@Adem Helvacı hocam ve arkadaşlar tekrardan herkese merhaba.
Hocam yaşadığım bulutlanma sorunuyla ilgili bugün samsung müşteri hizmetleriyle iletişime geçip, değişim talebimi ilettim.
Değişim olabilmesi için yetkili servisinde gelip var olan sorunu görüp, değişim için onay vermelerini söylediler ve servis kaydı açtılar. Müşteri hizmetleri yetkili servisinde değişime karar verdiğinde öncelikle var olan TV'yi götürüp sonrasında yeni TV'nin gönderileceğini söylediler.
Hocam kafamda bazı soru işaretleri kaldı malesef. Sizle ve diğer arkadaşlarla paylaşmak isterim.
1) Servis gelip değişime karar verdiklerinde yeni gelen tv'nin gerçekten sıfır tv(revizyonlu olmayan, vb) olduğunu anlayabilir miyiz? ( Cihazın seri numarasıni biyorum)
2) Yetkili servis değişime karar vermeyip işi yokuşa sürmesi durumunda izleyebileceğim yol haritası nasıl olmalı?
Biraz uzattım belki hocam ama cevaplarsanız çok sevinirim.