış ünite komple sallanıyor ve klima soğutma gücünde çalışırken içeriye rezonans sesi ve Titreşim sesi yapıyor ek olarak iç ünite ile dış ünite arasındaki bağlantı arasında borunun muhafazası için kutudan çıkan baca manşonu borusu hiçbir şekilde takılmadı wifi modülü hatırlatma üzerine takıldı
Kaira Türkiye mağazasından satın aldığım klima montajı için Daikin tarafından İzmir Çiğli Lodos teknik servisi Montaj için ataması yapıldı kuruluma denilen saat ve tarihte gelindi ancak dış ünite ve iç ünite montajı yapıldı borular bağlandı elektrik hattı bağlandı Test için elektrik tesisatını bağladılar hiçbir vakum işlemi yapmadan cihazı çalıştırdılar ve test ettiler Daha sonrasında cihazın montajı bitti diye söylendi cihaza vakum yapmayacak mısınız diye sorduğumda tepkisiz kaldılar Nasıl yani dediler ben de cihaza vakum işlemi yapılmayacak mı dedim yapacağız Yapacağız tabii denildi sonrasında daha sonra yanlarında bile olmayan vakum cihazını inip aşağı araçtan aldırdılar getirdikleri vakum cihazının monometre sayacı arızalı sürekli sıfırı gösteriyordu vakum cihazını dış üniteye bağladılar rekorları kapalı konuma getirip vakumu yaptı vakum cihazını söktükten sonra rekorları tekrardan açtı yani vakum yapılmadan önce test için vakumsuz bir şekilde klimanın gazı borulara ve iç üniteye verildi 3 dakikalık bir vakum işleminden sonra cihazın monometresi arızalı olduğu için bana manometreyi gösterdi arızalı olduğunu söyledi kompresörün zorlanma sesi geldiğinde vakumun bittiği anlamına geldiğini dile getirdi Şimdi ise yaklaşık 5 gündür Klimayı kullanıyorum ancak klimada üfleme olarak ılık soğuk arası genellikle ılık bir üfleme hakim ve dış ünitenin ayaklar İle bağlantılı olan kısımları hiçbir şekilde sıkılmamış dış ünite sallanıyor Yani tamamen montajda bir kusur oldu bunu Daikin veya kaira markasına ilettiğimde Ne gibi bir aksiyon alırım ya da bu durum bir sorun yaratır mı
klimanın dış takoz ayakları dış ünite ile takozların arasında bulunan vidalar tam sıkılmamış dış üniteyi ufak bir kuvvet ile sarstığında dış ünite komple sallanıyor ve klima soğutma gücünde çalışırken içeriye rezonans sesi ve Titreşim sesi yapıyor ek olarak iç ünite ile dış ünite arasındaki bağlantı arasında borunun muhafazası için kutudan çıkan baca manşonu borusu hiçbir şekilde takılmadı wifi modülü hatırlatma üzerine takıldı
Ekli dosyalar
-
20260616_100810.webp30.5 KB · Görüntüleme: 26 -
20260616_100808.webp37.4 KB · Görüntüleme: 21 -
20260616_100818.webp93.1 KB · Görüntüleme: 18 -
20260616_100813.webp37.8 KB · Görüntüleme: 24 -
20260616_100826.webp238.5 KB · Görüntüleme: 23 -
20260616_100828.webp352.4 KB · Görüntüleme: 24 -
20260621_184957.webp227.6 KB · Görüntüleme: 22 -
20260621_184954.webp27.2 KB · Görüntüleme: 24