Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

TCL Klima Kurulum Sorunu (Çözüldü)

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

STonya61

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
5 Eyl 2023
Mesajlar
13
Öncelikle Merhabalar değerli dostlar. İstanbul/Tuzla da ikamet etmekteyim. Trendyol üzerinden TCL firmasına ait olan bir klima modelini 22.08.2023 tarihinde satın aldım. Ürün 24.08.2023 tarihinde öğlen saatlerinde bana teslim edildi. Akabinde bende TCL firmasını arayıp kurulum için kayıt bıraktım. Telefonda kaydı alan yetkili Bermek Mühendislik adında bir firma ile anlaşmalı olup kurulumun onlar tarafından gerçekleştirileceğini ve bana randevuyu onların vereceğini söyledi. Bende tamam deyip beklemeye başladım. Firma ile WhatsApp üzerinden 25.08.2023 tarihinden itibaren randevu ile alakalı yazışmaya başladık. Aynı şekilde telefon görüşmesi de sağladık. Olayın özeti sırasıyla 4 farklı gün için randevu verip 2 farklı gün için iş yerinden mazeret izini almama sebep olmalarına rağmen montaja gelmediler. Ve bugün yine aynı şekilde 4. Gün sonunda Bermek Mühendislik yetkilisi ile telefonda görüştüğüm de şaka gibi bir olay yaşadım. Bana montajı TCL nin kendi ekibinin yapması gerektiğini söyleyip beni telefonda geçiştirip telefonu kapattı. Bir daha aradım bakmadı telefina. Ben böyle bir şey görmedim. İşimizden gücümüzün olduk. Bir klima montajı yaptırmak yılan hikayesine döndü. Tcl Müşteri hizmetlerini arıyorum. Kaç gündür her seferinde onlarda aynı şekilde size dönecez, şikayet oluşturduk, vs gibi sözlerle sürekli oyalıyorlar. Allah aşkına kafayı yiyecem neredeyse 14 gün olacak ürünü iade etme süresi de yaklaştı başına böyle bir olay gelen varmı ne yapmak gerek bir önerisi olan varmıdır. İlgi ve alakanızdan dolayı şimdiden teşekkürler sağolun.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20230902_100531.jpg
    IMG_20230902_100531.jpg
    63.1 KB · Görüntüleme: 65
  • IMG_20230902_100811.jpg
    IMG_20230902_100811.jpg
    63.1 KB · Görüntüleme: 67
  • 1. Yazışma.jpg
    1. Yazışma.jpg
    58.8 KB · Görüntüleme: 59
  • 2. Yazışma.jpg
    2. Yazışma.jpg
    58.8 KB · Görüntüleme: 43
  • 3. Yazışma.jpg
    3. Yazışma.jpg
    57.3 KB · Görüntüleme: 40
  • 4. Yazışma.jpg
    4. Yazışma.jpg
    63.6 KB · Görüntüleme: 59
Fiyatmı çok uygun geldi bu kadar diretmeniz neden? Şahsen ilk servis iptalinden sonra Trendyola iade yapardım. Bence sizi Allah korumuş böylesi bir servisin nasıl klima montajı yapacağını düşünmek bile istemiyorum. Kaç gün ekmiş sizi sonra diyor 28 gündür bekleyen var! Yazık insanların iletişimsizliklerine, terbiyesizliklerine! Size tavsiyem adı sanı bilinen bir markadan ürün alın.
 
Fiyatmı çok uygun geldi bu kadar diretmeniz neden? Şahsen ilk servis iptalinden sonra Trendyola iade yapardım. Bence sizi Allah korumuş böylesi bir servisin nasıl klima montajı yapacağını düşünmek bile istemiyorum. Kaç gün ekmiş sizi sonra diyor 28 gündür bekleyen var! Yazık insanların iletişimsizliklerine, terbiyesizliklerine! Size tavsiyem adı sanı bilinen bir markadan ürün alın.
Fiyattan ziyade hocam klima sapasağlam gelmiş aide edip başka yerden alınsa belkide ezik çürük olsa kutuda birde iade ile uğraş oda var:alala
 
Günaydın.

Yazıyı okurken daha ilk satırlarda bana garip gelen bir yer olmuştu zira TCL klimaların montaj hizmetleri zaten HTS Teknik Hizmetler şirketi bünyesindeki servisler tarafından sağlanıyor. Diğer yandan satıcı firma size ''Anlaşmalı olduğumuz'' dediği kısım benim ''hade beeee'' dediğim kısım oldu zira bunlar özel anlaşmalar yani beşeri ilişkiler.

Aga İstanbul Tuzlaya klima sattık kim takar?
Ya bizim Sarıların Sülo var o takar

Yani işletme adında mühendislik şirket holding vs her şey yazabilir ancak arkasındaki gerçek oluşum nedir onu sorgulamak gerekir.

Diğer yandan bu bahsi geçen xyz mühendislik her ne ise, bakalım hangi gruba bağlı servismiş. Belki de HTS ye bağlıdır o zaman en azından hesap sorulamsını sağlayabiliriz.
 
Günaydın.

Yazıyı okurken daha ilk satırlarda bana garip gelen bir yer olmuştu zira TCL klimaların montaj hizmetleri zaten HTS Teknik Hizmetler şirketi bünyesindeki servisler tarafından sağlanıyor. Diğer yandan satıcı firma size ''Anlaşmalı olduğumuz'' dediği kısım benim ''hade beeee'' dediğim kısım oldu zira bunlar özel anlaşmalar yani beşeri ilişkiler.

Aga İstanbul Tuzlaya klima sattık kim takar?
Ya bizim Sarıların Sülo var o takar

Yani işletme adında mühendislik şirket holding vs her şey yazabilir ancak arkasındaki gerçek oluşum nedir onu sorgulamak gerekir.

Diğer yandan bu bahsi geçen xyz mühendislik her ne ise, bakalım hangi gruba bağlı servismiş. Belki de HTS ye bağlıdır o zaman en azından hesap sorulamsını sağlayabiliriz.
Adem bey öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim. Klimayı almamdaki sebep biraz araştırma yapıp sizinde videolarınızı izledikten sonra bu klimanın iç akşamını ve özelliklerini inceleyip alma kanısına vardım. Piyasa mantığıyla tam bir Fiyat/Performans ürünü olarak gördüğüm bu ürünü aldım. Lakin bu şekilde bir servis ağının olması gerçekten üzdü beni. Kaldı ki daha geçenlerde A-101 de kampanya yapıp o kadar ürün sattılar. Bu kadar insanın hakkını nasıl ödeyecekler bilmiyorum. Bu gün TCL yi bir kez daha arayacağım artık ben onlardan bıktım, biraz da onlar benden bıksın. İşin özeti sağolsun yorumda arkadaşlar da demiş iade edin vs diye ama benim asıl niyetim ben böyle bir sorun yaşıyorum. Baskalarida aynı sorunu yaşayacak. Ne gerek var hem markayı hemde insanları yormanin. Ondan dolayı elinden geldiğince uğraşacağım. Nasıl olsa havalar serinledi dursun biraz daha bakalım. Bende bir saha teknisyeni olarak bu tarz olayların kesinlikle etik olmadığının farkındayım sırf bundan dolayı üzerine gideceğim.
 
Adem bey öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim. Klimayı almamdaki sebep biraz araştırma yapıp sizinde videolarınızı izledikten sonra bu klimanın iç akşamını ve özelliklerini inceleyip alma kanısına vardım. Piyasa mantığıyla tam bir Fiyat/Performans ürünü olarak gördüğüm bu ürünü aldım. Lakin bu şekilde bir servis ağının olması gerçekten üzdü beni. Kaldı ki daha geçenlerde A-101 de kampanya yapıp o kadar ürün sattılar. Bu kadar insanın hakkını nasıl ödeyecekler bilmiyorum. Bu gün TCL yi bir kez daha arayacağım artık ben onlardan bıktım, biraz da onlar benden bıksın. İşin özeti sağolsun yorumda arkadaşlar da demiş iade edin vs diye ama benim asıl niyetim ben böyle bir sorun yaşıyorum. Baskalarida aynı sorunu yaşayacak. Ne gerek var hem markayı hemde insanları yormanin. Ondan dolayı elinden geldiğince uğraşacağım. Nasıl olsa havalar serinledi dursun biraz daha bakalım. Bende bir saha teknisyeni olarak bu tarz olayların kesinlikle etik olmadığının farkındayım sırf bundan dolayı üzerine gideceğim.
Var olun hakikaten bu inatlarımız sayesinde önünde sonunda bizler adam edeceğiz bu servislik hizmetlerini belli ki.
Yine de tekrar edeyim, dilerseniz mailime iletişim bilgilerinizi yollayın biz de araya gireriz seve seve.
Gerekirse sevgili @İlteriş Yılmaz direkt olarak firmaya ulaşır.
 
Ama asıl sorulması gereken bir soru var.
Acaba TCL klima ürün grubu için HTS ile mi anlaştı yoksa başka bir firma/firmalar üzerinden iş görmeye çalışıyorlar?
%100 HTS Teknik Hizmetler fakat dünya hali abi, belki 2-3 günde bir değişiklik olmuştur falan ona bir şey diyemem.
 
Var olun hakikaten bu inatlarımız sayesinde önünde sonunda bizler adam edeceğiz bu servislik hizmetlerini belli ki.
Yine de tekrar edeyim, dilerseniz mailime iletişim bilgilerinizi yollayın biz de araya gireriz seve seve.
Gerekirse sevgili @İlteriş Yılmaz direkt olarak firmaya ulaşır.
Adem bey bu konu da gerçekten yardımınıza ihtiyacım var. Bu gün TCL Müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Israrla gün sonuna kadar bana geri dönüş yapmaları hususun da özellikle ısrar ettim ve döneceklerini söylediler lakin yine sükutu hayal oldu. Dönmediler bende bunun üzerine Fatura üzerindeki Klimanın satıcısı ile irtibata geçtim ve durumu anlattım. Onlarda bana "Rüya Mühendislik" ile görüşmemi söylediler. Bunun üzerine görüştüm ve 10 gün sonraya randevu verdiler. 15.09.2023 tarihinde gelmeden sizi ararız dediler. Lakin hem 12 gün mağdur edilip hemde tekrardan 10 gün sonraya randevu verilmesi ( O da kesin mi gerçekten gelecekler mi aynı olayları yaşayacak miyim tedirginliği) beni yıprattı. İşin garip tarafı satıcı kanadından alternatif bir montaj ekibi yonlendirilirken, Ana firma olan TCL nin sessiz ve alakasız kalması beni gerçekten çok şaşırttı.

Bu yüzden sizden mail adresinizi benimle paylaşmanızı rica edeceğim. Gereken ne ise birlekre yapabilirsek çok sevinirim
 
@STonya61
Aslında adamlar size bir mesaj veriyor. Diyorlar ki "Biz malı sattıktan sonra ne haliniz varsa görün." Şu an daha montaj dahi yapılamadığı için ürünü iade edebilirsiniz. Bir de şöyle düşünün; oldu da bir arıza ile karşılaştınız. Emin olun faturada ismi yazan firma (sanırım BSM) da size yardımcı ol(a)mayacak.
En iyisi yol yakınken bu firmadan uzaklaşmak.
Ayrıca bana ters gelen bir durum da şu:
Ben çağrı merkezini arıyorum ama bana diyorlar ki "sen şu firmayı ara ve randevu oluştur." Zaten organizasyonsuzluk buradan başlamış. Malı üreten firma kibarca diyor ki "benim muhatabım sen değilsin".
 

Adem bey bu konu da gerçekten yardımınıza ihtiyacım var. Bu gün TCL Müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Israrla gün sonuna kadar bana geri dönüş yapmaları hususun da özellikle ısrar ettim ve döneceklerini söylediler lakin yine sükutu hayal oldu. Dönmediler bende bunun üzerine Fatura üzerindeki Klimanın satıcısı ile irtibata geçtim ve durumu anlattım. Onlarda bana "Rüya Mühendislik" ile görüşmemi söylediler. Bunun üzerine görüştüm ve 10 gün sonraya randevu verdiler. 15.09.2023 tarihinde gelmeden sizi ararız dediler. Lakin hem 12 gün mağdur edilip hemde tekrardan 10 gün sonraya randevu verilmesi ( O da kesin mi gerçekten gelecekler mi aynı olayları yaşayacak miyim tedirginliği) beni yıprattı. İşin garip tarafı satıcı kanadından alternatif bir montaj ekibi yonlendirilirken, Ana firma olan TCL nin sessiz ve alakasız kalması beni gerçekten çok şaşırttı.

Bu yüzden sizden mail adresinizi benimle paylaşmanızı rica edeceğim. Gereken ne ise birlekre yapabilirsek çok sevinirim
Burada sevgili @aeronics dostumuza katılmamak elde değil. Ben satın alınmış mala ''iade edin'' demem kolay kolay fakat burada ciddi bir hizmet ve organizasyon rezaleti var.
Bir defa, arkasında duramayacağın malı neden satıyorsun? Pazara neden giriyorsun?
Bence bu konu tamamen ''kervan yolda düzülür'' bakış açısı.

Ben yine de uyarımı yapmış olayım, ''mümkünü varsa ürünü iade edin lütfen''
Ancak derseniz ki ''Fiyat farkı oldu'' vs ona bir şey diyemem. [email protected] adresimden bana ulaşabilirsiniz.

Ayrıca sevgili @İlteriş Yılmaz kardeşimi de etiketleyeyim, dünden beri koca firmanın şunu çözememesi çok enteresan.

Sonra biz sosyal mecrada ifşa edince kötü oluyoruz.
 
Hâlâ daha klimanın montajını yapmadılar. Ne gelecek olan servis var nede verdikleri bir randevu. 6 gündür aramama rağmen her seferinde telefonda aynı bahane "yetkililerime sorununuzu iletiyorum. Size dönüş yapacağız" hikâyesi. Allah aşkına TCL den uzak durun ben böyle bir rezillik ömrü hayatımda ne gördüm ne yaşamadım.

15 gündür klima yatıyor.
 
tcl müşteri hizmetlerini arayıp kurulum yapacak servisin numarasını isteyin. Ben de kurulum talebinde bulundum, sonra numarasını istedim söyledikleri servisi aradım, servis biz klima kurulumu yapmıyoruz dediler :) sonra tekrar tcl müşteri hizmetlerini arayıp durumu söyledim, başka servise yönlendirdiler. Onları aradığımda ise klima montajlarını bitirdiklerini ve yıllık izne çıkacaklarını söylediler :) neyseki onlar halden anlayıp bugün geleceklerini söylediler.
Tcl den servisin adını ve numarasını isteyip siz direkt arayın. Aradığınızda vakumlu kurulum istediğinizi özellikle belirtin
 
Hâlâ daha klimanın montajını yapmadılar. Ne gelecek olan servis var nede verdikleri bir randevu. 6 gündür aramama rağmen her seferinde telefonda aynı bahane "yetkililerime sorununuzu iletiyorum. Size dönüş yapacağız" hikâyesi. Allah aşkına TCL den uzak durun ben böyle bir rezillik ömrü hayatımda ne gördüm ne yaşamadım.

15 gündür klima yatıyor.
Bence iade edin. Bakın halen kurulum yapacak firma ortalarda yok. olurda 1 yıl sonra bir bakım ihtiyacı ya da arıza ile karşılaştığınızda (ki umarım karşılaşmazsınız) karşınızda muhattap bulamayacaksınız.

Yanlış hatırlamıyorsam Tuzla tarafında oturuyordunuz. Hani küçük bir ilçe felan da değil.

tcl müşteri hizmetlerini arayıp kurulum yapacak servisin numarasını isteyin. Ben de kurulum talebinde bulundum, sonra numarasını istedim söyledikleri servisi aradım, servis biz klima kurulumu yapmıyoruz dediler :) sonra tekrar tcl müşteri hizmetlerini arayıp durumu söyledim, başka servise yönlendirdiler. Onları aradığımda ise klima montajlarını bitirdiklerini ve yıllık izne çıkacaklarını söylediler :) neyseki onlar halden anlayıp bugün geleceklerini söylediler.
Tcl den servisin adını ve numarasını isteyip siz direkt arayın. Aradığınızda vakumlu kurulum istediğinizi özellikle belirtin

Siz ürünü almışsınız ve muhattabınız TCL'in müşteri servisidir. Onlardan numara alıp Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'yı aramak sizin yükümlülüğünüz değil. Böyle bir durum yaşanıyorsa bu tamamiyle ciddiyetsizlik ve organizasyonsuzluğun kanıtıdır. Mesela Arçelik'in müşteri temsilciliğini arayıp ilçenizdeki servisin numarasını isteyin. Gerekirse sizi aktarırlar, sizi arattırırlar ama numaralarını vermezler. Çünkü oranın görevi zaten bu iletişimi ve organizasyonu sağlamaktır.

Ayrıca ne demek "Biz klima montajını bitirdik tatile çıkıyoruz". Ben bölgemdeki servisin tatil zamanını mı kollamalıyım bir ürün almak ve montajı için? Montajı yapacak firma muhtemelen 2 kişiden oluşan bir yerdir ve memlekete gideceklerdir. Varsayalım 1 ay tatil yaptılar ve ben bunu bekleyeceğim? O zaman bana başka bölgenin servisini yönlendirmek işte o iş bilmez Müşteri Çağrı Merkezi'nin görevi. Oldu da cihazda arıza oldu. adamlarda izinde. Ben bu adamları beklemek zorunda mıyım?
 
En başında TCL ye kurulum kaydı bıraktığımda bana Bermek Mühendislik gelecek dediler ve iletişim bilgilerini paylaşmadilar. İstememe rağmen. Ben kendi imkanlarımla internet üzerinden iletişim bilgilerini bulup ulaştım Bermek Mühendisliğe. Sonrasında olay anlattığım gibi gelişti bir TCL bir Bermek git gel git gel derken En son Klimayı satın aldığım yer ile görüştüm onların verdiği numaraları da aradım. Ama ne yazık ki bir tanesi TCL yi bırakmış. Diğerinde 10 gün sonraya randevu verdi. Randevu ya 6 gün kala yanı bu gün "ulan ne olur ne olmaz şu yeni randevu aldığım firmayı bir arayayım dedim" İyi ki de aramışım. Adamlar da tcl ile olan ilişkilerini kesmişler. Sonrasında yine tcl'yi aradım ardından klimayı satın aldığım yeri bir daha aradım yine onlara biraz serzenişte bulundum. Netice olarak bugün beni az önce Bermek Mühendislik aradı. Belli ki artık bu serzenişlerim onları da bir şekilde rahatsız etti ki Bir de sağ olsun Adem bey ilgileneceğini söyledi onun da katkısının olduğunu düşünüyorum pazartesi günü sabah montaj kurulum için randevuyu oluşturdular. Bakalım bekliyoruz telefonda da hatta söyledim bu sefer gerçekten geleceksiniz değil mi dedim. Kesin geleceğiz dediler. Şaka gibi ama gerçek yani benim burada aslında sizlerle paylaşmak istedim marka diye güvenerek aldığımız bir ürünün aslında kimlere emanet edildiği ve ne şekilde bize servis edildiğini sizin de görmeniz.
 
Zaten olay da burada başlıyor.
TCL yetkili servis işlerini HTS Teknik Hizmetler adlı bir firmaya taşeron olarak vermiş.
HTS Teknik Hizmetler de bu işi kimi bulduysa (Sizin durumunuzda Bermek Mühendislik) ona vermiş durumda. İşin ilginç tarafı siz ilk aradığınızda Bermek Mühendislik işin kendine verildiğini dahi bilmiyor ki (ya da HTS ile belli konularda anlaşamadılar) "TCL'in kendi ekibinin" geleceğini size söylemiş.
Yani Ana firma Taşeron'a, taşeron da başka bir taşeron'a işi vermiş.

Benim daha ilk çıktığı zamanlarda TCL 55C715 televizyonu iade etmemin nedenleridir bu saçma durum.
 
Hiç bir zaman çıkar uğruna ürün güzellemediğimiz gibi yine aynı şekilde hiçbir şekilde firma da kayırmadık. Bu dorğultuda buradan bir kere daha anlaşılıyor ki Bilkom'un oturup yeniden değerlendirme yapması ve KENDİ KURALLARINI koyabileceği şekilde kendi yetkili servis ağını oluşturması gerekmektedir.

TV sektöründe çok iyi gittiler, klima konusunda da ÜRÜN anlamında her şey çok güzel görünüyor, tahmin ediyorum ki TCl durmayacak ve beyaz eşya konusunda da atak yapacak.

Bu demektir ki yetkil iservis dünyasının baş belası olan YETERSİZ İŞ KAPASİTESİ sorunu TCL için artık tarih olacak.

TCL eğer beyaz eşya sektörüne de tahmin ettiğim gibi girecekse (ki aldığım bazı duyumlar buna işaret ediyor) bu durumda kesinlikle KATİ KURALLAR belirlenmiş şekilde kendi yetkili servis ağını oluşturma zorunluluğu ortadadır.

Taşeron sistemle ve yaptırım gücü olmayan yapılanmalar ile bu işlerin yürümediği net şekilde ortada.
 
Değerli dostlar merhabalar. Bu gün klima montajımiz nihayetinde Bermek Mühendislik tarafından gerçekleşti. Bermek Mühendislik yaşanan olumsuzluklar adına özürlerini de ayrıca ilettiler. Sağolsun TCL Bilkom un Genel Müdürü İsmail bey özel olarak ilgilendi ve telefon da da haricen arayıp bilgi paylaşımında bulundu. Klimanın genel olarak montajı hakkında bilgi vermem gerekirse Adem beyin de dediği gibi Vakumlama olayını yaptılar 20 dk ya yakın bir sürede gerçekleşti. Ne yazık ki söylememe ve rica etmeme rağmen dış üniteye plastik takoz koymadılar. Ve vidanın bir tanesini de takmayı unutmuşlar. Neyse bunu dert etmiyorum. Aynı zamanda dış ünitenin drenaj borusunu da takamadilar ve iç üniteden gelen drenaj borusunu da salık bıraktılar (gidere veremedik) yanlarında merdiven yoktu neyse Allah dan elimizden geliyor onlar basit işler halledeceğim inşallah.

Kullanımı konusuna gelirsek ürün gayet başarılı. Wifili olması daha bi muazzam. TCL Home uygulaması sayesinde bağlandım ve akabinde hemen Ürün için gelen yazılım güncellemesini yaptım. Uzaktan kontrol çok iyi oldu dışarıda olduğunuzda eve gelmeden ortamın havasını hazırlamak gerçekten iyi bir özellik. Bunun haricinde soğutması güzel modları da öyle seçmiş olduğum modelde ki yaprak dalgalanma mevzusuda iyi havayı sağa sola güzel dağıtıyor. Artık bundan sonraki süreç uzun vade de belli olacak yine kullandıkça yorumlarım artık.

Harici olarak ilgi ve alakalarindan dolayı Adem Bey ve İsmail Bey'e ayrıca teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20230911_170604.jpg
    IMG_20230911_170604.jpg
    25.8 KB · Görüntüleme: 35
  • IMG_20230911_163825.jpg
    IMG_20230911_163825.jpg
    74.6 KB · Görüntüleme: 35
  • IMG_20230911_163821.jpg
    IMG_20230911_163821.jpg
    75 KB · Görüntüleme: 31
  • IMG_20230911_163812.jpg
    IMG_20230911_163812.jpg
    39.1 KB · Görüntüleme: 36
  • IMG_20230911_162425.jpg
    IMG_20230911_162425.jpg
    21.2 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG_20230911_162410.jpg
    IMG_20230911_162410.jpg
    29.1 KB · Görüntüleme: 36
Değerli dostlar merhabalar. Bu gün klima montajımiz nihayetinde Bermek Mühendislik tarafından gerçekleşti. Bermek Mühendislik yaşanan olumsuzluklar adına özürlerini de ayrıca ilettiler. Sağolsun TCL Bilkom un Genel Müdürü İsmail bey özel olarak ilgilendi ve telefon da da haricen arayıp bilgi paylaşımında bulundu. Klimanın genel olarak montajı hakkında bilgi vermem gerekirse Adem beyin de dediği gibi Vakumlama olayını yaptılar 20 dk ya yakın bir sürede gerçekleşti. Ne yazık ki söylememe ve rica etmeme rağmen dış üniteye plastik takoz koymadılar. Ve vidanın bir tanesini de takmayı unutmuşlar. Neyse bunu dert etmiyorum. Aynı zamanda dış ünitenin drenaj borusunu da takamadilar ve iç üniteden gelen drenaj borusunu da salık bıraktılar (gidere veremedik) yanlarında merdiven yoktu neyse Allah dan elimizden geliyor onlar basit işler halledeceğim inşallah.

Kullanımı konusuna gelirsek ürün gayet başarılı. Wifili olması daha bi muazzam. TCL Home uygulaması sayesinde bağlandım ve akabinde hemen Ürün için gelen yazılım güncellemesini yaptım. Uzaktan kontrol çok iyi oldu dışarıda olduğunuzda eve gelmeden ortamın havasını hazırlamak gerçekten iyi bir özellik. Bunun haricinde soğutması güzel modları da öyle seçmiş olduğum modelde ki yaprak dalgalanma mevzusuda iyi havayı sağa sola güzel dağıtıyor. Artık bundan sonraki süreç uzun vade de belli olacak yine kullandıkça yorumlarım artık.

Harici olarak ilgi ve alakalarindan dolayı Adem Bey ve İsmail Bey'e ayrıca teşekkür ederim.
Takoz niye takmadılar hayret. Adam akıllı baştan sonra montaj yapanı göremeyecek miyiz şu sektörde? Vakum yapmazlar, başka markaların konsollarını kullanırlar, büyük dış üniteye küçük konsol takarlar, drenajı bağlamazlar...
 
Takoz niye takmadılar hayret. Adam akıllı baştan sonra montaj yapanı göremeyecek miyiz şu sektörde? Vakum yapmazlar, başka markaların konsollarını kullanırlar, büyük dış üniteye küçük konsol takarlar, drenajı bağlamazlar...
Ne yazık ki piyasada işini doğru düzgün yapan eleman sayısı bir elin parmağını geçmiyor. Çoğu alışmış işini hızlı hızlı yalapşap yapıp kaçmaya. Olduğu kadar mantığıyla çalışıyorlar. O yüzden kalite son zamanlarda aranan en mühim şey oldu. Neyse dediğim gibi çok dert etmiyorum elimizden geldiğince toparlayacaz artık ufak tefek işlere kaldık çok şükür. Süreci yaşayan birisi olarak buna da şükür diyorum artık.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri