Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

midea prime 18000 btu dert oldu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yücel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

yücel

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
10 Eyl 2023
Mesajlar
14
merhabalar. yotubede Adem beyin videolarını izleyerek, yaklaşık 40 gün önce midea prime 18000 btu klima aldım. aldığımdan beri dertleri bitmedi. klima geldi kuruldu. ama elimde herhangi bir belge yok. (fatura, garanti belgesi vs) 40 gündür vermiyorlar. şefe bilgi verdik, müdüre onaya gidecek, genel müdürlükte işler yoğun gibi anlamadığım şeyler söyleniyor. konuştuğum herkes çözeceğim diyor ama sonuç yok. kuruluma gelen arkadaşlarla, klimayı aldığım ist. maya iletişimle ve midea genel merkezle 444 85 49 iletişime geçtim ama sonuç yok.

1-klimanın iç ünitesinin ön kapağı kırık çıktı
2-klima kapalıyken hava yönlendrici flap açık kalıyor
3-klimanın iç ünitesinden korkutacak derecede çatur çutur ses geliyor.

Not: tabi ki bunların adem bey ile alakası yok ama pişmanlığımı anlatamam.
 
Bu arada merakımdan soruyorum, ürün internet satışı mı? Yani size kargo ile mi geldi yoksa montajı yapan firma mı getirdi?
Kırık çıkan ürünün kolisinde hasar varmıydı dikkatinizi çekti mi acaba?
Anladığım kadarıyla evrak kısmı hariç, sorunlar iç ünite kaynaklı doğru mu düşünüyorum?

Ayrıca evrakın hangi müdürün onaylaması gerekiyormuş anlamadım ki ? Garanti Belgesini satıcı tekemmül ettirir ve kaşeler, oldu bitti, kimsenin bir şey onaylamasına gerek yoktur. Garabti belge yönetmeliğine göre hareket edilmelidir, kafaya göre değil.
 
Bu arada merakımdan soruyorum, ürün internet satışı mı? Yani size kargo ile mi geldi yoksa montajı yapan firma mı getirdi?
Kırık çıkan ürünün kolisinde hasar varmıydı dikkatinizi çekti mi acaba?
Anladığım kadarıyla evrak kısmı hariç, sorunlar iç ünite kaynaklı doğru mu düşünüyorum?

Ayrıca evrakın hangi müdürün onaylaması gerekiyormuş anlamadım ki ? Garanti Belgesini satıcı tekemmül ettirir ve kaşeler, oldu bitti, kimsenin bir şey onaylamasına gerek yoktur. Garabti belge yönetmeliğine göre hareket edilmelidir, kafaya göre değil.
selam. internetten satın aldım. İst. maya iletişim Mahmut Bey'den. ürünü kargo getirdi.
Kuruluma gelen arkadaşlar (3.300 tl montaj ücreti verdim) kurduktan sonra fark ettik problemleri
(bana garantiden değişir dedi, elektrik bandı ile kırık yeri yapıştırdı kurulumu yaptı gitti.)
fatura ve garanti belgesi kısmını bende anlamadım ama, olay anlattığım gibi.
not: genel merkez 444 85 49 artık aramalarıma cevap vermiyor.
 
selam. internetten satın aldım. İst. maya iletişim Mahmut Bey'den. ürünü kargo getirdi.
Kuruluma gelen arkadaşlar (3.300 tl montaj ücreti verdim) kurduktan sonra fark ettik problemleri
(bana garantiden değişir dedi, elektrik bandı ile kırık yeri yapıştırdı kurulumu yaptı gitti.)
fatura ve garanti belgesi kısmını bende anlamadım ama, olay anlattığım gibi.
not: genel merkez 444 85 49 artık aramalarıma cevap vermiyor.
3300₺ montaj mı?
 
selam. internetten satın aldım. İst. maya iletişim Mahmut Bey'den. ürünü kargo getirdi.
Kuruluma gelen arkadaşlar (3.300 tl montaj ücreti verdim) kurduktan sonra fark ettik problemleri
(bana garantiden değişir dedi, elektrik bandı ile kırık yeri yapıştırdı kurulumu yaptı gitti.)
fatura ve garanti belgesi kısmını bende anlamadım ama, olay anlattığım gibi.
not: genel merkez 444 85 49 artık aramalarıma cevap vermiyor.
Tamam, doğru anlıyorsam eğer siz internetten Maya adlı Midea bayisi olan firmadan klimayı satın aldınız, Ürünler kargo ile teslim edildi, teslim aldığınız ürünlerin kolilerinde hasar yoktu ancak servis açtığında içindeki ürün kırık çıktı, yine doğru anladıysam başka ilde yaşadığınız için kuruluma da o başka ilin servisi geldi, ''bunlar garantiden değişir'' dedi ancak kurulumu yapıp gitti, o günden beri de kimse sizinle ilgilenmiyor, telefonları da açmıyorlar.

Yanlış bir yer var mı?
 
Tamam, doğru anlıyorsam eğer siz internetten Maya adlı Midea bayisi olan firmadan klimayı satın aldınız, Ürünler kargo ile teslim edildi, teslim aldığınız ürünlerin kolilerinde hasar yoktu ancak servis açtığında içindeki ürün kırık çıktı, yine doğru anladıysam başka ilde yaşadığınız için kuruluma da o başka ilin servisi geldi, ''bunlar garantiden değişir'' dedi ancak kurulumu yapıp gitti, o günden beri de kimse sizinle ilgilenmiyor, telefonları da açmıyorlar.

Yanlış bir yer var mı?
evet, tam yazdığınız gibi.
yalnız bugün merkezden Ahmet' bey aradı, ve tekrar bilgileri aldı. düzeltileceği yönünde söz verdi. sanırım en geç önümüzdeki hafta çözülür.
sonuçtan sizi bilgilendiririm.
Videolarınızdan anladığım kadarıyla ilgililere iletişim halindesiniz. geri aramam yönünde herhangi bir dahliniz olduysa ayrıca teşekkür ederim.

Bu markayı hiç bilmiyorken sadece sizin videolarınızdan hissettiğim güvene dayanarak satın aldım. Yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim.
 
evet, tam yazdığınız gibi.
yalnız bugün merkezden Ahmet' bey aradı, ve tekrar bilgileri aldı. düzeltileceği yönünde söz verdi. sanırım en geç önümüzdeki hafta çözülür.
sonuçtan sizi bilgilendiririm.
Videolarınızdan anladığım kadarıyla ilgililere iletişim halindesiniz. geri aramam yönünde herhangi bir dahliniz olduysa ayrıca teşekkür ederim.

Bu markayı hiç bilmiyorken sadece sizin videolarınızdan hissettiğim güvene dayanarak satın aldım. Yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim.
Yanlış anlaşılma olsun istemem, bizim işimiz şov yapmak olmadığı için kimseye ''Şunu yaptım, bunu yaptım'' demiyoruz ancak arka planda ciddi hararetli görüşmelerimiz oluyor.
Bazen okuyorum, daha cevap yazmadan iletişime geçip durum analizine dahil olduğum için çok zaman geçiyor ve sanki görmüş de ilgilenmemiş gibi de oluyorum ancak durum pek de öyle değil :)
Bizimki tamamen gönüllülük, firmaya hesap soracak konumda değiliz ancak iyi niyet sınırları içerisinde sitem edebiliyoruz yani o kadar nazımız geçiyor.
Sizin konuyu ilk okuduğum gün firma ile iletişime geçmiştim, herkes şunu açık açık bilmeli ki eğer bu markaya destek veriyorsam, tüketici sorunlarında yüzümü yere düşürmedikleri içindir. Gecikiyorlar doğrudur, eksikleri var doğrudur, ancak ne olursa olsun karşımızda bir muhatabımız var ve daha da önemlisi, cevap alabildiğimiz, SONUÇ alabildiğimiz bir muhatabımız var.

Yine açık açık yazayım bakınız Dijitsu klimalarla ilgili de SSH den güvence almış olmamıza rağmen ALSA beklentilerimizi karşılamadılar, daha 3-5 klimada sorun yaşayınca biz Dijitsudan bahsetmekten vazgeçtik.

TCL klima ile ilgili birkaç sorun yaşandı, HTS ile irtibat kurduk, istediğimiz hızda olmasa da bir şekilde ilgileniyorlar.

Ancak Midea klimalarla ilgili en ufak sorun yaşandığında daha bizden bildirim kendilerine ulaşır ulaşmaz FG tarafında hummalı bir çalışma başladığını çok iyi biliyoruz çünkü takip ediyoruz.

