Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Onvo 70F500 Led Tv Kırık Ekran sorunsalı. (Onvo-Media Markt)

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

muratkeys

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
29 Eyl 2023
Mesajlar
5
Marka Model Bilgisi
Onvo 70F500
06/09/2023 tarihinde Media Markt internet sitesinden Onvo 70F500 Led Tv yi Nilpark AVM Media Markt mağaza teslim şeklinde satın aldım. 13/09/2023 tarihinde Tv yi mağazadan teslim aldım. 15/09/2023 tarihinde Onvo servisi tarafından kurulum için evime gelindi. Servis tarafından kutunun açılımı yapıldı. Ve ekranın kırık olduğu tespit edildi. Ve 1 hafta sonra defalarca aramam ile bir Teslim Servis formu verdiler. Kutunun fiziksel olarak yırtık olduğunu söyleyip iade veya değişimin reddine karar verdiler. Bunun üzerine media markt 25 Eylülde mail ile TEslim formu-faturamı ve kutunun resimlerini attım.Maile dönüş yok.Media markt ile telefon ile görüşmemde sizinle iletişime geçeceğiz diyorlar. Ne tavsiye edersiniz. ELimde çalışmayan bir tv ile kalakaldım. Media markt ve Onvoyukesinlikle tavsiye etmiyorum
 
06/09/2023 tarihinde Media Markt internet sitesinden Onvo 70F500 Led Tv yi Nilpark AVM Media Markt mağaza teslim şeklinde satın aldım. 13/09/2023 tarihinde Tv yi mağazadan teslim aldım. 15/09/2023 tarihinde Onvo servisi tarafından kurulum için evime gelindi. Servis tarafından kutunun açılımı yapıldı. Ve ekranın kırık olduğu tespit edildi. Ve 1 hafta sonra defalarca aramam ile bir Teslim Servis formu verdiler. Kutunun fiziksel olarak yırtık olduğunu söyleyip iade veya değişimin reddine karar verdiler. Bunun üzerine media markt 25 Eylülde mail ile TEslim formu-faturamı ve kutunun resimlerini attım.Maile dönüş yok.Media markt ile telefon ile görüşmemde sizinle iletişime geçeceğiz diyorlar. Ne tavsiye edersiniz. ELimde çalışmayan bir tv ile kalakaldım. Media markt ve Onvoyukesinlikle tavsiye etmiyorum
Benim anlamadığım konu şu. Kutuda hasar var mıydı, vardı ise neden teslim aldınız? Yoktu ise servis neden hasarlı diye rapor tutmuş, Hasarlı olmayan bir kutu için rapor tutulmuş ise neden kabul ettiniz?


Kutuda hasar vardı ise, bu hasarın paneli kırmış olabilecek derecede ileri düzey bir hasar olmasına rağmen YEKİLİ(!) servis neden kutuyu size sormadan ve sizi uyarmadan açtı?
Yetkili servis zaten bu güvenlik tedbirleri ve tüketicilerin yasal yönden zor durumda kalmaması için bu konuda eğitimli değil mi? (Demek ki değil)
Yetkili servisin bile hasarloı olmasına ihtimal vermediği için açmayı UYGUN gördüğü bir tv nin kutusundan kırık çıkmasının ceremesini neden taşıma şirketi, satıcı veya üretici değil de tüketici çekiyor?

Bu soruları öncelikle kendilerine sorun yazılı kanaldan.
 
Hocam kutunun resimleri. Bu hasarların Ekranın kırılmasına neden olacağını hiç düşünmedim açıkcası. Ön panelin geldiği kısımda herhangi bir şekilde fiziksel yırtık yok. Kutuyu açtıktan sonra kırık olduğunu gördükten sonra sağına soluna bakıp fotoğraf çekip gitti. Bu fotoğrafları Onvo genel merkeze gönderdiğini ve buna göre bir rapor düzenlediler. Bu teslim formuna herhangi bir imza atmadım. Bu raporla media mark ulaştım. Ama geri dönüş sağlayamadım.
 

Ekli dosyalar

  • arka kısım.jpeg
    arka kısım.jpeg
    25.9 KB · Görüntüleme: 22
  • resim-1.jpeg
    resim-1.jpeg
    53.1 KB · Görüntüleme: 21
  • resim-2.jpeg
    resim-2.jpeg
    35.9 KB · Görüntüleme: 21
Hocam kutunun resimleri. Bu hasarların Ekranın kırılmasına neden olacağını hiç düşünmedim açıkcası. Ön panelin geldiği kısımda herhangi bir şekilde fiziksel yırtık yok. Kutuyu açtıktan sonra kırık olduğunu gördükten sonra sağına soluna bakıp fotoğraf çekip gitti. Bu fotoğrafları Onvo genel merkeze gönderdiğini ve buna göre bir rapor düzenlediler. Bu teslim formuna herhangi bir imza atmadım. Bu raporla media mark ulaştım. Ama geri dönüş sağlayamadım.
Sizin konuyu referans alıp Onvo servis şikayetlerine de değinecek bir video çektim az evvel.

Size sormak istediğim ise şu.

Bu koli hasarı siz ürünü mağazadan alırken varmıydı? (ürünü siz taşıdınız doğru anladıysam)
 
hiç bilmiyorum açıkcası. Koli hasarı varmıydı yokmuydu.Dikkat etmedim.Bursa Nilpark avm den evime arabanmın arkasına yerleştirerek 8 km getirdim ve evime çıkardım.2 gün sonra bana gelen teknik servis elemanı ile beraber kutuyu açtık. Kırık görünce sağına soluna bakmaya başladı. Ve üst kısmımdan ekranın kırıldığını gördü. Kutunun arka yüzünde bulunan bir yerden üst köşenin kırılamayacağını dile getirmesine rağmen genel merkezden bu şekilde kutuda fizksel yırtık olduğu için ekranın kırıldığını ifade eden bir rapor düzenlemişler. İsterseniz özelden raporu ve genel merkezin yazdığı yazıyı atabilirim
 
Son düzenleme:
hiç bilmiyorum açıkcası. Koli hasarı varmıydı yokmuydu. Dikkat etmedim. Bana gelen teknik servis elemanı ile beraber kutuyu açtık. Kırık görünce sağına soluna bakmaya başladı. Ve üst kısmımdan ekranın kırıldığını söyledi. Kutunun arka yüzünde bulunan bir yerden üst köşenin kırılamayacağını dile getirmesine rağmen genel merkezden bu şekilde kutuda fizksel yırtık olduğu için ekranın kırıldığını ifade eden bir rapor düzenlemişler. İsterseniz özelden raporu ve genel merkezin yazdığı yazıyı atabilirim
Yapma be abi. Umudunu kırmak istemem ama en önemli bölümü atlamışsın. Hasarlı kutuyu teslim almamak senin sorumluluğunda. Kargo şirketi karşılayacaktı eğer sen hasarlı diyerek teslim almasaydın. Mediamarktın insafına kalmış gibi duruyor. Ama servis tutanağı sizin elinizi güçlendiren bir koz.
 
Adem hocamın söylediği gibi ""Yetkili servisin bile hasarlı olmasına ihtimal vermediği için açmayı UYGUN gördüğü bir tv nin kutusundan kırık çıkmasını"" bu kutunun hasarlı olmasını ben nasıl anlayabilirim. Bana dönüş yapmamakta direnen bir mediamarkt var. Servis tutanağı nasıl elimi güçlendirir anlamadım?
 
Kolide hasar olan yer TV'nin ön yüzüne mi denk geliyor? Panelin kırıldığı yer ile kutudaki hasarın olduğu yer aynı konumda mı?
 
Kolide hasar olan yer TV'nin ön yüzüne mi denk geliyor? Panelin kırıldığı yer ile kutudaki hasarın olduğu yer aynı konumda mı?
Kolide hasar veya fizksel yırtık dedikleri kısım arka tarafta kalıyor.Ekranın kırıldığı kısım üst sol köşe. O kısımda kolinin bir hasarı yok
 
Sizin konuyu referans alıp Onvo servis şikayetlerine de değinecek bir video çektim az evvel.

Size sormak istediğim ise şu.

Bu koli hasarı siz ürünü mağazadan alırken varmıydı? (ürünü siz taşıdınız doğru anladıysam)
Samsung 58tu7000 58 inç TV kullanıcısıyım. Cihazı 2020.12. Ayda Vatan Bilgisayar dan aldım. 1 ay içerisinde arıza yaptı. Panel arızası denildi güncelleme yapıldı. Sorun devam ederse tekrar arayın denildi ve 6 ay sonra aynı arızayı kapanıp açılma sorunu verdi. Panel arızası denildi bu sefer panel değişti arıza giderildi aynı arıza tekrar 1.5 yıl sonra tekrar verdi ve bu sefer pixel patlaması ölü piksel ekranda yatay çizgi ve kapanıp açılma sorunu vardı. Samsung'a la iletişime geçtim fakat garantisi bitmiş ürünün diyerek başlarından savdılar. Bu arada cihazı Vatan Bilgisayar dan aldım ve Uzatılmış ek garanti yaptırdım. Garantim var hala devam ediyor. Vatan Bilgisayar la iletişime geçtim ve bizle işiniz yok bizim anlaşmalı sigorta şirketimizle görüşeceksiniz diyerek onlarda başından savdı. Gulf Sigorta şirketi ile iletişime geçmemi şöyledir be iletişime geçtim ve evime bir servis yönlendirdiler. Evime gelen Doğuş servis panel arızası olduğunu Samsung 58tu7000 58 inç TV'lerin hepsi bu şekilde günde 2 3 tane alıyoruz. Arızalı olarak kronik tamir etsek bile 5 6 ay sonra aynı sorunu yaşayacaksınız diyerek TV mi götürdüler. Aradan 1 hafta geçti ve bir SMS ile 2020. Yılında aldığın fatura bedelini bana iadeettiklerini ve Vatan Bilgisayar dan 5.999 TL alışveriş çeki tanımladıkları mesaj geldi. Yıl 2023 benim cihazımın şimdiki değeri 18.000 19.000 bin ve kabul etmedim. İtiraz ettim. Tüketici Hakları'na gittim. 2 3 gün sonra Vatan Bilgisayar 5.999 TL lik hediye çekimin iptal edildiği SMS si geldi. Ve bir SMS de TV min adresime teslim edildiği mesajı geldi. Fakat ne yazık ki ne evime gelen bir TV oldu ne bir arama ne bir bilgilendirme olmadı 2 aydır TV yok nerede bilmiyorum.

Adem hocam bir bilirkişi olarak engin bilgi ve tecrübelerinize dayanarak yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
“Ankara”
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri