Klimada ECO modu ne işe yarıyor, eco modunun mantığı nedir? ECA Ecotech klima aldım eco modu hem ısıtmada hem soğutmada aktif edilebiliyor. Normal çalıştırma ile eco modu açıkken çalıştırmadaki farkı nedir?
Klimamı kışın HEAT (ısıtmada) kullanıyorum, eco modu ayarı açık mı kullanayım, kapalı mı?
Klimamı kışın HEAT (ısıtmada) kullanıyorum, eco modu ayarı açık mı kullanayım, kapalı mı?