Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Midea ve Klima Meraklıları Lokali

Benim yorumlarıma hiç denk gelmemişsin demek ki Arçelik Beko almam diyorum tek istisna Grundig :) Oldukça memnunum Klima yaparsa düşünebilirim yalan yok. Vestel de almam Ancak fırını çok sağlam çıktı fırın soran alırsa rahatlıkla alabilirsiniz derim ancak Buzdolabı ve Çamaşır asla. Zaten 2. ye tekrar çm vestelden de bilerek aldım 7 senede öğrenmiştir diye düşündüm en iyisini alayım düşündüm yanılmışım. artık alanlara güle güle kullansınlar ben almam tavsiye de etmem. Ancak Midea konusunun buralara geleceğini tahmin etmemiştim ne dramalar yaşanmış. Ancak Midea nın şikayetvar da profili olmaması büyük eksiklik bu onları aklamaz . Bunca şikayetde hepsinde firma haklı olamaz diye düşünüyorum. mesela muhatap yaplsalar bu sitede ona dönüş yaparlardı benim gibi olaydan haberi olmayanlarda midea dan daha almadan soğumazdı.
Her marka için şikayetler var buna göre ürün almak benim için mantıklı gelmiyor. Şikayetten çok kullananların tecrübesine bakarak ürün almayı tercih ederim. Mesela göndermiş olduğunuz şikayet geri kaldırılmış demek ki şikayete bakarak hareket etmek pek mantıklı görünmüyor.
 
Harika, tam da beklediğim gibi abi.

Yani şu fotoğrafa bakan herkes, bu klimayı takanın afedersiniz MAL olduğunu düşünür ama hiç kimse demez ki ''Orası inşaaat, ustaya da SEN KLİMAYI TAK, BİZ DUVARI HALLEDECEĞİZ'' demiş ve bitmemiş inşaata zorla yere klima taktırıp sonra da sosyal mecrada ''30 klima aldım ama gelip takmıyorlar'' diye şikayet etmişlerdir.


Tabi ki kimse böyle düşünmez.

Bana birisi şu fotoyu yollasa 'bunu talan ustanın Allah bin nelasını'' derim ve söylemekte de haklı olurum zira kimsenin aklına gelmez böyle bir şey.

İşte yukarıda bahsi geçen şikayet konusunun sahibinin bahsi geçen otelde klimacılara zorla yaptırttığı montajdan bir kare sevgili dostlar.

Ben bu fotoları öyle veya böyle bir şekilde Trabzonda yaşayan bir dostum aracılığı ile elde ettim. Buraya yayınlayamam ama bir videolar geldi bana inanamazsınız.

Sadece şu kadarını göstersem belki size bir referans olur.

Ekli dosyayı görüntüle 12777


Bakın yukarıdaki gördüğünüz manzara ''5 aydır klimalarımı takmıyorlar' diyen muhteremin otelinden bir kesit.
Bu adamlara ''Siz bunları takın, biz buraların sonra duvarlarını öreceğiz'' dedikleri yer bu gördüğünüz yer.

Bunları görünce aklıma çok şey geliyor ama buraya yazamıyorum.
 
Benim yorumlarıma hiç denk gelmemişsin demek ki Arçelik Beko almam diyorum tek istisna Grundig :) Oldukça memnunum Klima yaparsa düşünebilirim yalan yok. Vestel de almam Ancak fırını çok sağlam çıktı fırın soran alırsa rahatlıkla alabilirsiniz derim ancak Buzdolabı ve Çamaşır asla. Zaten 2. ye tekrar çm vestelden de bilerek aldım 7 senede öğrenmiştir diye düşündüm en iyisini alayım düşündüm yanılmışım. artık alanlara güle güle kullansınlar ben almam tavsiye de etmem. Ancak Midea konusunun buralara geleceğini tahmin etmemiştim ne dramalar yaşanmış. Ancak Midea nın şikayetvar da profili olmaması büyük eksiklik bu onları aklamaz . Bunca şikayetde hepsinde firma haklı olamaz diye düşünüyorum. mesela muhatap yaplsalar bu sitede ona dönüş yaparlardı benim gibi olaydan haberi olmayanlarda midea dan daha almadan soğumazdı.
Grundig ile ilgili okusan ozaman evdekini çöpe atarsın veya vestel fırın ile ilgili okusan birdaha yemek pişirmezsin okadar kötü ve çok yorum vardır orada diğer firmaların şikayetvar profili varda noluyor dönüş mü yapılıyor çözüm mü sunuluyor şikayetvara 1 milyon kişi şikayet yazsada bence boştur çünkü Türkiyede midea ile ilgili sorun yaşayıp çözülmeyen soruna veya firmanın muhatap olmadığı durumlara denk gelmedik bu bizim için bulunmaz nimet ve eşi benzeri yok malesef satış sonrası hizmet konusunda rakip aranıyor diye video çekecem ben bu gidişle 😂
 
Her marka için şikayetler var buna göre ürün almak benim için mantıklı gelmiyor. Şikayetten çok kullananların tecrübesine bakarak ürün almayı tercih ederim. Mesela göndermiş olduğunuz şikayet geri kaldırılmış demek ki şikayete bakarak hareket etmek pek mantıklı görünmüyor.
Şİkayetvarda kilerde kullanıcı deneyimi zaten. Bazıları iş güzarlık yapabilir olması şikayetvara itibar edilmeyeceğini göstermez bana. Örnek x yerden ürünü alanların çoğu kısa sürede yorum yapıyor kaç kişi 1 yıllık kullanıcı deneyimlerini aktarıyordur sitelerdeki puanlamalara güvenebilelim ancak yinede bir fikir verebiliyor. O yüzden ben mutlaka şikayet vara bakarım ilgili ürünle ilgii şikayet var mı ? şikayete geri dönüş var mı ? çözüm var mı ? O yüzden dünya para verip örnek mileden ürün almaktan vaz geçtim beyaz eşyada. çok şikayet var çözüm az o yüzden fiyat performas ürünlerine devam
 
Grundig ile ilgili okusan ozaman evdekini çöpe atarsın veya vestel fırın ile ilgili okusan birdaha yemek pişirmezsin okadar kötü ve çok yorum vardır orada diğer firmaların şikayetvar profili varda noluyor dönüş mü yapılıyor çözüm mü sunuluyor şikayetvara 1 milyon kişi şikayet yazsada bence boştur çünkü Türkiyede midea ile ilgili sorun yaşayıp çözülmeyen soruna veya firmanın muhatap olmadığı durumlara denk gelmedik bu bizim için bulunmaz nimet ve eşi benzeri yok malesef satış sonrası hizmet konusunda rakip aranıyor diye video çekecem ben bu gidişle 😂
Arkadaş benim anlattıklarımı anlamak istemiyorsun sanırım. Diyorum ki örnek olarak grundig kadar şikayet çözüm oranı varsa niye gidip mieleye 2 kat para vereyim havam kime ? alırım fiyat performans ürünü. senin demene göre ben gidip bunlara itiber etmeyip yine Vestel almam lazım öyle ya hepsinden şikayet var o zaman Vestel alayım yerli malı yurdun malı yok ben almayım. Grundig de kaliteyi düşürür ise derim ki bunlarda bozdu başka fiyat performasn markası ararım zaten ömür dediğin ne kadar ki ? ömründen kaç tane beyaz eşya alacaksın
 
Son düzenleme:
Grundig ile ilgili okusan ozaman evdekini çöpe atarsın veya vestel fırın ile ilgili okusan birdaha yemek pişirmezsin okadar kötü ve çok yorum vardır orada diğer firmaların şikayetvar profili varda noluyor dönüş mü yapılıyor çözüm mü sunuluyor şikayetvara 1 milyon kişi şikayet yazsada bence boştur çünkü Türkiyede midea ile ilgili sorun yaşayıp çözülmeyen soruna veya firmanın muhatap olmadığı durumlara denk gelmedik bu bizim için bulunmaz nimet ve eşi benzeri yok malesef satış sonrası hizmet konusunda rakip aranıyor diye video çekecem ben bu gidişle 😂
Arçelik-Beko-Grundig grubuyla Midea'yı kıyaslamak saçma olur. Midea-FG Europe sadece klima işiyle uğraşıyor. Arçelik ise Beyaz eşya, küçük ev aletleri, televizyon, kombi-klima, ankastre bla bla bir dünya ürün üretiyor satıyor destek sunuyor. Keza Vestel'de aynı. Bir markanın ürünleri ne kadar satılırsa emin ol şikayeti de o kadar çok olur. Çünkü her yerde var ürünler. Şikayetvar platformu zaten baştan sorunlu bir oluşum. Tüketici ücretsiz bir şekilde gidiyor orada markayı yerden yere vuruyor ama marka kendisini savunmak isterse siteye para vermek zorunda kalıyor. Yani bu tarz oluşumlardan yola çıkarsak hiç bir şey alamayız. Bize düşen şey düzgün bir ortam oluşturup her markanın her ürünüyle ilgili tüketicilerin olumlu olumsuz her türlü eleştirisini saygı çerçeveleri içinde markaları da karalatmadan görüşlerini paylaşmalarını sağlamaktır.
 
Orta yolu bulalım zevkleri ve renkleri tartışmayalım herkes nasıl biliyorsa yada neyi canı istiyor sa veya nasıl içine siniyorsa onu alsın bence.
Sonuçta babamızın markası değil bunlar biz kullanıp yorum yapalım karar vermek alıcıya kalsın
 
Hiçbir markadan çıkarımiz yok. Hangi marka hangi model olursa olsun doğru bilgi verip kararı alıcıya bırakmak gerek. Kendisi ısrarla tavsiye edilen ürün harici alır ve sorun yasarsa onun sorunu olur. Tavsiye edilen ürünlerde bile taşıma veya kurulum sorunları nedeniyle problem yaşayanlar oluyor. Bu nedenle zincirin halkalarindan birinde sorun olduktan sonra o üründen hayır beklenmez. Misal 2 adt AEP alıp malum markanın servisine montaj yaptırmak zorunda kalan ve her 2 cihazda da gaz kaçağı sorunu yaşayan olduğu gibi. Kumandayı elinize alıp açana kadar tüm aşamaların muntazam olması gerek.
 
Demek sorun çözülmüş 🙂
Ortada bir sorun zaten yokmuş abi, kapris varmış ve gerçekler yazılmaya başlayıp fotoğraflar servis edilince sonucu da görüyorsunuz.

Bu konunun Midea ile ilgisi yok aslında, daha önce Vestel hakkında verip veriştiren birisini de burada madara etmiştik gerçekleri gün yüzüne çıkartıp.
Sonrasında TCL televizyonda sorun yaşayan birisine biz burada destekl verdik, arkasından firma bizimle irtibat kurup kendi cephelerinden olayı anlatıp delillerini de rapor ve fotoğraflarla sununca yine biz bu gerçekleri de yayınlamış ve tüketiciyi de burada takındığı tavır nedeniyle (Sonrasında o da foruma Dsos saldırısı gerçekleştirmişti geçen sene) forumdan uzaklaştırmıştık.

Markaları dibine kadar eleştiririz kimin olursa olsun, ama hiçbir zaman da gerçekten ve doğrulardan ayırlmama taraftarıyız. Daha önce bir yorumumda belirtmiştim yine belirteyim, Bu nednele firmaların sistemlerine erişebilmek ve onlarla birçok konuda istişare halinde olmak da avantaj oluyor.

Koca ülkede görüşmediğimiz il ilçe servisi yok desem yeridir.
 
Bunları görünce aklıma çok şey geliyor ama buraya yazamıyorum.
Ah be hocam ah, tekrar tekrar aynı şeyleri yazmak istemiyorum ama bu inşaatlara klima işi o kadar sorunlu ki anlatamam size.


Şimdi bakın olayı şöyle değerlendirin.

1 adet klima satıldığında, o klimayı takacak olan servise 1 işçilik ödenir değil mi mantıklı olarak?
Doğal olarak da yetkili servis 1 gidişte bütün işi bitirip sonraki işine geçmesi gerekir. Yetkili servise ödenen o 1 bedel içerisinde yetkili servisin emek+zaman+yol+gıda vs gibi masrafları vardır ki bunları çıkınca kalanı servisin hanesine kâr olarak geçer.

Bu karaktersiz omurgasız bazı inşaatçı ve otelciler (Bazı diyorum hepsi değil) tüketicinin 30 bine aldığı klimayı, TOPLU ALIM gücüyle zaten dibine vuruyor oradan satıcıya bir kâr kalmıyor. Yetmiyor bir de montajdan feragat istiyor oradan da fiyatı indiriyor mesela ürün başı sallıyorum 4bin olan montaj bedelini de 2500 e indiriyor.

Sonra ne oluyor biliyor musunuz?

Bu omurgasızlar anlaşma bitip sözleşme imzalanıp para aktarıldıktan sonra omurgasızlıklarını hatırlıyor ve inşaata hemen ekipleri istiyor.

Ne için? ''Siz şimdi bu klimaların ayaklarını takın gidin, ben duvara mantolama yaptıracağım''
Aradan haftalar aylar geçiyor beyzade yine arıyor, ''Siz şimdi gelin boruları çekin ben iç kaplamaları çektireceğim''
Aradan haftalar geçiyor arıyor, ''Siz şimdi dış üniteleri takın''
Aradan haftalar geçiyor ''Siz şimdi iç üniteleri takın ama elektrik yok sonra devreye alırsınız''
Aradan haftalar geçiyor ''Gelin klimaları devreye alın''

Yani size 1 işçilik bedelinin neredeyse 5 de 3 ünü ödeyen bu omurgasız sizin ona 5 ayrı zaman diliminde 5 kere yol yapıp , 5 kere plan bozup, 5 kere tüm ekplerinizi oraya ayırmanızı istiyor.

Neden? Çünkü kendisi , kendisini çok önemli birisi zannediyor, 20 30 50 100 klima aldı ya o bakımdan.

ben esnaf dostların yerinde olsam bu fiyatları da kabul etmem, bu ii de yapmam.

Yukarıda yazdığım sıralamanın tamamını Aşağılık bir şirket bana 8 ayın 5 ayı boyunca uyguladı.
Düşünsenize, 300 ürünün kutusunu açıp, içinden sadece konsollarını alıp sonra gidip konsol montajı yapıyorsunuz, hem de vinç ile, hem de o vinç size sıra geldiği kadarıyla çünkü 300 dairelik sitede 2 vinç var ve bütün işçiler duvarcısı boyacısı sıvacısı elektrikçisi vs vs bu vinçler ile iş yetiştirmeye çalışıyor.

Bu mallara, bu işten anlamaz sığırlara bğin kere söyledim ve yazılı rapor ile itiraz ettim ''Bu klimaların projesi hatalı, bunlar böyle olmaz, düzgün çalışmaz'' diye.

1708160892684.jpeg
 
Benim yorumlarıma hiç denk gelmemişsin demek ki Arçelik Beko almam diyorum tek istisna Grundig :) Oldukça memnunum Klima yaparsa düşünebilirim yalan yok. Vestel de almam Ancak fırını çok sağlam çıktı fırın soran alursa rahatlıkla alabilirsiniz derim ancak Buzdolabı ve Çamaşır asla. Zaten 2. ye tekrar çm vestelden de bilerek aldım 7 senede öğrenmiştir diye düşündüm en iyisini alayım düşündüm yanılmışım. artık alanlara güle güle kullansınlar ben almam tavsiye de etmem. Ancak Midea konusunun buralara geleceğini tahmin etmemiştim ne dramalar yaşanmış. Ancak Midea nın şikayetvar da profili olmaması büyük eksiklik bu onları aklamaz . Bunca şikayetde hepsinde firma haklı olamaz diye düşünüyorum. mesela muhatap yaplsalar bu sitede ona dönüş yaparlardı benim gibi olaydan haberi olmayanlarda midea dan daha almadan soğumazdı.
Merhaba,
Aslında bu şikayetvar.com konusu biraz yoruma açik ve yaniltici bir platform sebebine gelince
1. Bazı markalari ulkeye birkac farklı firma getiriyor fakat sikayette sadece marka yazdigi icin hangi organizsyona ait bir problem yasandigi coğunlukla bilinmiyor
2. Yine bazi markalarin önegin, midea diyelim robot süpürgesini, vrf sistem diye gecen merkezi klimalarini, split klimalarini ve beyaz esyalarini farklı farkli distributörler getiriyor fakat baslikta marka yazgi icin insanlarin kafasini karistiriyor.
3. Bazı tüketiciler servisi aramadan, yada servisle çözüm sağlanamadığı bir konuda ilgili markanin distributorune ulasmak yeine direk bu platforma mesaj yaziyor. Sonucta bu platform yaptirim gücü olan resmi bir makam olmadigindan sikayetten kimsenin haberi olmayabiliyor. Hasbel kader sikayeti gorseler bile musteri iletisim bilgilerine ulasmanin tek imkani ilgili siteye harac vermek.
Şikayet adetlerinin bir yildaki adedi ile icerigindeki ürun basliginin iyi incelenmesi gerekli.
Birde bazi tüketiciler sikayetini silerken bazilari silmiyor fakat mesajin alt yorumlarina girildiginde şikayetin çözüldüğü görülüyor fakat çoğu insan detaya inmediginden şikayeti görerek yanlis karar verebiliyor.
Herhangi markaya ilgili platformaki yorumlardan yola cikarak kötü olduğuna kanaat getirmek çok doğru bir davranis degil diye düşünüyorum.
 
''Klimalarımı takmıyorlar'' diyen bir şeref yoksunun, ''Takılmıyor'' dediği klima alanı.

1708160981997.jpeg



Bunlar da klimaları TAKMAYAN(!) bizim hırtolar :kiskis

1708161072254.jpeg


Adamlar 5 ay boyunca benliklerini yitirdiler, ve bu inşaatta bizi bütün yapılanlar yetmezmiş gibi omurgasız bir sözde yönetici tarafından ''Kurumun Tshirtini giymeyen personel' gerekçesi ile 2015 senesinde 750tl ceza kestiler.

Haklılar adamlar, İnşaatta çalışan sıvacı ustalara çok ayıp etmiş bizim hırtolar ''VESTEL'' Tshirt giymeyerek.
 
Hayatımda yaptığım en SIĞIRCA montajlarn birisindeki vinç ustamız :D


1708161216862.jpeg


Buralara klima taktırtan zihniyetin Allah belasını versin daha ne diyeyim.

Bu yaşanan olayların videosunu yayınladığımda vestelin paçaları tutuştu ve mahkemeye verdiler hemen, ben de videoyu abonelere özel yaptım.

Vestel şimdi benim katıl üyem olsa ayrı dert, olmasa ayrı dert o yüzden artık sesleri çıkmıyor :kiskis
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri