Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Midea ve Klima Meraklıları Lokali

Merhabalar, burdaki önerilerle beyaz eşya v TV aldık şimdide klima için montaja geldiler midea extreme save 12 BTU aldım. Gezer teknik/ İstanbul k.cekmecede hizmet veriyor Gökhan Gezer sahibi. Daikin ve midea yetkili satış ve servis bayisiymiş. 30 bin liraya peşin fiyatına 6 taksit aldım. Arkadaşlar gayet düzgün şekilde montajı yaptılar vakumlada yapıldı. Sizlerede öneririm. Performansı ile ilgilide sizleri uzun kullanımdan sonra bilgilendirim ki pekde bilgilendirecek bişey yok sanırım :) Teşekkürler @Adem Helvacı @Murat ALA @gölge46 ve herkese 🙏🏻
Hayırlı olsun bende k.cekmece Sultan Murat Mahallesi'nde oturuyorum ve klima alma aşamasındayım omu bumu derken kafa iyice yandı midea ağır basıyor umarım sizde memnun kalırsınız kullanım tecrübenizi merak ediyorum paylaşırsanız sevinirim
 
Merhabalar, burdaki önerilerle beyaz eşya ve TV aldık şimdide klima için montaja geldiler midea extreme save 12 BTU aldım. Gezer teknik/ İstanbul k.cekmecede hizmet veriyor Gökhan Gezer sahibi. Daikin ve midea yetkili satış ve servis bayisiymiş. 30 bin liraya peşin fiyatına 6 taksit aldım. Arkadaşlar gayet düzgün şekilde montajı yaptılar vakumlada yapıldı. Sizlerede öneririm. Performansı ile ilgilide sizleri uzun kullanımdan sonra bilgilendirim ki pekde bilgilendirecek bişey yok sanırım :) Teşekkürler @Adem Helvacı @Murat ALA @gölge46 ve herkese 🙏🏻
 
Hayırlı olsun bende k.cekmece Sultan Murat Mahallesi'nde oturuyorum ve klima alma aşamasındayım omu bumu derken kafa iyice yandı midea ağır basıyor umarım sizde memnun kalırsınız kullanım tecrübenizi merak ediyorum paylaşırsanız sevinirim
Yakın çevrede bayileri aradım 3.4 tane en iyi fiyatıda burası çekti peşine 6 taksitde çok cazip geldi açıkçası benim evim küçük toplam 65 M2 salon 14 M2 şuan 1 günlük izlenim güzel :)
 
18lik Xtreme söküm videosu da yok yanlış bir iş yapmakta istemiyorum. Mekanik olarak fazla titiz çalışırım ama yinede bir söküm videosu olsa iyi olurdu. Adem abinin 12lik videosunu izledim üfleme kanalında biraz farklılık var içerisi aynıdır. 🤔
dış kasa söküldüğü zaman gerisi gelir abi bunların en zor bölümü cross fan ve drenaj tavası vida ve kablo yerleri unutulabilir durumuna karşı resim çekerdim ben
 
Merhabalar, burdaki önerilerle beyaz eşya ve TV aldık şimdide klima için montaja geldiler midea extreme save 12 BTU aldım. Gezer teknik/ İstanbul k.cekmecede hizmet veriyor Gökhan Gezer sahibi. Daikin ve midea yetkili satış ve servis bayisiymiş. 30 bin liraya peşin fiyatına 6 taksit aldım. Arkadaşlar gayet düzgün şekilde montajı yaptılar vakumlada yapıldı. Sizlerede öneririm. Performansı ile ilgilide sizleri uzun kullanımdan sonra bilgilendirim ki pekde bilgilendirecek bişey yok sanırım :) Teşekkürler @Adem Helvacı @Murat ALA @gölge46 ve herkese 🙏🏻
merhabalar öncelikle hayırlı olsun klimanız. ben de foruma yeni katılan biri olark ve bir midea klima kullanıcısı olarak nacizane birkaç sey söyliyeyim. 2016 yılında midea mission 9000 btu klima aldım ve geçen seneye kadar problemsiz kullandım. bu arada klimayı çok yoğun da kullandığım söylenemez. geçen sene klimam ilk kez hata verdi. midea servisi zannederek (ki midea yetkili gerçek servisine ulaşmak internetten çok basit değilmiş bir sürü başka servisler midea logosuyla iş yapıyor) bir klima servisiyle görüştüm. gelip baktılar ve klima iç fan motor arızası var deyip bazı parçalar söküp 1 hafta sonra gelip taktılar geri. fakat ben evde olmadığım ve eşim de bu işlerden anlamadığı için tamam hallettik deyip gitmişler. akşam eve geldiğimde ben baktım klimayı çalıştırdım 15 dk sonra yine aynı hata kodu veriyor. bu arada ödemelerini henüz yapmamıştım. durumu bildirdim tekrar geldiler vs. geçen sene 5800 civarı bir para ile klima iç ünite fan motoru halloldu diyordum ki, 1 ay sonra da gaz bittiği uyarısı ile karşılaştım. bu sefer yetkili servise ulaşıp (evime 100mt imiş) gaz bastırdım ama 2 hafta sonra yine aynı hata gaz yok. gaz kaçağı olduğunu anladım. yine bana yakın olan midea servisini çağırıp problemi halletmesini söyledim. bu hafta yoğunum haftaya diye diye 2 ay geçti. buyurun bakalım. midea klima iyi olup servis konusu sıkıntılı olunca iyi bi marka alsanız da yine de mağduriyet yaşıyorsunuz.
 
merhabalar öncelikle hayırlı olsun klimanız. ben de foruma yeni katılan biri olark ve bir midea klima kullanıcısı olarak nacizane birkaç sey söyliyeyim. 2016 yılında midea mission 9000 btu klima aldım ve geçen seneye kadar problemsiz kullandım. bu arada klimayı çok yoğun da kullandığım söylenemez. geçen sene klimam ilk kez hata verdi. midea servisi zannederek (ki midea yetkili gerçek servisine ulaşmak internetten çok basit değilmiş bir sürü başka servisler midea logosuyla iş yapıyor) bir klima servisiyle görüştüm. gelip baktılar ve klima iç fan motor arızası var deyip bazı parçalar söküp 1 hafta sonra gelip taktılar geri. fakat ben evde olmadığım ve eşim de bu işlerden anlamadığı için tamam hallettik deyip gitmişler. akşam eve geldiğimde ben baktım klimayı çalıştırdım 15 dk sonra yine aynı hata kodu veriyor. bu arada ödemelerini henüz yapmamıştım. durumu bildirdim tekrar geldiler vs. geçen sene 5800 civarı bir para ile klima iç ünite fan motoru halloldu diyordum ki, 1 ay sonra da gaz bittiği uyarısı ile karşılaştım. bu sefer yetkili servise ulaşıp (evime 100mt imiş) gaz bastırdım ama 2 hafta sonra yine aynı hata gaz yok. gaz kaçağı olduğunu anladım. yine bana yakın olan midea servisini çağırıp problemi halletmesini söyledim. bu hafta yoğunum haftaya diye diye 2 ay geçti. buyurun bakalım. midea klima iyi olup servis konusu sıkıntılı olunca iyi bi marka alsanız da yine de mağduriyet yaşıyorsunuz.
Malesef Türkiyede satış sonrası hizmet anlamında iyi bir firma yok desek yeridir.Biz zaten bu yüzden kaybediyoruz. Başınıza gelenler tabiki üzücü umarım daha problem yaşamazsınız.
 
merhabalar öncelikle hayırlı olsun klimanız. ben de foruma yeni katılan biri olark ve bir midea klima kullanıcısı olarak nacizane birkaç sey söyliyeyim. 2016 yılında midea mission 9000 btu klima aldım ve geçen seneye kadar problemsiz kullandım. bu arada klimayı çok yoğun da kullandığım söylenemez. geçen sene klimam ilk kez hata verdi. midea servisi zannederek (ki midea yetkili gerçek servisine ulaşmak internetten çok basit değilmiş bir sürü başka servisler midea logosuyla iş yapıyor) bir klima servisiyle görüştüm. gelip baktılar ve klima iç fan motor arızası var deyip bazı parçalar söküp 1 hafta sonra gelip taktılar geri. fakat ben evde olmadığım ve eşim de bu işlerden anlamadığı için tamam hallettik deyip gitmişler. akşam eve geldiğimde ben baktım klimayı çalıştırdım 15 dk sonra yine aynı hata kodu veriyor. bu arada ödemelerini henüz yapmamıştım. durumu bildirdim tekrar geldiler vs. geçen sene 5800 civarı bir para ile klima iç ünite fan motoru halloldu diyordum ki, 1 ay sonra da gaz bittiği uyarısı ile karşılaştım. bu sefer yetkili servise ulaşıp (evime 100mt imiş) gaz bastırdım ama 2 hafta sonra yine aynı hata gaz yok. gaz kaçağı olduğunu anladım. yine bana yakın olan midea servisini çağırıp problemi halletmesini söyledim. bu hafta yoğunum haftaya diye diye 2 ay geçti. buyurun bakalım. midea klima iyi olup servis konusu sıkıntılı olunca iyi bi marka alsanız da yine de mağduriyet yaşıyorsunuz.
Marka iyide olsa kötüde olsa servis her markada sorun olabilir. İlk aldığım Midea kompresör sorunu yaptı yenisiyle değişti üzerine üç tane daha Midea aldım. 🙂
 
50 yaş üstü insanlarda anı anlatmalar artar. Bu durum sayısal zekalı insanları (mimar,mühendis,doktor,teknisyen ama ve illa ki matematiğe yatkın, sözele uzak) insanları zorlar. Merhamet hikayesi; DSİ kanaletlerinde su kullanımıyla ilgili yazan "azı karar çoğu zarar" sözü gibi, 1 günlük rapor kararında, merhametten rapor 3 gün olunca faydadan çok (kalan 2 gün sınavlarına da girdirmediğinden) zararlı olmuş diyerek 9 BTU yetecek yere 12 BTU lüksü de böyle olmasın, temalıydı.

Adem hoca 12 BTU kapasite olur ve iyi olur dediyse hele de 9 BTU fiyatına alındıysa bal börek bir durum bu. Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Adem hoca olmasa, 9 fiyatına 12 alınmasa; bununla da bir hikayem vardı, paylaşayım:
2005 yılında ofise klima alıyorum BOSCH bayi arkadaşımın yanına gittim kaç BTU alalım, yanlış almayalım diye. Bosch yetkilisini aradı telefonun sesini hoperlöre verdi, dinliyorum (Bu hoperlör işi çok tehlikeli). Yetkili aynen şöyle dedi: " Müşterimize 9BTU uygun ama stoklarımızda yok ve üretimi yakın değil, şimdi gider başka marka alır, kaçırmayalım. Müşteriye 12 BTU öner bu çok daha iyi olur,9 BTU kurtarmaz vb de, dedi. Ağzımız açık kaldı. Sizin olayla elbette tümüyle alakasız, buna menfaat çatışması deniyor. Sorduğunuz danıştığınız kişi satıcı ise, kendi malını över, rakipleri yerer misali. Herhangi bir konuda sorup danışırken, sorduğum kişinin cevabını "menfaat çatışması" kriteriyle değerlendiririm. Örneğin Van'daki satıcıdan ürün alamayacağım kesinse, verdiği bilgi bir arkadaşından almamı sağlamayacaksa veya demirdöküm klima almayacağımı açıkça belirttiğim durumda Demirdöküm satıcı veya personeli o zaman Y marka klima al derse, (elbette bilgi,birikimi tahtında ve söylediklerini de son kullanıcı olarak süzerek) bu benim için dikkate değer olur.

Son olarak; yaşanmış başka bir hikaye ile kapatayım. Karar çarkı oyunu ve kararsızlık hakkında: Yıllar önce bir çift otomobil satın almak için bir bayiye gider. Sıfır otomobil almak için pazarlık eder ve birinde karar kılırlar. Sözle anlaşıp showroomdan çıkacakken kadın eşini durdurur: "Bu aracı aldığımıza mutlu oldun mu?" eşi derki hiçbir şey hissetmiyorum. Kadın döner biz aracı almaktan vazgeçtik der. 10 gün sonra büyük bir ÖTV indirimi ve kampanya olur ve aynı aracı %20-30 indirimli olarak coşkuyla satın alırlar. Bu örnekteki gibi satıcıyla beraber bende mutlu olmuyorsam, kararsızlıktan değil, doğru anın gelmediği düşüncesiyle beklerim. Neticede serbest meslek erbabıyım; mal satıcıda ise para da bende çalışmaya devam eder. Aldığım zaman klima pahalı ise paramda artmış olur.
"Aynı fiyata Daikin Mitsubishi almak varken niye sizi tercih edelim?" diye soran ne güzel sormuş diye paylaşmıştım.
Baktım; Daikin klimalarına yarından geçerli %15 zam yapacak, liste fiyatından da kimse indirim yapmadığı gibi, liste fiyatı peşin veya kredi kartına tek çekim ücretiymiş. Kredi kartına taksit durumunda 8-10 bin TL üzerine vade farkı biniyor.
Araştırmalarımda liste (peşin) fiyatından %10 indirim ve kredi kartına 9 taksit gibi bir satın alma imkanı doğunca, kaçırmak olmazdı.
 

Ekli dosyalar

  • ZETA SHIRA PLUS GORSEL.png
    ZETA SHIRA PLUS GORSEL.png
    102.2 KB · Görüntüleme: 40
  • ZETA SHIRA PLUS 12BTU LISTE FIYATI.png
    ZETA SHIRA PLUS 12BTU LISTE FIYATI.png
    34.5 KB · Görüntüleme: 35
  • ZETA SHIRA PLUS 1.png
    ZETA SHIRA PLUS 1.png
    307.5 KB · Görüntüleme: 34
  • ZETA SHIRA PLUS 2.png
    ZETA SHIRA PLUS 2.png
    248 KB · Görüntüleme: 35
  • DAIKIN ZETA SHIRA PLUS 12 BTU.jpeg
    DAIKIN ZETA SHIRA PLUS 12 BTU.jpeg
    70.4 KB · Görüntüleme: 42
merhabalar öncelikle hayırlı olsun klimanız. ben de foruma yeni katılan biri olark ve bir midea klima kullanıcısı olarak nacizane birkaç sey söyliyeyim. 2016 yılında midea mission 9000 btu klima aldım ve geçen seneye kadar problemsiz kullandım. bu arada klimayı çok yoğun da kullandığım söylenemez. geçen sene klimam ilk kez hata verdi. midea servisi zannederek (ki midea yetkili gerçek servisine ulaşmak internetten çok basit değilmiş bir sürü başka servisler midea logosuyla iş yapıyor) bir klima servisiyle görüştüm. gelip baktılar ve klima iç fan motor arızası var deyip bazı parçalar söküp 1 hafta sonra gelip taktılar geri. fakat ben evde olmadığım ve eşim de bu işlerden anlamadığı için tamam hallettik deyip gitmişler. akşam eve geldiğimde ben baktım klimayı çalıştırdım 15 dk sonra yine aynı hata kodu veriyor. bu arada ödemelerini henüz yapmamıştım. durumu bildirdim tekrar geldiler vs. geçen sene 5800 civarı bir para ile klima iç ünite fan motoru halloldu diyordum ki, 1 ay sonra da gaz bittiği uyarısı ile karşılaştım. bu sefer yetkili servise ulaşıp (evime 100mt imiş) gaz bastırdım ama 2 hafta sonra yine aynı hata gaz yok. gaz kaçağı olduğunu anladım. yine bana yakın olan midea servisini çağırıp problemi halletmesini söyledim. bu hafta yoğunum haftaya diye diye 2 ay geçti. buyurun bakalım. midea klima iyi olup servis konusu sıkıntılı olunca iyi bi marka alsanız da yine de mağduriyet yaşıyorsunuz.
Burada Hotpoint örneği vermek isterim. Ana marka çekti gitti, YASAL yükümlülüğü de vestel efendi devraldı ama kendi markası olmadığı için çözümler hep kısa süreli ve yüksek bedelli oldu.

Bahsettiğiniz ürün ne yazık ki iflasını açıklayan Modern Klimanın ithalatı. Geçen sene Türkiyede 10 uncu yıllarını kutlayan ve sanırım 2018 den beri Midea resmi distribütörü olan Fidakis Grup da bu modelin desteğini sağlıyor olsa da ben de şahit olduğum 1-2 kereden anladığım kadarıyla çözümler uzun soluklu olmuyor bu modelde.

Burada çok sevdiğim bir Jinekolog Hanımefendi var, yüz yüze tanışmadık ama sosyal medyadan beni bulmuş, tesadüf o da Fethiye de yaşıyormuş, aynı ürün aynı yıllarda alınmış ve kendisine en sonunda bir airfel aldırdım, eski ürünü incelemek üzere kendisinden istedim, hiç tereddüt etmeden servise teslim etmiş ama servis "Dükkandan alırsınız" dedi, öyle kaldı daha gidip alacak vakit bulamadım.
 
"Aynı fiyata Daikin Mitsubishi almak varken niye sizi tercih edelim?" diye soran ne güzel sormuş diye paylaşmıştım.
Baktım; Daikin klimalarına yarından geçerli %15 zam yapacak, liste fiyatından da kimse indirim yapmadığı gibi, liste fiyatı peşin veya kredi kartına tek çekim ücretiymiş. Kredi kartına taksit durumunda 8-10 bin TL üzerine vade farkı biniyor.
Araştırmalarımda liste (peşin) fiyatından %10 indirim ve kredi kartına 9 taksit gibi bir satın alma imkanı doğunca, kaçırmak olmazdı.
Öncelikle hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. En son aldığım Midea Xtreme Seve 12000 BTU ile aralarında neredeyse 28000TL fark var hemen hemen iki katı üstelik verimlilik olarak aralarında pek fark yok buna istinaden neden Daikin de diyebiliriz. 🙂
 
Öncelikle hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. En son aldığım Midea Xtreme Seve 12000 BTU ile aralarında neredeyse 28000TL fark var hemen hemen iki katı üstelik verimlilik olarak aralarında pek fark yok buna istinaden neden Daikin de diyebiliriz. 🙂
Cok ucuk fiyatlar. 28bin tlyi kac yilda cikarir acaba elektrik faturasi yonunden bakarsak. Ariza durumu vs kiyaslamadan. Cunku kiyaslarsak daikinin yedek parcalarida ucuk
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri