Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima KAİRA KLİMA MONTAJ KUSURLARI

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

UnConnected

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
29 Tem 2025
Mesajlar
12
Kaira Plus 12.000 BTU model Klima satın aldım kurulum için servis ile 13 Haziran'da görüştüm 16 Haziran'da klimanın montajı yapıldı ancak montaj sırasında birkaç olumsuz durum yaşandı Bunun hakkında hem bilgi almak için hem size aktarmak için buraya yazıyorum

Kaira Türkiye mağazasından satın aldığım klima montajı için Daikin tarafından İzmir Çiğli Lodos teknik servisi Montaj için ataması yapıldı kuruluma denilen saat ve tarihte gelindi ancak dış ünite ve iç ünite montajı yapıldı borular bağlandı elektrik hattı bağlandı Test için elektrik tesisatını bağladılar hiçbir vakum işlemi yapmadan cihazı çalıştırdılar ve test ettiler Daha sonrasında cihazın montajı bitti diye söylendi cihaza vakum yapmayacak mısınız diye sorduğumda tepkisiz kaldılar Nasıl yani dediler ben de cihaza vakum işlemi yapılmayacak mı dedim yapacağız Yapacağız tabii denildi sonrasında daha sonra yanlarında bile olmayan vakum cihazını inip aşağı araçtan aldırdılar getirdikleri vakum cihazının monometre sayacı arızalı sürekli sıfırı gösteriyordu vakum cihazını dış üniteye bağladılar rekorları kapalı konuma getirip vakumu yaptı vakum cihazını söktükten sonra rekorları tekrardan açtı yani vakum yapılmadan önce test için vakumsuz bir şekilde klimanın gazı borulara ve iç üniteye verildi 3 dakikalık bir vakum işleminden sonra cihazın monometresi arızalı olduğu için bana manometreyi gösterdi arızalı olduğunu söyledi kompresörün zorlanma sesi geldiğinde vakumun bittiği anlamına geldiğini dile getirdi Şimdi ise yaklaşık 5 gündür Klimayı kullanıyorum ancak klimada üfleme olarak ılık soğuk arası genellikle ılık bir üfleme hakim ve dış ünitenin ayaklar İle bağlantılı olan kısımları hiçbir şekilde sıkılmamış dış ünite sallanıyor Yani tamamen montajda bir kusur oldu bunu Daikin veya kaira markasına ilettiğimde Ne gibi bir aksiyon alırım ya da bu durum bir sorun yaratır mı

klimanın dış takoz ayakları dış ünite ile takozların arasında bulunan vidalar tam sıkılmamış dış üniteyi ufak bir kuvvet ile sarstığında dış ünite komple sallanıyor ve klima soğutma gücünde çalışırken içeriye rezonans sesi ve Titreşim sesi yapıyor ek olarak iç ünite ile dış ünite arasındaki bağlantı arasında borunun muhafazası için kutudan çıkan baca manşonu borusu hiçbir şekilde takılmadı wifi modülü hatırlatma üzerine takıldı
 

Ekli dosyalar

  • 20260616_100810.webp
    20260616_100810.webp
    30.5 KB · Görüntüleme: 27
  • 20260616_100808.webp
    20260616_100808.webp
    37.4 KB · Görüntüleme: 22
  • 20260616_100818.webp
    20260616_100818.webp
    93.1 KB · Görüntüleme: 19
  • 20260616_100813.webp
    20260616_100813.webp
    37.8 KB · Görüntüleme: 25
  • 20260616_100826.webp
    20260616_100826.webp
    238.5 KB · Görüntüleme: 24
  • 20260616_100828.webp
    20260616_100828.webp
    352.4 KB · Görüntüleme: 25
  • 20260621_184957.webp
    20260621_184957.webp
    227.6 KB · Görüntüleme: 23
  • 20260621_184954.webp
    20260621_184954.webp
    27.2 KB · Görüntüleme: 25
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri