Arkadaşlar hepinize merhana. 2022 Ağustos ve 2023 Ağutos aylarında almış olduğum LG 24ETK 24.000 BTU Klima ve LG S12ETK 12.000 BTU klimalarımda wifi modülü yoktu. Büyük olanı salonda, küçük olanı oturma odamda kullanıyorum. Yatak odamda kullandığım Samsung windree klimamın wifisiden o kadar memnunum ki bu konfor beni diğer klimalara wifi ekleme yoluna itti. Bunun için geçen hafta Lg sitesinde bölgem de ki yetkili servisleri araştırdım. İçime sinen 3 tanesini ise aradım. İlki parçanın ellerinde olmadığını şu an için takamayacaklarını söyledi. İkinci servis ise parçayı getirebileceklerini söyleyip fiyat verdi ancak bana fiyat yüksek geldi. Üçüncü servis ise daha önce hiç takmadıklarını ancak klimanın uyumlu olması gerektiğini söyleyip benden model numaralarını isteyip ücret bilgisi ile döneceğini söyledi. Yarım saat sonra Kendisinin servis sahibi olduğunu öğrendiğim Beyfendi dönüş yaptı ve LG ile görüştüğünü montaj dahil 2500 tl ücret olduğunu klimaların garanti sürecinin etkilenmeyeceğini LG thinq uygulamasında wifi eklemesi yapabileceğimi kitlerin LG den kargo ile geleceğini vb gibi ince detayları anlattı. Gerçekten bu durum çok hoşuma gitti ve 2 klimam için 2 adet wifi kit sipariş verdim. Pazartesi verdiğim sipariş Çarşamba günü LG tarafından kargoya verilmiş ve Perşembe günü servise ulaşmış. Cuma günü görüştüğümde ise Pazartesi sizi arayacak arkadaşlarımız diye bilgi verildi. Dün ise servis tarafından aranıp bugün gelinceği bilgisi verildi. Bugün LG yetkili servis 2 arkadaş geldi klima kapağını nazikçe söküp elektronik kart kapağını açtılar ve wifi kit jackını yuvasına oturtup kapakları kapattılar toplasanız 3 dakika sürdü. Sonra ise wiFi kitlerinin üzerinde çektiğimiz qr etiketini lq thinq uygulaması hata vererek okumadı ancak manuel olarak sorunsuz bir şekilde uygulama bağlantı kurdu. Bunun için sıcaklık düşürme tuşunun iki yanında ki jet mode ve energy kontrol tuşuna 3 sn basılı tutmak yeterli. Daha sonra ödeme için işletmelerine gttiğimde görüştüğüm betfendinin montajda olduğunu gördüm ve ücret ödemesini yaptım. Servis çalışanlarının yaklaşımı kibarlığı ve bilgisi hoşuma gitti. Şimdi ise iki klimamda da çektği elektrik değeri dahil her türlü veriyi görebiliyorum. İyi ki taktırmışım. destek ve ilgisinden dolayı yetkili servis ve sahibinede çok teşekkür ediyorum. LG de yetkili servis seçimi için bölge uygulaması varmış yani sizin bölgenizde kalan servislerin içinden istediğinizi seçebiliyorsunuz. Bunu özellikle sordum ve bu yönde bilgi verdi. Aşağıya resimleri ekliyorum arkadaşlar. @Adem Helvacı abi seninde merakla okuyacağını umuyorum 
