Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

THH Kararı Sonrası Sonuç Alamıyorum

ogulcan

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
7 Şub 2024
Mesajlar
10
Selamlar herkese,

2 tane THH dosyam bulunmakta. Her ikisinde de lehime karar çıkmış olmasına rağmen firmalar kararları uygulamamakta ısrar ediyorlar. Bu konuyla alakalı bir avukat ile görüştüm. Konuyu icraya taşımak ve ürünleri o şekilde almak istediğimi belirttim. Ancak görüştüğüm avukat harcayacağım paranın ürünlerin tutarından çok daha fazla tutacağını, uğraşmama değmeyeceğini söyledi. Firmalarla defalarca iletişime geçip ürünü göndermelerini söyledim ancak başlarından savmaktan başka bir şey yapmıyorlar. Bu konuda tavsiylerinizi bekliyorum, şimdiden zaman ayıranlara teşekkür ederim. Dosyaları aşağıda açıklıyorum.

1. Migros tarafından İptal edilen sipariş

Ağustos 2022'de Migros'un sanal market sitesi üzerinden satın almış olduğum sipariş "fiyat yanlış girilmiş" bahanesiyle iptal edildi. Aldığım ürünün fiyatı indirimli olarak 800₺ görünüyordu, Migros ürünün asıl fiyatının 2100 ₺ olduğunu, bir sorun yüzünden indirim göründüğünü belirtmişti. Ancak bu ürün 1-2 ay öncesine kadar 1200 ₺'ye satılan bir üründü. Dolayısıyla ortada fahiş bir indirim görünmüyordu bu yüzden gerçek bir indirim olduğunu düşünerek satın aldım. Siparişin iptalinin ardından THH'ye başvurdum. 2022 yılının Kasım ayında THH tarafından verilen kararda şikayetimin kabulüne, iptal edilen ürünün bu bedel karşılığında tarafıma teslim edilmesine karar verildi. Bunun üzerine Migros karara itiraz etme yoluna seçti ve dava açıldı. 2023 yılının Mart ayında görülen duruşmada mahkeme Migros'un yaptığı itirazın reddine, dava konusu hakem heyeti kararının onanmasına karar verdi. Ancak aradan geçen 11 ayda defalarca kendilerine ulaşmama rağmen, Migros ürünü tarafıma teslim etmedi. Migros müşteri hizmetleriyle yaptığımız görüşmelerde alay edercesine, ilgili birimin zamanı gelince bana ulaşacağı, beklemem gerektiği söyleniyor. Siparişin verilmesinin üzerinden 1,5 yıl geçmiş olmasına, hem THH hem de tüketici mahkemesinin lehime karar vermiş olmasına rağmen ürünü hala alamıyorum.

2. Russell Hobbs yetkili servisi ürünü kırarak teslim etti

Ekim 2022'de Amazon.com.tr adresinden satın almış olduğum Russell Hobbs Cyclofry isimli airfryer ürününün önünde bulunan şeffaf plastik bölüm boylu boyunca, yapıştığı yerden kırıldı. Temmuz 2023'te ürünü yetkili servise bıraktım. Ürün yetkili servisten geldiğinde sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu ve onarım yapılmayacağı, yedek parçası olmadığı için parasını versem de tamir ettiremeyeceğim tarafıma söylendi. Ürünü teslim almak için incelerken ürünün 3 farklı yerden kırıldığını tespit ettim. Yetkili servisteki teknisyene durumu bildirdiğimde ürünün kendilerine teslim edildiğinde böyle olmadığını, elimde fotoğraflarının olduğunu bildirdim. Servisten bana ürünün kendileri tarafından teslim alındığında kırık olmadığına dair tutanak vermelerini istedim. Bana "müşteriden alınan üründe müşteri teslim ederken çekilen sağlam fotoğrafları mevcut fakat kargodan geldiğinde 2 parçası kırık çıkmıştır" şeklinde not olan servis fişi vererek kırık ürünü tarafıma teslim ettiler. Bunun üzerine THH'ye başvurdum. Ekteki dosyada da görüleceği üzere malın ayıpsız misli ile değişimi kararı alındı. Russell Hobss müşteri hizmetlerine ulaşarak durumu anlattım. Bana bir eposta adresi verdiler ve karar tutanağını iletmemi istediler, tutanağı gönderdim. Eposta göndermemin üzerinden 1,5 ay geçmiş olmasına rağmen Migros'un da yaptığı gibi işi yokuşa sürmekteler. Kendilerine tekrar eposta gönderdim ve müşteri hizmetlerini aradım. Epostama yanıt vermediler. Müşteri hizmetleri ise durumu yetkili birime aktardıklarını onların bana döneceğini söyledi. Migros'un uyguladığı taktiğin aynısını burada da görüyoruz. Ürünü ilk yetkili servise göndermemin üzerinden 7 ay geçti ve parasını ödediğim aleti 7 aydır kullanamıyorum.

İlgili THH ve mahkeme tutanaklarını ekte bulabilirsiniz. Teşekkürler.

Not: Yazının bir kısmı yayınlamaya çalışırken hata aldığımda silinmiş, tekrar yazdım.
 

Ekli dosyalar

  • KararFormu.png
    KararFormu.png
    442.7 KB · Görüntüleme: 28
  • Migros Duruşma Tutanağı.png
    Migros Duruşma Tutanağı.png
    91.4 KB · Görüntüleme: 36
  • MigrosTHHKararFormu.png
    MigrosTHHKararFormu.png
    349.8 KB · Görüntüleme: 34
Son düzenleme:
Selamlar herkese,

2 tane THH dosyam bulunmakta. Her ikisinde de lehime karar çıkmış olmasına rağmen firmalar kararları uygulamamakta ısrar ediyorlar. Bu konuyla alakalı bir avukat ile görüştüm. Konuyu icraya taşımak ve ürünleri o şekilde almak istediğimi belirttim. Ancak görüştüğüm avukat harcayacağım paranın ürünlerin tutarından çok daha fazla tutacağını, uğraşmama değmeyeceğini söyledi. Firmalarla defalarca iletişime geçip ürünü göndermelerini söyledim ancak başlarından savmaktan başka bir şey yapmıyorlar. Bu konuda tavsiylerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim. Dosyaları aşağıda açıklıyorum.

1. Migros tarafından İptal edilen sipariş

Ağustos 2022'de Migros'un sanal market sitesi üzerinden satın almış olduğum sipariş "fiyat yanlış girilmiş" bahanesiyle iptal edildi. Aldığım ürünün fiyatı indirimli olarak 800₺ görünüyordu, Migros ürünün asıl fiyatının 2100 ₺ olduğunu, bir sorun yüzünden indirim göründüğünü belirtmişti. Ancak bu ürün 1-2 ay öncesine kadar 1200 ₺'ye satılan bir üründü. Dolayısıyla ortada fahiş bir indirim görünmüyordu bu yüzden gerçek bir indirim olduğunu düşünerek satın aldım. Siparişin iptalinin ardından THH'ye başvurdum. 2022 yılının Kasım ayında THH tarafından verilen kararda şikayetimin kabulüne, iptal edilen ürünün bu bedel karşılığında tarafıma teslim edilmesine karar verildi. Bunun üzerine Migros karara itiraz etme yoluna seçti ve dava açıldı. 2023 yılının Mart ayında görülen duruşmada mahkeme Migros'un yaptığı itirazın reddine, dava konusu hakem heyeti kararının onanmasına karar verdi. Ancak aradan geçen 11 ayda defalarca kendilerine ulaşmama rağmen, Migros ürünü tarafıma teslim etmedi. Migros müşteri hizmetleriyle yaptığımız görüşmelerde alay edercesine, ilgili birimin zamanı gelince bana ulaşacağı, beklemem gerektiği söyleniyor. Siparişin verilmesinin üzerinden 1,5 yıl geçmiş olmasına, hem THH hem de tüketici mahkemesinin lehime karar vermiş olmasına rağmen ürünü hala alamıyorum.

2. Russell Hobbs yetkili servisi ürünü kırarak teslim etti

Ekim 2022'de Amazon.com.tr adresinden satın almış olduğum Russell Hobbs Cyclofry isimli airfryer ürününün önünde bulunan şeffaf plastik bölüm boylu boyunca, yapıştığı yerden kırıldı. Temmuz 2023'te ürünü yetkili servise bıraktım. Ürün yetkili servisten geldiğinde sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu ve onarım yapılmayacağı, yedek parçası olmadığı için parasını versem de tamir ettiremeyeceğim tarafıma söylendi. Ürünü teslim almak için incelerken ürünün 3 farklı yerden kırıldığını tespit ettim. Yetkili servisteki teknisyene durumu bildirdiğimde ürünün kendilerine teslim edildiğinde böyle olmadığını, elimde fotoğraflarının olduğunu bildirdim ve
Ofisten çıkarken gördüm, yarın okuyup ilgilenmek üzere kendime not olarak mesaj attım :ok
 
Bu konuda görüş ya da önerisi olan yok sanırım.
Selamlar herkese,

2 tane THH dosyam bulunmakta. Her ikisinde de lehime karar çıkmış olmasına rağmen firmalar kararları uygulamamakta ısrar ediyorlar. Bu konuyla alakalı bir avukat ile görüştüm. Konuyu icraya taşımak ve ürünleri o şekilde almak istediğimi belirttim. Ancak görüştüğüm avukat harcayacağım paranın ürünlerin tutarından çok daha fazla tutacağını, uğraşmama değmeyeceğini söyledi. Firmalarla defalarca iletişime geçip ürünü göndermelerini söyledim ancak başlarından savmaktan başka bir şey yapmıyorlar. Bu konuda tavsiylerinizi bekliyorum, şimdiden zaman ayıranlara teşekkür ederim. Dosyaları aşağıda açıklıyorum.

1. Migros tarafından İptal edilen sipariş

Ağustos 2022'de Migros'un sanal market sitesi üzerinden satın almış olduğum sipariş "fiyat yanlış girilmiş" bahanesiyle iptal edildi. Aldığım ürünün fiyatı indirimli olarak 800₺ görünüyordu, Migros ürünün asıl fiyatının 2100 ₺ olduğunu, bir sorun yüzünden indirim göründüğünü belirtmişti. Ancak bu ürün 1-2 ay öncesine kadar 1200 ₺'ye satılan bir üründü. Dolayısıyla ortada fahiş bir indirim görünmüyordu bu yüzden gerçek bir indirim olduğunu düşünerek satın aldım. Siparişin iptalinin ardından THH'ye başvurdum. 2022 yılının Kasım ayında THH tarafından verilen kararda şikayetimin kabulüne, iptal edilen ürünün bu bedel karşılığında tarafıma teslim edilmesine karar verildi. Bunun üzerine Migros karara itiraz etme yoluna seçti ve dava açıldı. 2023 yılının Mart ayında görülen duruşmada mahkeme Migros'un yaptığı itirazın reddine, dava konusu hakem heyeti kararının onanmasına karar verdi. Ancak aradan geçen 11 ayda defalarca kendilerine ulaşmama rağmen, Migros ürünü tarafıma teslim etmedi. Migros müşteri hizmetleriyle yaptığımız görüşmelerde alay edercesine, ilgili birimin zamanı gelince bana ulaşacağı, beklemem gerektiği söyleniyor. Siparişin verilmesinin üzerinden 1,5 yıl geçmiş olmasına, hem THH hem de tüketici mahkemesinin lehime karar vermiş olmasına rağmen ürünü hala alamıyorum.

2. Russell Hobbs yetkili servisi ürünü kırarak teslim etti

Ekim 2022'de Amazon.com.tr adresinden satın almış olduğum Russell Hobbs Cyclofry isimli airfryer ürününün önünde bulunan şeffaf plastik bölüm boylu boyunca, yapıştığı yerden kırıldı. Temmuz 2023'te ürünü yetkili servise bıraktım. Ürün yetkili servisten geldiğinde sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu ve onarım yapılmayacağı, yedek parçası olmadığı için parasını versem de tamir ettiremeyeceğim tarafıma söylendi. Ürünü teslim almak için incelerken ürünün 3 farklı yerden kırıldığını tespit ettim. Yetkili servisteki teknisyene durumu bildirdiğimde ürünün kendilerine teslim edildiğinde böyle olmadığını, elimde fotoğraflarının olduğunu bildirdim. Servisten bana ürünün kendileri tarafından teslim alındığında kırık olmadığına dair tutanak vermelerini istedim. Bana "müşteriden alınan üründe müşteri teslim ederken çekilen sağlam fotoğrafları mevcut fakat kargodan geldiğinde 2 parçası kırık çıkmıştır" şeklinde not olan servis fişi vererek kırık ürünü tarafıma teslim ettiler. Bunun üzerine THH'ye başvurdum. Ekteki dosyada da görüleceği üzere malın ayıpsız misli ile değişimi kararı alındı. Russell Hobss müşteri hizmetlerine ulaşarak durumu anlattım. Bana bir eposta adresi verdiler ve karar tutanağını iletmemi istediler, tutanağı gönderdim. Eposta göndermemin üzerinden 1,5 ay geçmiş olmasına rağmen Migros'un da yaptığı gibi işi yokuşa sürmekteler. Kendilerine tekrar eposta gönderdim ve müşteri hizmetlerini aradım. Epostama yanıt vermediler. Müşteri hizmetleri ise durumu yetkili birime aktardıklarını onların bana döneceğini söyledi. Migros'un uyguladığı taktiğin aynısını burada da görüyoruz. Ürünü ilk yetkili servise göndermemin üzerinden 7 ay geçti ve parasını ödediğim aleti 7 aydır kullanamıyorum.

İlgili THH ve mahkeme tutanaklarını ekte bulabilirsiniz. Teşekkürler.

Not: Yazının bir kısmı yayınlamaya çalışırken hata aldığımda silinmiş, tekrar yazdım.
hocam yanlış bilgi vermek istemem ama araştırdığım kadarıyla sizin avukat size yanlış bilgi vermiş, mahkemeyi kazandığınız taktirde bütün masrafları şikayetçi olduğunuz firma ödüyor ve şuan yazdıklarınıza bakıldığında kazanmama şansınız yok gibi görünüyor. yani bu konuyu bir araştırmanızı tavsiye ederim ve direkt avukat vasıtasıyla hakkınızı arayıp icra yoluyla hakkınızı talep edebilirsiniz.
 
Teşekkürler cevabınız için. Normalde olması gereken sizin söylediğiniz, ancak ülkede neredeyse hiçbir davada avukatlık masrafını "sadece" karşı taraf ödemiyor, çünkü avukatlar her iki taraftan da para alıyorlar. Davayı kazansa da kazanmasa da kendi müvekkilinden para alıyor. Daha önce bir otelle icralık olmuştuk, yaklaşık 2 sene sonunda %50 zararla paramı alabildim ama yanında bir de asıl tutarın %30'u kadar avukatlık masrafı, harç masrafı vs ödedim. Sonuçta %80 kadar zarar ettim. Bu işin aslı nedir, normalde olması gereken nedir tam bilmiyorum aslında. Mantıken düşününce haklı olan kişinin masraf etmemesi gerekir ancak maalesef ya sistemin bozukluğundan ya da avukatların sistemi kullanışı sayesinde olay öyle olmuyor.
 
Teşekkürler cevabınız için. Normalde olması gereken sizin söylediğiniz, ancak ülkede neredeyse hiçbir davada avukatlık masrafını "sadece" karşı taraf ödemiyor, çünkü avukatlar her iki taraftan da para alıyorlar. Davayı kazansa da kazanmasa da kendi müvekkilinden para alıyor. Daha önce bir otelle icralık olmuştuk, yaklaşık 2 sene sonunda %50 zararla paramı alabildim ama yanında bir de asıl tutarın %30'u kadar avukatlık masrafı, harç masrafı vs ödedim. Sonuçta %80 kadar zarar ettim. Bu işin aslı nedir, normalde olması gereken nedir tam bilmiyorum aslında. Mantıken düşününce haklı olan kişinin masraf etmemesi gerekir ancak maalesef ya sistemin bozukluğundan ya da avukatların sistemi kullanışı sayesinde olay öyle olmuyor.
şöyle bir yol izleyebiliyor musunuz acaba bu süreçte öyle bir hak var mı acaba adliyeye gidip şikayetçi olsanız ve avukat tutmazsanız devlet avukat atıyor mu acaba sistemi bu şekilde kullanıp masraf etmeden hakkınızı savunabilirmisiniz acaba
 
şöyle bir yol izleyebiliyor musunuz acaba bu süreçte öyle bir hak var mı acaba adliyeye gidip şikayetçi olsanız ve avukat tutmazsanız devlet avukat atıyor mu acaba sistemi bu şekilde kullanıp masraf etmeden hakkınızı savunabilirmisiniz acaba
@Adem Helvacı bir videosunda icra dairesinden icraya başvurmanız gerekiyor gibi bir şey söylemişti. Ancak daha önce kendim icraya başvurmadığım için bu konuda bir tecrübem yok. Hukuk sistemimizin de durumunu düşününce yanlış yapılan bir başvurunun aleyhimde sonuçlanabileceğini düşündüğüm için buradan yardım almak istemiştim. Konuda tecrübeli birileri bilgilerini aktarabilirse, izlenecek adımları yazarsa ona göre hareket edebiliriz aslında.
 
@Adem Helvacı bir videosunda icra dairesinden icraya başvurmanız gerekiyor gibi bir şey söylemişti. Ancak daha önce kendim icraya başvurmadığım için bu konuda bir tecrübem yok. Hukuk sistemimizin de durumunu düşününce yanlış yapılan bir başvurunun aleyhimde sonuçlanabileceğini düşündüğüm için buradan yardım almak istemiştim. Konuda tecrübeli birileri bilgilerini aktarabilirse, izlenecek adımları yazarsa ona göre hareket edebiliriz aslında.
Size şöyle bilgi vereyim. Karşı taraf thh kararını yerine getirmiyorsa sizin de bildiğiniz gibi icraya başvurmanız gerekiyor. Eğer bu işlemi bir avukat aracılığıyla yapmak isterseniz elbette ki avukata ücret ödemeniz gerekir. Bunun yanında icra dairesi de sizden birtakım harç ve masrafları peşin alıyor. Görüştüğünüz avukat doğru söylemiş astarı yüzünden pahalıya gelecektir.
 
Teşekkürler cevabınız için. Normalde olması gereken sizin söylediğiniz, ancak ülkede neredeyse hiçbir davada avukatlık masrafını "sadece" karşı taraf ödemiyor, çünkü avukatlar her iki taraftan da para alıyorlar. Davayı kazansa da kazanmasa da kendi müvekkilinden para alıyor. Daha önce bir otelle icralık olmuştuk, yaklaşık 2 sene sonunda %50 zararla paramı alabildim ama yanında bir de asıl tutarın %30'u kadar avukatlık masrafı, harç masrafı vs ödedim. Sonuçta %80 kadar zarar ettim. Bu işin aslı nedir, normalde olması gereken nedir tam bilmiyorum aslında. Mantıken düşününce haklı olan kişinin masraf etmemesi gerekir ancak maalesef ya sistemin bozukluğundan ya da avukatların sistemi kullanışı sayesinde olay öyle olmuyor.
Normalde olması gereken dediğiniz gibi haklı olanın cebinden hiç masraf etmemesidir. Ancak ülkemizde hakimler karşı tarafı avukatlık ücreti ödemeye mahkum ederken her zaman tarifedeki en düşük ücrete hükmediyor. Bu ücret de yeterli olmadığı için avukatlar kendi müvekkillerinden de ücret alıyorlar.
 
Yanlış hatırlamıyorsam Adem Bey’in icra takibi yaparken izlenmesi gereken adımlarla ilgili güzel bir videosu vardı ancak linkini bulamadım şu an.
 
Son düzenleme:
İcra işlemi çok pahallı bir işlem değil sonuçta herhangi bir icra dairesine gidip harcını pulunu kağıt masraflarını ortalama 1000 liraya yakın tutuyor ödeyip icra davası açılabiliyor. Sizdeki thh kararı olduğu için de ilamlı icra davası açılıyor. Bunu avukat yaptığı zaman ekstra bir avukatlık masrafı oluyor onu da icraya ekliyor. Ben 15 liralık ürün için icraya verdim mesela çünkü karşı taraf uygulamıyoruz dediği içindi, ürün güncel fiyatı 900 liraydı vs. bir avukat yardımcı oldu ve 1 ay içinde mevzu çözüldü. Bana hem ürünü verdiler hem de avukatın masrafı + icra masrafını ödediler. Toplamda ürün onlara 4 bin lira gibi bir maliyete gelmiş oldu. İcra çok güzel bir sonuç veriyor özellikle büyük firmalara karşı. Sonuçta o iş uzadıkça firmanın kredi itibarı herşeyi düşüyor. Hesaplarına bloke konuluyor mal varlıklarına bloke ohooo. Yani koskoca firmaların thh kararlarına uymamalarının bedeli aslında ağır ama şuna güveniyorlar bence '' AMAAAAN BU ... UĞRAŞMAZ REDDET GİTSİN YALLAH '' deyip olayı tamamen başka yöne çekmeye çalışıyorlar gibi geliyor.
 
Size şöyle bilgi vereyim. Karşı taraf thh kararını yerine getirmiyorsa sizin de bildiğiniz gibi icraya başvurmanız gerekiyor. Eğer bu işlemi bir avukat aracılığıyla yapmak isterseniz elbette ki avukata ücret ödemeniz gerekir. Bunun yanında icra dairesi de sizden birtakım harç ve masrafları peşin alıyor. Görüştüğünüz avukat doğru söylemiş astarı yüzünden pahalıya gelecektir.

Yanlış hatırlamıyorsam Adem Bey’in icra takibi yaparken izlenmesi gereken adımlarla ilgili güzel bir videosu vardı ancak linkini bulamadım şu an.
Adem Bey'in bu konudaki videolarını izledim, youtube'daki avukatların da videolarını izledim ancak bu konuda "adım adım şunlar yapılır" şeklinde bir içerik bulamadım maalesef.
İcra işlemi çok pahallı bir işlem değil sonuçta herhangi bir icra dairesine gidip harcını pulunu kağıt masraflarını ortalama 1000 liraya yakın tutuyor ödeyip icra davası açılabiliyor. Sizdeki thh kararı olduğu için de ilamlı icra davası açılıyor. Bunu avukat yaptığı zaman ekstra bir avukatlık masrafı oluyor onu da icraya ekliyor. Ben 15 liralık ürün için icraya verdim mesela çünkü karşı taraf uygulamıyoruz dediği içindi, ürün güncel fiyatı 900 liraydı vs. bir avukat yardımcı oldu ve 1 ay içinde mevzu çözüldü. Bana hem ürünü verdiler hem de avukatın masrafı + icra masrafını ödediler. Toplamda ürün onlara 4 bin lira gibi bir maliyete gelmiş oldu. İcra çok güzel bir sonuç veriyor özellikle büyük firmalara karşı. Sonuçta o iş uzadıkça firmanın kredi itibarı herşeyi düşüyor. Hesaplarına bloke konuluyor mal varlıklarına bloke ohooo. Yani koskoca firmaların thh kararlarına uymamalarının bedeli aslında ağır ama şuna güveniyorlar bence '' AMAAAAN BU ... UĞRAŞMAZ REDDET GİTSİN YALLAH '' deyip olayı tamamen başka yöne çekmeye çalışıyorlar gibi geliyor.

Harç masraflarına baktım, internette 700 ₺ civarında olduğu söyleniyor. Önümüzdeki hafta icra dairesine gidip konuyla ilgili görüşeceğim. Bekleyerek elime geçen bir şey yok. Avukatla ilerlemek istersem mantıksız olacak, o yüzden kendim başvuru yapacağım.
 
Son mesajımın üzerinden 5 ay geçti ama ancak vakit bulabildim. Bugün adliyeye gittim ve icra işlemini başlattım. Gitmeden önce icra için bir dilekçe doldurmuştum ancak icra müdürlüğündeki memur aşağıdaki adreste bulunan formun doldurulmasını istedi. Bu formda sadece belirli maddeler dolduruluyor. Benim durumumda 1, 2, 4, 6, 8 ve 9. maddeler dolduruluyor. İcra işleminin başlatılması için 175 + 855,20 + 213,80 ₺ olmak üzere toplam 1.244 ₺'lik bir ödeme yapmak gerekiyor. UYAP'tan kontrol ettiğimde tebligat hazırlandığını gördüm. İlamlı takip olduğu için 7 gün içerisinde ürünü teslim etmezlerse icra işlemi uygulanacağı yazıyor tebligatta. Süreç sonlandıktan sonra icraya yaptığım başvuru ile alakalı daha detaylı bir bilgilendirme yapacağım. Bu konuyla alakalı bilgi neredeyse yok ve firmalar da bunu suiistimal ediyorlar.


 
Tebrik ederim hakkınızı kovalamışsınız. Gelişmeleri merakla bekliyorum.
 
Son mesajımın üzerinden 5 ay geçti ama ancak vakit bulabildim. Bugün adliyeye gittim ve icra işlemini başlattım. Gitmeden önce icra için bir dilekçe doldurmuştum ancak icra müdürlüğündeki memur aşağıdaki adreste bulunan formun doldurulmasını istedi. Bu formda sadece belirli maddeler dolduruluyor. Benim durumumda 1, 2, 4, 6, 8 ve 9. maddeler dolduruluyor. İcra işleminin başlatılması için 175 + 855,20 + 213,80 ₺ olmak üzere toplam 1.244 ₺'lik bir ödeme yapmak gerekiyor. UYAP'tan kontrol ettiğimde tebligat hazırlandığını gördüm. İlamlı takip olduğu için 7 gün içerisinde ürünü teslim etmezlerse icra işlemi uygulanacağı yazıyor tebligatta. Süreç sonlandıktan sonra icraya yaptığım başvuru ile alakalı daha detaylı bir bilgilendirme yapacağım. Bu konuyla alakalı bilgi neredeyse yok ve firmalar da bunu suiistimal ediyorlar.


Tebrikler. Bence bu sefer dikkate alacaklardır.
 
Adem Bey'in bu konudaki videolarını izledim, youtube'daki avukatların da videolarını izledim ancak bu konuda "adım adım şunlar yapılır" şeklinde bir içerik bulamadım maalesef.


Harç masraflarına baktım, internette 700 ₺ civarında olduğu söyleniyor. Önümüzdeki hafta icra dairesine gidip konuyla ilgili görüşeceğim. Bekleyerek elime geçen bir şey yok. Avukatla ilerlemek istersem mantıksız olacak, o yüzden kendim başvuru yapacağım.
Avukatlık bir durum yok zaten. Her vatandaş icra için ilgili makama bir dilekçe ile başvurabilir. Mevzuu bahis tutara göre bir yüzdesel bedel ödüyorsunuz ve ilamlı takibi başlatıyorsunuz. itiraz süresi içerisinde şirketler gereğini yapacaktır. İcra gelecek olursa çok daha büyük masrafları, icra memurunun masraflarıyla birlikte ödemek durumunda kalırlar yoksa.
 
Avukatlık bir durum yok zaten. Her vatandaş icra için ilgili makama bir dilekçe ile başvurabilir. Mevzuu bahis tutara göre bir yüzdesel bedel ödüyorsunuz ve ilamlı takibi başlatıyorsunuz. itiraz süresi içerisinde şirketler gereğini yapacaktır. İcra gelecek olursa çok daha büyük masrafları, icra memurunun masraflarıyla birlikte ödemek durumunda kalırlar yoksa.
Yarın 7 günlük sürenin son günü, henüz firma tarafından bir adım atılmadı. Ben de ne olacağını merakla bekliyorum.
 
Ben icf eskişehir fırın fabrikasını ve ayrı bir konuda internet sitesini dava edip kazanmıştım. Sonrasında icraya verdim. Hiçbir şey olmadı. Ayrıca icra takibinden sonuç alınamıyorsa yılda bir veya 2 yılda bir icra takibini güncellemek gerekiyordu galiba. Aradan 6-7 yıl geçtikten sonra avukat bana "sen bu işten ümidini kes,bunlar ödemeyecekler" dedi ve ben de unuttum. Devletimiz icra yoluyla dahi haklıya hakkını teslim etmekten aciz malesef. İş kabahati yapanın yanına kar kalıyor.
 
Konuyu takipe aldim yarin merak ediyorum süre dolunca neler olacak
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri