Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Samsung QN90B ile fantastik arızalar

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

ufukus

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Eki 2023
Mesajlar
2
Televizyonu alalım tam 1 sene oldu. Yerli yabancı çok inceleme okudum, videoları izledim tamam dedim işte aradığım tv bu. Gittim ve LG Oled yerine Samsung QN90B yi aldım. Mediamarkt'da ki eleman aslında 77" Sony'yi vermeye baya bi uğraştıydı meğerse adamın içine doğmuş demekki kurtarmak istemiş beni orda artık hipnoz mu olduk ne olduysak aldık tv yi. Eve getirdim servisi bekle 2 hafta sonra nihayet teşrif ettiler tv yi kurdular gittiler. İncelemelerdeki gibi çok güzeldi her şey ilk başta. TV parlaklığı o kadar fazlaydı ki kısmak durumunda kalıyordum. TV güzelce 2 ay kullandım. Burada önemli bir not notmal yayın vs izlemek için almamıştım sadece Dijital platformlardan akşmaları dizi film izlerim arada da Xbox ile oyun felan atarım diye almıştım yane TV'nin günlük çalışma süresi max 2-3 saat arasındaydı.

2. ayın sonunda tam film izlerken bir anda ekranın solunda bir sarı şerit belirdi. Resimlerde görebilirsiniz zaten. Şanssızlık, körün gözü bana denk geldi herhalde yapacak bir şey yok servisi çağarıcaz dedim. Servis geldi televizyonu aldı götürdü ekran ve panel değişimi yapılacak dedi. 15-16 gün sonra televizyonu getirdiler. Bu kadar çabuk gelmesine şaşırdım o esna çünkü panel dışardan gelecek diye bekliyor insan. Televizyonu taktılar "evet abi bak artık şerit yok" dediler gittiler. Elemanlar gittikten sonra biraz film izleyince panelin eskisi kadar parlak olmadığını fark ettim parlaklığı açayım biraz ya dedim.. Oda nesi parlaklık zaten 50. E ama değişen panelde ben 10 lara çekmek zorunda kalıyordum ama bunda 50 olduğu halde parlaklık düşük. Orda aslında bi jeton düştü maalesef gelen panel kalite olarak orjinal ile alakasızdı.

Neyse yapacak bişi yok parlakta olmayı versin görüntü güzel dedim 3 hafta kullanabildim. 3. haftanın sonunda Samsung yeni fantastik arızası ile karşıma çıktı. "Gölge"... Böyle gölge deyince bulutlanma ile karıştırmayın. Bildiğiniz gölge. Karakterin arkasında , yaprağın arkasında , elin arkasında ekranda gölge hareket ediyor ve öyle az buz gözükmeyecek bir şekilde de değil. İnternette araştırdım durdum sadece ve sadece 1 kişi atmış aynı arızadan video. Yabancı Samsung forumlarında sordum güncellemeden sonra olmuş olabilir yeni güncellemeyi bekle düzelir belki dediler..2 güncelleme oldu sonuç yine aynı. Ekranda saçma sapan fantastik bir gölgelenme sorunu üstüne birde lekeler oluşmaya başladı. Kenarlarda felan oluşsa neyse gidip de ekranın ortasında da oluşmazsın yahu. onlarında resimlerini ekledim.

Böyle olmayacak dedim ve samsung'a arıza kaydı oluşturdum. Servis geldi. Sahneleri tek tek gösterdim. "Bu normal abi dedi" Televizyonu dinamik moda alıp üstüne de akıllı modu aktif etti bak azcık bi azaldı gibi dedi. Arkadaşım ben dinamik mod kullanmıyorum ki film modu veya standart mod kullanıyorum. Gitti müge anlı açtı bak burada yok dedi. Arkadaşım banane müge anlıdan ben müge anlı izlemeye mi aldım bu televizyonu. Normal yayın izleyecek olsam gider ucuz yollu bir şey alır geçerdim . Ya şimdi abi biz alıp götürsek bunu merkezdekiler de müge anlı açacak bak normal diyecek geri yollayacaklar.. Sen güncelleme bekle belki düzelir.

İyi madem bekleyelim yane adam da haklı gibi merkezde normal diyecek olayında dedim bekledim 2 güncelleme daha oldu e sonuç yine aynı. Bir kez daha servis kaydı aç bir kez daha servis gelsin onlara da göster ya işte bize göre normal bu abi. Baktım ki bu iş böyle olmayacak şikayetvar'a konu açtım. Videolar çektim, resimler çektim. Üşenmedim bilgisayarımın monitöründe de aynı sahneleri açtım kaydettim ikisini karşılaştırmalı olarak gösteren bir video yaptım ekledim. Videoyu da youtube'a yükledim. Linkini aşağıya ekliyorum buyurun izleyin sizde. Şikayeti açınca daha önce gelip bu televizyon sağlam bişi yok diyen servis bu sefer geldi televizyonu söktü götürdü. 10 gün kadar sonra gölge ve lekelenme tespit ettik ( hadi ya ciddi mi ) panel değişimi yapılacak diye bilgi verildi. Bu süreçte samsung sürekli arıyor beni her gün bilgilendirme yapılıyor. İşte paneliniz sipariş edildi , paneliniz yolda, ülkeye ulaştı , servise gönderdik , monte ediyorlar test ediyorlar felan. toplamda 20 günlük bir sürecin sonunda 2. kez paneli değişen televizyonum geldi.

Nihayet artık şu televizyonu ağız tadıyla bi izleyebileceğim dedim. Servis televizyonu kurdu. 1 hafta sürmedi ve aynı arıza tekrar oluştu.. Lekeler hususi aynı yerinde çıktı şaka gibi bir şekilde. Gölgelenme ise önceye göre bir tık da artmış durumda. Samsung'u aradım 25 aralıkta servis kaydı açtırdım. Servis geldi oda nesi daha önce gelip bu televizyon normal abi diyen ekip :)

Tek tek gölgeleri gene gösterdim. Arkadaşım dedim bak aynı arıza aynı gölgeler. İşte abi sen foto çek video çek at bana ben merkeze ileteceğim onlar panel değişimi derse sana haber vereceğim deyip televizyonu almadan gittiler. 1 hafta oldu arayan soran yok.

Bugün Samsung canlı desteğe servis kaydı numarasını verip son durum hakkında bilgi almak istedim. " Böyle bir servis kaydı gözükmüyor" Nasıl gözükmüyor 25 aralıkta canlı destekten oluşturdum konuşma kaydı duruyor dedim.. Telefon numaramı istedi tekrar kontrol etti. "Sistemden kontrol sağladığımda kaydınız iptal edilmiştir. " dedi.

Servis kaydına müşteri açıklama bekliyor diye not düştüm bugün size bilgi verirler arayıp dedi. Henüz arayan yok ki ben arayacaklarını da sanmıyorum.

Yarın şikayetvar da yeni konu açınca ararlar.

1 yıllık televizyonda daha şimdiden 3 kere panel arızası oluyor. Servis tv yi almamak için uğraşıyor, illa şikayet edeceksin. Ağlamayana emzik yok durumu maalesef bizim ülkemizde kronik sıkıntı. Bağıracan çağıracan ki işin görülsün.

Özellikle ABD'de QN90B serisinden ciddi şikayet olması da boşuna değil. Samsung git gide kalitesini düşüyor. Olurda bu sorunu yaşayan başka birisi çıkarsa diye de not düşeyim ; " Hayır arkadaşım normal değil bu bir arıza. Hayır güncelleme ile de düzelmiyor. Panel değişimi bile sorunu çözebilecek gibi gözükmüyor "

Peki bu sorunlar olmasa nasıl televizyondu. Bence çok güzel bir televizyondu. Tek sıkıntı olarak sayabileceğim olayı blooming oluyordu ama çok da rahatsız etmeyen bir olaydı. Tavsiye edermisin.. Valla çok iyi araştırın Neo Qled serisinde tamamen şans işi. Aldığınız orjinal panel bozulmazsa sıkıntı yok. Çok da memnun kalırsınız.

Ama bozulur da değişirse panel bir daha dikiş tutmuyor. En azından benim başıma gelen bu.

Gölge sorununu gösterdiğim karşılaştırmalı videonun youtube linkini de aşağıya ekliyorum.


QB90 Gölge sorununu gösteren karşılaştırmalı video
 

Ekli dosyalar

  • 64558173-21ca-4cc5-a8a6-711e6c22ec7b.jpg
    64558173-21ca-4cc5-a8a6-711e6c22ec7b.jpg
    47 KB · Görüntüleme: 60
  • WhatsApp Image 2023-06-26 at 16.20.21.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-26 at 16.20.21.jpeg
    41.7 KB · Görüntüleme: 56
  • 20231226_140048.jpg
    20231226_140048.jpg
    21.1 KB · Görüntüleme: 54
  • 20231226_140056.jpg
    20231226_140056.jpg
    25.7 KB · Görüntüleme: 49
  • 20231226_140114.jpg
    20231226_140114.jpg
    26.2 KB · Görüntüleme: 48
  • 20231226_140203.jpg
    20231226_140203.jpg
    16.1 KB · Görüntüleme: 58
Televizyonu alalım tam 1 sene oldu. Yerli yabancı çok inceleme okudum, videoları izledim tamam dedim işte aradığım tv bu. Gittim ve LG Oled yerine Samsung QN90B yi aldım. Mediamarkt'da ki eleman aslında 77" Sony'yi vermeye baya bi uğraştıydı meğerse adamın içine doğmuş demekki kurtarmak istemiş beni orda artık hipnoz mu olduk ne olduysak aldık tv yi. Eve getirdim servisi bekle 2 hafta sonra nihayet teşrif ettiler tv yi kurdular gittiler. İncelemelerdeki gibi çok güzeldi her şey ilk başta. TV parlaklığı o kadar fazlaydı ki kısmak durumunda kalıyordum. TV güzelce 2 ay kullandım. Burada önemli bir not notmal yayın vs izlemek için almamıştım sadece Dijital platformlardan akşmaları dizi film izlerim arada da Xbox ile oyun felan atarım diye almıştım yane TV'nin günlük çalışma süresi max 2-3 saat arasındaydı.

2. ayın sonunda tam film izlerken bir anda ekranın solunda bir sarı şerit belirdi. Resimlerde görebilirsiniz zaten. Şanssızlık, körün gözü bana denk geldi herhalde yapacak bir şey yok servisi çağarıcaz dedim. Servis geldi televizyonu aldı götürdü ekran ve panel değişimi yapılacak dedi. 15-16 gün sonra televizyonu getirdiler. Bu kadar çabuk gelmesine şaşırdım o esna çünkü panel dışardan gelecek diye bekliyor insan. Televizyonu taktılar "evet abi bak artık şerit yok" dediler gittiler. Elemanlar gittikten sonra biraz film izleyince panelin eskisi kadar parlak olmadığını fark ettim parlaklığı açayım biraz ya dedim.. Oda nesi parlaklık zaten 50. E ama değişen panelde ben 10 lara çekmek zorunda kalıyordum ama bunda 50 olduğu halde parlaklık düşük. Orda aslında bi jeton düştü maalesef gelen panel kalite olarak orjinal ile alakasızdı.

Neyse yapacak bişi yok parlakta olmayı versin görüntü güzel dedim 3 hafta kullanabildim. 3. haftanın sonunda Samsung yeni fantastik arızası ile karşıma çıktı. "Gölge"... Böyle gölge deyince bulutlanma ile karıştırmayın. Bildiğiniz gölge. Karakterin arkasında , yaprağın arkasında , elin arkasında ekranda gölge hareket ediyor ve öyle az buz gözükmeyecek bir şekilde de değil. İnternette araştırdım durdum sadece ve sadece 1 kişi atmış aynı arızadan video. Yabancı Samsung forumlarında sordum güncellemeden sonra olmuş olabilir yeni güncellemeyi bekle düzelir belki dediler..2 güncelleme oldu sonuç yine aynı. Ekranda saçma sapan fantastik bir gölgelenme sorunu üstüne birde lekeler oluşmaya başladı. Kenarlarda felan oluşsa neyse gidip de ekranın ortasında da oluşmazsın yahu. onlarında resimlerini ekledim.

Böyle olmayacak dedim ve samsung'a arıza kaydı oluşturdum. Servis geldi. Sahneleri tek tek gösterdim. "Bu normal abi dedi" Televizyonu dinamik moda alıp üstüne de akıllı modu aktif etti bak azcık bi azaldı gibi dedi. Arkadaşım ben dinamik mod kullanmıyorum ki film modu veya standart mod kullanıyorum. Gitti müge anlı açtı bak burada yok dedi. Arkadaşım banane müge anlıdan ben müge anlı izlemeye mi aldım bu televizyonu. Normal yayın izleyecek olsam gider ucuz yollu bir şey alır geçerdim . Ya şimdi abi biz alıp götürsek bunu merkezdekiler de müge anlı açacak bak normal diyecek geri yollayacaklar.. Sen güncelleme bekle belki düzelir.

İyi madem bekleyelim yane adam da haklı gibi merkezde normal diyecek olayında dedim bekledim 2 güncelleme daha oldu e sonuç yine aynı. Bir kez daha servis kaydı aç bir kez daha servis gelsin onlara da göster ya işte bize göre normal bu abi. Baktım ki bu iş böyle olmayacak şikayetvar'a konu açtım. Videolar çektim, resimler çektim. Üşenmedim bilgisayarımın monitöründe de aynı sahneleri açtım kaydettim ikisini karşılaştırmalı olarak gösteren bir video yaptım ekledim. Videoyu da youtube'a yükledim. Linkini aşağıya ekliyorum buyurun izleyin sizde. Şikayeti açınca daha önce gelip bu televizyon sağlam bişi yok diyen servis bu sefer geldi televizyonu söktü götürdü. 10 gün kadar sonra gölge ve lekelenme tespit ettik ( hadi ya ciddi mi ) panel değişimi yapılacak diye bilgi verildi. Bu süreçte samsung sürekli arıyor beni her gün bilgilendirme yapılıyor. İşte paneliniz sipariş edildi , paneliniz yolda, ülkeye ulaştı , servise gönderdik , monte ediyorlar test ediyorlar felan. toplamda 20 günlük bir sürecin sonunda 2. kez paneli değişen televizyonum geldi.

Nihayet artık şu televizyonu ağız tadıyla bi izleyebileceğim dedim. Servis televizyonu kurdu. 1 hafta sürmedi ve aynı arıza tekrar oluştu.. Lekeler hususi aynı yerinde çıktı şaka gibi bir şekilde. Gölgelenme ise önceye göre bir tık da artmış durumda. Samsung'u aradım 25 aralıkta servis kaydı açtırdım. Servis geldi oda nesi daha önce gelip bu televizyon normal abi diyen ekip :)

Tek tek gölgeleri gene gösterdim. Arkadaşım dedim bak aynı arıza aynı gölgeler. İşte abi sen foto çek video çek at bana ben merkeze ileteceğim onlar panel değişimi derse sana haber vereceğim deyip televizyonu almadan gittiler. 1 hafta oldu arayan soran yok.

Bugün Samsung canlı desteğe servis kaydı numarasını verip son durum hakkında bilgi almak istedim. " Böyle bir servis kaydı gözükmüyor" Nasıl gözükmüyor 25 aralıkta canlı destekten oluşturdum konuşma kaydı duruyor dedim.. Telefon numaramı istedi tekrar kontrol etti. "Sistemden kontrol sağladığımda kaydınız iptal edilmiştir. " dedi.

Servis kaydına müşteri açıklama bekliyor diye not düştüm bugün size bilgi verirler arayıp dedi. Henüz arayan yok ki ben arayacaklarını da sanmıyorum.

Yarın şikayetvar da yeni konu açınca ararlar.

1 yıllık televizyonda daha şimdiden 3 kere panel arızası oluyor. Servis tv yi almamak için uğraşıyor, illa şikayet edeceksin. Ağlamayana emzik yok durumu maalesef bizim ülkemizde kronik sıkıntı. Bağıracan çağıracan ki işin görülsün.

Özellikle ABD'de QN90B serisinden ciddi şikayet olması da boşuna değil. Samsung git gide kalitesini düşüyor. Olurda bu sorunu yaşayan başka birisi çıkarsa diye de not düşeyim ; " Hayır arkadaşım normal değil bu bir arıza. Hayır güncelleme ile de düzelmiyor. Panel değişimi bile sorunu çözebilecek gibi gözükmüyor "

Peki bu sorunlar olmasa nasıl televizyondu. Bence çok güzel bir televizyondu. Tek sıkıntı olarak sayabileceğim olayı blooming oluyordu ama çok da rahatsız etmeyen bir olaydı. Tavsiye edermisin.. Valla çok iyi araştırın Neo Qled serisinde tamamen şans işi. Aldığınız orjinal panel bozulmazsa sıkıntı yok. Çok da memnun kalırsınız.

Ama bozulur da değişirse panel bir daha dikiş tutmuyor. En azından benim başıma gelen bu.

Gölge sorununu gösterdiğim karşılaştırmalı videonun youtube linkini de aşağıya ekliyorum.


QB90 Gölge sorununu gösteren karşılaştırmalı video
Yazınızı okumadan önce görsellere baktım dedim ki qled mi acaba, sonra modeli gördüm ve qled olduğunu anladım.
Geçmiş olsun kötü bir serüven olmuş.
Videoda en bariz baret kısmında fark ediliyor. Xbox açılışıni ayrı koyuyorum görüntü olduğu için ondan bahsettim.
Uzun olmasına karşın pek okumazdim ama hepsini okudum.
Geçmiş olsun. Tabiki ne kadar zarar edeceksiniz bilmiyorum thh başvurup iadesini isteyin. Bence artık üründen soğudunuz. Yada değişim.
 
Yazınızı okumadan önce görsellere baktım dedim ki qled mi acaba, sonra modeli gördüm ve qled olduğunu anladım.
Geçmiş olsun kötü bir serüven olmuş.
Videoda en bariz baret kısmında fark ediliyor. Xbox açılışıni ayrı koyuyorum görüntü olduğu için ondan bahsettim.
Uzun olmasına karşın pek okumazdim ama hepsini okudum.
Geçmiş olsun. Tabiki ne kadar zarar edeceksiniz bilmiyorum thh başvurup iadesini isteyin. Bence artık üründen soğudunuz. Yada değişim.
Biraz geç cevap veriyorum anca fırsat bulabilip foruma bakabildim. Samsung firması aradı "Teknik Uzman" televizyonunuzu inceledi dedi. Önceki arızaya göre gölgeler kabul edilebilir seviyede samsung standartlarında normal herhangi bir işlem yapılmayacaktır dedi. Ya size ayrıca bir video daha çektim hususi aynı sahneleri çektim ki arıza aynı gölgelerde aynı yerlerinde diye görün, paneli değiştiğiniz arıza bire bir aynı şekilde tekrarladı teknik uzmanınız neyi izlemiş merak ettim dedim.

Sürekli aynı şeyleri papağan gibi tekrarladılar. Samsung televizyonlarda bu gölgeler standartlar içerisinde deyip işlem yapmayacaklarını söylediler. Artık insanların aklıyla dalga geçiyorlar.

Bu ilk gölgelenme arızası sonrası video :
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu da 16 aralıkta panel değişimi sonrası gelen televizyonumun yeni gölgelenme videosu :
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Teknik uzman'a göre ikincideki gölgeler aslında birinciye göre çok daha azmış ve samsung standartlarında normalmiş. Hani bir nevi : "Çiçek düşüyor arkası gölge ? E tamam işte 3D daha bi gerçekçi daha ne istiyorsun" gibisinden :))

Paramla rezil oldum resmen ya. Dediğiniz gibi tüketici hakem heyetine başvuruyu yapacağım. Zarar olacak ama olsun ne yapalım artık. En azından gölgesi olmayan bir tv alırım.
 
Biraz geç cevap veriyorum anca fırsat bulabilip foruma bakabildim. Samsung firması aradı "Teknik Uzman" televizyonunuzu inceledi dedi. Önceki arızaya göre gölgeler kabul edilebilir seviyede samsung standartlarında normal herhangi bir işlem yapılmayacaktır dedi. Ya size ayrıca bir video daha çektim hususi aynı sahneleri çektim ki arıza aynı gölgelerde aynı yerlerinde diye görün, paneli değiştiğiniz arıza bire bir aynı şekilde tekrarladı teknik uzmanınız neyi izlemiş merak ettim dedim.

Sürekli aynı şeyleri papağan gibi tekrarladılar. Samsung televizyonlarda bu gölgeler standartlar içerisinde deyip işlem yapmayacaklarını söylediler. Artık insanların aklıyla dalga geçiyorlar.

Bu ilk gölgelenme arızası sonrası video :
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu da 16 aralıkta panel değişimi sonrası gelen televizyonumun yeni gölgelenme videosu :
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Teknik uzman'a göre ikincideki gölgeler aslında birinciye göre çok daha azmış ve samsung standartlarında normalmiş. Hani bir nevi : "Çiçek düşüyor arkası gölge ? E tamam işte 3D daha bi gerçekçi daha ne istiyorsun" gibisinden :))

Paramla rezil oldum resmen ya. Dediğiniz gibi tüketici hakem heyetine başvuruyu yapacağım. Zarar olacak ama olsun ne yapalım artık. En azından gölgesi olmayan bir tv alırım.
Tüketici hakem heyetine başvur hocam. Bunlarla sorun çözemesin.
 
hocam bir sonuca ulaşabildiniz mi ? Samsung q80b televizyonumda bir takım sıkıntılar yaşadım. 1 yıl olmadan televizyon 2 kere servis geldi birinde televizyonu götürdüler ve panel değişecek dediler. Tüketici hakem heyetine yazdıysanız nasıl bir cevap aldınız öğrenebilir miyim ?
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri