Merhaba,
17.06.2023 tarihinde 749.00 TL bedel ile vatanbilgisayar.com üzerinden satın almış olduğum "Microsoft Xbox Oyun ve Şarj Kiti (9.Nesil)" ürünüm şarj olmamaya başladığı için 18.03.2024 tarihinde Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirdim ve Microsoft'un kendi ürünleri ile ilgili garanti süreçlerinde doğrudan kendileri ile irtibat kurulmasını istediğini bildirerek beni Microsoft Türkiye müşteri hizmetlerine yönlendirdiler.
Aynı tarih olan 18.03.2024'te Microsoft Türkiye müşteri hizmetleri ile görüşüp faturasını da kendileri ile paylaşarak "Microsoft Xbox Oyun ve Şarj Kiti (9.Nesil)" ürünümün yenisi ile değişimini talep ettim, ancak Microsoft bugün ilgili ürün Türkiye stoklarında olmadığı için yalnızca ücret iadesi yapabileceklerini bildirdi. Ürün şu an yalnızca Amazon.com.tr üzerindeki Nethouse satıcısı tarafından 1499.00 TL'ye satılıyor ve ücret iadesi almam durumunda, ürünü tekrar satın alabileceğim tutar, iade edilecek tutarın tam iki katı olduğu için maddi bir mağduriyet yaşamak istemediğimden, ücret iadesini reddedip, ürünün kesin olarak değişimini talep etmek istiyorum.
Bu durumda ne yapabilirim? Eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Anıl
17.06.2023 tarihinde 749.00 TL bedel ile vatanbilgisayar.com üzerinden satın almış olduğum "Microsoft Xbox Oyun ve Şarj Kiti (9.Nesil)" ürünüm şarj olmamaya başladığı için 18.03.2024 tarihinde Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirdim ve Microsoft'un kendi ürünleri ile ilgili garanti süreçlerinde doğrudan kendileri ile irtibat kurulmasını istediğini bildirerek beni Microsoft Türkiye müşteri hizmetlerine yönlendirdiler.
Aynı tarih olan 18.03.2024'te Microsoft Türkiye müşteri hizmetleri ile görüşüp faturasını da kendileri ile paylaşarak "Microsoft Xbox Oyun ve Şarj Kiti (9.Nesil)" ürünümün yenisi ile değişimini talep ettim, ancak Microsoft bugün ilgili ürün Türkiye stoklarında olmadığı için yalnızca ücret iadesi yapabileceklerini bildirdi. Ürün şu an yalnızca Amazon.com.tr üzerindeki Nethouse satıcısı tarafından 1499.00 TL'ye satılıyor ve ücret iadesi almam durumunda, ürünü tekrar satın alabileceğim tutar, iade edilecek tutarın tam iki katı olduğu için maddi bir mağduriyet yaşamak istemediğimden, ücret iadesini reddedip, ürünün kesin olarak değişimini talep etmek istiyorum.
Bu durumda ne yapabilirim? Eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Anıl
Son düzenleme: