Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Diğer Sorular Samsung İade Süreci

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 4614
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mrb arkadaşlar, geçen hafta Samsung bulaşık makinesi almıştım. Yükseklik açısından dar geldi. Küçük kahvaltılık tabaklar bile orta rafa zor sığdı. Ayrıca ıslak bırakma problemi var gibime geldi. Başka markaları gerek kendimiz gerekse önceki makinamda öyle bir sıkıntı yaşamadım.

Neyse 14 günlük yasal cayma sürecinde site üzerinden başvuru yaptım(Aşağıdaki resimde). Lakin müşteri hizmetlerine bağlandığımda baştan kayıt oluşturdular. Anlayacağınız resmi siteden yapılan iade başvurusundan bir haberler. Oluşturulan kayıt sonrasında bulunduğum yerdeki servis aradı ve arıza kaydınız varmış buyurun dedi. Bu ikinci gol oldu. Dedim alakası yok, iade için işlem başlatmıştık. Hayır dedi arıza, tekrar kayıt oluşturun. Bakalım süreç nasıl işleyecek ve sizlerin de bu durumla alakalı fikirleriniz nelerdir?

Ekli dosyayı görüntüle 25238
Sıkıntılı durum
 
Mrb arkadaşlar, geçen hafta Samsung bulaşık makinesi almıştım. Yükseklik açısından dar geldi. Küçük kahvaltılık tabaklar bile orta rafa zor sığdı. Ayrıca ıslak bırakma problemi var. Başka markaların yıkama ve kurulamasını da arkadaşlarımızın ve önceki makinamızdan biliyorum.

Neyse 14 günlük yasal cayma sürecinde site üzerinden başvuru yaptım(Aşağıdaki resimde). Lakin müşteri hizmetlerine bağlandığımda baştan kayıt oluşturdular. Anlayacağınız resmi siteden yapılan iade başvurusundan bir haberler. Oluşturulan kayıt sonrasında bulunduğum yerdeki servis aradı ve arıza kaydınız varmış buyurun dedi. Bu ikinci gol oldu. Dedim alakası yok, iade için işlem başlatmıştık. Hayır dedi arıza, tekrar kayıt oluşturun. Bakalım süreç nasıl işleyecek ve sizlerin de bu durumla alakalı fikirleriniz nelerdir?

Ekli dosyayı görüntüle 25238
Geçmiş olsun. Telefonlarda pclerde vs kutuyu açar açmaz iade almıyor. Bu beyaz eşyalarda da benzer bir durum yok mudur? Kullandıktan sonra isde alınıyor mu?
 
Elektroniği bilmiyorum ama internet üzerinden alınan beyaz eşyalarda 14 günlük sebepsiz cayma hakkı var. Bende başvurdum. Samsung merkezden aradığını söyleyen bir kişi beyaz eşyada paketlemenin ücretli olduğunu söyledi. Bu ücreti UNUTMAYIN.!! Benim başımdan su musluğu olayı geçtiği için sizden ücret almayacaklar dedi. Sorunuzun cevabı: iade alınıyor ama paketleme ücreti varmış.

Olaylar keşke böyle kalsa. Servis elemanı makinenin su giriş borusunu zor takmıştı. Makine su girişi musluğunun dibine nasıl zarar verdiyse su sızdırdı. 2 günde ancak fark ettim. Lavabo zannetmiştim. Şimdi bozuk bir musluğum, su girişi çizik olan bir de makineye sahibim. Bakalım olaylar nasıl gelişecek.
Durum can sıkıcı
 
büyük ihtimal bozuk musluk su girişi çizik olan makine sahibi olmaya devam edeceksiniz
Bilmediğin şeyler hakkında neden yorum yapıyorsun? Hukuki haklarını bilmeyen, saf insanlardansan senin dediğin geçerli. Forumda kimseye yardım edeyim felan dememelisin. Belli ki hakkını bilmeyen, cahil kesimdensin.
 
Bilmediğin şeyler hakkında neden yorum yapıyorsun? Hukuki haklarını bilmeyen, saf insanlardansan senin dediğin geçerli. Forumda kimseye yardım edeyim felan dememelisin. Belli ki hakkını bilmeyen, cahil kesimdensin.
Uslubunuzu toplayın bu kadar sert cevap vermeye gerek yok! Herkes her şeyi bilecek diye de bir şey yok. Bilgi paylaşım platformu burası bilen de bilmeyende konuşur bilmeyen doğrusunu öğrenir.
 
Uslubunuzu toplayın bu kadar sert cevap vermeye gerek yok! Herkes her şeyi bilecek diye de bir şey yok. Bilgi paylaşım platformu burası bilen de bilmeyende konuşur bilmeyen doğrusunu öğrenir.
Bunu bana değil.! İnsanları umutsuzluğa iten kişiye söyleyin. "Herkes her şeyi bilecek diye de bir şey yok." bilmiyorsa öğrenecek. Sizde moderatörlüğü öğrenin. İnsanları yanılttığı için başka forumlarda ceza sistemi bile var.!! Ben hukuki dayanaklarımla yorum yazarken siz ise uslüptan dolayı beni yargılıyorsunuz.!

Ben Samsung ile iletişime geçip, süreci buradan da takip edin diye link attım. Bu ve bunun gibi kişiler yüzünden firmalar; "müşteriler bile kabullenmiş" algısıyla hareket edip işi yokuşa sürerse sebebi nedir? Sizde bunu cevaplayın. Uslübumu değiştirmiyorum. İsterseniz banlayın 😉
 
Uslubunuzu toplayın bu kadar sert cevap vermeye gerek yok! Herkes her şeyi bilecek diye de bir şey yok. Bilgi paylaşım platformu burası bilen de bilmeyende konuşur bilmeyen doğrusunu öğrenir.
stres atmaya gelinmiş
Daha da belirgin oldu

Bazı servislere de hak veriliyor. Bu tesisat düzgün değil. Musluk dipte filan. Ben takmam demelerinde haklılık oluyor.
////
Sorun çözme odaklı olunsa idi
Modeli belirtilir
çizik ne olduğunun ve
musluk durumunun fotosu
olmadan
mesaj açma, "cahillik" seviyesini belirtiyor.

@Murat ALA bilge adam :) satışta makinelerde kaç çekmece olduğu belirtilmiyor mu?
 
Son düzenleme:
stres atmaya gelinmiş
Daha da belirgin oldu

Bazı servislere de hak veriliyor. Bu tesisat düzgün değil. Musluk dipte filan. Ben takmam demelerinde haklılık oluyor.
////
Sorun çözme odaklı olunsa idi
Modeli belirtilir
çizik ne olduğunun ve
musluk durumunun fotosu
olmadan
mesaj açma, "cahillik" seviyesini belirtiyor.

@Murat ALA bilge adam :) satışta makinelerde kaç çekmece olduğu belirtilmiyor mu?
Kendi bilir yapabileceğim bir şey yok. Kimsenin siniriyle stresiyle uğraşamayız egosunu tatmin edemeyiz. Profil açıklamasına yazdığından egoist biri olduğu belli arkadaşın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri