Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima klimada Eco modu ne işe yarar?

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

suchasme

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
28 Şub 2026
Mesajlar
21
Klimada ECO modu ne işe yarıyor, eco modunun mantığı nedir? ECA Ecotech klima aldım eco modu hem ısıtmada hem soğutmada aktif edilebiliyor. Normal çalıştırma ile eco modu açıkken çalıştırmadaki farkı nedir?

Klimamı kışın HEAT (ısıtmada) kullanıyorum, eco modu ayarı açık mı kullanayım, kapalı mı?
 
Klimada ECO modu ne işe yarıyor, eco modunun mantığı nedir? ECA Ecotech klima aldım eco modu hem ısıtmada hem soğutmada aktif edilebiliyor. Normal çalıştırma ile eco modu açıkken çalıştırmadaki farkı nedir?

Klimamı kışın HEAT (ısıtmada) kullanıyorum, eco modu ayarı açık mı kullanayım, kapalı mı?
Eco moduna alınca ısıtmadan veya soğutmadan memnunsan eco da kullan tabi elektrik tasarrufu yapıyor.
 
Eco tuşu klimanın gücü azaltatak tepe noktalara ulaşmasını engeller daha düşük watt aralığında çalışma mantığı vardır. Klimayı sabah aç şim bitti kapat akşam aç işim bitti kapat mantığı ile çalıştoran biriyseniz eco modu size gelmez fakat 7/24 klima kullanan biri iseniz eco modu sizin için uygun olabilir. Eco modu ilk ısıtma ve ilk soğutmalarda açık olduğu takdirde 1 saatte hedef ısısına gelecek oda takriben 2 3 saatte zor gelecektir diyebiliriz.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri