- Bütçe
- 50-60 bin
- Marka Model Bilgisi
- Daikin-Gree-MHI
Merhabalar,
50-60 bin civarında 20m2 Ara kat salonum için klima arayışındayım. Ev sürekli güneş alıyor. Salona takacağım ancak evin (70m2) genel olarak nemini alsa bi ferahlatsa güzel olur. Tabii ki soğutma da kullanılacak genelde ancak kışın ihtiyaç duyarsam ısıtmada da bazen kullanabilirim.
Gree Airy 12btu
Daikin Shira Eco 12btu
Mitsubishi Heavy Plus 12btu
Bu modellerden sizce hangisini tercih etmeliyim , neden? Gree ile diğer 2 marka model arasında 10 bin tl gibi bir fark mevcut olacaktır. Teşekkürler.
50-60 bin civarında 20m2 Ara kat salonum için klima arayışındayım. Ev sürekli güneş alıyor. Salona takacağım ancak evin (70m2) genel olarak nemini alsa bi ferahlatsa güzel olur. Tabii ki soğutma da kullanılacak genelde ancak kışın ihtiyaç duyarsam ısıtmada da bazen kullanabilirim.
Gree Airy 12btu
Daikin Shira Eco 12btu
Mitsubishi Heavy Plus 12btu
Bu modellerden sizce hangisini tercih etmeliyim , neden? Gree ile diğer 2 marka model arasında 10 bin tl gibi bir fark mevcut olacaktır. Teşekkürler.