Yaşadıklarınız tüketici sorunu ve biz de tüketici tarafıyız, firma elemanı veya çıkar karşılığı üç maymunu oynayanlardan değiliz içiniz rahat olsun :ok
 

Öncelikle yaşanılan olay için geçmiş olsun . İnşallah tez vakit garantiden değişim olur.Bende farklı ilden AEP modelini aldım Şanlıurfa da 3400 Tl vererek kurulum yaptırdım. Garanti belgesi vs doldurmadılar , kuruluma dair hiçbir belge vermediler sadece kutu üzerinde barkodları alıp biz sisteme işleyeceğiz dediler. Pek de güven vermiyor bu durum aslında müşterinin sistem üzerinden takip edebilmesi gerekli diye düşünüyorum
 

Öncelikle yaşanılan olay için geçmiş olsun . İnşallah tez vakit garantiden değişim olur.Bende farklı ilden AEP modelini aldım Şanlıurfa da 3400 Tl vererek kurulum yaptırdım. Garanti belgesi vs doldurmadılar , kuruluma dair hiçbir belge vermediler sadece kutu üzerinde barkodları alıp biz sisteme işleyeceğiz dediler. Pek de güven vermiyor bu durum aslında müşterinin sistem üzerinden takip edebilmesi gerekli diye düşünüyorum
Midea klimaların bu derece yüksek performans ile tüketicileri mutlu etmesi yanında FG Europe servislerinin ve özellikle Güneydoğu servislerinin bu vurdumduymz tavırları insanı bezdiriyor açık ve net. Garanti Belgesi Yönetmeliği, 6502 Sayılı TKHK da yer alan 56 ve 84 üncü maddelerea tıf yaparak der ki ''Garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye teslim edilmesi ve Hukuk önünde teslim edildiğinin ispatı zorunluluğu satıcıya aittir''

Şimdi bu durumda bence yapmanız gereken gayet basit, Ticaret Bakanlığına bir yazı yazıp, Satıcı firmanın ve FG Europe şirketinin resmi iletişim adresini de yazınızın içerisine girip, ilgili firmanın Yasal yükümlülüklerini yerine getirmedikleri, parasını ödeyip satın aldığınız ürünün garanti belgesi ve montaj formlarının ısrarla tarafınıza verilmediğini belirtip şikayet edin.

Tüketicinin yasal hakkı olan bir evrakı tüketiciye teslim etmek bu kadar zorsa eğer, DEVLET eli ile tüketici bu belgeleri almayı iyi bilir değil mi sevgili @Erinç Aşıcıoğlu ?

Olayı daha da büyütmek istersek VUK 231 kapsamında diğer şikayet haklarımız da saklıdır elbette.

Madem ki rica ile bu işler haftalarca beklenmesine rağmen çözülmüyor. O halde HAKKIMIZ olanı almak için rica etmek yerine emretmeyi de biliriz yasa yolu ile.

Demek ki Midea için de işleri böyle ilerleteceğiz bundan sonra.


@emredrmz siz de ürün garanti takibinizi egaranti.com da ürününüzü kayıt edip yapabilirsiniz. Benim Samsung buzdolabım da aynı şekilde egaranti sisteminde kayıtlı.
Garanti belgeniz doldurulup size teslim edildiğinde, Fatura, garanti belgesi, montaj formu gibi evrakların görsellerini de bu alana yükleyip böylece kayıp gibi durumlarda kendinizi güvenceye almış oluyorsunuz.
 
Midea klimaların bu derece yüksek performans ile tüketicileri mutlu etmesi yanında FG Europe servislerinin ve özellikle Güneydoğu servislerinin bu vurdumduymz tavırları insanı bezdiriyor açık ve net. Garanti Belgesi Yönetmeliği, 6502 Sayılı TKHK da yer alan 56 ve 84 üncü maddelerea tıf yaparak der ki ''Garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye teslim edilmesi ve Hukuk önünde teslim edildiğinin ispatı zorunluluğu satıcıya aittir''

Şimdi bu durumda bence yapmanız gereken gayet basit, Ticaret Bakanlığına bir yazı yazıp, Satıcı firmanın ve FG Europe şirketinin resmi iletişim adresini de yazınızın içerisine girip, ilgili firmanın Yasal yükümlülüklerini yerine getirmedikleri, parasını ödeyip satın aldığınız ürünün garanti belgesi ve montaj formlarının ısrarla tarafınıza verilmediğini belirtip şikayet edin.

Tüketicinin yasal hakkı olan bir evrakı tüketiciye teslim etmek bu kadar zorsa eğer, DEVLET eli ile tüketici bu belgeleri almayı iyi bilir değil mi sevgili @Erinç Aşıcıoğlu ?

Olayı daha da büyütmek istersek VUK 231 kapsamında diğer şikayet haklarımız da saklıdır elbette.

Madem ki rica ile bu işler haftalarca beklenmesine rağmen çözülmüyor. O halde HAKKIMIZ olanı almak için rica etmek yerine emretmeyi de biliriz yasa yolu ile.

Demek ki Midea için de işleri böyle ilerleteceğiz bundan sonra.


@emredrmz siz de ürün garanti takibinizi egaranti.com da ürününüzü kayıt edip yapabilirsiniz. Benim Samsung buzdolabım da aynı şekilde egaranti sisteminde kayıtlı.
Garanti belgeniz doldurulup size teslim edildiğinde, Fatura, garanti belgesi, montaj formu gibi evrakların görsellerini de bu alana yükleyip böylece kayıp gibi durumlarda kendinizi güvenceye almış oluyorsunuz.
@Adem Helvacı abi FG yetkilileri ile görüştüm ve yetkili servis direk tutuştu. Montaja ait fotoları , ürünün seri numarasını istediler ve e-mail adresime montaj formunu gönderdiler.
Güneydoğu servislerinin cidden sıkıntılı olduğunu anladım işleri alel acele halledip gitmeye çalışıyorlar. 20 dakika vakum yapılmasını istememe rağmen hakkın rahmetine kavuşmaya yakın bir alet ile 15 dakikada vakumu halledip çekip gittiler . Duvarları alçı ile kapatma gereği bile duymadılar .
Egaranti.com a evraklarımı yükleyeceğim ilginize teşekkürler ?
 
@Adem Helvacı abi FG yetkilileri ile görüştüm ve yetkili servis direk tutuştu. Montaja ait fotoları , ürünün seri numarasını istediler ve e-mail adresime montaj formunu gönderdiler.
Güneydoğu servislerinin cidden sıkıntılı olduğunu anladım işleri alel acele halledip gitmeye çalışıyorlar. 20 dakika vakum yapılmasını istememe rağmen hakkın rahmetine kavuşmaya yakın bir alet ile 15 dakikada vakumu halledip çekip gittiler . Duvarları alçı ile kapatma gereği bile duymadılar .
Egaranti.com a evraklarımı yükleyeceğim ilginize teşekkürler ?
Günaydın. Evrak takibi ve saklaması her zaman sorun, o nedenle egaranti.com ile hakikaten bu konuda bir farkındalık yarattı kardeşlerimiz.

Midea da tarafların yükümlülükleri bölümünde alçı kapatma işlemi yok, yapanlar açıkçası kendi inisiyatiflerinde yapıyor. Vakum konusunda süre ile ilgili tereddütünüz olmasın ilk 2-3 dakikadan sonraki kısım hava ile ilgili değil, biz onu içerideki nemin OLABİLDİĞİ kadar atılabilmesi için 10 15 dakika olmasını tercih ediyoruz.

Bundan sonrasında mutlu mesut ve güzel günlerde kullanmanızı dilerim klimanızı.
 
25 derece altında ekteki ses çıkıyor ve hiç gitmiyor (geçici değil} sebebi nedir yardımcı olur musunuz?
midea prime 18000 btu
 

Ekli dosyalar

nasıl yapacağımı bilmiyorum.
YouTube üzerinde artı simgesine basın çıkan ekranda altta video yazar tıklayın ve dosyanızı yükleyin. Buraya üye olabilen biri bu adımları kolaylıkla uygulayabilir.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20231220_213942.jpg
    IMG_20231220_213942.jpg
    67.1 KB · Görüntüleme: 15
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Bu ses pek normal değil. Fan önündeki ızgaraya hafiften gittikçe çoğalarak baskı yapabilir misiniz muhtemel ondan kaynaklı gibi. @muhammet göl de işi bir kademe yukarı taşıyıp ses yapıyor diye ızgarayı komple sökmüştü. :LOL:
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri